mega1000

Opole

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 21 ocen.

Opinie o mega1000

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie mega1000

Sailing

Witam, Firmę kategorycznie odradzam! Brak kompetencji pracownikow obsługi klienta. Pretensjonalni i bezczelni. Wysyłają nie kompletne zamowienie, a gdy się upominasz o swoje to zrzucają winę na klienta, żadnego poczucia winy z ich strony. Można zapomnieć o możliwości porozumienia się z kimkolwiek z tej firmy...

wirtulany swiat bajek
@Sailing 20.04.2014 23:09
Witam, Firmę kategorycznie odradzam! Brak kompetencji pracownikow obsługi klienta. Pretensjonalni i bezczelni. Wysyłają nie ko...

Panie Sailing a moze lepiej byly panie prokurencie a jakies szczegoly bo ciezko sie odniesc do takiego wpisu standartowo paszkwil i tyle zero konretow bo na nich szybko widac klamstewka ktore krotkie nozki maja. Tak ze czekamy na szczegoly jakby sie chcialo cos wymyslec.

zfs

Kupiłem w mega 1000 "komin systemowy" Cudzysłów dlatego, że wełna mineralna jest do komina o innej średnicy. Oprócz tego, pomimo, że zapłaciłem całą kwotę, po miesiącu dostałem fakturę z informacją ile mam jeszcze zapłacić.

wirtulany swiat bajek
@zfs 20.09.2015 20:02
Kupiłem w mega 1000 "komin systemowy" Cudzysłów dlatego, że wełna mineralna jest do komina o innej średnicy. Oprócz t...

Ciezko ustalic autentycznosc postu bo moglby byc prawdziwy badz takze ze swiata bajek.Przy ilosci okolo kilku tysiecy palet rocznie istniej taka mozliwosc pomylki oczewiscie ale dziwne ze jezeli ktos dostal welne o innej srednicy ze tego nie zglosil jako reklamacje i na nastepny dzien wysylamy.Co do faktur to wszystkie sa drukowane z automatu do zaplaty bo rozliczenia finansowe wykonuje sie dowodami wplaty badz potwierdzeniami przelewu natomiast na fakturze w uwagach dopisujemy iz faktura zostala uregulowana tak ze cos dziwny ten caly post.

Henry

Ja również nie polecam. towar co prawda otrzymałem terminowo ale nie kompletny, przez ponad miesiąc walczę o uzupełnienie brakujacej części, bez skutku. Na reklamacje nie reagują tak że zapomnij, że po zapłaceniu coś komuś uzupenią. Zbywają odwlekają i najlepiej klient jest winny, a nie to, że źle zabezpieczony towar i prawdopodobno ktoś po trasie uszkodził i wyrzucił lub ukradł.

wirtulany swiat bajek
@Henry 06.09.2013 12:45
Ja również nie polecam. towar co prawda otrzymałem terminowo ale nie kompletny, przez ponad miesiąc walczę o uzupełnienie braku...

Post prawdziwy.A wiec pan Hnery kupil u nas komin ktory zesmy oczewiscie mu wyslali.Walczyc pan o uzupelnienie towaru nie musial bo dostal pan decyzje ze towar zostal wyslany a poniewaz kameruja u nas to 3 kamery wszystko bylo do sprawdzenia.Spedcyja tez sie nameczyla po przekazala nam zdjecia poklatkowe na kolejnych magazynach na ktorych widac ze rura ceramiczna jest na palecie i to na samej gorze ,natomiast to ze reklamacje braku rury zglosil pan po 2 tygodniach i ze kurier zrzucil towar sam bo takie bylo pana zainteresowanie to pan nie dodal.Takze nie dziwne by bylo ze przy takim zainteresowani montarzysci mogli ja nawet stluc i panu powiedziec ze tak przyjechalo skoro pewnie przy montazu takze pana nie bylo.Ale wine najlepiej zrzucic na producenta a dostal pan od nas wszystkie zdjecia na ktorych widac wyjazd calego towaru.No ale moglo przeciez sie udac i za pana niedbalstwo producent powinien poniesc konsekwencje.

jaaa

Banda złodziei Nie płacą za wystawione faktury ciągle odkręcanie kota ogonem ,zawsze jest ktoś winny ale szanowny pan Wojciech Wiessbrot. Nie polecam prowadzenia interesów z tą firmą ani jak dostawca ani jako kontrahent.

wirtulany swiat bajek
@jaaa 29.06.2015 19:47
Banda złodziei Nie płacą za wystawione faktury ciągle odkręcanie kota ogonem ,zawsze jest ktoś winny ale szanowny pan Wojciech...

Wciaz nerwy puszczaja.Coz bylego pana prokurenta w taki stan wprowadza ? Identyczny post umieszcony gdzie sie da bo gdzies przed chwila zesmy juz na niego odpowiadali.A moze pan prokurent cos bradziej szczegolowego poda bo przeciez zesmy za faktury nie zaplacili tylko jakie? komu? Prosimy podac, tylko zeby ta nazwa firmy nie bylo bajkolandia bo moze byc malowiarygodna.Co do platnosci to juz wyjasnimy ze 90 procent towaru kupujemy na przedplatach bo dostajemy skonto tak ze odrazu widac jak sprawy platnosci u nas wygladaja.I towar ktory stoi na placu praktycznie w calosci jest kupiony na zasadzie przedplaty tak ze prosimy sie nie osmieszac z tym brakiem plantosci.Poza tym firmy nie podpisuja sie jaaa bo to tez malowiarygonie wyglada.

baddo

banda złodziei brak kompetencji nie kompletne przesyłki.Upominasz sie o swoje to traktują cię jak śmiecia .

wirtulany swiat bajek
@baddo 19.09.2015 22:24
banda złodziei brak kompetencji nie kompletne przesyłki.Upominasz sie o swoje to traktują cię jak śmiecia ....

Witamy pana prokurenta oczewiscie bylego.Teksty tak standartowe znow ze widac autora :banda zlodzie i brak kompetencji tak sie wciaz pan powtarza ze chyba podeslemy slownik wyrazow aby cos dodatkowego napisac bo jak ktos sie przyjrzy to odrazu bedzie wiedzial kto jest autorem postu.Propnujemy bardziej sie wysilac bo malowiarygodne te posty sie robia a szkoda aby tak wielka tworczosc poszla w zampomnienie.

andrew

" pan " (celowo z małej litery) weissbrot ( też celowo z małej litery ) nie ma pojęcia o sprzedaży. Bezczelny, opryskliwy. Nie potrafi podać ceny pustaków kominowych. Twierdzi, że musi to zrobić komputer.Nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania. Dajcie sobie spokój z tą śmieszna firmą.

wirtulany swiat bajek
@andrew 03.11.2015 11:27
" pan " (celowo z małej litery) weissbrot ( też celowo z małej litery ) nie ma pojęcia o sprzedaży. Bezczelny, oprysk...

Witamy bylego pana prokurenta.Widac wycieczki osobiste czyli cos mocno zdenerwowalo.Pewnie jakies kominy nie udalo sie sprzedac i klient wzial u nas ale coz sie dziwic skoro macie je przewaznie okolo 10 procnet drozsze a komin dokladnie taki sam jak nasz bo robiony na podstawie skradzionego nam certyfikatu.Co do wycen to wykonuja sie one u nas automatycznie i wszystkie ceny sa tam podane a co do postu to nie ma zabradzo co odpisywac bo nic szcegolnego pan nie napisal standartowo paszkwil i tyle. Ale w innych miejscach jest troche lepiej z tworczosci i tam tez sie postaramy wiecej odpisac a tu tak jak i panu sie nie chcialo rozpisywac to i my tak samo sie zachowamy.

potencjalny klient

Otrzymałam mailowo informację, że nie dostanę wyceny na maila, muszę podać swój numer telefonu - to jest warunek firmy prowadzącej sprzedaż w formie elektronicznej. Pozostawiam do własnej oceny :)))

anonymous
@potencjalny klient 11.01.2016 18:05
Otrzymałam mailowo informację, że nie dostanę wyceny na maila, muszę podać swój numer telefonu - to jest warunek firmy prowadzą...

Post orginalny.I co w tym dziwnego skad wiadomo z kim mamy do czynienia moze to konkurencja.Klient taki tajemniczy ze numeru nie chce podac poza tym wszystkie ceny u nas podane sa na stronie i tam mozna je sprawdzic.Czesto do wyceny potrzebne sa uscislenia i nr telefonu jest potrzebny do szybkiego kontaktu ale skoro klient nie jest zainteresowny ich wyjasnieniem to widocznie konkurencja albo moze mu tak zalezy na zakpie.

wirtulany swiat szkoda czau

Odpisujemy na zapytanie pani Agnieszki i dla informacji innych ludzi ktorzy chca zasiegac opini na internecie Jak juz zesmy we wczesniejszych postach pokazali na necie mozna sobie samemu wystawiac komentarze jakie sie chce i ile razy sie chce pod roznymi nikami jak i pozytywnych tak i negatywnych dlatego szkoda czasu na ich czytanie. Pani Viola to nikt inny jak byly nasz prokurent ktory zostal zwolniony za przywlaszczenie kasy i sprzedaz materialow z naszego magazynu podczas gdy on nalezal jeszcze do nas i jeszcze zarzaddzal spolka w tej miejscowosci. Wszystkie negatywne opinie na tym portalu poza 2 sa jego autorstwa i takze na innych poratalach troche sie potrudzil aby napisac spora ilosc paszkwili i jest to latwe to wychwycenia poniewaz do momentu 2014 cala masa pozytywnych komentarzy a jak ktos sprawdzi date jego zwolnienia to pokrywa sie ona z rozpoczeciem akcji reklamowej dla nas. Wpisy jego sa tak przesiakniete jadem ze madre oko odrazu wychwyci bo juz mielismy nie jednego klienta ktory potraktowal te negatywy jako nasza reklame ze musimy byc naprawde tani skoro konkurencja w ich postaci nie potrafi inaczej walczyc tylko w ten sposob. Takze widac to po tym iz pani Agnieszka pytala o warunki pracy a nie na temat kominow ktore sa jego bolaczka a moze trzeba bylo nie byc pazernym i normalnie pracowac a zachcialo sie wielkiej kasy to trzeba teraz walczyc tylko najlepiej na jakosc a nie na bzdury wypisywane na necie. Na koniec dodamy jeszcze ze pomimo skradzionego certyfikatu to i tak kominy produkowane u nich sa 10 procent drozsze od naszych i teraz bedzie problem sprzedac po takiej informacji. Mielismy sie nie bawic w takie badziewie i przez ponad 2 lata nie reagowlismy na ich zaczepki ale jedak tym razem bedziemy juz na biezaco odpisywac bo moze sie ktos trafic niedoswiadczony w necie.

Agnieszka

Proszę o pozostawianie merytorycznych informacji o pracy w firmie mega1000. Na jakie warunki pracy można liczyć? Czy polecacie to miejsce pracy? Pamiętajcie, że każde stanowisko pracy jest inne, dlatego napiszcie jakie obejmujecie.

Agnieszka

@Violaczy możesz powiedzieć coś więcej? Dlaczego nie polecasz? Z czego jesteś najbardziej niezadowolona? Jakie słabe strony ma praca w firmie mega1000?

Viola

FIRMA KRZAK NIE POLECAM zwłaszcza konsulatatnta od kominów. PORAŻKA

WIRTULANY SWIAT 4

Oto dalszy ciag pokazu jak mozna wystawiac pozytywy i negatywy w wirtulanym swiecie.Poniewaz nie chcemy wypisywac sobie co kilka dni pozytywow podstawionych bedziemy wyrzucac co kilka dni taki post aby kazdy zrozumial ze szkoda czasu na szukanie opini pozytywnych jak i negatywncyh poniewaz te pierwsze mozna sobie samemu wystawiac a te drugie bez problemu mozna konkurencji wystawiac co kilka dni pod roznymi nikami. (Jak robila i pewnie znow zacznie robic konkurencja opis calosci wyzej).Prosimy sie zastanowic gdybsymy te wszystkie wpisy zamienili na pozytywy jakbysmy dobrze wygladali albo odwrotnie gdybysmy zamienili na negatywy jakbysmy zle wygladali.To jest swiat wirtulany gdzie kazdy moze sie podszyc pod kazdego i pisac co chce.Do tego proponujemy zwrocic uwage iz konkurencji odechcialo sie przez jeden rok pisac negatywy bo zesmy nie reagowali (dziwne ze nagle stalismy sie tacy cudowni kiedys same negatywy a teraz nic sie nie dzieje, po prostu nie reagowalimsy to dali sobie spokoj ale niestety czesc ludzi jeszcze dzwoni i na podstawie starych zmyslonych wpisow zadaja dziwne pytania tak wiec odpowiadamy prosimy na nasz temat szukac opini np od znajomych albo na naszej stronie gdzie losowo sa wybierani kupujacy z ostatniego okresu i do nich dzwonic a nie na internecie gdzie jestsmy sola w oku bo zanizamy ceny i cala konkurencja az kipi ze zlosci i moze wypisywac co chce i ile razy chce,opis podstawionych opini opisane sa powyzej pod niekiem MEGA1000)

wirtulany swiat 3

Oto dalszy ciag pokazu jak mozna wystawiac pozytywy i negatywy w wirtulanym swiecie.Poniewaz nie chcemy wypisywac sobie co kilka dni pozytywow podstawionych bedziemy wyrzucac co kilka dni taki post aby kazdy zrozumial ze szkoda czasu na szukanie opini pozytywnych jak i negatywncyh poniewaz te pierwsze mozna sobie samemu wystawiac a te drugie bez problemu mozna konkurencji wystawiac co kilka dni pod roznymi nikami. (Jak robila i pewnie znow zacznie robic konkurencja opis calosci wyzej).Prosimy sie zastanowic gdybsymy te wszystkie wpisy zamienili na pozytywy jakbysmy dobrze wygladali albo odwrotnie gdybysmy zamienili na negatywy jakbysmy zle wygladali.To jest swiat wirtulany gdzie kazdy moze sie podszyc pod kazdego i pisac co chce.

wirtulany swiat 2

Oto dalszy ciag pokazu jak mozna wystawiac pozytywy i negatywy w wirtulanym swiecie.Poniewaz nie chcemy wypisywac sobie co kilka dni pozytywow podstawionych bedziemy wyrzucac co kilka dni taki post aby kazdy zrozumial ze szkoda czasu na szukanie opini pozytywnych jak i negatywncyh poniewaz te pierwsze mozna sobie samemu wystawiac a te drugie bez problemu mozna konkurencji wystawiac co kilka dni pod roznymi nikami. (Jak robila i pewnie znow zacznie robic konkurencja opis calosci wyzej).

specjalista od wirtulanego swiata

Oto dalszy ciag pokazu jak mozna wystawiac pozytywy i negatywy w wirtulanym swiecie.Poniewaz nie chcemy wypisywac sobie co kilka dni pozytywow podstawionych bedziemy wyrzucac co kilka dni taki post aby kazdy zrozumial ze szkoda czasu na szukanie opini pozytywnych jak i negatywncyh poniewaz te pierwsze mozna sobie samemu wystawiac a te drugie bez problemu mozna konkurencji wystawiac co kilka dni pod roznymi nikami. (Jak robila i pewnie znow zacznie robic konkurencja opis calosci wyzej)

PORAŻKA!!!

NIE POLECAM!!!! Totalne DNO!!! Towar dojechał tydzień później, brakowało jednego elementu (rury ceramicznej do komina bez której go nie mogę postawić) Polecam każdą inną konkurencję lecz nie MEGA 1000!!!! Tylko zwodzą i przełączają telefony do innych konsultantów. Szanowna pani z MEGA 1000 zapewniała mnie że towar został "dzisiaj" na auto i napewno dojedzie dzisiaj a on pojawił się tydzień później.

slazak
@PORAŻKA!!! 13.05.2015 17:46
NIE POLECAM!!!! Totalne DNO!!! Towar dojechał tydzień później, brakowało jednego elementu (rury ceramicznej do komina bez które...

firma z oławy i wszystko jasne!!! ukraincy nie nadaja sie do zadnego biznesu!!! amen!!!

Ja2
@slazak 13.05.2015 18:19
firma z oławy i wszystko jasne!!! ukraincy nie nadaja sie do zadnego biznesu!!! amen!!!

Ja jestem zadowolony , co prawda dostalem pęknięte 2 pustaki sle reklamacja zostala uznana i przyslali mi nowe pustaki, kupilem tez cala elewacje i tez bylo ok

150

@BobBudowniczy super ze sa ososby które sa zadowolone z ich produktów i mogą polecić firme tutaj ;)

BobBudowniczy

Kupiłem dachówkę od nich, przyjechała tydzień temu. Wszystkie elementy elegancko zapakowane i zabezpieczone. Obsługa Ok i konkretna. Mogę tylko polecić.

Kuc

To racja. Są tacy, których nigdy nie zadowolisz - choćbyś stanął na rzęsach. W przypadku tej grupy ludzi nic nie jest ok. Wiecznie mają pretensje i roszczenia. Wiecznie im się coś nie podoba. Co do mojej budowy: Przyjechał do mnie styropian. Wszystko zabezpieczone, dobrze zapakowane. Taka ilość jaka była zamawiana. No nie mam na co narzekać bo zamówienie jest.

Fuks

Firma godna polecenia. Nie mam na co narzekać. Wszystko załatwione pozytywnie.

Kuc

Poleciłem znajomym firmę i nie narzekali. Wydaje mi się, że w każdej firmie jest jakaś wpadka albo sprawa trudna do rozwiązania.

Kuc

Jestem w trakcie budowy i systematycznie zamawiam towar w tej firmie. Czasami przyjechał trochę później. Po za tym nie mogę narzekać. teraz czekam na dostawę styropianu.

Sly

Nie mam żadnych zastrzeżeń! Kupiłem u nich dwa systemy kominowe z wkładami ceramicznymi. Podczas dostawy uszkodzeniu został jeden z pustaczków więc zrobiłem zdjęcia na samochodzie dostawcy (na palecie w folii) i reklamowałem. Nowy otrzymałem wkrótce. Jedynym problemem były trudne do zrozumienia e-maile z listą zamówionych rzeczy ale wyjaśniłem sprawę telefonicznie.

Ania123456789

Dla mnie ta firma jest OK. Konkretnie podchodzą do tematu. Fakt...zanim przystąpili do wyceny poprosili o nr telefonu. Bez zastanowienia podałam i w sumie lepiej dla mnie. Uzgodniłam telefonicznie szybciej niż mailowo. Dostałam dodatkowo rabaty i udało mi się wynegocjować przesyłkę w atrakcyjnej cenie. Kobietka, która mnie obsługiwała - znała się na temacie i bez mrugnięcia okiem doradziła mi w wątpliwych kwestiach. Towar mam rok na ścianach i jak na razie nic się dzieje. Mam nadzieję, że tak zostanie i będę miała powód aby polecać tę firmę.

Przyszły klient
@Ania123456789 04.07.2016 09:55
Dla mnie ta firma jest OK. Konkretnie podchodzą do tematu. Fakt...zanim przystąpili do wyceny poprosili o nr telefonu. Bez zas...

Podstawiona Pani Ania?

ks

Tu byłem. Tony Halik.

reaL

Własnie pracownik tej firmy powiedział mi przez telefon że mam &quot [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot;, że nie wie gdzie sa moje kominy. Naciągnęli mnie na 2800 zł. Idę na policję.

bramkarz
@reaL 13.05.2016 13:26
Własnie pracownik tej firmy powiedział mi przez telefon że mam &quot [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot;, że...

lepiej podjedż do nich do biura i przemebluj im lokal i facjaty to pewnie dostaniesz te kominy gratis i w zębach je przyniosą, to jedyna skuteczna metoda na takie goowniane firemki z krzaków!

reaL

Własnie pracownik tej firmy powiedział mi przez telefon że mam &quot [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot;, że nie wie gdzie sa moje kominy. Naciągnęli mnie na 2800 zł. Idę na policję.

OBURZONY

NIE POLECAM.DAM KOMUŚ INNEMU ZAROBIĆ.PREZESIE SZANUJ KLIENTA SWEGO JAK, SIEBIE SAMEGO.WIĘCEJ ZAINTERESOWANIA CO SIĘ DZIEJE W FIRMIE .Daleko nie pojedziecie przy takiej konkurenci jaka jest.

klijent

ODRADZAM. Dziś usłyszałem od pana że mnie majom dosłownie W ( usunięte przez administratora ) czy zamówię za 10 zł czy za 100tyśięcy to ich nie obchodzi zamówienia nie przyjął bo czasu niema DO WŁAŚCICIELA Tel nie podał bo i tak nie odbierze.NIE WARTO KUP0WAĆ U TAKIEGO SPRZEDAWCY LEPIEJ DAĆ PARĘ GROSSY DROŻEJ NAWET nie chcę myśleć co by było w razie jakby trzeba było reklamować . Na pewno polecam

anonim

MEGA1000 WE WROCLAWIU TO PORAZKA, NIECH NIKT TAM NIE ZAMAWIA, BRAK KOMPETENCJI SZCZEGOLNIE DZIAL PUSTAKI ODRADZAM

Zostaw opinię o mega1000 - Opole

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie mega1000