Pracowałem jakiś czas w Inchcape Poznań. To jedyna firma, w której pracowałem i o której zostawiam tu opinię - bo to wyjątkowy przypadek. Zacznę od początku. Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona została przez pana z Warszawy. To był chyba jakiś marketingowiec, z bardzo dobrą opinią na swój temat. Podczas rozmowy rzucał impertynenckie uwagi, świadczące o braku elementarnego wychowania. Pozwalał sobie na oceny mojej dotychczasowej historii zatrudnienia - żeby na koniec porównać ją ze swoją "oszołamiającą" karierą (od n lat na tym samym stanowisku, na którym go zatrudniono). Oprócz tego przerywał, podnosił głos, grał "dynamicznego menedżera" i podkreślał, że pracuje w Centrali i zrobił wielką karierę.... Przyglądałem się temu ze stoickim spokojem - widziałem już w życiu wielu frustratów, którzy rekompensują sobie swoje deficyty w takich sytuacjach - i współczułem. Podczas rozmowy usłyszałem z 20 razy, że Inchcape to "korporacja" - co powinno zapalić mi ostrzegawczą kontrolkę (Inchcape to sieć rozrzuconych po świecie salonów samochodowych i nie przypomina korporacji w ogóle...). To, że Ichcape to korporacja słyszałem na każdym kroku. W pewnym sensie nią jest - jest pełna ludzi, którzy chcą robić karierę za wszelką cenę. Mamy zatem w Inchcape stosunki czysto feudalne. Szef salonu klnie i krzyczy na podwładnych, ci uważają, że mają to samo prawo w stosunku do swoich podwładnych. Kierownik sprzedaży ma układy ze sprzedawcami i daje leady tylko tym, którzy mu odpalają procent od prowizji - jeśli jesteś poza układem, a nie daj Boże go dostrzeżesz - popracujesz max 2 tygodnie. Jeśli chcesz pracować - musisz pokornie to znosić. Znoszą to prawie wszyscy, pozwalają sobą pomiatać i nic nie mówią - bo wszystko, co się tam mówi jest donoszone górze. Młodzi pracownicy tłumaczą: ja nie donoszę, tylko "informuję przełożonych". Każdy "informujący" ma dobrą pozycję - coś w rodzaju szarej eminencji. Dzięki tym donoszącym szef salonu dzieli i rządzi... System jest wspierany przez "górę" z Warszawy - widocznie pracujący tam profesjonaliści nie znają innych technik zarządczych. W ogóle mało wiedzą = pamiętam kuriozalne szkolenia sprzedażowe, prowadzone przez natapirowaną panią, która nigdy niczego nie sprzedała - za to przeczytała dużo książek typu "jak być olbrzymem". Reasumując: jeśli jesteś typem niewolnika lub chłopa pańszczyźnianego z nadzieją na "karierę" - śmiało. To miejsce dla ciebie. Jeśli nie - poszukaj innej firmy. W tej się nie odnajdziesz i czeka cię tylko frustracja.
Nie chcę być nieuprzejma, ale przecież każdy pracodawca chce, żeby pracownik zarabiał na firmę. Inaczej to by się nie opłacało. Z tym podziękowaniem to uważasz, że kierownictwo powinno osobiście dziękować każdemu pracownikowi? Żeby się jeszcze upewnić- wspominasz, że pracuje się po 10 godzin i można zapomnieć o pieniądzach. Rozumiem, że w tym są nadgodziny, to jak one są rozliczane?
A Ty masz jakieś może nowsze informacje o firmie?? Bo odpowiedziałeś na komentarz z lipca, to może coś dodatkowo jeszcze wiesz
Ponieważ podoba mi się sposób prezentacji firmy przez opisującego. Nie znam tej firmy, ale... sądząc z opisu można odnieść wrażenie, że schemat funkcjonowania informacji pomiędzy wszystkimi pracownikami jest dość smutnym standardem firm nie dbających o transparentność. Pewne reguły powinny być jasno określone, to co obligatoryjne oraz to, co fakultatywne. Opieranie działania na tzw. "odpalaniu działki" oraz na systemie "informowania" przełożonych jest kiepskim pomysłem, powodującym sporą fluktuację kadr in spe. No, może tyle na razie...
Pozwolę sobie ocenić proces rekrutacyjny do salonu BMW Inchcape we Wrocławiu przy al. Karkonoskiej. Jedna wielka porażka, brak profesjonalizmu, brak szacunku do kandydata i wielkie zażenowanie - w tych słowach mogę zawrzeć wrażenie, jakie wywarła na mnie ta firma. Samo przesłanie aplikacji wymaga około godziny - mniej więcej tyle czasu zajmuje oglądnięcie kilku filmików wraz z udzieleniem odpowiedzi na pytania testowe. Kolejnym etapem jest rozmowa - prowadzona przez niejakiego pana Bartłomieja W. Ów pan zajmujący ciepłą posadkę, oderwany od rzeczywistości był niezainteresowany odpowiedziami, wielokrotnie zadawał te same pytania, sprawiał wrażenie, jakby w ogóle nie słuchał odpowiedzi kandydata... Niektóre pytania były tak absurdalne, że ciężko było pohamować się przed parsknięciem śmiechem lub facepalm`em. Po prostu pytania z czapy. Dodatkowo, firma miała dać odpowiedź w ciągu 2 tygodni. Odpowiedź nie nadeszła wcale... Po moim telefonie o rezultat rekrutacji, udano wielkie zdziwienie i udzielono odpowiedzi w stylu: "Jak to? Brak odpowiedzi? Dziwne..." Tak więc wielki niesmak pozostał... PS. Może czas zmienić ludzi, którzy reprezentują BMW Inchcape? Bo obecni robią to niestety miernie...
Podzielam w/w opinię. Rekrutacja przeprowadzona bardzo nieprofesjonalnie, brak odpowiedzi zwrotnej. Akurat wcale nie żałuję braku złożonej oferty, jednak uważam, że należy się szacunek do kadydata i jego poświęconego czasu. Już na rozmowie można było dowiedzieć się, że praca jest wymagająca i nierzadko trzeba zostać po godzinach, bez dodatkowej rekompensaty pieniężnej. Przy obecnych realiach - trendzie work-life balance i rynku pracownika - powodzenia drogi Inchape w szukaniu profesjonalistów ;-)
Lepiej bym pana Bartłomieja nie podsumował. Najzabawniejsze jest to, że on jest przekonany, że "robi wrażenie? :) Z grzeczności nie napiszę wrażenie kogo on robi...
No i ok, bywa, ale zdaje się, że tu głównie oceniacie rekruterów. A poza nimi może praca jest całkiem w porządku, tylko trzeba przetrwać ten specyficzny początek :3
Zgadzam się w 100%, a wiedza fachowa mechaników jest ogromna ooooo ogromna :-)
Ale chodzi Ci konkretnie o mechaników na Karkonoskiej? A czym oni Ci podpadli?
Dzień dobry Chce się podzielić opinia rekrutacji na stanowisko Recepcjonista ,oraz obsługa klienta salonu BMW Długołeka Zacznę od tego ze wysyłałem aplikacje wielokrotnie do BMW I dodam ze posiadam doświadczenie w tej branzy i ….dziwi mnie fakt ze zero reakcji Albo te stanowiska są już obsadzone i to tylko formalność rekrutacja a miejskie są obsadzone po znajomosci A i tak dodam ze ogłoszenie się pojawia znowu i tak po 3 miesiącach po pół toku Żenada !!!!
Jako doradca ds. sprzedaży floty samochodowej na początek dostajemy jakiegoś klienta do obsługi czy raczej musimy zaczynać od tzw. 0? W firmie są prowadzone regularne szkolenia sprzedażowe?
W zeszłym roku wspominaliście o rotacjach w firmie. Faktycznie jest sporo nowych ofert i m.in. na recepcjonistkę. Czy te roszady wynikają z rozwoju firmy czy raczej słabej stabilności?
W Swadzimiu koordynatorką jest osoba, która lubi robić problemy. Więc często ludzie się zwalniają, bądź uciekają do innych działów.
Witam, Po 8 latach pracy na stanowisku doradcy serwisowego chciałbym wystawić swoją opinię, mam nadzieję że posłuży przyszłym pracownikom. Pracowałem przez te wiele lat bo każdy z branży wie, że w inchcape da się zarobić, niestety sporym kosztem, zdrowia fizycznego i psychicznego. Poznałem świetnych ludzi, nabyłem umiejętności, doświadczenia i przeszedłem certyfikację BMW. Niestety ta firma zabiła we mnie pasję do motoryzacji i chęć wstawania do pracy z uśmiechem na twarzy. Bez skrupułów zostałem zwolniony bo nie odpowiadały mi nowe warunki mojego wynagrodzenia, nikt nawet nie zamienił ze mną słowa w tej sprawie żeby poszukać rozwiązania. Moim pożegnaniem była dyscyplinarka ale na szczęście, było mnie stać na adwokata i firma wycofała się z tego stanowiska. Całkiem niedawno jeden z koordynatorów otwarcie powiedział „tutaj już człowiek się nie liczy”. Czy to prawda? Wnioski można wyciągnąć samemu na podstawie wielu podobnych do mojej historii. Przez cały okres mojej pracy nigdy nie dostałem podwyżki lub pochwały za ciągłą realizację stale podnoszonych planów. Razem z podwyżką planów wprowadzano również nowy system wynagrodzeń, który skutecznie wynagrodzenie obniżał lub je „blokował” - żeby za dużo nie zarobić. Kadra menadżerska po latach swoich „kreatywnych” rozwiązań w różnych kwestiach nagle obudziła się, chcąc być czysta jak biała kartka papieru próbując wyplewić z pracowników zachowania, których sama ich uczyła - tutaj rada dla zarządu - ryba psuje się od głowy. Dopóki zarządzający/styl zarządzania się nie zmieni, nie polecam tej firmy. Zarobisz, nauczysz się ale ta machina Cie wciągnie, przeżuje i wypluje. Całą ekipę z Inchcape pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki. Pozdrowienia nie obejmują oczywiście „gliniarza i prokuratora”.
Nie zauważyłem by w ogłoszeniu dla mechanika samochodowego było napisane, że wymagane ma być doświadczenie od kandydata. ja je jednak posiadam – 3 lata udokumentowane. Czy w takim wypadku mam szanse na lepsza początkową podstawę? Jakie zarobki są teraz oferowane?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Dzień dobry. widziałam jedna z ofert dla doradcy ds. sprzedaży floty samochodowej. Jest w niej wpisana umowa o pracę. zastanawiam się czy nie byłoby możliwości aby zatrudnić się na B2B?
Pozwolę sobie ocenić proces rekrutacyjny do salonu BMW Inchcape we Wrocławiu przy al. Karkonoskiej. Jedna wielka porażka, brak profesjonalizmu, brak szacunku do kandydata i wielkie zażenowanie - w tych słowach mogę zawrzeć wrażenie, jakie wywarła na mnie ta firma. Samo przesłanie aplikacji wymaga około godziny - mniej więcej tyle czasu zajmuje oglądnięcie kilku filmików wraz z udzieleniem odpowiedzi na pytania testowe. Kolejnym etapem jest rozmowa - prowadzona przez niejakiego pana Bartłomieja W. Ów pan zajmujący ciepłą posadkę, oderwany od rzeczywistości był niezainteresowany odpowiedziami, wielokrotnie zadawał te same pytania, sprawiał wrażenie, jakby w ogóle nie słuchał odpowiedzi kandydata... Niektóre pytania były tak absurdalne, że ciężko było pohamować się przed parsknięciem śmiechem lub facepalm`em. Po prostu pytania z czapy. Dodatkowo, firma miała dać odpowiedź w ciągu 2 tygodni. Odpowiedź nie nadeszła wcale... Po moim telefonie o rezultat rekrutacji, udano wielkie zdziwienie i udzielono odpowiedzi w stylu: "Jak to? Brak odpowiedzi? Dziwne..." Tak więc wielki niesmak pozostał... PS. Może czas zmienić ludzi, którzy reprezentują BMW Inchcape? Bo obecni robią to niestety miernie...
Podzielam w/w opinię. Rekrutacja przeprowadzona bardzo nieprofesjonalnie, brak odpowiedzi zwrotnej. Akurat wcale nie żałuję braku złożonej oferty, jednak uważam, że należy się szacunek do kadydata i jego poświęconego czasu. Już na rozmowie można było dowiedzieć się, że praca jest wymagająca i nierzadko trzeba zostać po godzinach, bez dodatkowej rekompensaty pieniężnej. Przy obecnych realiach - trendzie work-life balance i rynku pracownika - powodzenia drogi Inchape w szukaniu profesjonalistów ;-)
Lepiej bym pana Bartłomieja nie podsumował. Najzabawniejsze jest to, że on jest przekonany, że "robi wrażenie? :) Z grzeczności nie napiszę wrażenie kogo on robi...
No i ok, bywa, ale zdaje się, że tu głównie oceniacie rekruterów. A poza nimi może praca jest całkiem w porządku, tylko trzeba przetrwać ten specyficzny początek :3
Zgadzam się w 100%, a wiedza fachowa mechaników jest ogromna ooooo ogromna :-)
Ale chodzi Ci konkretnie o mechaników na Karkonoskiej? A czym oni Ci podpadli?
Dzień dobry Chce się podzielić opinia rekrutacji na stanowisko Recepcjonista ,oraz obsługa klienta salonu BMW Długołeka Zacznę od tego ze wysyłałem aplikacje wielokrotnie do BMW I dodam ze posiadam doświadczenie w tej branzy i ….dziwi mnie fakt ze zero reakcji Albo te stanowiska są już obsadzone i to tylko formalność rekrutacja a miejskie są obsadzone po znajomosci A i tak dodam ze ogłoszenie się pojawia znowu i tak po 3 miesiącach po pół toku Żenada !!!!
Dzień dobry, mam pytanie czy mechanik z zamiłowania - taki który nie ma doświadczenia w naprawie aut klientów tylko naprawia swoje auto w wolnych chwilach, umie czytać rysunki techniczne, jest pasjonatem marki BMW ma szanse na pracę w Inchcape we Wrocławiu? Niestety wykształcenia mechanicznego również nie ma. Czy taka osoba ma szanse się dostać do takiego serwisu?
próbuj - akurat mnie w warszawie jak naprawiali auto, to nawet nie sprawdzili, ze kontrolka z błędem dalej sygnaluzuje problem. jakość zdecydowanie do poprawy. Już nigdy tam się nie pojawię.
Zastanawiam się czy bardzo zarobki doradców mogą się miedzy sobą różnic w zależności od segmentu. Pokazywały mi się oferty dla doradców ds. sprzedaży floty samochodowej, typu mini czy też motocykli. W tym trzecim przypadki w jaki sposób oceniacie zarobki? planuje aplikować zwłaszcza ze posiadam to wymagane 2-letnie doświadczenie
witam do klientów bmw wroclaw uważajcie na warsztat bo pan Paweł pracownik bmw twierdzi ze można dawać czensci da auta z demobilu i niemysi klient otym wiedzie ja wyłapałem to przed naprawom uwaga na warsztat mbv wroclaw
Niektóre z warunków tak jak ktoś zdążyć tu podkreślić mogą być niezmienne od ponad już roku? jak przy tym wygląda praca samego specjalisty ds. administracji (M/F)? są jeszcze ze dwa dni by moc aplikować na jedna z ofert, wymagają w niej minimum 2 lat doświadczenia. co jeszcze w trakcie samej rozmowy jest sprawdzane?
Niektóre z warunków tak jak ktoś zdążyć tu podkreślić mogą być niezmienne od ponad już roku? jak przy tym wygląda praca samego specjalisty ds. administracji (M/F)? są jeszcze ze dwa dni by moc aplikować na jedna z ofert, wymagają w niej minimum 2 lat doświadczenia. co jeszcze w trakcie samej rozmowy jest sprawdzane?
Niektóre z warunków tak jak ktoś zdążyć tu podkreślić mogą być niezmienne od ponad już roku? jak przy tym wygląda praca samego specjalisty ds. administracji (M/F)? są jeszcze ze dwa dni by moc aplikować na jedna z ofert, wymagają w niej minimum 2 lat doświadczenia. co jeszcze w trakcie samej rozmowy jest sprawdzane?
Potwierdzam rozmowa w miłej atmosferze, bardzo merytoryczna, sprawiająca wrażenie wyboru kandydatury. Minus, brak feedbacku (brak maila, brak SMS, brak informacji ustnej) a w aplikacji kandydata w największym serwisie rekrutacyjnym jest zamieszczone info. kandydatura rozpatrywana, długo po zakończeniu rekrutacji i zakończeniu ukazywania się ogłoszenia o pracę:-(
Super, że rozmowa jest merytoryczna. A jakieś konkretne pytania? I czy ta rozmowa to jest online czy w biurze firmy? Z kim ta rozmowa się odbywa, z jakimś kierownikiem, szefem, kadrową, czy kim?
Nie zdradzam treści rozmowy:-), rozmowa Kierownik działu + HR Business Partner. Rozmowa może sie odbyć w biurze, może być też online.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w Inchcape Motor Polska? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Pracuj.pl pojawiło się 7 września kilka ogłoszeń.
Pracowałem jakiś czas w Inchcape Poznań. To jedyna firma, w której pracowałem i o której zostawiam tu opinię - bo to wyjątkowy przypadek. Zacznę od początku. Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona została przez pana z Warszawy. To był chyba jakiś marketingowiec, z bardzo dobrą opinią na swój temat. Podczas rozmowy rzucał impertynenckie uwagi, świadczące o braku elementarnego wychowania. Pozwalał sobie na oceny mojej dotychczasowej historii zatrudnienia - żeby na koniec porównać ją ze swoją "oszołamiającą" karierą (od n lat na tym samym stanowisku, na którym go zatrudniono). Oprócz tego przerywał, podnosił głos, grał "dynamicznego menedżera" i podkreślał, że pracuje w Centrali i zrobił wielką karierę.... Przyglądałem się temu ze stoickim spokojem - widziałem już w życiu wielu frustratów, którzy rekompensują sobie swoje deficyty w takich sytuacjach - i współczułem. Podczas rozmowy usłyszałem z 20 razy, że Inchcape to "korporacja" - co powinno zapalić mi ostrzegawczą kontrolkę (Inchcape to sieć rozrzuconych po świecie salonów samochodowych i nie przypomina korporacji w ogóle...). To, że Ichcape to korporacja słyszałem na każdym kroku. W pewnym sensie nią jest - jest pełna ludzi, którzy chcą robić karierę za wszelką cenę. Mamy zatem w Inchcape stosunki czysto feudalne. Szef salonu klnie i krzyczy na podwładnych, ci uważają, że mają to samo prawo w stosunku do swoich podwładnych. Kierownik sprzedaży ma układy ze sprzedawcami i daje leady tylko tym, którzy mu odpalają procent od prowizji - jeśli jesteś poza układem, a nie daj Boże go dostrzeżesz - popracujesz max 2 tygodnie. Jeśli chcesz pracować - musisz pokornie to znosić. Znoszą to prawie wszyscy, pozwalają sobą pomiatać i nic nie mówią - bo wszystko, co się tam mówi jest donoszone górze. Młodzi pracownicy tłumaczą: ja nie donoszę, tylko "informuję przełożonych". Każdy "informujący" ma dobrą pozycję - coś w rodzaju szarej eminencji. Dzięki tym donoszącym szef salonu dzieli i rządzi... System jest wspierany przez "górę" z Warszawy - widocznie pracujący tam profesjonaliści nie znają innych technik zarządczych. W ogóle mało wiedzą = pamiętam kuriozalne szkolenia sprzedażowe, prowadzone przez natapirowaną panią, która nigdy niczego nie sprzedała - za to przeczytała dużo książek typu "jak być olbrzymem". Reasumując: jeśli jesteś typem niewolnika lub chłopa pańszczyźnianego z nadzieją na "karierę" - śmiało. To miejsce dla ciebie. Jeśli nie - poszukaj innej firmy. W tej się nie odnajdziesz i czeka cię tylko frustracja.
Nie chcę być nieuprzejma, ale przecież każdy pracodawca chce, żeby pracownik zarabiał na firmę. Inaczej to by się nie opłacało. Z tym podziękowaniem to uważasz, że kierownictwo powinno osobiście dziękować każdemu pracownikowi? Żeby się jeszcze upewnić- wspominasz, że pracuje się po 10 godzin i można zapomnieć o pieniądzach. Rozumiem, że w tym są nadgodziny, to jak one są rozliczane?
A Ty masz jakieś może nowsze informacje o firmie?? Bo odpowiedziałeś na komentarz z lipca, to może coś dodatkowo jeszcze wiesz
Ponieważ podoba mi się sposób prezentacji firmy przez opisującego. Nie znam tej firmy, ale... sądząc z opisu można odnieść wrażenie, że schemat funkcjonowania informacji pomiędzy wszystkimi pracownikami jest dość smutnym standardem firm nie dbających o transparentność. Pewne reguły powinny być jasno określone, to co obligatoryjne oraz to, co fakultatywne. Opieranie działania na tzw. "odpalaniu działki" oraz na systemie "informowania" przełożonych jest kiepskim pomysłem, powodującym sporą fluktuację kadr in spe. No, może tyle na razie...
Słyszałem, że Inchcape ma w planach sprzedaż aut używanych i demo w Trójmieście. Czy ktoś wie, czy to prawda? Jeżeli tak, to czy coś więcej? Salon, itp?...
Pracuje jako mechanik kilkanaście lat, od kilku lat w Inchcape. Nie zamieniłbym obecnej pracy ma żadna inna firmę motoryzacyjna. Praca w Inchcape to stabilna praca, dobre warunki pracy, dobre wynagrodzenie, super zespół. Wysokie benefity na święta. Jeśli ma się dzieci to firma organizuje bardzo ciekawe eventy dla rodzin z dziećmi dla wszystkich pracowników.
kilkanaście? Czy ludzie pracują tu może do emerytury czy byłby z tym problem? Jeśli o Twój zespół chodzi to czy również jest tak samo doświadczony? jest tu obszar, który mimo wszystko bardzo rotuje?
Lizusowski wpis mechanika, który nie wspomniał o tym że wszelkiego rodzaju premie, eventy finansowane są przez klientów Inchape
w inkapi pracuje się super, zaczynając od zawsze uśmiechniętych dziewczyny na recepcji, co jest bardzo ważne przy wejściu do salonu i pierwszym kontakcie, szczególnie z punktu widzenia klienta. Jako pracownik zawsze mam lepszy humor wchodząc rano do pracy, widząc uśmiechnięte osoby. dział serwisu, profesjonalne chłopaki, pomogą jak mamy awaryjna sytuacje z klientem, można też zawsze na nich liczyć jak nam coś nawali w aucie prywatnym. To są bardzo ważne aspekty pracy, jak dla mnie. Kierownik serwisu pracuje w firmie wiele lat, o BMW wie wszystko i zawsze można liczyć na jego pomoc. podobnie dział moto, chłopaki to nie tylko sprzedawcy, którzy jeżdżą przez cały sezon do pracy na moto ale też są pasjonatami motocykli. Chłopaki poza wiedzą o BMW, mają sporą wiedzę na temat każdego motocykla na rynku, zarówno tych nowych jak i starszych klasyków. dział sprzedaży samochodów nowych i używanych to również świetny zespół na którego pomoc można liczyć a nie jest to coś powszechnego z czym spotykałem się w każdej swojej pracy. Czasami ludzie nie byli chętni do pomocy, szczególnie 'świeżakowi'. Tutaj nigdy nikt nie odmówił mi pomocy, wydania auta, obsłużenia klienta. Ze wszystkimi da się dogadać. Cała reszta, jak już wiele osób napisało, da się naprawdę dużo zarobić. Trochę lat w branży przepracowałem i takich wysokich zarobków nie miałem nigdy. Potrzebujesz auto bo Twoje się zepsuło, nie ma z tym problemu. Masz problem z klientem ? Możesz zawsze liczyć na pomoc kadry kierowniczej w rozwiązaniu sprawy. także ode mnie duży plus :)
Nie słuchajcie opinii 'narzekaczy' którym się nie udało. Przyjdźcie do pracy w Inchcape i spróbujcie sami, wtedy ocenicie. Nie spodoba Wam się, możecie śmiało zrezygnować :) W Inchcape nigdy nie miałem problemów z wypłatą, zawsze się zgadzała ale to dlatego że zawsze robię to co do mnie należy i co mam zapisane w umowie. Jeśli robicie w Inchcape co do Was należy, będziecie zadowoleni. Jest to praca, jak każda inna, macie swoje obowiązki i należy je wykonywać, jak to w pracy :) Tylko tutaj wypłata jest na czas, da się dużo zarobić, jest spora premia na święta, multisport, fajny zespół ludzi. To nie jest wcale tak powszechne w każdej firmie w tym mieście a Inchcape Wam to zapewni.
podepnę się pod komentarz, również byłam na rozmowie w firmie Inchcape. Mając spory bagaż doświadczeń na rynku, rozmowa w Inchcape to jedna z bardziej profesjonalnych z jakimi miałam przyjemność.
Jakiś czas temu byłem na rozmowie o prace w firmie Inchcape w której finalnie dostałem prace. Rozmowa miała dwa etapy, pierwszy z HR, drugi z kadra menagerska. Byłem bardzo zadowolony z przebiegu obu rozmów. Również pierwsze miesiące pracy oceniam na plus. Pracy i klientów nie brakuje a to pozwala zarabiać :) Sprzęt do pracy dostałem w pierwszym dniu co nie było częste w innych miejscach gdzie na laptop czy telefon czekałem czasami miesiąc. Tutaj od razu miałem laptop / telefon / ipad. Na ten moment bardzo sobie cenie prace tutaj.
hej a na start to jaką umowę miałeś podpisaną? to od niej także ten sprzęt nie jest przypadkiem zależny? jaki konkretnie udostępniają?
Umowa o pracę na 3 msc okres próbny, w umowie o pracę nie ma nic o sprzęcie. Ten standardowo otrzymuje się na protokół przekazania, jak chyba w każdej firmie.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Inchcape Motor Polska - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Inchcape Motor Polska](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Inchcape Motor Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Inchcape Motor Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Inchcape Motor Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 7 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Al. Prymasa Tysiąclecia 64
01-424 Warszawa - NIP: 5262782779 KRS: 0000215843
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- ZPIN Zasław
- Bemo Motors Sp. z o.o.
- NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.
- Auto-Żoliborz Sp. z o.o.
- Salon Serwis Auto Matysek Waldemar Matysek
- Ford Polska Sp. z o.o.
- Jegger Sp. z o.o.
- Obcycars Paweł Obcowski
- Auto-Hol Dudek Zbigniew
- Tomasz Pahl TDK Auto-Handel
- Kia Polska Sp. z o.o.
- Ursyn Car
- Margo H.D. Kuźmiccy sp.j.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |