Galwa-Kor Sp. z o.o.

Płock

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 233 ocen.

Opinie o Galwa-Kor Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Galwa-Kor Sp. z o.o.

Alicja

@dawid a o jakim stanowisku myślisz?

dawid

witam chcialbym sie zapytac czy warto skladac cv do tej firmy?z gory dziekuje za opinie

jakub

Jak na razie raczej ekipa jest stała @zombi ogłoszeń brak więc przyjęcia może i będą ale nie w najbliższym czasie

kelie

popieram w 100 % mściciela niech każdy uważa na mistrza pana D L on donosi do biura każdą rzecz sprzeda każdego by się wybić w góre

mściciel

mistrzowie są spoko poza jednym który jest po to mistrzem bo strzela z ucha

mr

Dzis masz prace jutro juz nie, bez wczesniejszego uprzedzenia. ogromna rotacja ludzi, umowa zlecenie, niektorzy po 2 lata tak pracuja. jedyny plus to atmosfera pracy

rikitiki

harry konczysz studia i chcesz byc pracownikiem fizycznym? ciekawe jaki kierunek konczysz?

Dodo

Witam słyszałem ze zatrudniaja tam na umowe zlecenie osoby uczonce sie a pozniej je zwalniaja , i tak dalej nastepnych czy to prawda ?

remek

Karmelowa Asia, faktycznie nie mają na swojej stronie czegoś takiego jak zakładka z pracą lub kariera lub coś w tym stylu. Może po prostu warto napisać na maila podanego w zakładce kontakt. Galwa-Kor zajmuje się powłokami stopowymi cynk-nikiel, polerowaniem i malowaniem proszkowym. Wiec jeśli tylko się na tym znasz to aplikuj

karmelowa asia

super sprawa z tym zatrudnieniem w Galwa-Kor Sp. z o.o., natomiast gdzie mogę śledzić na bieżąco wszelkie informacje o aktualnie prowadzonych w firmie rekrutacjach i ich potrzebach kadrowych? o ile wogóle istnieje takie miejsca albo osoba w firmie to prosiłabym pilnie o namiar bo zależy mi bardzo na takiej robocie, pomożecie mi?

Były

Każdy kto pracuje lub pracował w firmie Galwa-kor na pewno zna DZIELNICOWEGO. Jest to człowiek pozbawiony rozumu. Nie szanuje siebie i ludzi którzy z nim pracują. Oczernia ludzi, zmyśla niestworzone historie. Trzeba na niego uważać, albo z nim nie rozmawiać. Mam nadzieję, że kierownictwo zajmie się tą sprawą. Jeśli nie to ktoś inny się nim zajmie.

Były

Popieram przedmówcę! Mariusz to najlepszy fachowiec jakiego znam, jest wręcz stworzony do malowania a pistolet pasuje mu do ręki jak pięść do twarzy. Można z nim o wszystkim porozmawiać, na każdy temat.

Dzielnicowy

(usunięte przez administratora) to najlepszy fachowiec od malowania nikt nie docenia jego ciężkiej pracy. Moim zdaniem powinien zostać mistrzem malarni mam nadzieję że szefow przeczyta toi i weźmie do siebie ten wpis. Jest bardzo uczciwy koleżeński i prawdomówny. Nigdy nikogo nie oczernił.

?

a w ogóle są jakieś przyjęcia dla kobiet , normalnie na fizycznie a nie di biura?

kiki

a jak w biurze? jacy ludzie?

JBB

ziąąą - 2013-06-03 15:41:28 ( usunięte przez administratora ). Jeśli chodzi o pieniądze to nie jest tak źle, trochę więcej niz najniższa krajowa. To nie prawda, że kobiety muszą nosić ciężkie rzeczy. Skrzyneczka która waży 5 kg nie jest ciężka. A po za tym są mężczyźni, którzy na pewno pomagają.

JBB

Po pierwsze nie wszystkie kobiety mają podrapane ręce, Tylko te które bez myśli zakładają detale na haczyki. Po drugie jak się komuś nie podoba to niech tam nie pracuje i nie wymyśla niestworzone historie. Zarobki jak na Płocką firmę są dobre. Są socjalne pieniądze, a przede wszystkim jest atmosfera w pracy bardo dobra....

ziąąą

( usunięte przez administratora ) Jeśli chodzi o pieniądze to nie jest tak źle, trochę więcej niz najniższa krajowa.

nolo

a jak jest w tej firmie jeśli chodzi o pracę dla kobiet???

angie

No, teraz sie dyrekcja zmieni. Ciekawe jak opiniować będą pracownicy tego, którego już nie ma. (usunięte przez administratora)

zpmn

ZAROBKI JAK NA PLOCKIE WARUNKI SA DOBRE! FIRMA POD WZGLEDEM SOCJALU JEST SUPER!!!!!!!!(NA DZIEN DZISIEJSZY JEST UNIKATEM W PLOCKU JESLI CHODZI O TEN PRZYWILEJ) ATMOSFERA JEST DOBRA BIORAC POD LUPE INNE FIRMY Z TERENU PLOCKA!!!!

kerta

a jakie zarobki aktualnie są w galwa korze ???

pepe

heh...myślisz, że jesteś anonimowy? ....... no to zobaczymy.......

pepe

jak Wam tak źle to czemu nie odejdziecie do innej roboty? a może ktoś od Was czegoś wymaga i to się nie podoba?

były pracownik2

zapraszam pania prezes do dyskusji jezeli wie o opiniach a jeżeli nie to niech ktoś jej doniesie

Zostaw opinię o Galwa-Kor Sp. z o.o. - Płock

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Galwa-Kor Sp. z o.o.