opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Timko

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.7/5

Na podstawie 48 ocen
Opinie(76)
Dodaj opinię
Aktualności(6)

Opinie(76)

Dodaj opinię
Aktualności(6)
Logo
  • Misja, wizja i wartości
  • .
  • Nasza działalność
  • .
  • Produkty
  • .
  • Kontakt

Misja, wizja i wartości

Nasza działalność

Produkty

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Siedlce
  • Radom
  • Płock
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Ciechanów
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Timko Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Timko Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Timko Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    Company logo

    Timko Sp. z o.o.

    13.08.2021 14:59

    Pracodawca

    Aktualność
    Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami o innowacyjnym zabiegu z zastosowaniem śródoperacyjnego aparatu RTG Ziehm Vision FD Vario 3D.

    Ogromne gratulacje dla całego Zespołu z Kliniki i Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu pod kierownictwem Pana Prof. dr hab. med. Dariusza Łątka.
    News image
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    06.05.2024 16:54

    Pracodawca

    Tak, proszę sprawdzić – na naszej stronie www.timko.com.pl jest zakładka „dołącz do nas”, po rozwinięciu pokazują się prowadzone przez nas aktualne rekrutacje. Zapraszamy do przesłania swojego CV na wskazany adres: [email protected] pracodwaca
    ReviewUserIcon
    Poszukujący

    19.04.2024 16:04

    Kandydat

    Trwają jakieś rekrutacje? Na stronie ani zakładki „kariera”, ani wzmianki o prowadzonych rekrutacjach.
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    06.05.2024 16:54

    Pracodawca

    Tak, proszę sprawdzić – na naszej stronie www.timko.com.pl jest zakładka „dołącz do nas”, po rozwinięciu pokazują się prowadzone przez nas aktualne rekrutacje. Zapraszamy do przesłania swojego CV na wskazany adres: [email protected] pracodwaca
    ReviewUserIcon
    Poszukujący

    07.05.2024 18:45

    Kandydat

    Dziękuję za odpowiedź. Ktoś już kiedys o to tutaj pytał, ale może się coś zmieniło. Czy firma oferuje jakieś bonusy pozapłacowe takie jak np. multisport, czy prv opieka zdrowotna (enelmed, medicover etc)?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    23.02.2023 10:15

    Inne

    Czy rozmowa kwalifikacyjna do Timko Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    28.02.2023 11:43

    Pracodawca

    Tak, ale nie przy ul. Syrokomli 30, gdzie jest siedziba firmy, tylko zapraszamy do biura handlowego, które znajduje się – Warszawa, ul. Kacza 8 lok. 34 (Wola), X piętro. Oczywiście, jeśli z jakiś powodów, ktoś nie może przyjechać, to na pierwszą rozmowę możemy umówić się online. Jednak w przypadku zainteresowania stron współpracą, na kontynuowanie rozmowy, będziemy zapraszać na spotkanie do biura handlowego (adres j.w.). Zapraszamy do kontaktu i współpracy. pracodawca
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    11.04.2023 16:15

    Pracodawca

    Oczywiście, pierwsza rozmowa może się odbyć zdalnie, kolejne proponujemy spotkanie/a w firmie w Warszawie. Rekrutacja obejmuje zwykle dwa, trzy etapy i zawsze jest feedback. Rozmowy pierwsza, czy też kolejna zawsze są prowadzone z przełożonym działu do którego się aplikuje, ponieważ to szef działu później bezpośrednio odpowiada za współpracę zespołu i poszczególnych pracowników działu. Zwykle podczas drugiej lub trzeciej rozmowy w spotkaniu udział bierze również osoba z zarządu firmy. Zapraszamy do współpracy. pracodawca

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Kandydat

    08.06.2025 19:25

    Kandydat

    Cześć, Czy Timko poza pracą w młodym i dynamicznym zespołem oferuje prywatne ubezpieczenie, opiekę zdrowotną bądź multisport? Czy samochód służbowy można użytkować prywatnie? Jak rozliczane są prywatne kilometry? Jakie samochody znajdują się we flocie? Dzięki za odp!

    Nowy wpis

    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    12.06.2025 10:33

    Pracodawca

    Czy Timko poza pracą w młodym i dynamicznym zespołem oferuje prywatne ubezpieczenie, opiekę zdrowotną bądź multisport? Nie oferujemy prywatnych ubezpieczeń, opieki zdrowotnej ani kart multisport. Czy samochód służbowy można użytkować prywatnie? Jak rozliczane są prywatne kilometry? Tak, samochód służbowy można używać do celów prywatnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jakie samochody znajdują się we flocie? Nasza flota to przede wszystkim Skoda Superb i Skoda Octavia. pracodawca
    ReviewUserIcon
    Barbara

    03.05.2024 01:46

    Inne

    Czytam tu, że rozmowa o pracę może się pierwsza odbyć online, ale potem stacjonarnie, ciekawe jakie podejście ma firma do samej pracy zdalnej? Mam wrażenie po tym, co ostatnio słyszałam na rekrutacjach u innych, że jest jakaś niechęc i brak zaufania do takiego trybu pracy. A tutaj? Jest to możliwe?

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Gosia

    05.05.2024 15:00

    Były pracownik

    Nie wiem czy się coś zmieniło, ale w przeszłości pracownicy biurowi i handlowcy będący z okolic Mazowsza musieli odbijać kartę w biurze. 8:30-17.

    Nowy wpis

    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    06.05.2024 16:56

    Pracodawca

    Potwierdzam, rozmowa o pracę może odbyć się online. Zarówno pierwsza, jak i kolejne etapy, ale zachęcamy do spotkań i rozmów w biurze firmy w Warszawie. Preferujemy pracę w biurze, ale jest możliwa i często praktykowana w naszej firmie jedna z form pracy zdalnej, czyli praca zdalna okazjonalna. Przysługuje każdemu pracownikowi w wymiarze nieprzekraczalnym 24 dni w ciągu roku, ze względu na potrzeby pracownika. pracodawca
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    04.06.2023 11:57

    Inne

    Na jakie wsparcie w Timko Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
    ReviewUserIcon
    kadry

    29.06.2023 11:21

    Pracownik

    W firmie Timko Sp. z o.o. kobiety w ciąży zawsze mogą liczyć na wsparcie. Wszystkie, przysługujące kobietom w ciąży, uprawnienia wynikające z przepisów są przestrzegane
    ReviewUserIcon
    kadry

    12.10.2023 13:11

    Pracownik

    zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy każda kobieta karmiąca dziecko może w naszej firmie korzystać z przysługujących przerw wliczanych do czasu pracy, jak również istnieje możliwość wcześniejszego wyjścia z pracy w uzgodnieniu z pracodawcą.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    14.11.2022 09:13

    Inne

    Czy w Timko Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    15.11.2022 09:41

    Pracodawca

    Tak, wewnętrzne rekrutacje także się odbywają. Aktualnie poszukujemy inżynierów do działu serwisu – naprawa i instalacja sprzętu medycznego, którego jesteśmy wyłącznym przedstawicielem na terenie Polski, czyli niemieckiej firmy Ziehm Imaging – rentgenowskie, śródoperacyjne ramiona C dla ortopedii, urologii, neurochirurgii, chirurgii naczyniowej i kardiologii oraz amerykańskiej firmy Hologic- mammografy, densytometry, systemy do biopsji piersi, urządzenia rentgenowskie do skanowania biopatów. Oczywiście osoby zainteresowane prosimy o kontakt e-mailowy przez naszą stronę. Dziękuję i zapraszamy
    ReviewUserIcon
    miki

    05.05.2022 17:00

    Były pracownik

    W firmie Timko to tylko oferowany sprzęt jest dobry i na tym można by zakończyć opinię. Przeczytałem kilka opinii i mogę śmiało każdej ze stron w niektórych wypowiedziach zarzucić nieprawdę. 1) Tak, jak handlowiec nie sprzedawał to nie miał prowizji i zgadzam się, niech nie płacze, ale ten który sprzedawał też nie dostawał tego czego się spodziewał i mógł sobie wyliczyć zanim dostał magiczną informację, że jednak nie dostanie to co sobie policzył. 2) Plany sprzedażowe obliczone na szacowany zysk firmy a nie warunki rynkowe i możliwości regionu a co za tym idzie – brak lub uznaniowa prowizja 3) Wynagrodzenie, jedno co nie można zarzucić, nigdy się nie spóźniła podstawa, ale premie wypłacane po roku albo rozkładane na raty, i inne warianty a było ich!!!, co roku coś nowego 4) Wyczytałem, że byli pracownicy nadal współpracują haha, którzy?!, mam kontakt z większością lub nawet zaryzykuję, że ze wszystkimi i ostatni wytrwały zrezygnował już z tytuły polityki firmy. Tam nikt nie rozumie, że sprzedają ludzie nie szyldy i ego zarządu. Jak ktoś umie poszukać danych to niech podstawi sobie dane z ostatniego roku i dwóch, trzech czy innych poprzednich, współczuję wyniku i ślę ubolewanie dla zarządu. 5) Nieprawdą jest odpisana odpowiedź firmy, że niektórzy pracownicy zrezygnowali w ostatnim czasie, na dzień dzisiejszy wszyscy są nowymi pracownikami w dziale handlowym, nawet dyrektor zdał sobie sprawę, że nie można być dyrektorem pytając się czy może kropkę postawić bez uzgodnienia z zarządem mając odebrana wszelaką decyzyjność. Został tylko jeden ( a w zasadzie wrócił do firmy) doświadczony pracownik. Chyba ktoś zrozumiał w zarządzie w ostatniej chwili, że z doświadczeniem nowego dyrektora daleko nie zajadą a pracownik jak przynosi zysk to mu się należy za to odpowiednie wynagrodzenie, na marginesie gratuluję mu stawki, trzymam za niego kciuki, bo wreszcie może sobie odbić prowizje z poprzednich lat. 6) Rotacja pracowników, tak jest i to bardzo duża, przychodząc na rozmowę kwalifikacyjną wymaga się doświadczenia, ale zaraz po podpisaniu umowy zanim się czegoś nauczy nowicjusz już ma spotkania na dywaniku z rozbrajającym pytaniem co zrobił, aby sprzedać. 7) Monitorowanie pracy pracownika, nie licz, że masz zaufanie, zaufanie w tej firmie sięga tam, gdzie sięga GPS z samochodu i telefonu, starsza gwardia wiedziała, jak oszukać lokalizację telefonu mając inny numer np. prywatny, ale młodzi nie mają szans  i nikt nie bierze pod uwagę, że po 14tej w szpitalu jest tylko salowa i pacjenci i nikogo decyzyjnego się nie zastanie, ale musisz się przemieszczać i niby coś robić, jak dla mnie to paranoja. 8) Ostatnie, szkolenia?! Jak się sam nie nauczysz to pogadanki w konferencyjnej dają Ci tyle abyś wiedział, że coś takiego możesz oferować. Reasumując, przyjmij się do firmy i jak wytrzymasz dłużej niż dwa lub trzy lata, dasz radę Pani Prezes i przeżyjesz bez uszczerbku na zdrowiu to gwarantuję Ci, że każde kolejne zajęcie, każda praca będzie dla Ciebie zajęciem miłym i strasznie łatwym.
    Pracodawca

    17.05.2022 17:05

    Pracodawca

    Cz.II Drugi raz zgodzę się z Tobą szanowny miki - tak – na rozmowie kwalifikacyjnej wymagamy doświadczenia i nikt tego nie ukrywa, wręcz przeciwnie – wymaga. Dlatego osoby przychodzące na rozmowę nie są nowicjuszami, potwierdzają swoje doświadczenie, chwalą się nim, to często jest ich ogromny atut i odpowiednio je wyceniają, więc trudno, aby później, w trakcie pracy nie oczekiwać efektów tego doświadczenia. Jak napisałeś, sprzęt jaki oferujemy jest dobry i znany, a to bardzo ułatwia jego sprzedaż. Do tego szkolenia – jest ich wiele, zwłaszcza produktowe zarówno w kraju, jak i za granicą u producentów. Ale jak to z wiedzą bywa, jedne osoby szybko ją zdobywają inne potrzebują więcej czasu. Dodatkowo, posiadając na miejscu do dyspozycji aparaty demo i doświadczonych product managers i aplikantów produktowych, którzy zawsze służą pomocą, sprzedaż jest dużą przyjemnością. Twoje ubolewania, że „po 14-tej w szpitalu jest tylko salowa i pacjenci” są wymówką i świadczą o niedużej wiedzy nt. potencjalnych klientów. Często, właśnie po 14, kiedy lekarze są na dyżurze a dyrektorzy uporają się z bieżącymi problemami szpitala, w końcu można z nimi spokojnie porozmawiać. Zapominasz, że naszymi klientami są również prywatne placówki, w których kadra zarządzająca nie kończy pracy o 14, a lekarze właśnie zaczynają swoją prywatną działalność świadczenia usług medycznych. Nie ma reguły, ale liczą się chęci i wówczas będziemy mieli z kim i o czym rozmawiać. Przepraszam, może za zbyt długą odpowiedz, która nie ma być polemiką na Twój wpis, ale reakcją, opisem faktów, na obraźliwe słowa, pogardliwy ton i krytykę wszystkich i wszystkiego. Na koniec ogromna prośba - zamiast kryć się pod pseudonimem - bądź odważny i śmiało podpisz się pod swoją wiedzą. Oczywiście zapraszamy również do firmy na pogawędkę i „informacje z pierwszej ręki” i jak zawsze bardzo dobrą kawę. Znasz adres, czekamy. Pozdrawiam, pracodawca
    ReviewUserIcon
    Lolek

    27.07.2022 16:35

    Były pracownik

    Czy ten dyrektor handlowy to ten sam koleś co jeszcze parę lat temu nie miał matury? Niestety macie zasłużoną reputację na rynku pracy. Nie ma większego nieporozumienia niż nazwać was Pracodawcą.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    22.02.2022 13:35

    Inne

    Jaki jest wkład kierownictwa Timko Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    07.03.2022 12:18

    Pracodawca

    „Dziękuję za ciekawe i ważne pytanie. Budowanie dobrej atmosfery w miejscu pracy nie jest łatwe, zwłaszcza kiedy dotyczy to obszarów kierownictwo – pracownicy. Relacje te łączy z jednej strony chęć dobrej współpracy i zrozumienia, z drugiej wymagania zarówno ze strony pracownika, jak i kierownictwa. Zawsze łatwiej tworzyć jest dobre relacje pomiędzy pracownikami, bo wówczas nie ma tej podległości i oczekiwań względem siebie. Ze strony kierownictwa mogę zapewnić o dbałość o relacje i atmosferę w firmie. Czy się udaje? Zapewne nie zawsze, ale ważne, że są chęci z obu stron i świadomość, że zbyt dużo czasu spędzamy wspólnie w pracy, abyśmy o te relacje nie dbali. W ostatnim roku doszło do zespołu kilka nowych osób. Są młode, chętne do działania i nowych wyzwań, mają swoje doświadczenia, z którymi chętnie się dzielą. Dodatkowo, aby w swoich działaniach być bardziej skutecznym stworzyliśmy nowe stanowiska pracy, a w ślad za tym do zespołu dołączyły kolejne osoby z nowymi umiejętnościami. Doświadczeni pracownicy TIMKO, którzy pracują wiele lat dzielą się swoją wiedzą z nowymi i odwrotnie. Z naszego grona wyłaniamy szefów poszczególnych działów, aby zapewnić rozwój, awans i nowe wyzwania dla chętnych. Liczymy, że ich nowe spojrzenie może dać ciekawe i skuteczne rozwiązania. Oczywiście, mamy świadomość, że dobrych relacji nie buduje się tylko w pracy, ale również poza nią. Niestety, w ostatnim okresie pandemia nie pomaga nam w ich budowaniu, więc tzw. wyjścia firmowe oczekują w kolejce i mamy nadzieję, że niebawem będziemy mogli razem spędzić fajny czas na zaplanowanych od dawna kręglach. I na to czekamy z niecierpliwością …….. kierownictwo TIMKO”
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    04.08.2021 12:50

    Inne

    Czy nowo zatrudnione osoby w Timko Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
    ReviewUserIcon
    KADRY

    04.08.2021 13:30

    Pracownik

    TAK
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    14.01.2021 10:41

    Inne

    Czy Timko Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    18.01.2021 15:24

    Pracodawca

    TIMKO nie organizuje stażów dla studentów, ale zdarzyło się, że pojedynczych studentów przyjmowaliśmy. Wszystko zależy od tego, jakim stażem ktoś jest zainteresowany i czy termin takiego stażu jest dla nas do zaakceptowania.
    Company logo

    Timko Sp. z o.o.

    30.12.2020 15:10

    Pracodawca

    Aktualność
    Dziś możemy się pochwalić kolejną instalacją śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C - Ziehm Solo FD, który trafił na Blok Operacyjny do Szpitala w Hajnówce i będzie służył do  szybkiego i doskonałego obrazowania podczas operacji. To niezbędne narzędzie dla lekarzy ortopedów i bezpieczny aparat dla pacjentów. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w uroczystym przekazania aparatu zakupionego przez firmę Pronar dla Szpitala w Hajnówce.
    Gratulujemy Michałowi Baumgartowi i całemu Zespołowi!

    Relację z przekazania urządzenia można zobaczyć poniżej:

    Źródło: https://bialystok.tvp.pl
    News image
    ReviewUserIcon
    Olek

    12.12.2018 18:13

    Inne

    A prowadzą może aktualnie rekrutację? Jakieś podpowiedzi byłyby mile widziane.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    10.11.2020 17:40

    Były pracownik

    Prawda jest taka że wbitym kwartale odeszło 3 dobrych pracowników bo Pani prezes jak zwykle (usunięte przez administratora) na premiach i teraz jest w czarnej (usunięte przez administratora)
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    16.11.2020 15:41

    Pracodawca

    Jak zwykle ważne są fakty, a więc informuję, że , pomimo „trudnego” roku spowodowanego pandemią, cały zespół świetnie sobie radzi, a co najważniejsze - najlepsi cały czas pracują i współpracują – dziękuję !!!
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    05.10.2020 11:28

    Inne

    Czy jest możliwość pracy w Timko Sp. z o.o. na część etatu?
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    05.10.2020 13:42

    Pracodawca

    Teoretycznie tak, ale w praktyce do tej pory wszystkie stanowiska wymagają zaangażowania i pracy na pełen etat.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    04.08.2020 11:17

    Kandydat

    Podbijam pytanie...Na jakie benefity można liczyć w Timko Sp. z o.o.?
    ReviewUserIcon
    Bernard

    26.06.2020 11:22

    Inne

    W firmie Timko coś takiego jak benefity nie istnieje. Wychodzą z założenia że dają Ci wypłatę I to w zupełności wystarczy.
    ReviewUserIcon
    Dariusz

    17.01.2020 19:01

    Inne

    Jakie pytania zadają na rozmowie o prace ?
    Company logo
    Timko Sp. z o.o.

    28.01.2020 15:25

    Pracodawca

    Pytania zadawane podczas rozmowy rekrutacyjnej są różne, w zależności od stanowiska na które poszukujemy pracownika. Na jakie stanowisko chciałby Pan aplikować?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    16.09.2019 15:07

    Inne

    Jedno zdanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej uświadomiło mi że, podjęcie pracy w firmie Timko będzie błędem. Mianowicie. Kiedy zapytałam czy firma posiada pakiet medyczny, usłyszałam odpowiedź, która mnie zaszokowała. Pani przeprowadzająca rozmowę stwierdziła, że nie posiadają, ponieważ jej zdaniem jest to pomyłka, poza tym Timko jako firma medyczna ma znajomości w branży medycznej, które może wykorzystać w celu zdobycia wizyty itp. W chwili kiedy usłyszałam odpowiedź na moje pytanie wiedziałam że, mam do czynienia z niezłymi cwaniakami.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    27.01.2020 07:16

    Inne

    To błędne założenie. Trzeba było lepiej sprawdzić. Na pewno sens odpowiedzi był inny. Nie chodzi o znajomosci, tylko o opiekę w klinice i szpitalu, który należy do tego samego właściciela. W ciągu tych 30 lat firma wzbogaciła się o Kliniki Sensor i Ibis oraz o Szpital ECZ. Abonament medyczny jest w tej sytuacji zbędny. Przez kilkanaście lat pracy w różnych firmach skorzystałem z abonamentu może ze dwa razy. Szkoda pieniędzy i nerwów. W Luxmedzie kolejki do specjalistów, a ja mam na dole wizytę od ręki.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    16.01.2020 17:25

    Inne

    Jak się pracuje z ludźmi z Timko Sp. z o.o.?
    ReviewUserIcon
    Michelangelo

    17.01.2020 11:20

    Inne

    Zdecydowanie lepiej się pracuje niż z ludźmi w korporacji. W korporacji to powszechna praktyka, że o godz. 17 menedżer/przełożony zleca pracownikowi projekt, zaznaczając, że ma być gotowy na godz. siódmą rano następnego dnia. Mnie to szczęśliwie nie spotykało od lat, ale słyszę o takich przypadkach bezustannie w innych firmach. I nie chodzi o sytuacje, gdy wyjątkowo trzeba zakasać rękawy i popracować dłużej nawet kosztem odpoczynku.
    Company logo

    Timko Sp. z o.o.

    03.12.2019 11:45

    Pracodawca

    Aktualność
    ''To już 30 lat minęło od rozpoczęcia naszej działalności!
    Tak świętowaliśmy ten wyjątkowy Jubileusz...
    Było uroczyście, smacznie i wesoło.
    Byli wszyscy - Ci, którzy są z nami od 30, kilkunastu lub kilku lat, ale również Ci, którzy dołączyli do nas kilka miesięcy temu.
    To był szczególny wieczór połączony z dobrą zabawą.
    Już czekamy na kolejne spotkanie...''
    News image
    ReviewUserIcon
    Doświadczenie

    03.04.2019 16:58

    Inne

    Szczerze odradzam współpracę/pracę z firmą Timko jako były pracownik.W ostatnim kwartale odeszły 3 osoby z działu handlowego a poprzednie lata to rotacja jak na targu. Pewna Pani obiecuje procenty za sprzedaż "na papierze" i na gębę a jak przyjdzie co do rozliczenia to milion wymówek "że frycowe" za wcześnie itp. Narzędzia pracy np. samochód to istne yountimery. Do podpisywania Umowy szkoleniowe za które trzeba płacić w przypadku zerwania umowy, a bez odpowiedniego szkolenia według prawa nie możemy obsługiwać aparatury na bloku operacyjnym. Faktem jest że produkty dobrych brandów lecz przewartościowane na rynku PL ze względu na "politykę firmy" a raczej jej brak. Faktem jest że płacą podstawę. Firma nie dla ambitnych osób z potencjałem. Potwierdzam większość opinii.
    ReviewUserIcon
    Po co podawać imie łatwiej anonimowo

    24.08.2016 17:19

    Inne

    Z zajściem w ciąże ;)? O czym ty piszesz ? Pracuje w firmie od wielu lat i jak tak na szybko liczę to w ciagu ostatnich paru lat w ciąże zaszło około 9 dziewczyn i wszystkie nadal pracują , na tych samych stanowiskach i maja sie dobrze. Cieżko nazwać takie opinie jak powyżej obiektywnymi. a jezeli chodzi o ludzi ? To wina firmy ze ludzie cie obgadują za plecami ? Na prawde ktoś wierzy za firma ma zwiazek z charakterem ludzi ? W szkole tez jak miałaś w klasie osoby które obgadują mówiłaś ze Szkola jest na zerowym poziomie i nic soba nie reprezentuje ? Żyjemy w Polsce- większość ludzi obgaduje Za plecami Etienette;) najchętniej w internecie i anonimowo ;) chyba jestes tego najlepszym przykładem nie podpisujac swoich pogardliwych wypowiedzi , narażając firmę na zła reputacje.
    ReviewUserIcon
    Na szczęście były pracownik

    12.12.2018 10:59

    Inne

    Serio, po powrocie z macierzyńskiego otrzymałam "propozycję nie do odrzucenia". Inne stanowisko i 40% mniejsza pensja. Zgodziłabyś się? Zaznaczam, że w ciąży pracowałam jeszcze w 9-tym miesiącu a na miesiąc przed powrotem usłyszałam od szefostwa "tak, tak, wracaj czekamy na ciebie". Śmiechu warta firma. Liczą się tylko znajomi i rodzina Królika. Przytakujesz, podlizujesz się - jesteś w poważaniu i należą ci się benefity. Pomijam prezia, który unika ludzi na korytarzach, żeby tylko nie musieć odpowiadać na niewygodne pytania. Po moim zwolnieniu, gdy chciałam mu po latach pracy powiedzieć "do widzenia", gdy zobaczył mnie na korytarzu to uciekł. Także....żal:-) Zerknęłam, że w mojej opinii bardzo dużo użyłam znaku " i faktycznie, wspominając tę firmę najchętniej napisałabym "praca" :-D
    ReviewUserIcon
    sieben

    02.11.2017 12:06

    Inne

    Firma nie dba o pracowników. Praca po 8,5 godziny dziennie. Brak podwyżek.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Timko?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Timko Sp. z o.o.

    ul. Kacza 8 lok. 34 01-013 Warszawa

    NIP:5240103831

    KRS:0000172073

    https://timko.com.pl/
    Branża główna: Oprogramowanie - Systemy IT
    ReviewUserIcon
    nick

    04.09.2016 11:59

    Inne

    @etienette wydaje mi się, że wymaganie od pracodawcy żeby reagował na tworzenie nieprzyjemnej atmosfery w pracy to jest lekka przesada. Za atmosferę odpowiadają moim zdaniem pracownicy. Jeśli nastawiają się w porządku wobec pracy i innych pracowników to jest ok
    ReviewUserIcon
    Bolek

    07.03.2019 15:30

    Inne

    To pracodawca w tej firmie tworzy chora atmosferę, zacznijmy od tego. (usunięte przez administratora)Śmiechu warta firma.
    ReviewUserIcon
    etienette

    01.09.2016 11:56

    Inne

    znalazłoby się parę przykładów (znam co najmniej dwa) ale nie zamierzam wymieniać publicznie z nazwiska, ponieważ możliwe, że te kobiety sobie tego nie życzą. Owszem, jest to wina firmy, a raczej osób zarządzających, że pozwalają na tworzenie nieprzyjemnej atmosfery pracy. Szkoda mi czasu na dalsze dyskusje o przeszłości, mam prawo do własnego zdania i firmy jako miejsca pracy nie polecam.
    ReviewUserIcon
    etienette

    24.08.2016 14:08

    Inne

    Nie potrzebuję zakładać firmy, wystarczyło zmienić pracodawcę, żeby poczuć smak normalności. Nie wylewam tu na nikogo pomyj - wyrażam jedynie swoje obiektywne zdanie na temat pracy w firmie Timko. Nie mam najmniejszych powodów do zawiści wobec kogokolwiek z tamtej firmy - w końcu sama odeszłam ze względu na niespełnianie moich oczekiwań środowiska pracy - a to, że trzeba tam uważać na ludzi, którzy w oczy jedno, za plecami drugie i donosicieli to prawda - może kiedyś się przekonacie na własnej skórze :) Ludzie, którzy pracują tam po kilka lat zajmują się głównie lizaniem dupy szanownej pani A. A broń Boże z zajściem w ciążę - po powrocie będziesz zdegradowana albo zwolniona bo twoje stanowisko zajmuje już ktoś inny.
    ReviewUserIcon
    etienette

    24.08.2016 14:08

    Inne

    Nie potrzebuję zakładać firmy, wystarczyło zmienić pracodawcę, żeby poczuć smak normalności. Nie wylewam tu na nikogo pomyj - wyrażam jedynie swoje obiektywne zdanie na temat pracy w firmie Timko. Nie mam najmniejszych powodów do zawiści wobec kogokolwiek z tamtej firmy - w końcu sama odeszłam ze względu na niespełnianie moich oczekiwań środowiska pracy - a to, że trzeba tam uważać na ludzi, którzy w oczy jedno, za plecami drugie i donosicieli to prawda - może kiedyś się przekonacie na własnej skórze :) Ludzie, którzy pracują tam po kilka lat zajmują się głównie lizaniem dupy szanownej pani A. A broń Boże z zajściem w ciążę - po powrocie będziesz zdegradowana albo zwolniona bo twoje stanowisko zajmuje już ktoś inny.
    ReviewUserIcon
    A co za różnica

    11.08.2016 08:33

    Inne

    Zastanawiające sa opinie w ktorych jest tak wiele nienawisci , zlosci i dosc wulgarnego słownictwa. Firma jak firma , ma plusy i minusy, skoro sa ludzie którzy pracują w niej po wiele lat znaczy ze nie do konca prawda jest to ze panuje w niej tak zła atmosferę , inwigilacja , mobbing itd. I nie mowie o osobach na wyższych stanowiskach ale o wielu rożnych ludziach na stanowiskach od pani ktora sprząta po osoby z serwisu , przez handlowców , kadry , logistykę , przetargi po dyrekcje. Łatwo oceniać firmę nie prowadząc jej , do pracy przyjmuje sie ludzi od ktorych sie wymaga konkretnych wyników , proponuje założyć swoją firmę ktora bedzie zatrudniać kilkadziesiąt osob a potem krytykować osoby zarządzające bez wykształcenia. Firma istnieje 25 lat i funkcjonuje dobrze dlatego ocenianie i pisanie tak nieprawdziwych i nieobiektywnych rzeczy jest krzywdząca. Ludzie którzy tam pracują zarabiają dobre pieniądze , nikt nikogo nie wyzyskuje , dział kadr jest jednym z bardziej pozytywnych. Nalezy zastanowić sie zanim sie napisze o głupocie ludzi , braku wykształcenia , zyganiu , cyklach księżyca , mobbingu itd - chyba wylewa sie z osob to piszących jakas gorycz , zawiść i zlosc . Nalezy sobie odpowiedzieć na pytanie czemu. Lepiej by sie w tym kraju funkcjonowało gdyby wiecej ludzi pracowało i było pozytywnie nastawionych a mniej narzekało , obgadywalo i pod nickami wylewało wiadro pomyj na ludzi .
    ReviewUserIcon
    etienette

    09.08.2016 11:30

    Inne

    w tej firmie trzeba uważać na ludzi, szczególnie na kadrową i księgowość - zero uczciwości i głupota we krwi pani prezes wredna, nieprzyjemna, wiecznie skrzywiona, aż wysysa życie z człowieka jak wejdzie do firmy odeszłam bo rzygać się chciało patrząc na te fałszywe mordy a i te stanowiska - panie kierownik jednoosobowych działów hahaha żałosne
    ReviewUserIcon
    xxxxx

    21.08.2015 15:46

    Inne

    Firma jest jaka jest, ale daje możliwość rozwoju w dziedzinie radiologii. Sprzęt dobry, łatwo się sprzedaje, więc pod tym względem jest dobrze. A inwigilacja? jest wszędzie i wszędzie będzie. Jeżeli nie chcesz być inwigilowany, załóż swoją firmę.
    ReviewUserIcon
    megan

    04.02.2015 14:38

    Inne

    Tragedia, ta firma to jedna wielka pomyłka.. Nie życze najgorszemu wrogowi tam pracować. Pani prezesowa brak słów.. wredne babsko
    ReviewUserIcon
    mark

    04.12.2014 13:19

    Inne

    Jesli chodzi o kamery to jest to akurat dość popularne wsród pracodawców w ostatnim czasie. jeżeli dobrze i bez zarzutów wykonuje się swoją pracę to nie powinno sprawiać to żadnego problemu. Jak poza tym co tu widzę w komentarzach układa sie praca w Timko Sp z o.o. Jakie są zarobki, przyszłościowe może to być dla osób chcących pracować??
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.05.2014 01:06

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Obiektywny

    10.02.2015 01:19

    Inne

    Kama zastanów się, wiesz że to prawda i potwierdzam, gps jest, kamery są, inwigilacja jest, mobbing jest, brak wypłaty za prowizję jest. Pracownik dla P prezes jest ciemnym idiotą który ma tylko zapi.... I nie pytać o nic więcej.
    ReviewUserIcon
    xcfg

    22.04.2014 10:24

    Inne

    ta firma to marność nad marnościami. Jeśli Cię werbują - uciekaj gdzie pieprz rośnie. Czeka Cię "praca" pod nadzorem kamer i gps-ów. Dotankowywania po 0,25 ml paliwa za prywatne wyjazdy. Wątpliwie miłe kontakty z zarządzającymi kobietami, dla których kalendarz a raczej fazy księzyca sa wyznacznikiem stosunku do pracownika. Generalnie nie polecam.
    ReviewUserIcon
    anonim

    10.04.2014 19:30

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Magi

    11.04.2014 09:00

    Inne

    zawsze możesz do kogoś zadzwonić i zapytać się.
    ReviewUserIcon
    obiektywny

    20.06.2013 11:39

    Inne

    Haha, dodam do wszystkiego że żenadą to są Ci co tutaj się skarżą i firma też nie jest bez winy. jak ktoś jest taki mądry to zapraszam do własnej działalności. Fakty; GPS, inwigilacja i nierówne traktowanie w kierunku wyzysk- potwierdzam. Dlatego odszedłem Fakt; jak przyjmuję teraz gościa do swojej firmy i robi mi 10% planu przez 2 lata to daję księgowej premię by znalazła sposób pozbycia się gościa. Przez jakiś czas mojej historii trafiło się kilka osób które miały wartość ale reszta to myślało że trafili do przytułku "korporacja" gdzie mierny ale wierny i sobie pobimba. Mimo braku kontaktu wiem o większości gdzie pracują; odpowiedzcie sobie sami. Dyrektor regionalny, czy dyrektor sprzedaży z pensją 3 do 5tys to chyba co niektórym się powaliło od tego pięknego tytułu na wizytówce hehe. Jedna z opinii pisze o menago z podstawówką i chyba to fakt ale z tego co wiem zarabia z dyszkę i leje na wszystkich. Puszczam ogłoszenie na nowego handlowca i jestem ciekaw ilu z WAS przyśle mi swoje CV. Każdy jest kowalem swojego losu baranki:-)
    ReviewUserIcon
    Agnessss

    16.11.2012 21:17

    Inne

    Tak wreszcie ktos to powiedzial, mase umow z roznych firm. Wszyscy siebie warci bez wyksztalcenia i bez jakichkolwiek przygotowan do prowadzenia firmy, jedna wielka żenada. Oszukuja na kasie nie wierzcie w 3 % prowizji to klamsto jedno wielkie. GPS w samochodach i telefonach bedziecie inwigilowani caly czas.
    ReviewUserIcon
    rzeznik z podkarpacia

    22.10.2012 12:23

    Inne

    O jakich Wy mówicie managerach. Jednym z nich jest gość po podstawówce ale ubrany w markowy garnitur wystarcza kompetencyjnie prezessotwu. Zreszta pani prezes to tez były handlowiec z kompetencjami godnymi naganiacza w duzej korporacji. Brak slow. Nawet niektorzy dyrektorzy w firmie zarzadzajacy ludzmi to osoby bez studiów ale za to mocno zaangazowani w retorykę firmy. Mobbing to juz chyba duzo zostalo powiedziane. Ogólnie żaden wartościowy pracownik długo tam nie popracuje. Naprawde dno. Firma ma wiele spółek córek jak ECZ Otwock i cala gama IBIS Medical, unikajcie naprawdę jak ognia!!
    ReviewUserIcon
    AGNES

    17.05.2012 11:30

    Inne

    Menedzerki???? to chyba za duzo powiedziane !!!!!
    ReviewUserIcon
    Locals

    05.03.2012 22:54

    Inne

    Menedżerki w firmie to masakra. Brak kompetencji, pomysłu na zarządzanie a sprawdzanie GPS to już doszło do mistrzostwa swiata. Uciekać od tej firmy, bałaganu tam panującego i wszechobecnego chaosu. Obie panie nie maja zielonego pojęcia o pracy handlowca, budowaniu relacji z klientam i utzrymaniu tej relacji. Jak zaczniesz pracę w Timko dostaniesz suprnowoczesne auto w stylu Chewrolet Aveo po 2000 tys km przebiegu lub równie leciwą Toyotę na gaz. praca z zegarkiem w ręku od 8:30 do 17.
    ReviewUserIcon
    Margoo

    20.09.2011 20:49

    Inne

    Bardzo duza rotacja pracowników, inwigilacja, co tygodniowe sprawdzanie gps umieszczonych w samochodach i analiza wyjazdow i pzryjazdow...(przez kierownictwo) chyba komus w tej firmie sie nudzi i jest to jedyne jego zajecie, targety z kosmosu wziete, Takie firmy nie powinny zatrudniac wogole pracownikow, tylko zajac sie moze kiszeniem kapusty, przynajmniej nie krzywdziliby wartosciowych ludzi ktorzy przez ta firme sie przewineli. poza tym mobbing niesamowity przekraczajacy wszelkie granice przyzwoitosci.
    ReviewUserIcon
    Greg

    09.06.2011 11:44

    Inne

    Zgadzam się, droga z tą firmą prowadzi bezpośrednio do Sądu Pracy i jest to jedyna droga. Ludzie strzeżcie się takich fim, niech się nauczą dbania o pracownika albo niech znikną z rynku. Opowiadanie że dobro dla pracownika to GPS, inwigilacj, kamery, karty pracy itd to kretynizm. Z drugiej nie wypłacanie prowizji itd . Nie zgadzajcie się na takie traktowanie !!!!
    ReviewUserIcon
    Dragon

    02.06.2011 19:06

    Inne

    W 100% zgadzam się z poprzednią wypowiedzią, firma nie jest godna polecenia, wręcz przeciwnie odradzam prace w jej kręgach...

    Zostaw merytoryczną opinię o Timko Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.