New Balance

Warszawa, Ciasna 10

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 43 ocen.

New Balance
2 43 6 1

Opinie o New Balance

Hanna

@Opamiętajcie się Rozumiem, że musiałaś mieć przykre doświadczenia związane z pracą w New Balance. Musisz jednak wiedzieć, iż wypowiadając się na forum publicznym musisz przestrzegać zasad regulaminu Gowork, zgodnie z którym nie wolno używać tutaj wulgarnego słownictwa. Proszę, byś się do tego stosowała. Nadmieniasz, że zmarnowałaś w tej firmie dwa lata - skoro było aż tak źle to dlaczego nie postanowiłaś odejść nieco wcześniej?

Hanna

@Kasia, napisz dlaczego odradzasz? Ze względu na atmosferę? Wynagrodzenie? Pamiętajcie, że udzielając merytorycznej odpowiedzi pomagacie innym osobom zainteresowanym pracą w firmie New Balans. Chce ktoś się podzielić swoją opinią?

Kasia

Każdemu odradzam pracę w tej (usunięte przez administratora) firmie.

Hanna

@k, a na jaką umowę można liczyć? Jaka panuje atmosfera między pracownikami? A czy ewentualnie można liczyć na jakieś dodatkowe benefity? Multisport, prywatna opieka lekarska? Firma aktualnie rekrutuje? Jak przebiega rekrutacja New Balance?

Witek

Idąc do pracy niektórzy myślą tylko o L4. Każda firma broni się przed takimi działaniami.

Anna
@Witek 19.03.2018 09:34

A to ciekawe, bo nie spotkałam się z praktyką karania pracownika za l4 w żadnej innej firmie. :) Rozumiem, że w Pana mniemaniu solidny pracownik to taki, który nigdy nie choruje, a jak nie daj Boże mu się zdarzy, to trzeba go za to ukarać? Współczuję w takim razie. Z ludźmi którzy "myślą tylko o l4" najzwyczajniej nie nawiązuje się długofalowej współpracy - i nie potrzeba nakładać na uczciwego pracownika kolejnych sankcji pod przykrywką "bronienia się" przed pracownikiem chorującym, leniwym, kradnącym i co tam jeszcze sobie wymyślicie :).

Ola

Serdecznie każdemu odradzam współpracę z tym pracodawcą. Jak ktoś wcześniej napisał - więcej już się zarobi w biedronce na kasie. I to nawet w stosunku do stanowiska kierowniczego!! Niestety niektórzy się nabierają na mydlenie oczu premiami, które teraz są sukcesywnie zabierane. Dno.

Erwin

Dobry pracownik zawsze radzi sobie w pracy. Dobra praca to dobre zarobki w przeciwnym razie czytamy później te narzekania.

pracodawca

Bardzo nie polecam, mimo wyrabiania części wskaźników wypłata do wysokich nie należy, za to bardzo łatwo pieniądze jest stracić - kara za tajemniczego klienta (wynik mniej niż 80% i już potrącają 100zł), odpowiedzialność materialna - wystarczy że jedna para butów po inwenturze się nie będzie zgadzać i już są nakładane kary + za brakujący towar trzeba zapłacić. Teoretycznie pracownik może otrzymac "odkładane" pieniądze ale tu też się zawsze znajdzie haczyk żeby pieniędzy nie wypłacić. Awansować na stanowisko kierownicze owszem, można, ale za również marne pieniądze zupełnie niewspółmierne do powierzonych obowiązków, a łatwość awansu spowodowana jest dużą rotacją pracowników. Każdemu odradzam.

Kasia Gosia czy jakoś tam
@pracodawca 01.10.2017 22:35

Premia odkładana jest jak yeti ... wszyscy słyszeli nikt nie widział ..

Zołza

Witam wszystkich, jestem obecnym pracownikiem firmy. Myślę, że jakiś czas już pracuję i mogę odpowiedzieć na większość zamieszczonych tutaj pytań :) Nie będę podawać swojego imienia, dlatego na wszystkie pytania obiecuję odpowiadać zgodnie z prawdą oraz z perspektywy moich doświadczeń. Odeta, twoje przykre doświadczenie nie wynika z polityki firmy lecz z postawy kierownika. To on jest odpowiedzialny za atmosferę oraz szkolenia. Kierownik sklepu ma obowiązek (podkreślam OBOWIĄZEK) przeprowadzić ci kartę szkoleń. Po okresie próbnym musi on pisemnie oświadczyć, na jakim poziomie jest twoja wiedza oraz dać Ci do podpisu tzw. KARTE SZKOLEŃ. Sytuacja którą opisujesz z wynagrodzeniem wynika po prostu z barku kompetencji kierownika, nie firmy. To on powinien zadbać o pełną dokumentację i poinformować Cię o wszystkim. Firma bardzo stawia na "swoich" ludzi i 80% awansów w niej to awanse wewnętrzne. Niestety, nie wszyscy powinni dostać taką szansę, co widzę po opiniach. Pracodawca, nie zgadzam się z tb. Mój sklep wyrabia w większości 100 % wskaźników. I nie są to marne pieniądze. Mamy z góry ustalone cele i wiemy, że to od naszej pracy zależy wypłata. Spotkałam się i widziałam pracę niektórych sklepów. I szczerze mówiąc niektóre mają totalną "wyjebkę" na pracę więc nie rozumiem skąd zdziwienie później, że czegoś nie dostaną. Tajemniczy klient jest i będzie (jak w większości sklepów). Nie jest trudno go zdać. Firma ma swoje standardy obsługi klienta, ale któż w dzisiejszych czasach go nie ma? Jeśli znasz standardy, wiesz czego oczekuje od Cb pracodawca, a sie do nich nie stosujesz, to skąd pretensje? Nie rozumiem. Hanna, ja pracuję i owszem jest podstawa + premia za wskaźniki. Justi, na temat obowiązków sprzedawcy odpowiem tak - wszystko zależy od organizacji sklepu. Są sklepy gdzie tych obowiązków sprzedawca ma mniej, a są gdzie ma więcej :) Zależy na jaki sklep trafisz i jak kierownik Ci ten dzień pracy zaplanuje ;) Wynagrodzenie opisałam powyżej, a co do umowy to umowa o pracę najpierw okres próbny, później czas określony (średnio na 2-3 lata). Mam nadzieję, że chociaż trochę odpowiedziałam na Wasze pytania.

Justi

Jak wygląda dzień sprzedawcy? Obowiązki? A wynagrodzenie? Umowa?

Hanna

@pracodawca czy nie można liczyć na jakąś podwyżkę? Jak długo pracujesz lub pracowałeś w firmie New Balance? Czy jest jakaś podstawa? Pozostawiając takie informacje pomagacie tym co myślą o przyjęciu się do New Balance.

Hanna

Zachęcam do pozostawiania merytorycznych opinii na temat pracy w firmie New Balance. Będzie to ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie. Czy aktualnie ktoś pracuje i podzieli się swoimi doświadczeniami?

Paweł

Mam rozmowe na kierownika regionalnego VM - orientujecie sie mniej wiecej ile zarabia sie na tym stanowisku w New Balance?

Paweł

Mam rozmowe na kierownika regionalnego VM - orientujecie sie mniej wiecej ile zarabia sie na tym stanowisku w New Balance?

Hanna

Czy ktoś z Was był ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej w New Balance na stanowisko - sprzedawca? Co więcej powiecie na temat jej przebiegu? Podzielcie się swoimi radami z przyszłymi kandydatami.

igor

ciekawa sprawa jednak gdzie kierowcać swoje cv, czy bezpośrednio do firmy. na stanowisko kierownika sklepu albo jego zastepcy to jednak doświadczenie w zarządzaniu salonem sprzedaży musisz mieć

else

A jak jest z zarobkami? One i atmosfera w sklepie są najważniejsze ;) i czy ktoś pracował na wyższym stanowisku np. zastępca kierownika lub kierownik sklepu i może powiedzieć jak to wygląda?

Młody

Niedługo startuję na rozmowę w sprawie pracy w NB. Mógłby ktoś wypowiedzieć się na temat prowizji? Osiąganie poszczególnych progów jest problematyczne czy nie? Atmosfera luźna czy na każdym kroku trzeba obawiać się wspomnianych przez kogoś kar?

Nova

A ja kocham prace w NB ! Duże wymagania ale adekwatna płaca ! Bardzo duży szacunek dla pracownika i możliwość rozwoje i duża swoboda. Żaden pracodawca w Polsce tyle nie płaci.

Katarzynka

No to pieknie. Zatrudniając sie w tej firmie sadzilam , ze dobrze trafilam ale po kilku dniach zauwazylam , ze juz nie jest tak kolorowo. Za duze wymagania.(usunięte przez administratora)

Joanna

Firma w porzadku. Wyplaty na czas. Doskonala atmosfera :)

łooo

Nie polecam, zamieszanie, rotacja pracowników, za duże wymagania co do oferowanych warunków. Lepiej iść do biedronki na kasę.!!!

Zostaw opinię o New Balance - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie New Balance