Nie polecam tej firmy ani jej produktów. Jeżeli Państwo nie wierzą mogę opublikować zdjęcia . Które są dowodem w sprawie. DrZwi po po 5 miesiącach spochly i to dwie pary prZednie i tylne.czekałem na eksperta ponad dwa miesiące wkoncu ktoś przyjechał i cisza . Czekam dalej a tu niespodzianka okleina od futryny zaczęła się odklejać. Również mam zdjęcia dla niedowiarków. Państwo napewbo o tym wiecie bo firma u której zakupiłem te drzwi przedstawiła wam moje zarzuty
I panie Romanie proszę nie robić ze mnie (usunięte przez administratora) i nie wysyłać mi lików jak poprawnie montować drzwi bo ja zapłaciłem 13 tysięcy zł firmie która się tym zajmuje. Ona mi polecila wasz produkt. A teraz razem z wami próbuje robić ze mnie gupka
Chciałbym złożyć papiery w tej firmie ale doszły mnie słuchy że nie ma tam przyjęć ze względu bardzo małej liczby zamówień i nie bardzo mają jak zapewnić pracę obecnej kadrze pracowników
Pracownik działu kontroli jakości pracuje na zmiany, czy jakaś 8-16, jak pracują z reguły biura? Dokumentacja jest prowadzona w jakimś konkretnym systemie, czy tradycyjnie jeszcze? Gdyby ktoś znał zarobki, to także z wdzięcznością je poznam :)
Nie wymagamy doświadczenia na stanowisku, tylko kompetencji określonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Osoba nie posiadająca tychże, wymaganych kompetencji nie jest brana pod uwagę w procesie rekrutacyjnym. O płacach w naszej firmie co do zasady nie rozmawiamy na forach internetowych. Nasi pracownicy otrzymują terminowo uzgodnione wynagrodzenie oraz wszelkie należne świadczenia wynikające ze stosunku pracy a rotacja kadr w naszej firmie jest niewielka.
Swego czasu szukali pracowników produkcyjnych, a jak obecnie sprawy się mają z wakatami do obsadzenia, bo chciałbym się przyjąć. Nadal pracujecie na jedną zmianę od 6-14?
Obecnie (kwiecień 2024) rekrutujemy pracowników produkcji oraz pracownika do działu kontroli jakości. W najbliższym czasie będziemy rekrutować na stanowisko serwisanta i na stanowisko młodszego technologa. Chętnych zapraszamy do składania CV na adres mailowy rekrutacja@mikea.eu Dział produkcji pracuje na jedną zmianę od poniedziałku do piątku od 0600 do 1400
Pracownik działu kontroli jakości pracuje na zmiany, czy jakaś 8-16, jak pracują z reguły biura? Dokumentacja jest prowadzona w jakimś konkretnym systemie, czy tradycyjnie jeszcze? Gdyby ktoś znał zarobki, to także z wdzięcznością je poznam :)
Pracownik działu kontroli jakości pracuje w trybie jednozmianowym od poniedziałku do piątku ale nie jak biura tylko jak produkcja czyli w godzinach 6-14. Dokumentacja jest prowadzona tradycyjnie. Zarobki w firmie zależą od zajmowanego stanowiska oraz kwalifikacji i są dość szeroko zróżnicowane. Propozycje wynagrodzenia są ustalane i przedstawiane indywidualnie, podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej. Aby do rozmowy kwalifikacyjnej doszło należy złożyć swoje CV, najlepiej przez portal rekrutacyjny na którym zostało opublikowane ogłoszenie, że poszukujemy pracownika działu kontroli jakości, aczkolwiek wysłanie CV na adres rekrutacja@mikea.eu lub nawet biuro@mikea.eu również sprawi, że trafi ono we właściwe miejsce. Zapraszamy.
Przydatne info, ale moim zdaniem pracownik działu kontroli jakości to konkretne stanowisko, a więc odpowiedź, że zarobki zależą od stanowiska jest wymijająca. Jeśli np. dowiem się, że zaczynają się od kwoty 4,242 zł brutto, to nawet nie przedstawię swoich kwalifikacji, bo po co? Wiecie Państwo, jak to działa?
Cześć. A czy nie mając żadnego doświadczenia, mam szansę na pracę w dziale kontroli jakości? I jeśli tak, to wtedy jakiego wynagrodzenia należy się spodziewać? :-)
Nie wymagamy doświadczenia na stanowisku, tylko kompetencji określonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Osoba nie posiadająca tychże, wymaganych kompetencji nie jest brana pod uwagę w procesie rekrutacyjnym. O płacach w naszej firmie co do zasady nie rozmawiamy na forach internetowych. Nasi pracownicy otrzymują terminowo uzgodnione wynagrodzenie oraz wszelkie należne świadczenia wynikające ze stosunku pracy a rotacja kadr w naszej firmie jest niewielka.
Jak wygląda sprawa PPK? Bez problemu można przystąpić? Jak wygląda socjal w firmie, są do wypłaty jakieś dodatki?
No właśnie, tym bardziej że to nie chodzi o nic tajnego, chyba oczywiste że socjal i szansa na odkładanie pieniędzy na starość to wabik na kandydatów. Mnie osobiście interesowało, czy mąż miałby opiekę medyczną pracując na produkcji.
Taka sama prawda jak wszystkie pozostałe wpisy (usunięte przez administratora) o nicku @Byly na profilu naszej firmy. PPK w Firmie Mikea II funkcjonuje normalnie i część załogi przystąpiła do tego programu, na co oczywiście jest dokumentacja księgowa. Jest to wyłączna decyzja pracownika, czy chce inwestować swoje pieniądze w ten program. Nikt nie wywiera nacisków ani nie odradza takiej decyzji.
Nie polecam tej firmy ani jej produktów. Jeżeli Państwo nie wierzą mogę opublikować zdjęcia . Które są dowodem w sprawie. DrZwi po po 5 miesiącach spochly i to dwie pary prZednie i tylne.czekałem na eksperta ponad dwa miesiące wkoncu ktoś przyjechał i cisza . Czekam dalej a tu niespodzianka okleina od futryny zaczęła się odklejać. Również mam zdjęcia dla niedowiarków. Państwo napewbo o tym wiecie bo firma u której zakupiłem te drzwi przedstawiła wam moje zarzuty
Nie znam sprawy, ale z opisanych Przez Pana objawów wynika, że drzwi zostały zamontowane (najprawdopodobniej razem z oknami) do budynku w stanie surowym bez wylewek, tynków a pewnie też bez elewacji, Polecam lekturę tekstu bloga pod linkiem poniżej (mam nadzieję, że moderatorzy nie wytną) https://www.linkedin.com/pulse/drzwi-zewn%C4%99trzne-kiedy-montowa%C4%87-czes%C5%82aw-suski/ Warto też przeczytać instrukcją montażu...
Jeżeli Pan nie zna sprawy to proszę o kontakt w celu przedstawienia dowodów. I drzwi były montowane przez firmę Oknoplast kamienna góra. Do gotowego domu
I panie Romanie proszę nie robić ze mnie (usunięte przez administratora) i nie wysyłać mi lików jak poprawnie montować drzwi bo ja zapłaciłem 13 tysięcy zł firmie która się tym zajmuje. Ona mi polecila wasz produkt. A teraz razem z wami próbuje robić ze mnie gupka
W marcu ktoś tu pisał ze było tak mało zamówień ze nie szukali pracowników, wiecie może czy teraz w grudniu się coś zmieni, czy sprzedaż ruszyła ? Widzę tu raczej opinie klientów wiec chyba coś sprzedają ? Na stronie tez piszą o braku rektutacji ale zastanawiam się czy od marca kogos szukali do teraz, czy firma już tak długo nie szuka ?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Mikea II Mikosza Spółka Jawna?
Firma godna polecenia. Wysoka jakość świadczonych usług, świetne podejście do klienta, można uzyskać sporo wyjaśnień i porad przed zamówieniem drzwi. Gorąco polecam !
Dobra, ostatni komentarz mówi jasno — przestoju nie ma i jest praca:D To co, można aplikować? Wakaty jakieś są do obsadzenia? Jakie teraz macie stawki na produkcji? Nadal obowiązuje tylko jedna zmiana poranna? Skoro praca na ten moment jest, to może coś więcej na nadgodzinach macie szanse dorobić? Co z premiami, oferują je, czy tylko podstawa? Idą święta, to może firma planuje jakąś premie świąteczną czy paczki? Mają tu takie inicjatywy dla pracowników?
Chciałbym złożyć papiery w tej firmie ale doszły mnie słuchy że nie ma tam przyjęć ze względu bardzo małej liczby zamówień i nie bardzo mają jak zapewnić pracę obecnej kadrze pracowników
Rozumiem że na razie nie rekrutują. A ci co są już zatrudnieni mają robotę jak jest mało zamówień czy są jakieś przestoje i ludzie muszą brać wolne? Powiesz jak to teraz wygląda?
Na wstępie zaznaczę, ze firma MIKEA, to firma (usunięte przez administratora) krętaczy i ludzi pełnych braku kultury. Zakupiliśmy dwie pary drzwi tej firmy. Jedne zostały wymienione kilka tygodniu po zamontowaniu, bo zaczęły po prostu puchnąć. Drugie skrzydło jest w trakcie reklamacji. Tutaj pojawiają się schody. MIKEA nie wywiązuje się z 14 dniowym terminem na rozpatrzenie reklamacji, pierwsza reklamacja trwała 3 miesiące. Po rzekomej regulacji na która przyechalo dwóch panów, nadal był probmel. ( problem polega na braku możliwości wejścia do domu, bo drzwi po prostu się zacinają, są to drzwi z antaba bez klamki. Trzeba wchodzić do domu garażem, bo przy plusowych temperaturach nie ma możliwości ich otworzyć ( drzwi pod zadaszeniem), po wizycie serwisowej, serwisant stwierdził, ze drzwi są krzywe ponad 5mm ( jest to niedopuszczalne i ponad normę). Poza tym, ze serwisanci rzucają mięsem przy kliencie, denerwują się, ze wada została wykryta przez klienta. Obrażają klienta który, nie przyjmuje kolejnej regulacji. Pani M z działu reklamacji niekompenetna nie potrafi udzielić konkretnych informacji. Firma pomimo zgłoszenia przez swojego pracownika wady jaka jest wykrzywione skrzydło, zabrała skrzydło, aby kolejna niekompetentna osoba mogła je chyba naprostować. Według umowy zamontowane miały zostać drzwi tymczasowe o standardzie drzwi docelowych. Przyjechali znowu Panowie którzy rzucali mięsem w obecności klienta. Zamontowali skrzydło, które jest nieszczelne, dziury od wkładek wypełnili silikonem, klamka lata wystarczy mocniej pociągnąć i można ja wyrwać. Firma MIKEA NIE WIE KIEDY ZOSTANIE ZAMONTOWANE NOWE SKRZYDLO. Nie polecam, najgorsze co nas spotkało podczas budowy domu to właśnie ta firma i produkty od nich! Towar okropnej jakości, obsługa okropnej jakości. Pracują tam ludzie którzy są pozbawieni jakiejkolwiek kultury osobistej!!!! NIE POLECAM. Sprawa niestety zostanie skierowana do sądu. Jeśli ktoś jest zainteresowany przebiegiem korespondencji z ta firma zapraszam do kontaktu! Wszystko dam do wglądu, każdy mail z Panią M z działu reklamacji. Uprzedzam również przyszłe firmy które chciałyby podjąć współpracę hurtowa z ta firma. My nie kupiliśmy drzwi bezpośrednio z MIKEAI tylko z miejscowej firmy która zakupowala produkty ww firmy. Zakupowala, bo po naszej sytuacji, która jest niedopuszczalna dla szanujących się firm przestała posiadać na sklepie ich produkty.
Powyższy komentarz nie odpowiada rzeczywistości, narusza dobra osobiste naszej spółki, a usunięcia tych naruszeń jak również wszelkich szkód przez nie wywołanych będziemy się bezwzględnie domagać. W odpowiedzi na każde zgłoszenie reklamacyjne klienta nasi serwisanci przyjeżdżali aby usunąć źródło nieprawidłowości. W pierwszej kolejności dokonaliśmy prawidłowej regulacji drzwi. Przy kolejnym zgłoszeniu, nadal w ramach obowiązującej gwarancji, wymieniliśmy skrzydło na zastępcze, żeby w naszym zakładzie dokonać dokładnej ekspertyzy reklamowanego produktu oraz w razie potrzeby doprowadzić go do stanu fabrycznego. Nasza praca – o czym klient nie wspomniał w komentarzu – zakończyła się dopiero z chwilą montażu docelowego skrzydła. Klient był rzetelnie poinformowany, że zamontowanie skrzydła zastępczego jest rozwiązaniem tymczasowym, podyktowanym koniecznością weryfikacji reklamowanego produktu w naszym zakładzie. Skrzydło klienta w czasie testów w fabryce okazało się być w pełni sprawne niezależnie od warunków jakim było poddane. Ponowne założenie przedmiotowego skrzydła i wykonana na wszelki wypadek stabilizacja ościeżnicy odbyła się w obecności klienta. Przeprowadzenie tych czynności zostało udokumentowane. Po ich zakończeniu drzwi działały prawidłowo, a prawidłowość ich działania była testowana zarówno w warunkach porannego chłodu jak i popołudniowego nagrzania. Klient, ani żadna inna osoba obecna przy czynnościach serwisowych nie zgłaszała żadnych zastrzeżeń do naszej pracy. Stanowczo zaprzeczamy, aby twierdzenia o wulgarnym zachowaniu naszych serwisantów były prawdziwe w jakimkolwiek stopniu. Mimo podjęcia wszystkich opisanych działań już po dwóch dniach otrzymaliśmy kolejną informację o nieprawidłowym działaniu przedmiotowych drzwi. Ta informacja, w kontekście wykonanej przez nas weryfikacji skrzydła oraz czynności serwisowych przeprowadzonych podczas ostatniej wizyty naszego serwisu poddaje w wątpliwość zarówno aktualne jak i wcześniejsze roszczenia klienta. W naszej ocenie jest to niezwykle mało prawdopodobne bez celowej ingerencji. Podkreślamy, że nigdy nie uchylaliśmy się od żadnej odpowiedzialności z tytułu gwarancji jaka przypisana jest do produktu, za którą odpowiada producent. Deklarujemy, że odpowiemy na wszelkie kierowane do nas wnioski o wyjaśnienie od Rzecznika Praw Konsumenta lub innych instytucji powołanych do ochrony praw konsumenta o ile rzeczywiście te instytucje się do nas zwrócą. . Wymiana korespondencji z klientem odbywała się w sposób rzeczowy i kompetentny dlatego również w tym zakresie postawiony przez Panią zarzut uważamy za kompletnie bezpodstawny. Nie jest również prawdą twierdzenie, że firma która sprzedała przedmiotowe drzwi zakończyła z nami współpracę.
Zauważyłem brak ogłoszeń o pracę, czy firma ma mniej zamówień jakiś gorszy czas? ogłoszenia były ciągle widoczne
Może po prostu firma ma teraz stały skład? A gdzie tych ogłoszeń szukasz jeśli można wiedzieć?
Chciałem wysłać CV bo kiedyś ogłoszenia rzuciły mi się w oczy, ale jeśli nie ma możliwości to trudno, próbuje gdzieś indziej - gdzieś gdzie jest praca.
Nie ma ogłosze bo zleceń nie ma i nie potrafią zapewnic pracy tym pracownikom którzy juz ta pracują. Wysyłają na urlopy. Jednym słowem zle się dzieje w tej firmie
Co się źle dzieje? Spóźniają się z wypłatą? Nie płacą? Zwalniają? Wyprzedają coś? Nie zauważyłem. Wypłata jest zawsze na czas, w firmie nie ma mowy o zwolnieniach i kupują nowy sprzęt. (usunięte przez administratora)
Jakie godziny pracy obowiązują w Firma Produkcyjno Handlowa Mikea II Krzysztof Mikosza Dominik Mikosza sp.j.?
co do zasady pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14 na dziale produkcji oraz 8-16 w biurze zarządu, biurze obsługi Klienta i na magazynie wyrobów gotowych. W razie potrzeby stosujemy na dziale produkcji zmiany przesunięte w czasie, zaczynające się od 0700, 0800,1000 lub1200. Na jednym czy dwóch stanowiskach zdarza się druga zmiana w godzinach 14-22, ale to dotyczy 2ch - 4ch osób, stały zespół.
Na jakich stanowiskach zdarza się ta druga zmiana w godzinach 14-22? I czy szukacie może osób na te posady? No i jak często ona się w ogóle zdarza? Bo rozumiem, że nieregularnie :) w sumie taka ewentualność by mi bardzo podpasowała
Jak wygląda sprawa grafiku w Firma Produkcyjno Handlowa Mikea II Krzysztof Mikosza Dominik Mikosza sp.j.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Przedsiębiorstwo o nazwie "Firma Produkcyjno Handlowa Mikea II Krzysztof Mikosza Dominik Mikosza sp.j." obecnie nie istnieje. Jako nieistniejące nie może iść lub nie iść na rękę w sprawie grafiku prawda?
Ta firma już się tak nie nazywa.
Polityka i kierownictwo tej firmy to parodja. Takiego bajzlu jeszcze nie widziałem kierownictwo pracownika traktuje jak smiecia coraz więcej pracowników ucieka
Dużo osób się ostatnio zwolniło? Tylko ze względu na traktowanie przez przełożonych? Powiesz co takiego robią? Chodzi o odzywki czy ogólnie brak wsparcia, a problemy są zamiatane pod dywan?
Olewają potrzeby pracownika nie liczą sie z jego zdaniem ludzie proszą o zamówienie materiałow lub cześci maszyn to nie reagują dopiero jak czegoś braknie lub padnie całkiem a potem wina zwykłego robola
Według dokumentacji naszego działu kadr ostatnie wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika produkcji zostało złożone we wrześniu 2022 czyli pół roku temu. W grudniu i styczniu wygasły dwie umowy terminowe których firma nie zdecydowała się przedłużyć. To są twarde dane, które można sprawdzić. Reszta informacji użytkownika @pracownik jest tak samo prawdziwa jak ta o "uciekaniu" Komentarz chyba nie jest konieczny.
Kamer więcej niż w domu Wielkiego Brata Wporzadku tylko ludzie pracujący na produkcji Bardzo zastanawiające pisanie w ogłoszeniach o pracę o zapewnieniu narzędzi pracy-kto przyjdzie sam zobaczy jak naprawdę jest Więcej minusów niż plusów Nie mówię że przestrzegam, ale jest wiele lepszych ogłoszeń o pracę.
W ogłoszeniu piszą że trzeba sobie zapewnić narzędzia pracy? Serio? A jakie te narzędzia?
W ogłoszeniach zwykle piszemy, że MY ZAPEWNIAMY wszystkie narzędzia pracy. Nie sądzę, aby w tej kwestii cokolwiek się zmieniło.
Kamer jest tyle ile potrzeba, w miejscach newralgicznych do zapewnienia jakości produkcji oraz bezpieczeństwo obiektów. Z tego co mi wiadomo nie wyróżniamy się szczególnie na tle innych zakładów produkcyjnych jeśli chodzi o te kwestie. Obraz z kamer jest rejestrowany i archiwizowany na jakiś czas. Nie ma u nas żadnego „centrum monitoringu” z kolesiami wpatrzonymi całą dniówkę w ekrany. Oczywiście zawsze znajdują się tacy, którym możliwość udokumentowania błędów i pomyłek przeszkadza…
No jeszcze szukać kolejnych pracowników i płacić im za takie gapienie się to by była chyba głupota tak szczerze. Ale piszesz, że na jakiś czas to jest archiwizowane tylko. Na jaki? Potem faktycznie całość idzie do odstrzału?
Mam nadzieję że tak jest bo jakby trzeba było sobie samemu zapewnić to firma trochę by straciła na wizerunku. Przynajmniej dla mnie. A jak z przyjęciami? Można się teraz załapać do pracy czy muszę czekać na oficjalną rekrutacje?
Ale głupoty piszesz. Na żadnym zakładzie pracy z którym się spotkałem nie ma tyle kamer co w Mikei. Na dodatek siedzicie przed tymi monitorami i wpatrujecie się nie tyle żeby udokumentować błędy, tylko by przywalić się do pracownika o byle co i zabrać mu premię. Takie u was są standardy szczególnie na dziale piankowania, gdzie nie polecam nikomu za żadne pieniądze pracować.
Jedna z najgorszych firm pod względem uznania zasadnych reklamacji . Serwisant z tego ganiania aż dostał zawału . Nie polecam nawet największemu wrogowi
Firma rekrutuje, tylko nie wiem po co? Skoro ostatecznie nie zapraszają na rozmowę nawet ludzi z doświadczeniem. Nie wspominam o osobach bez doświadczenia, którzy nigdy nie mają szans na nic?
Na rozmowy rekrutacyjne zapraszamy wybranych Kandydatów. Przy wyborze Kandydatów, których zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną analizujemy całokształt CV a nie wyłącznie zapisy dotyczące kwalifikacji zawodowych.
Nie polecam zakupu produktu tej firmy. Zakupiłem drzwi po pierwszym sezonie zima-lato drzwi się wypaczyly. Wysłałem reklamację, nikt się nie pojawił, po 3 tyg po interwencji posrednika u którego kupowałem drzwi i okna łaskawie odpisali że nie uznają reklamacji, jednym zdaniem. Nie rozumiem traktowania klienta w dzisiejszych czasach. Jeśli ktoś będzie tłumaczył tą firmę z takiego traktowania to proszę przesłać adres mailowy.ptzeslw cała korespondencję z firmą Niestety sprawa trafi do sadu. Mam nadzieję że przeczyta to jak największą.liczba potencjalnych klientów. Zdecydowanie odradzam
Znam procedury obsługi reklamacji obowiązujące w firmie Mikea i opisana sytuacja nie wpisuje się w nie w żaden sposób. Każde zgłoszenie reklamacyjne które wpłynie do firmy jest rejestrowane a jego otrzymanie jest potwierdzane mailowo najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Reklamacje są rozpatrywane w ustawowych terminach a reklamujący są informowani o zapadających decyzjach bez potrzeby monitowania. Czy opisana przez @Niezadowolony klient sytuacja faktycznie miała miejsce i jeśli tak to kto zawinił pewnie się nie dowiemy. Z tego co mi wiadomo w ponad dwudziestoletniej historii firmy NIKT z "nie polecających" w internecie nie odpowiedział na prośby zarządu firmy o bezpośredni kontakt w celu publicznego wyjaśnienia jego sprawy. Jeśli tym razem miałby być przełom to informuję, że najlepszą drogą kontaktu z zarządem jest przesłanie wiadomości przez formularz na stronie https://mikea.eu/kontakt/ lub na adres biuro (małpa) mikea.eu
Napisałem, że dysponuje cała dokumentacją i z przykrością informuje że sytuacja miała miejsce. O sposobie składania reklamacji poinformowała mnie firma u której zamawialem cała stolarkę na budowę domu. Ponadto osoba która jednym zdaniem odpowiedziała na reklamację napisała w mailu, że może przysłać serwis w ramach reklamacji ODPLATNIE. Pani pracująca w Państwa firmie odpowiedziała mi jednym zdaniem w mailu z informacją jak wyżej po upływie 14 dni od złożenia reklamacji. Niestety jak widać nie Jesteście Państwo polubowownie zakończyć sprawy.
Ponad półtora miesiąca minęło od powyższych wpisów. Nikt przez ten czas nie skontaktował się z firmą Mikea we skazany przez @D.M. sposób aby dać szansę zarządowi firmy indywidualnie przyjrzeć się sprawie i ją wyjaśnić. Nic nie wiadomo nam również o jakichkolwiek działaniach jakiegokolwiek rzecznika, prawnika lub sądu wszczętych przeciw firmie Mikea w tym okresie. Cóż więcej pisać...
Cóż więcej pisać. To odpisze... otrzymaliście pismo od prawnika i ciągu jednego dnia rozpoczęły się telefony zeby załatwić sprawę. I proszę się nie wybielac za każdym razem i traktować jakby nie było sprawy. Odpisałem po ponad roku bo skończyłem już zaglądać na te komentarze które jak widzę się nie zmieniły. Dziekuje, dowidzenia
Nikt się nie wybiela tylko to co pan pisze od początku do końca nie są zgadza się z procedurami w naszym dziale reklamacji łącznie z tym, że zwykle na pismo od prawnika odpowiada nasz prawnik. Prosiliśmy pana o bezpośredni kontakt z zarządem w celu wyjaśnienia sprawy. Taki kontakt nie nastąpił. Reasumując, nawet jeśli ta nieprawdopodobna sytuacja miała miejsce to kto tutaj nie chciał się dogadać.
Jakie wynagrodzenie jest oferowane w Mikea? Czy składa się ono tylko z podstawy czy też z jakichś dodatków typu premia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mikea II Mikosza Spółka Jawna?
Zobacz opinie na temat firmy Mikea II Mikosza Spółka Jawna tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mikea II Mikosza Spółka Jawna?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mikea II Mikosza Spółka Jawna?
Kandydaci do pracy w Mikea II Mikosza Spółka Jawna napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.