New Balance

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 35 ocen.

Opinie o New Balance

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie New Balance

Ola

Serdecznie każdemu odradzam współpracę z tym pracodawcą. Jak ktoś wcześniej napisał - więcej już się zarobi w biedronce na kasie. I to nawet w stosunku do stanowiska kierowniczego!! Niestety niektórzy się nabierają na mydlenie oczu premiami, które teraz są sukcesywnie zabierane. Dno.

Ola

Najgorsza firma na świecie , nie polecam nikomu !!! Wynagrodzenie niskie , inwentury nocne nie są w żaden sposób extra płatne ( często jest to na zasadzie wolnego w inny dzień bądź liczone jak normalny dzień pracy ) nie wyrobi się wskaźników to wypłata jest minimalna .. odkładanej premii nikt nigdy nie widział .. za to firma chętnie za wsztstko odejmuje kasę ( np tajemniczy klient który trafia na nowego pracownika ) , inwentury itd .. wielka żenada . Pomijam już niekompetentne kierownictwo

Erwin

Dobry pracownik zawsze radzi sobie w pracy. Dobra praca to dobre zarobki w przeciwnym razie czytamy później te narzekania.

Anonim
@Erwin 08.01.2018 18:42

Poczynania pracodawcy nadają się do kontroli państwowej inspekcji pracy. Nadgodziny, jeśli już w ogóle są wypłacane to pracownik dostaje za każdą godzinę nadgodzin przeliczoną stawkę minimalną co wynosi nieco ponad 9zł na godzinę! To są Pana zdaniem "dobre zarobki"? Gdzie dodatek za nadgodziny? Dodatków również nie ma za zmiany nocne (nocne inwentury), które są liczone jako standardowe godziny pracy. Dodatki te są prawnie ustalone - nikt ich nigdy nie widział. Jeśli targety są wyrabiane, owszem, wypłata jest wtedy w porządku, ale co z tego skoro w następnym miesiącu wskaźniki są podnoszone tak żeby i tak ich nie dało się wyrobić? Obarczanie pracowników za kradzieże, kary za wyniki tajemniczego klienta który trafił na świeżo zatrudnionego pracownika - ta firma zawsze znajdzie powód by tylko pracownika karać i karać. Duża rotacja pracowników najlepiej świadczy o standardach tej firmy.

pracodawca

Bardzo nie polecam, mimo wyrabiania części wskaźników wypłata do wysokich nie należy, za to bardzo łatwo pieniądze jest stracić - kara za tajemniczego klienta (wynik mniej niż 80% i już potrącają 100zł), odpowiedzialność materialna - wystarczy że jedna para butów po inwenturze się nie będzie zgadzać i już są nakładane kary + za brakujący towar trzeba zapłacić. Teoretycznie pracownik może otrzymac "odkładane" pieniądze ale tu też się zawsze znajdzie haczyk żeby pieniędzy nie wypłacić. Awansować na stanowisko kierownicze owszem, można, ale za również marne pieniądze zupełnie niewspółmierne do powierzonych obowiązków, a łatwość awansu spowodowana jest dużą rotacją pracowników. Każdemu odradzam.

Kasia Gosia czy jakoś tam
@pracodawca 01.10.2017 22:35

Premia odkładana jest jak yeti ... wszyscy słyszeli nikt nie widział ..

Zołza

Witam wszystkich, jestem obecnym pracownikiem firmy. Myślę, że jakiś czas już pracuję i mogę odpowiedzieć na większość zamieszczonych tutaj pytań :) Nie będę podawać swojego imienia, dlatego na wszystkie pytania obiecuję odpowiadać zgodnie z prawdą oraz z perspektywy moich doświadczeń. Odeta, twoje przykre doświadczenie nie wynika z polityki firmy lecz z postawy kierownika. To on jest odpowiedzialny za atmosferę oraz szkolenia. Kierownik sklepu ma obowiązek (podkreślam OBOWIĄZEK) przeprowadzić ci kartę szkoleń. Po okresie próbnym musi on pisemnie oświadczyć, na jakim poziomie jest twoja wiedza oraz dać Ci do podpisu tzw. KARTE SZKOLEŃ. Sytuacja którą opisujesz z wynagrodzeniem wynika po prostu z barku kompetencji kierownika, nie firmy. To on powinien zadbać o pełną dokumentację i poinformować Cię o wszystkim. Firma bardzo stawia na "swoich" ludzi i 80% awansów w niej to awanse wewnętrzne. Niestety, nie wszyscy powinni dostać taką szansę, co widzę po opiniach. Pracodawca, nie zgadzam się z tb. Mój sklep wyrabia w większości 100 % wskaźników. I nie są to marne pieniądze. Mamy z góry ustalone cele i wiemy, że to od naszej pracy zależy wypłata. Spotkałam się i widziałam pracę niektórych sklepów. I szczerze mówiąc niektóre mają totalną "wyjebkę" na pracę więc nie rozumiem skąd zdziwienie później, że czegoś nie dostaną. Tajemniczy klient jest i będzie (jak w większości sklepów). Nie jest trudno go zdać. Firma ma swoje standardy obsługi klienta, ale któż w dzisiejszych czasach go nie ma? Jeśli znasz standardy, wiesz czego oczekuje od Cb pracodawca, a sie do nich nie stosujesz, to skąd pretensje? Nie rozumiem. Hanna, ja pracuję i owszem jest podstawa + premia za wskaźniki. Justi, na temat obowiązków sprzedawcy odpowiem tak - wszystko zależy od organizacji sklepu. Są sklepy gdzie tych obowiązków sprzedawca ma mniej, a są gdzie ma więcej :) Zależy na jaki sklep trafisz i jak kierownik Ci ten dzień pracy zaplanuje ;) Wynagrodzenie opisałam powyżej, a co do umowy to umowa o pracę najpierw okres próbny, później czas określony (średnio na 2-3 lata). Mam nadzieję, że chociaż trochę odpowiedziałam na Wasze pytania.

Justi

Jak wygląda dzień sprzedawcy? Obowiązki? A wynagrodzenie? Umowa?

Hanna

@pracodawca czy nie można liczyć na jakąś podwyżkę? Jak długo pracujesz lub pracowałeś w firmie New Balance? Czy jest jakaś podstawa? Pozostawiając takie informacje pomagacie tym co myślą o przyjęciu się do New Balance.

odeta

Moja praca w NB rozpoczęła się kilka miesięcy po tym jak dane osoby ze szczebla sprzedawcy awansowały na stanowiska kierownicze. Ogólnie atmosfera od pierwszego dnia pracy była zła. Pracownicy z dłuższym nieco stażem-około 2-3 miesiące- mają gdzieś pracę na zmianie i wolą zajmować się "pracą" przy komputerze, siedzeniem na zapleczu czy też wychodzeniem co pół godziny na papierosa. Nowi pracownicy mają za to biegać i obsługiwać wszystkich klientów, a gdy czegoś nie wiedzą to po uprzednim poproszeniu dostaną z łaską jakąkolwiek pomoc od innych. Góra patrzy na każdy Twój krok. Rozmowy po cichu, brak komunikacji. Już nie wspomnę o szkoleniach, bo takich tam nie ma. Wszystkiego masz się nauczyć chyba z powietrza, bo kierownictwo nie ma czasu niczego Cię nauczyć, bo przecież mają inne obowiązki. Zero pochwał, za to ciągłe krytykowanie - takie już na siłę. Niewazne, że jesteś nowy i nikt Cię niczego nie nauczył, sam powinieneś od pierwszego dni pracy wszystko umieć, a po tygodniu już być najlepszym sprzedawcą miesiąca. Jeżeli nie robisz zleceń itp to też źle bo powinieś, a jak mówisz ze nie wiesz jak to wieczne wzdychanie i przewracanie oczami. Ekipa, która się stworzyła trzyma się razem, a nowi są traktowani jak szmaty. Najlepsze jednak jest to, że jest problem z wypłaceniem wynagrodzenia, ponieważ dowiadujesz się tydzień przez wypłatą, że masz donieść nagle jakieś zaświadczenie, bo inaczej nie dostaniesz w ogóle pieniedzy i chorobowe bedzie potraktowane jako nieuprawiedliwiona nieobecnosc w pracy. Najgorszy pracodawca w moim życiu. Niekompetetne osoby na stanowiskach kierowczniczych. Ciągła rotacja pracowników- zwolnienia po tygodniu czy też dwóch- chyba dają coś do myślenia. Jednakże oni nie widzą problemów. Same problemy z czymkolwiek, bo kierownictwo nic nie wie i tylko musi dzwonic do kadr i sie o wszystko pytac. A jak prosisz o wytlumaczenie, to oni nie wiedza czemu ale tak ma byc. Nie polecam z całego serca.

Hanna

Zachęcam do pozostawiania merytorycznych opinii na temat pracy w firmie New Balance. Będzie to ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie. Czy aktualnie ktoś pracuje i podzieli się swoimi doświadczeniami?

Paweł

Mam rozmowe na kierownika regionalnego VM - orientujecie sie mniej wiecej ile zarabia sie na tym stanowisku w New Balance?

Paweł

Mam rozmowe na kierownika regionalnego VM - orientujecie sie mniej wiecej ile zarabia sie na tym stanowisku w New Balance?

Hanna

Czy ktoś z Was był ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej w New Balance na stanowisko - sprzedawca? Co więcej powiecie na temat jej przebiegu? Podzielcie się swoimi radami z przyszłymi kandydatami.

igor

ciekawa sprawa jednak gdzie kierowcać swoje cv, czy bezpośrednio do firmy. na stanowisko kierownika sklepu albo jego zastepcy to jednak doświadczenie w zarządzaniu salonem sprzedaży musisz mieć

else

A jak jest z zarobkami? One i atmosfera w sklepie są najważniejsze ;) i czy ktoś pracował na wyższym stanowisku np. zastępca kierownika lub kierownik sklepu i może powiedzieć jak to wygląda?

Agata

Miałam okazje pracować w NB. Firma Tarmax ma dobre wynagrodzenie i premie jedynie co mi się nie podobało to atmosfera i kierownictwo . Osoby nowe były traktowane jak szmaty "przynieś, podaj, pozamiataj, dlaczego nie dopilnowałeś złodzieja ..." starsi pracownicy przeglądali pudelka, fb itp a TY odwalasz całą robotę. Jeśli coś zginie to twoja wina nawet jeśli szukałeś towaru na zapleczu a druga osoba była na sklepie. Kierownictwo bez pojęcia, zmienia Ci grafik z dnia na dzień i nic nie wspomni, siedzi na zapleczu i rozmawia godzinami z ile to pracy nie ma, minie 8 h a ty musisz za niego uzupełnić raport :/ Nawet nie ma pojęcia w jaki sposób można rozwiązać umowę o prace. Jeśli chcesz się skontaktować z regionalnym to każę oddzwonić i ma cie w ... , na e-maila nawet nie odpisze .

Młody

Niedługo startuję na rozmowę w sprawie pracy w NB. Mógłby ktoś wypowiedzieć się na temat prowizji? Osiąganie poszczególnych progów jest problematyczne czy nie? Atmosfera luźna czy na każdym kroku trzeba obawiać się wspomnianych przez kogoś kar?

Nova

A ja kocham prace w NB ! Duże wymagania ale adekwatna płaca ! Bardzo duży szacunek dla pracownika i możliwość rozwoje i duża swoboda. Żaden pracodawca w Polsce tyle nie płaci.

Katarzynka

No to pieknie. Zatrudniając sie w tej firmie sadzilam , ze dobrze trafilam ale po kilku dniach zauwazylam , ze juz nie jest tak kolorowo. Za duze wymagania.(usunięte przez administratora)

Joanna

Firma w porzadku. Wyplaty na czas. Doskonala atmosfera :)

łooo

Nie polecam, zamieszanie, rotacja pracowników, za duże wymagania co do oferowanych warunków. Lepiej iść do biedronki na kasę.!!!

Zostaw opinię o New Balance - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie New Balance