Grupa Kapitałowa EURO-BUD Sp. z o.o.

Jaksice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 52 ocen.

Opinie o Grupa Kapitałowa EURO-BUD Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa Kapitałowa EURO-BUD Sp. z o.o.

Agnieszka

@Kontrahent ode mnie tego się niestety nie dowiesz, bo nie jestem związana z Grupą Kapitałową EURO-BUD. Ale skoro tak wygląda sytuacja to musicie się cięgle z firmą kontaktować w tej sprawie i nie odpuszczać.

Agnieszka

@Kontarhent a nie jest może tak, że jak najpierw wpłaciła część zobowiązań to chce to rozłożyć na raty? Czy próbowaliście rozmawiać z Grupą Kapitałową EURO-BUD, co oznacza dla niej wpłacenie tylko części pieniędzy? Może zapytajcie, kiedy dostaniecie kolejną część lub najlepiej resztę długu. Komentarze negatywne o firmie pojawiają się w tym samym temacie od lat. Ciekawe jest to, że prawo nie potrafi w żaden sposób tego wyegzekwować.

Kontrahent
@Agnieszka 04.01.2018 13:32

Szanowna Pani, co było do powiedzenia zostało już jasno i wyraźnie napisane..., albo Pani nie rozumie, albo jest Pani przedstawicielką firmy, to pytam- kiedy odzyskamy wyłudzone od nas pieniądze? Jednorazowo czy w ratach? I co z odsetkami od 2012 roku?

Agnieszka

@Kontrahent i co w takim wypadku chcecie zrobić? Jakie czynności prawne mogą Wam pomóc w odzyskaniu pieniędzy od Grupy Kapitałowej EURO-BUD? Czy próbowaliście tą sprawę rozwiązać polubownie? Byłeś w biurze firmy i rozmawiałeś na ten temat czy od razu podałeś firmę do sądu?

Kontarhent
@Agnieszka 12.12.2017 11:49

Szanowna Pani, każda rozsądna firma rozwiązuje spory polubownie, ale ta firma to (usunięte przez administratora) firma wypłaca niewielki odsetek zobowiązań po to, aby uniknąć sprawy o wyłudzenie, droga sądowa wyczerpana i zakończona bezskuteczną egzekucją.

Kontrahent

Firma GK Euro- Bud od 2012 do dnia dzisiejszego nie wypłaciła nam należnych nam pieniędzy. Egzekucja komornicza bezskuteczna- brak majątku. Jeszcze jakieś wątpliwości?

Agnieszka

@audik skąd taki wniosek? Strona internetowa istnieje firmy Grupa Kapitałowa EURO-BUD, więc w internecie nie ma żadnych przesłanek do tego, żeby firma już zamykała działalność. Czy jakiś pracownik firmy mógłby zabrać głos w tej sprawie i wyjaśnić te przesłanki?

Week

W tym momencie limity są dość dobre i łatwe do osiągnięcia, nie wydaje mi się, aby były jakieś problematyczne wielce, chyba sensownie tutaj jest w tym momencie

audik

Ta firma już chyba istnieje tylko na papierze... a te opinie typu że jest ok czy raczej musi być ok to piszą chyba pracownicy albo właściciele... Kapitał do wypłacania mają taki że komornik nic ściągnąć nie może... Na inne głupie teksty typu "wydaje mi sie" czy "na pewno nie jest tak zle" to śmiech na salija się to czyta, a wydaje to sie chyba właścicielom że sa biznesmenami. Ogólna ocena i pierwsze 5 opinii z góry mówi wszystko, tyle w temacie bo to takie bicie piany nad trupem sie robi.

ktos3

nie jeszcze raz nie.zdala od tej firmy.mgr pisze głupoty

Mgr

Nie zgadzam się z poprzednimi opiniami, bzdury i jeszcze raz bzdury. Pracowałem w tej firmie, wypłaty płacone na czas i nigdy nie na żadne raty. Tak samo po odejściu zero problemu z rozliczeniem i na pewno nie jak opisane wyżej że poodciągane pieniądze za ciuchy. Także proszę nie pisać bzdur.

ktos2

omijajcie ludzie te firme z daleka nie polecam pracujesz na najzizszej krajowej tak cie zatrudniaja wypłata nigdy nie jest na czas i na raty atmosfera w pracy beznadzieja.jak sie zwalniasz to tak cie oskubia ze w zaleznosci ile masz zarobione nie wypłaca Ci za urlop odciagna Ci za ciuchy itp.NIE POLECAM!!!

ktos

ta firma to beznadzieja maja ludzi za nic nie szanuja buntuja przeciwko sobie

POLTEX

Uważam że taka firma jak EUROBUD Sp. z o.o. powinna już dawno zostać zamknięta. Nam za pobrany towar do dnia dzisiejszego nie uregulowali faktury z 21.01.2013r. Kombinatorzy, zrobią wszystko aby niezapłacić. Wykonaliśmy dziesiątki telefonów, i wysłaliśmy naście wezwań do zapłaty. Jeśli chcecie pracować za darmo to polecam, Jeśli szukacie rzetelnego kontrahenta to napewno nie jest to EUROBUD Sp. zo.o.

były pracownik ktoremu zlodziej nie zaplacil pobor

omijac zlodziaja z daleka!!!!Firma nie placi pracownikom!!Komornicy nie moga wyegzekwowac wyrokow sadowych.To zwykli zlodzieje kryjacy sie z kontami bankowymi,zmieniaja ciagle adresy.OMIJAC DZIADOW z daleka jak nie chcecie pracowac za darmo dla zlodzieji!

ZNAJOMA
@były pracownik ktoremu zlodziej nie zaplacil pobor 26.01.2015 10:13

ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ, OMIJAJCIE TYCH LUDZI Z DALEKA

Zapalony

Wypłata lipa totalna nigdy na czas Umowy nigdy prawdziwe zawsze przepisywane bezprawnie i wszystko powyzej jest prawdą nie polecam

wierxzyciel1

Witam! nie polecam wchodzic w społke z ta firma bo robia ludzi w balona! obcinaja wyplaty nie placa na czas i wogole atmosfera jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] buntuje njeden drugiego a w rezultacie wychodzisz na tego najgorszego! wysyllaja ludzi w delegacje nie dajac pieniedzy na przezycie i bez narzedzi potrzebnych do pracy! o pieniadze trzeba sie upominac i zawsze sie pytaja na co ci te pieniadze pan D... jesli sie do niego dzwoni nie odbiera a jesli idziesz do niego upomniec sie o pieniadze to nigdy go nie ma w domu a jak jest to nie wychodzi z domu i psy wypuszcza na posesje zeby nie wejsc! odradzam wspołprace z ta społka!!!!!!!1

wierzyciel

do wierzyciela 3, e-mail do kontaktu w/s GK Euro-Bud Sp.z o.o.: [usunięte przez moderatora]

Wierzyciel 3

Poszukujesz, to są ale jak mają się z Tobą niby skontaktować? (usunięte przez administratora)

Wierzyciel

witam, poszukuję wierzycieli GK Euro-Bud Sp. z o.o.

joa

Słuchajcie a jak teraz wygląda ewentualny harmonogram robót czy sa jakies zlecenia ? i czy wicie może ile jest siedzib lub tez terenów na którym dzialaja, spółka wisi mi troche kasy !!!!!!!

madafaker
@joa 10.03.2014 13:35

a za co dokładnie wisi Ci kase bo mnie tez za dostawe towarów

Wierzyciel 3

Tak jak pisze Wierzyciel i poprzednicy, nic dodać nić ująć. Każdy kto zastanawia się czy to nad robieniem biznesów z panami [usunięte przez moderatora] czy to nad zatrudnieniem w tej firmie niech wezmą sobie powyższe opinie do serca, bądź chociażby spojrzą dokładnie na KRS, żeby nie było że ktoś tu jakieś pomówienia robi...

wierzyciel 3

Kolego, ta firma to wydmuszka nigdy regularnie nie dostaniesz wypłaty, nigdy uczciwie i nigdy normalnie. Nie płacą składek, takie polskie piekiełko.

wierzyciel 2

a kolego za co Ci nie zapłacili bo ja też czekam i chyba skieruję wniosek do sadu przeciw [usunięte przez moderatora]

Wierzyciel

Przestrzegam przed firmą EURO-BUD !!! Nie jest ona partnerem w biznesie, nie płaci swoich zobowiązań, unika kontaktu, kłamie i zwodzi. Sprawa właśnie jest przygotowywana do postępowania sądowego.

drażliwy

Kilka firm w jednym, zatrudniają w jednej, a pracuje się dla kilku firm za jedne pieniądze, każdy rządzi, nie wiadomo kogo słuchać i kto ważniejszy, ogrom pracy za marne pieniądze, szukają naiwniaków, o własne pieniądze trzeba się prosić i tłumaczyć na co są człowiekowi potrzebne. Buntują pracowników przeciwko sobie, żeby donosili na siebie. [usunięte przez moderatora] co tu myśleć o takiej firmie..... żenada. Uciekajcie jak najdalej.

nietykalna

prywata, [usunięte przez moderatora], nie szanują ludzi, wszystkich maja za nic,[usunięte przez moderatora], nie polecam najgorszemu wrogowi,

anonim

Firma typowa rodzinna prywatka. Myślą , że jak dają pracę , to mogą wszystko powiedzieć. Tak się gospodarują, że na 10 prawie zawsze nie ma pieniędzy na przelewy dla pracowników. Stały tekst żeby uzbroić się w cierpliwośc. Co znaczy że, przelew jest na 20. Kpinny sobie, robią. [usunięte przez moderatora]. Nie dośc, że dobrze się nie zna na swojej pracy. To sobie [usunięte przez moderatora] [usunięte przez moderatora]Ogólnie firma, dno. Nikomu nie polecam.

Zostaw opinię o Grupa Kapitałowa EURO-BUD Sp. z o.o. - Jaksice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa Kapitałowa EURO-BUD Sp. z o.o.