Foster Wheeler

Sosnowiec

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 132 ocen.

Opinie o Foster Wheeler

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Foster Wheeler

Natalia

@PracownikFoster praca na jakim stanowisku tak wygląda? Czy też Twój wpis dotyczy całej firmy? Dalej pracujesz w Foster Wheeler, czy znalazłeś już nową pracę? Czy w ciągu tych kilku miesięcy zaszły może jakieś zmiany jeśli chodzi o warunki zatrudnienia?

PracownikFoster

Do potencjalnych przyszłych pracowników: Szkoda Waszego cennego czasu. Nie marnujcie go na pracę w tej firmie. Życie mamy tylko jedno i nie warto nawet najmniejszego jego fragmentu wiązać z Amec. Tkwię tutaj już ponad 4 lata i żałuję bardzo, że sam siebie oszukiwałem wmawiając sobie, że jakoś to będzie. Obecnie szukam pracy i często czytam opinie na gowork.pl Piszę tą opinię dla ludzi którzy znajdują się w takiej sytuacji jak ja i również zaglądają tutaj żeby zaczerpnąć opinii na temat przyszłego pracodawcy. Zarobki głodowe. Idźcie do Biedronki- zarobicie to samo a mniej nerwów i czysto. Kierownicy totalnie do bani (jeden w porządku ale szkoda że nie moja drużyna- Pozdrawiam Łukasza) dyrektor - pożal się Panie. Układy, układziki i nic więcej. Czasami wyjazdy za granicę na awarie lub montaż oczywiście tylko dla pupilków więc nie liczcie na to. Podwyżki też tylko dla pupilków. Nikt tu nie docenia człowieka za jego starania i przykładanie się do pracy. Omijajcie to gowno szerokim łukiem.

Stary wyjadacz

Ame(n) fakop firma dziadostwo!!! Kadra ma ludzi za nic ...niskie zarobki zero podwyżek. Jeśli chodzi o premie cały czas kręcą wały żeby premi nie dać . Warunki pracy koszmar ... Odradzam szczególne młodym ludzią

Szukasz pracy?

pracownik

Witam. Pracuję w Fakopie ponad 5lat. Na początku myślałem że jest dobrze,robota jak robota,raz lepiej,raz gorzej. Od 4 lat nie ma podwyżek,indywidualnie można iść,ale czy Ci dadzą podwyżkę to zależy od...?! ,któż to wie. W ostatnim czasie to taki syf się robi-tylko mało i mało,robota od [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] strony robiona,pierw każą nam spawać uszczelnienia a następnie zrobić gabaryt!!!!!!!!! W zeszłym roku dostaliśmy premii ok 300-350 zł premii i podziel to przez 3,sam widzisz ile wychodzi na miesiąc!!!!!!!!! Premii rocznej nie dostaliśmy-na Święta, bo niby zawaliliśmy robotę!!!!!!!!!!!!! Kadra zawaliła bo kupili jajowate rury!!!!!,ale nie ty jesteś winny!!!!!!!!!! mógłbym pisać i pisać. Każdy kto tylko łapię jakąś inną robotę to stąd [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] W niecały rok zwolniło się 6 osób a jak dobrze pójdzie to może zwolnić się jeszcze trochę osób.

Amf

Ta firma to syf nie polecam dużo pracy niskie zarobki taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> dużo ludzi zaczyna się zwalniać

pol

nie no wynagrodzenie jest jednak badzo istotne przeciez

anonim

(usunięte przez administratora)

Hfg

Nie chodzi o moje kwalifikacje.Nie twierdze ,że praca kierownika jest prosta bo byłbym ignorantem.Jesli ma jakieś problemy i cos sie nie układa to nie znaczy że może swoją złość wyładowywać na ludziach.Nie tędy droga. To odróżnia człowieka na poziomie od prymitywa.To wlasnie dysklafikuje tego pana na zawsze ,ponieważ takie rzeczy wynosi sie z domu.P.s. Poćwicz nad pisownia polską bo ledwie zrozumiałem o co chodziło w twoich wypocinach.Pozdrawiam serdecznie

Inżynier MECHANIK.

Jestem zainteresowany podjęciem pracy na stanowsku inżyniera w biurze konstr. w AMEC Foster. Chciałbym wiedzieć : 1. Jakich narzędzi inżynierskich używa się w FW - CATIA, NX, Solid ??? 2. Czy Polski dział współpracuje z U.S, czy zdarzają się wyjazdy służbowe, nadgodziny, 3. Jak wyglądają premię ( czy zależą od ocen rocznych). Przede wszystkim czy decydują układu rodzinne czy zaangażowanie i sukcesy w projektach. 4. Jak wygląda system szkoleń i podnoszenia kwalifikacji Będę wdzięczny za konkretną odpowiedz. Z góry dziękuje. :))

Mandaryn czapka

jesli chodzi o prace na produkcji to nie polecam .kierownik sprawia wrażenie niedorozwiniętego umysłowo . Do pracy chodzi sie pracować a nie denerwować .gdyby go zwolnili to byłoby ok.

Olo

Dużo to pojęcie względne. Dla jednego dużo to 3k dla innego 10k to mało. Moze bedzie prościej poruszać sie w przedziałach do 5k, 5k-10k, 10k-15k, 15k-20k. Wiecej nie dodaje bo raczej tyle nie płaca! No to pochwal sie który masz przedział? Pozdro

misiek
@Olo 02.04.2016 01:19
Dużo to pojęcie względne. Dla jednego dużo to 3k dla innego 10k to mało. Moze bedzie prościej poruszać sie w przedziałach do 5k...

Ponad 200 rocznie i to dużo ponad

anonim

(usunięte przez administratora)

misiek

W tej firmie nikt nie wie ile zarabia kolega, takiego tematu poprostu nie ma, można się domyslać że inni podobnie jak ja są zadowoleni z wysokości wymagrodzenia, nie mogę Ci powiedzieć ile zarabiam powiem tylko że dużo może nawet bardzo dużo. Mam wykształcenie techniczne i pracuję głównie przy realizacji projektów. Myślę żę powinnaś spróbować atmosfera w firmie jest fantastyczna , nie ma wyścigu szczurów, zawiści, złośliwości wszyscy jesteśmy jak jedna wielka rodzina, zawsze bedziesz mogła liczyć na pomoc. A tak trochę żartem mówi sie na rynku że tych co pracowali w Amec Foster Wheleer Energia Polska inne firmy biorą z ciemno.

misiek

Pracuję w tej firmie kilka lat, wcześniej pracowalem w kilku innych, nie ma porównania, pracownik dostaje zawsze wszystko co mu się nalezy, nie ma żadnych kantów. A co do zarobków, zrobiłem sobie mały bilans w kalkulatorze porównującym płace na podobnych stanowiskach w innych firmach w kraju i co mi wyszło? Wynik mnie zaskoczył wyszło na to że nalezę do 5% najlepij zarabiających pracowników w polsce na miom stanowisku i o moich kwalifikacjach, czy trzeba coś dodawać? Prawda jest taka że jest to świetna firma i jeśli się udowodni że jest się coś wart to jest i uznanie przełozonych swoboda w działaniu i kasa, wcale nie mała.

Franx

Moje pytanko, czy spawacie łukiem krytym?

mariolka

Nie wiem nic o tej firmie, chociaż też widziałąm ogłoszenie na asystenta absolwenta bez doświadczenia. Mimo, że mam doświadczenie i już dawno jestem po studiach wysłałam CV. Także myślę, że warto wysyłać CV i poczekać czy się odezwą, dopiero przy pierwszym kontakcie można powoli wybadać, czy to jest firma dla ciebie czy nie. Opinie mogą być różne, ale ludzie też są różni. Są tacy którzy lubią mocne wrażenia w pracy ;] a inni wolą spokój i wszystko dobrze poukładane. Nie ma co się sugerować. Tak samo jak i o zarobkach najlepiej porozmawiać na rozmowie jeśli do niej dojdzie. To jest rozmowa z obu stron i każdy może zaproponować swoje oczekiwania. A jak się nie podoba, no to każdy wraca w swoją stronę. Trzeba rozmawiać, to jest podstawa jakichkolwiek poszukiwań i w końcu znalezienie pracy dla siebie. Powodzenia ;]

eryk

Czy potrzebuja na maszyny cnc ?

Olon

Firma działa bardzo prężnie w branży gazowo-naftowej. Zajmują się tworzeniem ekspertyz, proponują rozwiązania technologiczne i inne. Działają nawet w branży farmaceutycznej. Zastanawiam się czy taka dywersyfikacja branżowa jest im potrzebna, czy nie lepiej byłoby się skoncentrować na jednej konkretnej gałęzi. Jak myślicie?

kolo
@Olon 25.02.2015 05:27
Firma działa bardzo prężnie w branży gazowo-naftowej. Zajmują się tworzeniem ekspertyz, proponują rozwiązania technologiczne i...

dzieciaku, czy Ty wiesz, o czym piszesz? Korporacja zatrudnia na całym świecie już teraz prawie 40 tysięcy ludzi, to nie jest firma kogucik! Jakoś im się to od prawie 100 lat sprawdza. Oj, dużo się jeszcze musisz nauczyć, dużo!

Belmondo

(usunięte przez administratora)krawaciarzowi?????

anonim

(usunięte przez administratora)

anonim

Zgadza się, byłem tam kiedyś na rozmowie- umówiona dużo wcześniej, zaraz przed terminem telefon o przełożeniu na kiedy indziej. Gdy już stawiłem się na miejscu oczywiście totalne zaskoczenie, 0 wcześniejszego przejrzenia moich papierów, rozmowa opóźniona, w dodatku na inne stanowisko niż to na które aplikowałem. Sama kultura rozmowy na niskim poziomie, na porządku dziennym stwierdzenia typu "co, w google nie było?". Jeśli tak wygląda rekrutacja, to lepiej nie myśleć jaka tam jest atmosfera pracy (przeciętnego pracownika, kierownicy pewnie świetnie się bawią jak wynika z wpisów przedmówców).

monter
@anonim 07.12.2014 13:16
Zgadza się, byłem tam kiedyś na rozmowie- umówiona dużo wcześniej, zaraz przed terminem telefon o przełożeniu na kiedy indziej....

To po co się pchasz tam gdzie Cię nie chcą?

irokez

Nie mozna z nikim mawet zamienic zdania bo goni majster to samo wkolo chodzi jak kogutkowy ludzi ma za nic nakazuje by zostawc nawet po 20latach nawet 2000 tys nie ma napic sie nie pozwoli bo roboty masz malo mowi oboz oswiecim szkoda gadac

irokez

Panowie monterzy spawacze nawet tam nie idzcie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za marne pieniadze obiecuja bog wie co a potem szlifierka i jazda kierownik z p14mlody szkoda mowic jest tam tylko bo ma plecy kappo istne zona go w domu poniewiera a on w pracy ludzi nie polecam tego zakladu najgorszemu wrogowi 15 przerwy ani minutki wiecej bo goni czeba biegac po zakladzie bo mowi ze zawolno chodzisz a robota czeka szkoda ogolnie oswiecim

niedoceniony
@irokez 31.07.2014 18:05
Panowie monterzy spawacze nawet tam nie idzcie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za marne pieniadze obiecuja bog wie...

widze ze mowa o mandarynie hehe

Stefan

teraz przyjmują pracowników ale z ukrainy za 10 brutto i nawet nadgodziny dla nich są

???

a są jakieś przyjęcia na fakop na suwnicowego?? i od jakiej stawki się zaczyna??

aaa

jaką stawkę dostaje monter i jakie są dodatki

Magik

Od jakiej stawki aktualnie startuje spawacz MAG?

anonim

Tam nadal ciemnogród, kolesie, układziki i branie. Ciekawe kiedy się wzajemnie zagryzą.

władek

zakład jak zakład sprywatyzował się bez udziału pracowników udziały ich zpewnościa sa w energi robota jak robota poza jednym gościem co prcuje tu od lat to reszta to tylko od pilnowania ludzi(usunięte przez administratora)

nieobecny

do Tomek premia jest płacona kwartalnie taka samą miałem ja jak reszta-nadgodzin praktycznie zero

nieobecny

Fakop to w sumie wmiarę solidna firma ja pracowałem 2,5 roku i nie narzekam nie było wcale zle.Pewno za granicą gdzie teraz jestem kasa jest nie porównywalna.W Sosnowcu bez nadgodzin miałem średnio z premia ok 3800 na rękę bez układów. Napewno bedą tacy co marudzą ale większość to tacy co tylko narzekają-ja w każdym razie polecam

chudy

to idz do bhm

anonim

(usunięte przez administratora)

anonim

Za zakupy, zlecenia brali i jak sądzę dalej biorą. Kolesie, układy, donoszenie, chamstwo.

?

Prowizje od zakupów to proste, kupisz materiał do produkcji lub zlecisz komuś robotę i masz do kieszeni kasę poza fakturą. Tak się praktykuje wszędzie nie tylko w tym zakładzie. Wejdziesz w układy i kasa jest.

anonim
@ 11.09.2013 09:32
Prowizje od zakupów to proste, kupisz materiał do produkcji lub zlecisz komuś robotę i masz do kieszeni kasę poza fakturą. Tak...

To zwyczajne łapówki pod stołem. Kupisz u nas i masz, zamówisz tu i też masz, zlecisz tu robotę i masz kasę. Ale to niestety działania na szkodę zakładu.

kikula

jak zwiekszyc zarobki w tej firmie? obecne 3800tys podstawy nie wystarcza mi na podstawowe wydatki, a wiem ze 9klockow mozna wyciagnac jako spawacz.

anonim 3

I w całym zakładzie wiedzą o prowizjach zakupowych oraz kooperacyjnych i dalej nic a lody się kręcą dalej. Za wykonanie także kasa się kręci. Masakra.

anomim

Oj tak, jak wiadomo dorabiają dużo tylko starzy wyjadacze i cwaniaki. Układy i kolesie z samą górą , duże prowizje od zakupów i kooperacji, itd.

ulianna

O tak. Układziki i prowizje są wszędzie duże. Dziwne jest tylko że ogólnie jest to wiadomo wszystkim a nikt z tym nic nie robi.

anonim2

O tak budują po parę domów, kupują po parę samochodów, żyją w bogactwie. Ale układziki i prowizje sięgają także samej góry.

anonim

Najlepiej jak wszędzie zarabia się w działach zaopatrzenia i działach zakupów. Tam możesz liczyć na pensje i duże prowizje od zakupów. Układy i układziki, kolesie, jak wszędzie.

jaś
@anonim 28.10.2012 20:14
Najlepiej jak wszędzie zarabia się w działach zaopatrzenia i działach zakupów. Tam możesz liczyć na pensje i duże prowizje od z...

nie licz bez famili nie dasz rady

anonim

witam czy ktos wie czy Foster Wheeler planuje jakies zatrudnienie,pyatm gdyz obserwuje strone internetowa i od jakiegos czasu nadal jest rekrutacja na montera i nic sie nie dzieje. Na jakie zarobki moze liczyc inzynier?

loko

czlowieku, daj spokoj. tylko starzy pracownicy sporo zarobia co maja 30lat doswiadczenia. nowy dostanie 13zł w tigu i 10zl mag. ja pracuje tam 3lata i mam 16zł a rurki spawam perfect:(

Lucky

A czy ktoś może wypowiedzieć się o samej firmie? Jak się pracuje, jaki prezentuje poziom i jakie są możliwości rozwoju? Od dłuższego czasu śledzę oferty pracy na stronie foster wheeler i chciałbym się dowiedzieć czy warto składać papiery. No i jak by ktoś mógł podać rząd wielkości zarobków :) Pozdrawiam, aparaturowiec :)

tatek1966

nie dość że [usunięte przez moderatora] to reklamy na stronce zniechęca każdego do wypowiedzi :)

anonim

Widzę że [usunięte przez moderatora] w FWE działa hihi:) Żadnych wypowiedzi?

Tatek 1966

Witam. Widzę że jestem pierwszym wypowiadającym swoja opinię na temat FWE Fakop? Mam nadzieje że reszta z użytkowników tego portalu i oczywiscie zainteresowanych do da swoje kolejne;) Pozdrawiam i do następnego postu!

Zostaw opinię o Foster Wheeler - Sosnowiec

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Foster Wheeler