KJB Technik sp. z o.o.

Adres: Kolumbijska 5, 01-991 Warszawa

NIP: 5222797148 KRS: 0000249981

KJB Technik sp. z o.o.
3 32 55 5 1

Opinie o KJB Technik sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

OK
 Opinia

Sprawny serwis na przyzwoitym poziomie. W moim przypadku chodziło głównie o ryobi, ale sprzęty AEG też mi robili. Nie mam uwag. Większość robiłem na gwarancji, a pozostałe naprawy też nie uważam za jakieś kosztowne.

Pomocna?
TakNie
Krzysztof
 Opinia

A ja tą firmę polecam. Nigdy nie odwalili mi przysłowiowej lipy.

Pomocna?
Tak1Nie
obrót
 Opinia

Pracy nie brakuje, ale nie ma co sie dziwić. Czas to pieniądz, jakby nikt nic nie robił to i pensje by takie nie były jak są. Dla mnie to jasne. Praca nie dla leniwych.

Pomocna?
Tak1Nie3
Gabriela
 Opinia
@obrót 19.06.2019 13:48

Masz bardzo ciekawe podejście do niektórych kwestii, co bardzo tutaj cenimy. Jednak w większym stopniu przyczyniłbyś się do pomocy innym osobom, jakbyś zdradził nam nieco więcej szczegółów na temat tego pracodawcy. Wspominałeś coś o pensjach, ale w ogóle nie rozwinąłeś tej kwestii - a jest ona niewątpliwie ważna. Jak zatem przedstawia się system wynagrodzenia pracowników w firmie KJB Technik?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
kiler
 Opinia
@obrót 19.06.2019 13:48

To chyba jak wszędzie. Jak to mówią jak sobie pościelisz tak się wyśpisz. Nie wiem, każdy chyba podpisując umowę znał warunki. Takie rzeczy trzeba czytać, a nie być potem zaskoczonym potem. Mi pasuje

Pomocna?
Tak1Nie
z doświadczenia
 Opinia

Od lat współpracuję z KJB Technik, serwisują dla mnie głównie milwaukee, ale nie tylko. Z nielicznymi odstępstwami z serwisu byłem zadowolony. A w sytuacjach, gdy usterka nie była początkowo dobrze usunięta to poprawiali swój błąd, więc sprawa była pozytywnie rozwiązywana. Za całokształt oceniłbym ich całkiem pozytywnie. Jak ktoś ocenia negatywnie to chyba nie ma dużego doświadczenia we współpracy w innymi firmami.

Pomocna?
Tak1Nie1
wirnik
 Opinia

Szczerze? Firma jest jaka jest, ale pracownicy zawsze mieli zapewnione dobre warunki. Pieniądze na czas. Umowa też bez kruczków. Każdy ma swoje priorytety, ja akurat cenię sobie stabilizację.

Pomocna?
Tak2Nie4
18e
 Opinia
@wirnik 17.06.2019 10:03

To chyba mam podobne podejście. Jak ktoś pracuje to nie ma co narzekać. Mi tam pieniądze się zgadzają. Pod tym względem nie mam żadnych uwag. A praca jak praca, wszystkiego można się nauczyć i do wszystkiego przyzwyczaić. Ciekawe czy każdy z hejtujących od razu tak wszystko umiał

Pomocna?
Tak1Nie4
unim
 Opinia

KJB jaka jest taka jest, ale krzywda się tu pracownikom nie dzieje. Umowa jest, pieniądze na czas.

Pomocna?
Tak4Nie5
Gabriela
 Opinia
@unim 11.06.2019 15:56

Dobrze wiedzieć, że ten pracodawca uczciwie traktuje swoich pracowników - to przecież podstawa. Mógłbyś w związku z tym powiedzieć nam nieco więcej o specyfice pracy w KJB Technik. Czy nowi pracownicy mogą liczyć ze strony tego pracodawcy na jakieś szkolenia, które we właściwy sposób przygotowałyby ich wykonywania późniejszych obowiązków? Opowiedz nam o tym.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
rob
 Opinia
@Gabriela 12.06.2019 09:49

A to różnie bywa, człowiek to sie najlepiej w praktyce uczy. Zazwyczaj to jednak przychodzą nowi co już co nie co wiedzą więc to nie jest praca od zera

Pomocna?
Tak4Nie1
miro
 Opinia
@Gabriela 12.06.2019 09:49

No to widzisz, każdy ma swoje zdanie, ale ja też bym nie narzekał. Jak zaczynałem to faktycznie to wsparcie zespołu było i człowiek sobie jakoś radził nawet jak jeszcze nie wiedział dokładnie co i jak

Pomocna?
Tak3Nie1
Dany
 Opinia
@rob 12.06.2019 14:14

Po co wypisujesz głupoty?

Pomocna?
Tak4Nie2
Grzegorz
 Opinia

Szybko,jak na 4 dni robocze- sprzęt naprawiony.

Pomocna?
Tak3Nie
elektro
 Opinia

Jako klient jestem zadowolony, chyba jeszcze nigdy nie odwalili mi przysłowiowej lipy. Panowie znają się na rzeczy. Naprawa szlifierki milwaukee nie okazała sie dla nich specjalnie problematyczna i sprzęt był szybko odesłany

Pomocna?
Tak2Nie
ziomal
 Opinia

eee ja to bym tak nie narzekał. Firma wiadomo, że ma swoje wady i zalety i nigdzie nie będzie tak że wszyscy będą szczęśliwi. No chyba że sie w holandii zatrudnicie he he. A tak na poważnie to można sobie duże doświadczenie zdobyć przy tych bardziej doświadczonych więc chyba można to podciągnąć jako możliwości rozwoju. Chłopaki w porządku.

Pomocna?
Tak4Nie1
Barnaba
 Opinia

Każdy zarabia tyle na ile zapracuje, ostatecznie zawsze można iść do pracy do sklepu!

Pomocna?
Tak7Nie12
Głos rozsądku
 Opinia
@Barnaba 24.05.2019 19:12

Dlatego ruch na serwisie jak w Lidlu w godzinach szczytu ☺️ praca na okres próbny i do pierwszej wypłaty z potem przychodzą kolejni a czasem nawet to się dzieje znacznie szybciej☺️ najważniejsze żeby target tygodniowy zrobić nawet jak nie ma z czego a premię i tak dostanie dwie osoby bo ci co na poduszce i na próbnej mogą o niej zapomnieć ☺️

Pomocna?
Tak12Nie5
Tajemniczy czarodziej
 Opinia
@Głos rozsądku 27.05.2019 15:56

Potwierdzone info????

Pomocna?
TakNie
Głos rozsądku
 Opinia
@Tajemniczy czarodziej 27.05.2019 16:02

Niestety ale potwierdzone

Pomocna?
Tak7Nie5
nick
 Opinia
@Barnaba 24.05.2019 19:12

W pracy w sklepie trzeba myśleć

Pomocna?
Tak5Nie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie3
co?
 Opinia

Zdecydowanie przesadzona opinia. Jakby było tak źle to nikt by nie pracował. Branża nie jest łatwa, ale nie róbmy z tego tragedii

Pomocna?
Tak5Nie
Alwin
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia

Wynagrodzenia porażka . Śmiech na sali. W Lidl u zarabia się dużo więcej. Tylko dla osób bez doświadczenia i tylko na chwilę. (Dla zdobycia doświadczenia zawodowego ) Szkoda marmować Życia.

Pomocna?
Tak16Nie5

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonim
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia

Kategorycznie odradzam zatrudnienie się w tej firmie . Brak ubrań roboczych. Brak butów z czubkami. Praca na akord o czym nie informuję się odrazu . (usunięte przez administratora)Ucinanie premii ....ect. ect. Ect.

Pomocna?
Tak19Nie6
arb
 Opinia

beznadziejny serwis. brak kompetencji Moje sugestie dla KJB Technik sp. z o.o.: zamknąć interes Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: wszystko

Pomocna?
Tak17Nie5

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Szymon
 Opinia

Firma nie ma pojęcia czym się zajmuje. Panowie z serwisu nie potrafią ołówka zatemperować, nie mam zielonego pojęcia czemu biorą się za elektronarzędzia, włącznik do kątówki jest to dla nich kosmiczna technologia, a zrobić to na gwarancji, szkoda pisać. Firma tak psuje opinie marce Milwaukee

Pomocna?
Tak12Nie6

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Daniel
 Opinia

serwis dramatyczny wysłałem wiertarkę M18 CHM TYGODNIOWĄ na brak udaru trzymali kolejny tydzień wróciła z ta samą wadą wysłałem 2 raz już jej nie mam 2 tydzień a na dodatek nie mogą jej zlokalizować jedna wielka kpina gdzie ta wartość dodana HEAVY DUTY zaczynam się zastanawiać nad zmianą zmianą producenta narzędzi Moje sugestie dla KJB Technik sp. z o.o.: rzetelna praca i kontakt z klientem który wydał kilka tyś za narzędzie którego nie ma i nie wie co się z nim dzieje

Pomocna?
Tak1Nie5

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Artur
 Opinia
@Daniel 20.11.2018 22:22

Forum GoWork.pl koncentruje się na sprawach pracowniczych i rynku pracy, ale opinie klientów są także chętnie czytane. Napisałeś o swoich problemach z reklamacją drogiego sprzętu. Czy możesz napisać, jaką odpowiedź usłyszałeś od firmy? Czy otrzymałeś zapewnienie, że tym razem sprzęt zostanie naprawiony?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Inny serwis
 Opinia

Przy naprawie kolejnego sprzętu po raz kolejny dostaję informację że naprawa sprzętu jest nie opłacalna, uszkodzony wirnik, przekładnia itd ... Okazało się jednak że wystarczyło przylutować kabelek zasilający do wirnika ... Bez komentarza ...

Pomocna?
Tak1Nie5

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Sławek.
 Opinia
@Inny serwis 28.08.2018 09:33

Tak z ciekawości jeśli jest Pan z serwisu to może mi Pan wytłumaczy jak przylutować przewód do wirnika... :) :) :). Szczerze powiedziawszy mimo tego że pracuje w innym serwisie jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić :) .

Pomocna?
Tak5Nie
PPPPPP
 Opinia

Tak jak się potwierdza serwis jest nierzetelny, chcą tylko pobierać opłaty za naprawę sprzętu MILWAUKEE gwarancja niby 3 lata a po roku się sypie Proponuje nie kupować z tej firmy sprzętu, lepszy mają w Biedronce i Lidlu

Pomocna?
Tak7Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Agnieszka
 Opinia

@Wit każda opinia zarówno negatywna jak i pozytywna powinna być poparta konkretnymi argumentami. W swojej wypowiedzi używasz mocnych słowa "żenada". Pamiętajmy, że w przypadkach, gdy obrażamy innych, administrator może usunąć wpis.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Alien
 Opinia

Serwis masakra 3 razy odmówili naprawy jednego sprzętu, który był na gwarancji: -najpierw brak certyfikatu dosłałem choć mieli na stronie Milwauke -drugim razem że numery są nie czytelne, choć mają swoje w środku maszyny -trzecim razem wymówka że sprzęt był za dużo używany i się wyeksploatował a tego gwarancja nie obejmuje (bo nie miał ukrytej wady. Ludzie płacą za Milwaukee 150% ceny np.Boscha nie warto . Każdy zrobi jak uważa.(ja już w życiu nie kupię tego sprzętu)przede wszystkim przez serwis KJB Warszawa)sprzęt praktycznie nie ma darmowej gwarancji. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak4Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wit
 Opinia
@Alien 12.12.2017 20:48

Witam podłącze się od kiedy Milwaukee pracuje z kjb są kłopoty a z Milwaukee wspropracuje od 10lat dziś żenada.

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Agnieszka
 Opinia

Czy ktoś z Was posiada może informacje na temat bieżącej sytuacji i atmosfery w tej firmie? Może są tu osoby, które podzielą się swoimi odczuciami odnośnie KJB Technik, co pomoże zainteresowanym w podjęciu pracy w tej firmie.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Agnieszka
 Opinia

@były pracownik na zleceniu dzięki za informacje. Sytuacja, którą opisujesz wydaje się dość klarowna - jasno postawione warunki pracownika oraz oferta od pracodawcy. Czy masz w tej kwestii żal do KJB Technik? Z puntu widzenia osoby z zewnątrz wydawać by się mogło, że niewątpliwie to duży plus, że firma jest chętna uczyć pracowników tej pracy i daje pierwsze doświadczenie w tym obszarze.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
były pracownik na zleceniu
 Opinia
@Agnieszka 22.06.2018 09:56

Żalu raczej nie mam, po prostu nie przyjęli mojej oferty, która wg. mnie była naprawdę uczciwa. Warto wziąć pod uwagę, że wcześniej odeszło 3ch kolegów w odstępie 2 czy 3 miesięcy. Ja w czerwcu oraz wiem, że jeszcze jeden, również odejdzie zaraz po mnie (okres wypowiedzenia). Więcej, skoro w propozycji akordu opisują 3-4 tysięcy, a nie chcą dać stałej poniżej kwoty tych 3 bez systemu premiowego to daje pewne podstawy do przemyśleń, i pokazuje jednak, że coś nie do końca gra jak należy. Firma KJB zasługuje jednak na bardzo duży plus, za przyjmowanie osób bez doświadczenia (może wynika to z obecną sytuacją na rynku pracy), natomiast kwestie związane z systemem wynagrodzeń, podwyżek, premiowania to już zdecydowany negatyw. Polecam firmę osobom chcącym zdobyć doświadczenie. Osoby, które mają skill w tej branży powinny traktować tą firmę raczej jako "praca na przetrwanie". No może ewentualnie Ci znający się na robocie w systemie akordowym wyłapią jakieś dobre pieniądze.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Agnieszka
 Opinia

@Były pracownik na zleceniu jeśli dobrze zrozumiałam, to firma zatrudnia rownież osoby bez żadnego doświadczenia w tej branży? To dość ważna informacja dla tych osób, które właśnie są na początku swojej kariery zawodowej. W takiej sytuacji informacja o pracodawcy, który jest przychylny takim pracownikom jest kluczowa. Jak wyglądają wtedy warunki zatrudnienia?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
były pracownik na zleceniu
 Opinia
@Agnieszka 15.06.2018 07:51

Owszem, ja przyszedłem do pracy bez żadnej wiedzy serwisowej. Oczywiście zaznaczyłem to na rozmowie i w odniesieniu nie oczekiwałem również wygórowanej stawki. Pracowałem na zleceniu z umową odnawianą co miesiąc. W pewnym momencie poszedłem do zarządu i postawiłem sprawę jasno - umowa o pracę oraz podwyżka do wysokości kalkulatora wynagrodzeń w tej branży (wszystko racjonalnie) w systemie pensji stałej. Umowa o pracę - nie było problemu, natomiast finanse - system akordu, który dla osoby z moim doświadczeniem i otrzymywanymi maszynami byłby conajmniej niekorzystny, lub z limitem min. 13 dziennie / 65 w tygodniu roboczym. Ja przedstawiłem jasne warunki: stała bez premii, na którą szefowa się nie zgodziła. Oczekiwania były racjonalne jak na warunki Warszawskie, wiedziałem także, że inni pracownicy są na tym układzie. Więc jeszcze w tym samym dniu poszedłem do innej firmy.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Banan
 Opinia

Aktualnie Firma KJB Technik poszukuje pracowników na stanowisko Serwisanta...Wiecie może jakie tam są warunki pracy ? wynagrodzenia?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
były na zleceniu
 Opinia
@Banan 07.05.2018 15:39

znajdziesz opis na tej stronie

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były pracownik na zleceniu
 Opinia

Ogólnie: Jak ktoś chce zacząć swoją przygodę z serwisem, to jest to zdecydowanie dobre miejsce. System wdrożeniowy nie jest odrazu inwazyjny tylko stopniowy. Etapowy od prostych urządzeń do bardziej skomplikowanych. Osobom bez większego doświadczenia, dają możliwość poznania się z maszyną i jej budową. Nie wrzucają na głęboką wodę. Ponadto zawsze można liczyć na pomoc kogoś z zespołu w przypadku trudnego problemu. Jeśli ktoś szuka wysokich zarobków, to raczej na Kolumbijskiej 5 ich nie znajdzie. Warunki: - Magazynierzy mają stałe stawki (staż) - Serwisanci pracują na akord, zleceniu lub stałej - Premia wyliczana na podstawie założonego tygodniowego targetu maszyn (na które składa się wymiana, naprawa, odmowa) - Nadgodziny - mi nie wliczano do pensji, nie wiem jak u innych - Premia uznaniowa kwartalna Warunki pracy: Założone zrobienie 13 maszyn dziennie. Często brudno, ponieważ większość urządzeń jest od "Januszów" przedsiębiorczości nie czytających instrukcji w jaki sposób maszyna ma być dostarczona do serwisu. 2/3 urządzeń nie klasyfikuje się do naprawy tylko odpłatnej odsyłki w celu wyczyszczenia maszyny ze szlamu, kurzu, smaru, gruzu. Ale target musi być, więc przyszli pracownicy liczcie się z tym, że na myciu trochę czasu spędzicie. Ponadto niestety, w zdecydowanej większości serwisanci sami muszą dochodzić przyczyny usterki, ponieważ klienci nie czytają w/w instrukcji w której zawarte jest, aby pewną informację umieścić. Ludzie: Zespół serwisu i magazynu jest zdecydowanie zgrany, nie ma jakiś większych zgrzytów, "klienckie call center" i kierownictwo również. - Kierownictwo lub bardziej zarządzanie - "raz tak, raz siak". - Stawki - się słyszy "każdy ma tak samo" natomiast każdy ma inaczej.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Agnieszka
 Opinia

@Banan, jeśli interesujesz się pracą w firmie KJB Technik to zachęcam Cię do odwiedzin tej strony:http://kjbtechnik.pl, jest to oficjalna strona tego pracodawcy. Poprzez zakładkę kontakt będziesz mógł się skontaktować z firmą i uzyskać informacje, które Cię interesują. Zachęcam także osoby obecnie związane z firmą KJB Technik do odświeżenia tego wątku nowymi wpisami!

Pomocna?
TakNie
Agnieszka
 Opinia

Zapraszam was do pisania nowych opinii w temacie firmy KJB Technik w Warszawie, która to zajmuje się serwisem i konserwacją maszyn. Chętnie dowiemy się czy ten pracodawca w najbliższym czasie planuję otworzyć kolejne odddziały w Polsce, a może właśnie poszukuję nowych specjalistów? Zapraszam do pisania nowych komentarzy w tym temacie, będą one niezwykle przydatne dla innych.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marcin
 Opinia

Serwis zdiagnozowal usterke kosiarki - skrzywiony wał korbowy, naprawa ok 2000pln. Kosiarka pracowala nieregularnie, silnik przerywał. Kosiarka została zawieziona do przysłowiowego Pana Kazia, ktòry stwierdził ze gaźnik wymaga regulacji i go wyregulował koszt 230pln wraz z ostrzeniem noza i wymianą oleju. Kosiarka pracuje jak nowa. Czy to była niekompetencja lub pròba naciągnięcia na wysokie koszty, nie wiem. Szkoda ze nie mozna wybrać zera gwiazdek albo mniej niż zero. Więcej tam nie oddam do naprawy nawet młotka. Zastanawiające jest to, jak taki serwis dostaje autoryzacje np. ryobi

Pomocna?
Tak2Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zainteresowany
 Opinia

Witam, mógł by ktoś powiedzieć jakie są średnie zarobki na stanowisku przedstawiciel handlowy? Jaka atmosfera, samochód , dostępność towaru, ceny w porównaniu do konkurencji? Pojawiły się ogłoszenia.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Yasam
 Opinia

Yasam Grajewo , Polecam można się dogadać nikt nie stwarza problemów miła obsługa

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o KJB Technik sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej