Skoro są tak słabe osoby na stanowiskach kierowniczych (myjnia) to czy niema kompetentnej osoby która by mogła przeprowadzić rekrutację? Czy jest aż tak bardzo źle na myjni?? Dlaczego firma nie reaguje na tego typu sytuacje.
chłopak wcześniej chłopak rekrutować na Montażystę wyposażenia dodatkowego samochodów ale ogłoszenie go ominęło. Na razie jak patrzyłam to go nie wznawiali i zastanawiam się czy sporo stracił. Jak oceniacie warunki na montażu i ile by zarobił?
Witam serdecznie. Niedawno rekrutowalem u państwa w firmie na pracownika myjni niestety na wstępie muszę zaznaczyć że rozmowa z panami kierownikami nie przeszła w mojej ocenie od najlepiej. Jeden z kierowników zadawał dość dziwne pytania udając znawcę tematu detailingu gdzie podobno jest to w firmie wymagane , niestety odpowiadając na pytanie , zapytałem również jakie maszyny używają (rotacyjną czy dualke) to żaden z panów nie umiał mi odpowiedzieć na pytanie. Za chwilę zapytałem o pasty polerskie to jeden z panów wystrzelił pierwszy , stosujemy firmę Koch , więc ciągnę temat jaki poziom sciernosci i to jest najlepsze odpowiedź błyskawiczna (Czerwona , żółta, fioletowa) ręce mi się załamały. Więc moje zapytania do państwa brzmi czy tak wyglądają eksperci do spraw usług detailingowych? Wychodzę z założenia że jako kierownik działu zna się na robicie , tudzież wystraszyl mnie bardzo brakiem niewiedzy, współczuję pracownikom , w razie czego niema do kogo się zwrócić o pomoc. Pełna amatorka i radził bym zmienić albo wymagania albo osoby zarządzające działem myjni bo niestety odstraszają swoją wiedzą w tym temacie. Z całym szacunkiem dla panów kierowników Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego Niestety nie pocieszony rekruter.
Ciekawe, że na forum dla pracowników jest wiele wpisów od klientów. Ale jakoś tak cicho jeśli chodzi o opinie zatrudnionych. Pizę, bo w necie firma rekrutuje teraz na stanowisko asystentki działu sprzedaży. Jest zapis, że najchętniej zatrudniają studentów zaocznych. Ja właśnie taka jestem. Ale czy jak chętnie biorą studentów, to czy jak jest sesja, to ma się trochę luźniej, może są na ten czas dodatkowe dni wolne?
Dzień dobry Piszę do państwa z zapytaniem , ponieważ posiadam Toyotę Avensis 2016r i przymierzam się do jej sprzedaży i czy jest taka możliwość aby ją przygotować u państwa w firmie. Znajomy jakiś czas temu odbierał nową Corollę , niestety okazało się że ma porysowany próg i z pomocą pana który zajął się rysą profesjonalnie że nie było nawet śladu. Więc pomyślalem czy ten sam pan był by w stanie przygotować moje auto do sprzedaży , czy oferujecie u siebie takie usługi. Serdecznie pozdrawiam i czekam na wiadomość
Hej. :) możecie opowiedzieć jak teraz przy marketingu i PR’ze się teraz pracuje? od paru dni wystawiona jest oferta dla specjalisty z tego zakresu, myślę nad złożeniem dokumentów ale dobrze wiedzie uprzednio jakieś atmosfery i ewentualnych mogę oczekiwać. zastanawiam się z czego wynika tak mała liczba aktualnych opinii?
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Radość Autoryzowany Dealer Toyota Motor Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa?
W dniu dzisiejszym odbierałem wymarzoną Toyotę Corollę , niestety przy oględzinach auta okazało się że ma porysowany próg oraz drzwi , oczywiście odrazu zgłosiłem do pana Wołowicza (handlowca) który serdecznie przepraszał , lecz być może nie zostało to zauważone przy przygotowaniu auta , ponieważ było to bardzo nisko i rzeczywiście można było przeoczyć ,ale zdarza się pomyślałem. Jednakże pan Wołowicz z stanął na wysokości zadania i załatwił sprawę po mistrzowsku oddał w ręce chyba jakiemuś magikowi po dosłownie 10 minutach było po problemie a rysy były wyczuwalne , więc stwierdziłem że chyba niestety odbiorę auto z wadą. Ale zostałem bardzo miło zaskoczony, widać że firma dysponuje fachowcami na miejscu. Bardzo polecam profesjonalna obsługa i pan który usunął naprawdę grubę rysy , wielki profesjonalizm. Na pewno będę odwiedzał Toyotę Radość.
Chce wysłać CV na ofertę dla pomocnika mechanika. Co myślicie o aktualnej sytuacji w warsztacie? Przy tych opiniach za dużo o pracy się nie dowiedziałem. Chociażby jak jest wyposażony sam warsztat? W porządku zespół pracuje? dużo się nauczę?
Mechanicy masakra!!! Obsługa nie oddzwoni w przypadku reklamacji też dno. Byłam tam już 2 razy po 1 wymianie poduszek kierowcy i pasażera z wezwania bo seria wadliwa. Połamali plastiki nie złożyli nic co by do siebie pasowało i mam kolejną umowiona wizytę tam za tydz. Pan chciał mi wcisnąć śpiewkę za to stary samochód i zaczepy mogły się pourywać przy wymianie. Zapytałam, czy to ja mam je dokleić i poprosiłam o podanie konta oraz danych do fry za własną naprawę uszkodzeń spowodowanych w serwisie. Odmówiono mi takiego rozwiązania.
Zmieńcie kierownika myjni przez tą osobę ludzie odchodzą,zadufany w sobie,wprowadza tragiczna atmosferę,taki człowiek powinien być izolowany
A jakieś konkrety może odnośnie samej tej atmosfery? Bo to jakby nic konkretnego tu nie padło i w sumie do teraz nie mam pojęcia dlaczego ludzie mieliby chcieć stąd odchodzić... Zarobki do tego również się przyczyniają? Ile aktualnie wynoszą?
Jak taki problematyczny to trzeba było(usunięte przez administratora) kontrolnie żeby zszedł na ziemię i po problemie. Z reguły tak się zachowują ci co im kanapki zabierali w szkole. Więc trzeba przypomnieć kim są.
A nieco delikatniej przypadkiem tu spraw nie rozwiązujecie? Kto ponad kiero jest, żeby ewentualnie mógł pogadać i wpłynąć na tę sytuację? Dokąd iść z problemem ostatecznie?
Polecamy gorąco Poziom towarzyszenia klientowi naprawdę na wysokim poziomie Z duza troska o każdy zgłoszony problem Indywidualne podejście Polecamy pana Adriana bardzo pomocna osoba Suuper wszystko wyjaśnia i odp na każde zapytanie od auta
Jak jest z pakietem medycznym w Radość Autoryzowany Dealer Toyota Motor Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa? Można dołączyć rodzinę?
Dzień dobry! Pakiety medyczne są i można dołączyć rodzinę. Wszystko zależy od rodzaju pakietu i stopnia pokrewieństwa :)
W ubiegłym tygodniu kupiłem używaną Toyotę CH-R w salonie Autoryzowanego Dealera w Radości. Niewiele używaną, bo to samochód z 2021 r. Ogromne słowa uznania dla Pana Piotra Wawrzyniuka, doradcy w dziale sprzedaży samochodów używanych. Pan Piotr jest bardzo uprzejmy, uczynny i cierpliwy. Przed zakupem kilka razy odwiedziłem salon w poszukiwaniu odpowiedniego auta i za każdym razem miałem przyjemność rozmawiać i pytać o aktualne oferty właśnie Pana Piotra. Nadmieniam, że to już kolejny używany samochód, który kupiłem w tym salonie za jego pośrednictwem i kolejny raz jestem bardzo zadowolony z obsługi no i z zakupionego samochodu. Nie wiem czy ktokolwiek z kierownictwa tej stacji czyta zamieszczane tutaj opinie, ale jeżeli tak to gratuluję takiego pracownika. Ja również jestem upierdliwym klientem i zwracam uwagę nawet na najdrobniejsze szczegóły obsługi. W tym przypadku absolutnie nie ma się do czego przyczepić. A tak przy okazji i niejako w komentarzu wpisu poprzedniego klienta – to jest moja 7 Toyota. Pierwszą kupiłem w roku 1993.
Dzień Dobry, Kierownictwo Toyota Radość oczywiście czyta opinie zamieszczone na Go Work. W związku z tym, że jestem szybszy, to chętnie przekaże tę miłą opinie Panu Piotrowi i jego kierownictwu. Dziękuję bardzo.
Radość Autoryzowany Dealer Toyota Motor Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ma teraz aktualne oferty pracy w Warszawa. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć, czy warto tutaj pracować i czego spodziewać się na stracie w temacie warunków zatrudnienia?
Zapraszamy do wysyłania aplikacji i na rozmowy kwalifikacyjne, podczas których wszystkie wątpliwości dotyczące warunków pracy zostaną rozwiane. Mogę powiedzieć, że pracują w naszej firmie bardzo sympatyczni ludzie :)
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Radość Autoryzowany Dealer Toyota Motor Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa?
Dzień dobry, wynagrodzenie jest uzależnione oczywiście od stanowiska. W niektórych przypadkach przy podstawowej pensji jest również wynagrodzenie prowizyjne. Wysokość wynagrodzenia zależy zawsze od indywidualnych ustaleń pomiędzy pracodawcą a pracownikiem i jest to informacja poufna, nie do wiadomości osób postronnych. Pozdrawiamy, TOYOTA Radoość
Co za kpina z klientów. Nie można umówić się normalnie na przegląd samochodu bo wymyślili sobie w Toyota Radosc, że będą teraz zapisywać wszystkich jak leci na wymianę opon. Chyba w normalnym serwisie rozdziela się wulkanizacje od przeglądów! Terminy obecnie to ponad 3 tygodnie bo serwis w 90% teraz zajmuje się wulkanizacja opon! Kpina z klienta i całkowity brak pomysłu aby rozdzielić te dwie usługi.
Dzień Dobry, Przykro nam bardzo, że opisaną sytuację odczytuje Pan to jako kpinę. Możemy tylko przeprosić za dłuższe terminy obsługi. Mamy trzy stanowiska przeznaczone jedynie na wymianę opon/kół, pozostałe stanowiska na przeglądy i naprawy. Również mamy okrojony skład pracowników z powodu izolacji domowych i kwarantanny – na co nie mamy wpływu (jak podały media – wczoraj, czyli 18.11 było już ponad 24 tyś. zakażonych).
Witam, od dłuższego czasu widnieje na portalach ogłoszeniowych oferta pracy na stanowisko kierowca, aplikowałem kilkukrotnie, niestety zero odzewu, pytanie brzmi czy są aż tak wygórowane wymagania, czy duża rotacja ludzi czy też może inny powód?
Kontaktujemy się z wybranymi osobami, nie mamy możliwości odpowiedzi na wszystkie przesłane CV (potrafi być ich kilkaset). Wymagania są wymienione w ogłoszeniu a potrzeba zatrudnienia związana jest z rozwojem firmy (otwarcie nowego salony Lexus Warszawa Radość) i nowymi wyzwaniami.
Czy pracownicy w Toyota Radość Sp. j. dogadują się między sobą?
Atmosfera jest przyjazna i koleżeńska. Pracuję tu kilkanaście lat i pracowników z długim stażem jest tu naprawdę dużo co stanowi potwierdzenie dobrych relacji.
Kupiłem Toyotę CHR hybryde w komisie w Radości. Samochód 1'5 roczny w idealnym stanie . Obsługa w komisie idealna Pan Piotr Wawrzyniuk spełnił wszystkie moje oczekiwania ,a muszę dodać że jestem upierdliwym klientem. Jeżdżę tym samochodem kilka miesięcy i uszę powiedzieć z jestem b. zadowolony. Oczywiście mogę narzekać na małe drobiazgi jak np. brak przycisku mode drive czy brak przedniej kamery to jednak jestem zachwycony z napędu hybrydowego . Samochód pali średnio w mieście 4,5 do 5 na szosie przy prędkości 130, do 140. około 6 świetny wynik . Nota bene wcale nie jest przesadnie glosny jak piszą. Jercto moja już 5 Toyota i zdecydowanie najlepsza
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Radość Autoryzowany Dealer Toyota Motor Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa?
Zobacz opinie na temat firmy Radość Autoryzowany Dealer Toyota Motor Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Radość Autoryzowany Dealer Toyota Motor Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!