Opinie o Toyota w Rybnik

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Toyota, lecz również Klientów firmy. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Toyota na temat rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Toyota w Rybnik

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 48 dni.
 Pytanie

Czy firma Toyota udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Weronika S. Nowy wpis
Klient

Salon i pracownicy w porządku.Luźna atmosfera ale ktoś kto sprząta powinien się do tego przyłożyć.Ubikacje i salon brudny.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Toyota?

Gustaw Nowy wpis

Firma z dobrymi opiniami i to pod każdym względem. Więc niech nie dziwi nikogo, że nawet na forum pracowniczym jest raczej spokojnie.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Toyota?

Pracownik
Pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Witam serdecznie serwis 7-19 salon samochodów 9-18 Pozdrawiam i zapraszam

Zibi

Szkoda, że na forum pracowniczym piszą jedynie klienci!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
@Zibi

To nie jest forum pracownicze tylko strona gdzie wystawia sie opinie na temat serwisu,wiec powinni tu pisac tylko klienci zeby uzyskac zetelna informacje.

Avensis

Dzien dobry.Prosze o pomoc.Kupilem prawie nowego avensisa i zbliza mi sie serwis,natomiast nie wiem czy warto jechac do rybnika poniewaz znajomy ktory od zawsze serwisowal auto u nich powiedzial ze juz od co najmniej od dwoch lat nie ma tam mądrego czlowieka ktory zajal by sie konkretnie i ktory pozadnie wytlumaczy co jest problememm (on tez juz tam nie jezdzi bo ponoc tam juz nawet oleju nie potrafia dobrze wymienic), malo tego nawet nikt nie potrafi wytlumaczyc co i dlaczego bedzie lub bylo robione.Mam nadzieje ze to nie jest prawda bo nie chce mi sie jechac do Katowic chociaz z Jastrzebia nie mam wiele dalej a ceny z tego co wiem nawet sa na tym samym poziomie.Prosze o pomoc.

Klient
@Avensis

Toyota Konsek w Rybniku cieszy się bardzo dobrą opinią, Doradcy odpowiadają na każde pytania i rozwiewają wszelkie wątpliwości. Niezadowolenie niektórych osób wynika tylko z indywidualnego sposobu bycia...

Avensis
@Klient

Byc moze niektorzy klienci na serio mysla sobie ze sa naj madzejsi ale (nie chcialem tego pisac tak oficjalnie) jezeli widzialem faktury z jednego auta i przykladowa roznica ilosci "wlanego oleju"pomiedzy pierwszym a czwartym przegladem wynosi 0.8 litra to chyba nikt mi nie powie ze miska olejowa z biegiem czasu sie powiekszyla,prawda? Moge te faktury smialo udostepnic,ale nie o to mi chodzi.Chce tylko uzyskac zetelnej odpowiedzi czy warto tam jechacZ,i nie chodzi mi tez o to czy panowie tam pracujacy maja zrobionych duzo kursow w zakresie obslugi bo bardziej cenie sobie fachowosc w praktyce niz na papierku.

Klient
@Avensis

Mój ojciec jeździ od kiedy pamietam. Ja sam od 3 lat, i nie spotkało mnie tam nic nieprzyjemnego. Cena usługi zawsze ustalana jest przed wjechaniem na serwis i zawsze zgadza się co do grosza.

Klient

Wszystko bylo ok do czasu kiedy zwolnil sie pewien pan P. i dyrektorka w salonie znacznie sie popsulo. Szkoda bo o takich pracownikow trzeba dbac i szanowac.

Zainteresowany
@Klient

Kto to byl Pan P. Moze warto pojechac za nim do innej stacji toyoty?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
@Zainteresowany

Ten Pan jak dobrze zrozumialem to teraz jezdzi bardzo dużymi autami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Witam serdecznie jak dla mnie to salon Toyota Rybnik porażka oszukanstwo i brak kultury po stronie właściciela salonu zawsze myślałem że jak ktoś zarządza i jest właścicielem takiego salonu to jest osobą mądra , serdeczną dla swojego klienta ale się zdziwiłem jak przeprowadziłem zanim krótką rozmowę powiem krótko patologia moim zdaniem

anonymous

Ja zostawiłem u nich samochód do naprawy po kolizji drogowej na koszt pana który wjechał mi w tył samochodu powiem krótko wystawili fakturę na ponad 10000zl a zamontowali tylko nowy zderzak i osłonę koła zapasowego resztę części czyli czujniki parkowania , lampki tablicy , belka tylna mocowania zderzaka , napisy cyfry Toyota RAV4 wszystkie te elementy i jeszcze parę innych zamontowali stare dodatkowo dopisali że demontowali szybę tylną która nie była wogule demontowana a jak po odbiorze samochodu stwierdziłem że mnie oszukano to pan kierownik serwisu zaczął mi proponować darmowe wymiany oleju polerowanie samochodu sprawa jest zgłoszona na komendę w Rybniku powiadomiłem moją ubezpieczalnie oraz ubezpieczalnie sprawcy kolizji żeby nie wypłacali pieniędzy za naprawę oraz powiadomiłem kilka kanałów telewizji polskiej zobaczymy jak sprawa się wyjaśni i jak szef tego salonu będzie sie tłumaczył dam wam znać wkrótce pozdrawiam serdecznie Krystian z Rybnika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mirek

Jaka jest aktualnie atmosfera w firmie. Czy warto starać się o pracę? Liczyłem, że na forum dowiem się coś a tu cisza od wielu miesięcy. Jest jakiś powód?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Mirek

Jeśli lubisz okłamywać klientów i kombinować to złóż CV

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia

@Dariusz, czy zdecydowałeś się na przesłanie CV do tego pracodawcy? Może masz już za sobą proces rekrutacji? Jeśli tak, napisz proszę w kilku słowach, jak przebiegał i co sądzisz o kompetencji osób go prowadzących. Zachęcam byłych i obecnych pracowników do komentowania, istotne będą informacje o ogólnych warunkach zatrudnienia, benefitach i atmosferze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dariusz

Sporo dobrego o firmie słyszałem i mam zamiar aplikować. Warto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Witam wczoraj byłem w serwisie zostałem przez serwowana bardzo źle potraktowany pod maską silnika zaczęła się wykruszac mata wygluszajaca i dwie małe dziury .serwisant stwierdził że dziury zrobił zwierzak a wykruszenia są od solli. Jeśli to prawda gdzie jest sierść zwierzaka i pazury.zeby to stwierdzić trzeba matę oddać do laboratorium a to koszt większy niż mata .jak to możliwe skoro trzymam samochód w garażu w dzen zwierzak nie podejdzie do samochodu.w końcu oddali mi samochód umyli myjką pod ciśnieniem matę uszkadzajac ja na odcinku 10cm serwisant oświadczył że to nie oni także daje do zrozumienia że jak przychodzisz z gwarancją naprawy to jesteś (usunięte przez administratora) kombinator.a serwis nie chce naprawiać tyko wciska ciemnotę. Jeśli chcesz kupić u nich samochód przemyśl bo późnej jak będziesz naprawiać samochód potraktują cię jak złodzieja albo kombinator.a.

1
Administrator

Posiadacie jakieś informacje dotyczące Toyota? Dajcie znać, jak aktualnie przedstawiają się warunki zatrudnienia w przedsiębiorstwie. Czy pracodawca zapewnia jakieś pozapłacowe benefity?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

Bylem umowiony w serwisie na diagnoze zawieszenia.diagnoza zostala wykonana w tempie expresowym i byla prawidlowa,od razu umowilismy z doradca serwisowym wizyte na naprawe.warunek byl tylko ze dostane samochod zastepczy zeby zona z dwu letnim synem nie musiala wloczyc sie autobusem do domu i spowrotem,oczywiscie kolega z serwisu zapewnil ze auto zastepcze dostane.minol dokladnie tydzien i nadszedl dzien wizyty.postanowilem upewnic sie telefonicznie o dokladnej godzinie zeby odstawic auto tak by nie utrudniac pracy serwisantom,wtedy po jakims czasie dostalem smsa ze jest problem z zastepczakiem a bylo to 3 godziny przed planowanym ptzyjazdem.minelo okolo godziny i wtedy zadzwonila moja zona na serwis zeby dostac jakas informacje.dostala info ze jak szef slyszy moje nazwisko to go cos bierze... i ze auta zas.nie dostane.dodam tylko ze pracowalem w tej firmie 11 lat i przez ten czas nigdy nie mial szef ze mna problemow ani ja z nim,bylo ok.sytuacja jednak zmienila sie kiedy sie zwolnilem.ale to mnie nie dziwi poniewaz kazdy kto sie sam zwolni jest spostrzegany w oczach wlasciciela firmy jako zlodziej.no coz,trudno ale widocznie pan Konsek mierzy wszystkich swoja miara... Szkoda.na koniec jeszcze dodam ze nie mam pretensji do serwisu,nie staralem sie tez o zaden rabat,poprostu chcialem zlecic uslugei zapłacić jak każdy inny klient.nie polecam !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xmas

Bardzo słabe zarobki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ajax
@Xmas

Coś więcej?

lekon

No ale nie zawsze musisz do tej firmy zatrudniać się na doradcę czy też sprzedawcę, są nawet oferty z IT, widziałem, że niezły pakiet benefitów oferują takiemu pracownikowi, kartę multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne. Zarobki również muszą przekraczać 4000 netto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Generalnie to akurat chyba bardzo potrzebowali kogoś na to stanowsiko, a że doświadczenie miałem, to mnie wzieli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Jako sprzedawca bardzo mi się podobało pracować, zwłaszcza ze wzgędnu na premie. Ogólnie miejsce fajne i dojazd też korzystny.

Zostaw merytoryczną opinię o Toyota - Rybnik

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024