Czy w LEROY MERLIN Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Dotyczy zamówienia nr.649716 złożonego w Bielsku Białej w L M ul. Boh. Monte Casino. W dniu 12.09.2023 zamówiłem dwa blaty z usługą cięcia oraz transportem. Termin odbioru na dzień 02.10.2023 r. W dniu 29.09.2023 r .otrzymałem telefonicznie informację że blaty w terminie do mnie nie dotrą zamówienie moje nie zostało w terminie wykonane. Mam zamówionego wykonawcę montażu blatów i mogę teraz kolejny tydzień oczekiwać na dostawę blatów. Nowy termin dostawy brakującego blatu to 09.10.2023 r. Nikogo nie interesuje to że koszty montażu blatów przesunięcie terminu montażu poniosę ja. LM Bielsko Biała zadowolone, ja bez blatów z dodatkowymi kosztami - szanowni klienci nie liczcie na terminowe dostawy LM Bielsko - Biała bądźcie ostrożni zamawiając towar w LM , pozdrawiam Z wyrazami szacunku niezadowolony klient Zbigniew Sz.
Jak dużo osób pracuje w LEROY MERLIN Sp. z o.o.?
przyjechałem na większe zakupy z żoną i 13 letnią còrką ...zrezygnowałem w momencie gdy podszedł do nas sprzedawca od ktòrego przepraszam-"waliło alkoholem" z działu łazienka,nie dało się zrozumieć człowieka ...gdzie wspòłpracownicy,kierownik,ochrona nie widzą tego...pojechaliśmy do konkurencji...
Wywiad
Pytała się czy wiem ci to mobbing
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
hm. ciekawe, pomimo wielokrotnego wysyłania aplikacji do pracy w tej firmie to nikt nigdy się nie odezwał... a brakować to mi także nic nie brakuje.... doświadczenie, jestem młody nic nie brakuje, ale kogo rekruterzy szukają ? chyba księcia na białym koniu...
Równie wysłałam z dwóch różnych portali. Nikt się nie odezwał, a mam wieloletnie doświadczenie w sprzedaży. Dodatkowo w ogłoszeniu nawet nie raczą napisać na jaki dział trwa rekrutacja.
Też aplikowałem trzeba uważać na to co się mówi tzw kadrowej, oczywiście przepytuje czy wiesz co to jest (usunięte przez administratora), kiedy się zorientuje że wiesz o co kaman nie masz szans tam ,szukają (usunięte przez administratora)
a to ciekawe, skoro obydwoje mieliście tego typu predyspozycje jak wieloletnie doświadczenie to czy możliwe, że byliście "zbyt dobrzy" na dane stanowisko? Może chodziło o doświadczenie względem zarobków, tu ostatecznie jakie wyszły?
No ale warunki to jakie podali ostatecznie? zastanawiam się czy każdemu inaczej powiedzą czy wszyscy mają jednolity standard
Powiem tak, kierownik od spraw rekrutacji w Bielksu-Bialej na rozmowie kwalifikacyjnej stawia wymagania do pracy jak na stanowisko dyrektora z co najmniej a do tego stwierdza, że się tej osobie nie spodobałeś nie mówiąc bezpośrednio ale ewidentnie dając do zrozumienia bo tak, zarobki generalnie śmiechu wartez tego co usłyszałem na rekrutacji ( nawet trójki nie ma a do tego przerwa wyliczona co do minuty i to marna przerwa do zrobienia po kątach na zmianę z innymi pracownikami a jak będzie dużo pracy to może przerwy nie być ) jak na firmę tak dużą i korporacje właściwie to słabo... ale wracając byłem tam swego czasu na rozmowie kwalifikacyjnej oczywiście po niej był odzew, że kierownik zadecydował , że nie zaprosi Pana na kolejną rozmowę kwalifikacyjną życzymy wszystkiego dobrego ... Hahha ... Takie wymagania do pracy za takie pieniądze a jak tam byłem kupić cement to ciężko znaleźć kogokolwiek z obsługi kto by wiedział gdzie on jest a jak już wiedział to tylko wskazał palcem gdzie jest i tyle ( a powinien według tych surowych wymagań do pracy latać za klientem i może pomóc załadować nieprawda?? )
Nie polecam człowiek może na własnej skórze poczuć co to znaczy być pomiatanym przez przełożonego, wystarczy złożyć wypowiedzenie i stajemy się wrogiem sklepu a grafik na okresie wypowiedzenia zrobiony tak godzinowo by na autobus nie móc zdążyć, najgorszego jest kloesiarstwo już dawno powinni zmienić tam parę osób w górnej hierarchii, z personalną też nić nie załatwisz przez telefon bo nie odbiera a na email nie odpisuje, na podwyżki czy premie kasy brak ale kierownicy jeżdżą sobię na firmowe imprezy, trzymać się z daleka
Zgadzam sie część kierowników to porażka, jak lubisz wchodzić w (usunięte przez administratora) to jest to firma dla ciebie, dla nich liczy się sztuka i PR a nie umiejętności, do tego co chwilę gdzieś upłynniają pieniądze na podwyżki a sami balują.
A czemu porażka, co takiego robią że tak narzekacie? Kolega tu mówi wyżej o traktowaniu po złożeniu wypowiedzenia no ale jakie jest podejście jak się normalnie pracuje i nie chce zwolnić?
Zamówiliśmy kuchnie Tragedia całe zamówienie pomylone . Opóźnienia w montażu, po miesiącu mówią nam że mamy czekać na blaty kolejne 3 tygodnie. Mimo że zamówiliśmy blaty i zapłaciliśmy za nie chcą nas naciągnąć na kupno następnego blatu 8nnej grubości. Nie Polecam
I jak sytuacja się rozwiązała? Odpuścili ten blat? Jest wgl podpisywana z nimi jakas umowa z warunkami, która mówi co w przypadku opóźnień? Jak dla mnie to powinno podlegac pod jakąś rekompensatę..
Witam..po raz kolejny na przestrzeni 3 tyg.robiąc zakupy z żoną jesteśmy obsługiwani przez P.Szymona ,kabiny i wanny, od ktòrego woni alkoholem...skandal następnym razem zgłaszamy ten fakt kierownictwu i podajemy skarge do PIP-u.
Jeśli to prawda to nie lepiej było skonsultować tego z tym panem osobiście zamiast pisać o tym na forum? Bo teoretycznie kierownictwo może mieć tutaj wgląd, więc może na jedno wyjdzie?
jakaś masakra po raz drugi w na przelomie 2tyg.jestem obslugiwany przez bdajze P.szymona..pierwsze kafelki potem kabina.. od ktorego czuć alkohol..!!..gdzie ochrona..dyrektor..!!..kończę zakupy z ta siecią LM
Co jaki czas w LEROY MERLIN Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Podwyżkę dostaje się po procesie oceny pracownika tzw PRO. Jeśli wg zdania kierownika, nie wykonujesz założeń to z aneksem żegnasz się w bieżącym roku.
Nie polecam tego idiotycznego sklepu. Albo pozwalniajcie pracowników jak w (usunięte przez administratora) walą, albo im płaczcie więcej. Nie udzielono nam pomocy na dziale hydraulicznym, czekaliśmy przez ponad 30 min aż ktoś nam powie gdzie co jest. Osoba odpowiedzialna na stanowisko na dziale hydraulicznym w ogóle się nie pojawiała. A reszta pracowników nas zlewała. Na początku jak otwierali sklep to każdy był chętny do pomocy. Teraz każdy pracownik udaje że cie nie słyszy. Ale co się dziwić jak na tych stanowiskach pracy zarabia się 2000 netto to i ludziom nie chce się pracować. Ogólnie dramat. Mimo usilnych starań i wołania przez megafon na całym sklepie, osoba odpowiedzialna za stanowisko hydrauliczne w ogóle się nie pojawiła i tak jak mówiłem wcześniej reszta miała nas w 4 literach i do tego miała w ogóle pretensje że się do nich odzywamy. Proponuje tego Pana z działu hydraulicznego zwolnić bo to pewnie jeden z tych co chodzi 7 razy w ciągu godziny na fajke. Mówię oczywiście o pracowniku prawdopodobnie z drugiej zmiany. Albo dajcie mu podwyżkę do 2200 netto żeby chłopak miał większą motywacje do pracy. Nie wiem ale po tych 30 minutach czekania aż ktoś nam pomoże wkur... się i pojechaliśmy do castoramy gdzie nam pomogli po 30 sekundach. Więc ogólnie polecam olać ten sklep i jechać do castoramy.
Wyzysk, ciężka praca za głodowe stawki.
Nie polecam. Po zakupieniu przez stronę grilla betonowego z dostawą planowaną za 2 dni otrzymuję telefon ze sklepu, że mogę go otrzymać ale za 11 dni. Po telefonie do konsultanta usłyszałam odpowiedź że widocznie nie mają w sklepie na stanie. Pan nie potrafił odpowiedzieć dlaczego jeżeli jest możliwość zakupu oni we własnym zakresie nie sprowadzą z innego sklepu. Zgodnie z prawem ja towar zakupiłam na stanie sklepu był widoczny. Brak reakcji i chęci pomocy nawet po stwierdzeniu, że w takim razie anuluję zamówienie i zakupię u konkurencji - co też uczyniłam.
Czy pracodawca LEROY MERLIN Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Każda forma szkoleń jest fajną opcją. Zawsze jest to szansa na zdobycie nowej wiedzy lub podszlifowanie tej, którą się już posiada. Czy często takie szkolenia się zdarzają? Interesuje mnie też to czego one dokładnie dotyczą. Możesz napisać?
Nie ma zasady co do częstotliwości szkoleń. Czy zwiększają kompetencje ? W jakimś stopniu pewnie tak, to zależy jak kto się do szkolenia przyłoży.
Osobą z działu rekrutacji w Bielsku-Białej powinnna się góra zainteresować , ocenianiem ludzi nic o nich nie wiedząc tylko po pozorach , ja to osobiście nie mam zamiaru nic już w tym sklepie kupować .
Czy trzeba znajomości tematu konkretnego działu czy jest to do nauczenia w trakcie pracy ?
Świetna obsługa na oświetleniu duży wybór godne polecenia
Dziekuje bardzo Pani z obsługi działu oświetleniowgo w Bielsku Białej za merytoryczna, skuteczna pomoc w wyborze nietypowego rozwiazania z zakresu oświetlenia domu. pani wykazała sie ponadprzecietna uczynnoscia, zaangażowaniem. Jestem pod ogromnym wrażeniem jej życzliwosci i obsługi. Niestety nie wiem jak sie nazywała...Pani miała dłuzsze blond włosy:-) Jeszcze raz dziekuje i gratuluje sklepowi takiego pracownika. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz z Panstwa usług. ps... szkoda, ze nie ma oficjalnego miejsca na stronie sklepu, gdzie takie podziekowanie mogłabym zamiescic.
Bardzo fachowa pomoc Pani, która obsługuje dział meblowy.
Przy zakupie zlewozmywaka i baterii bardzo pomogła nam P.(usunięte przez administratora).Miła i kompetentna :) Brawo! Dziękujemy:)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LEROY MERLIN Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy LEROY MERLIN Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LEROY MERLIN Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w LEROY MERLIN Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.