TeleDirect

Kielce

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 66 ocen.

Opinie o TeleDirect

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TeleDirect

mohito

@jaro Ale mają na swojej stronie internetowej zakładkę praca..wystarczy wysłać na email CV. Aktualnie poszukują kogoś na stanowisko Konsultant Telefoniczny oraz Biznesowy Doradca Klienta.

linka

Dokładnie pracownika traktują gorzej niż nie wiem kogo....

linka

Dokładnie ja pracowałam w PCC Premium i to jest ta sama firma co ASSG Więc wiem co oznacza być pracownikiem, a raczej niewolnikiem,któremu nawet za potrzeba nie wolno iść.....ale ja to się wogóle nimi nie przejmowałam .....Dokładnie dra japy jakby nie wiem co... nie masz celu podgoń ....a po za tym są nie wypłacalni ,mi np nie wypłacili za przepracowane godziny bo miałam niby nie usprawiedliwione,gorzej być nie może .....NIE POLECAM NIKOMU ZACZYNAĆ TAM PRACY,SZKODA CZASU I NERWÓW......

anonim

(usunięte przez administratora)

powiad

na stronie teledirect.pl od 2013 nic nie robili. napisane jest na dole.

do donera

Człowieku firma już dawno nie istnieje w Kielcach tylko teoretycznie ma tu adres. Te same osoby założyły ale dwa inne call center w Kielcach i z tego co wiem to obydwa padają powoli z braku ludzi do pracy.

Sylwia

Prężenie rozwijająca się firma Call Center poszukuje pracowników na stanowisko konsultanta telefonicznego. Oferujemy wysoką stawkę godzinową 9zł netto+ solidne premie oraz liczne konkursy. Zapewniamy szkolenie wstępne, pracę w miłym zespole, niezbędne narzędzia pracy, elastyczny grafik. Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny 786840056.

były pracownik

ASSG To nic innego jak "katorżnicza praca telemarketera-ankietera" w call ceter tam wykonuje się przez 8 godz ok 300 polaczeń glownie do osób prywatnych i zachęca się ich do przeprowadzenia ankiety -nie sprzedażowej !!! lecz wazne jest , aby wyciągnąć an potrzeby róznych firm np NETIA danych osobowych Nic innrdgo tylko naciąganie ludzi , telemarketerów płaca niska .... ok 13 brutto wielokrotnie nie pracuje się pełnych 8 godzin ... bo system ich nie dostarcza rekorów ASSAG to wielka LIPA

Rozgrzewacz

Może ktoś wyjaśnić czy teraz na Źródłowej i koło PKP to ta sama firma czy dwie osobne, które się rozdzieliły z dawnego Teledirect

sławek
@Rozgrzewacz 16.02.2015 15:22
Może ktoś wyjaśnić czy teraz na Źródłowej i koło PKP to ta sama firma czy dwie osobne, które się rozdzieliły z dawnego Teledire...

nie nie ta sama i nie daj se kitu wcisnac ze bpo to teledirect.na zrodlowej jest nowa firma stworzona przez ludzi z teledirecta którzy sie zwolnili stamtad po przejeciy teledirecta przez assg.dobrze czytasz teledirect został wchloniety przez assg wiem cos o tym bo mnie h***je nie wurejestrowały z zus i teraz mmam klopoty jak diabli i sam prowadzlem sledztwo.nadeta kierownik z aaasg bedaca kiedys couchem w teledirect -justyna-twierdzi ze nic wspolnego nie maja z teledirectema zapisy w krs daja co innego do zrozumienia.

Aśka

Ne zgodzę się! ASSG nie zajmuje się żadnym wciskaniem garnków! Proponuję najpierw sprawdzić, a potem udzielać się publicznie.

Moka

ASSg to wciskanie garków za 5 tys zł, a teledirect to to samo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

Guru

Firma teledirect zmieniła nazwę na bpo center poland. Dno nie polecam, kasa marna 9 brutto to około 7.20 netto a pracujesz po 6 h dziennie więc miesięcznie max 800 zł, dno i jeszcze raz dno

Życzliwa

Nie rozumiem dlaczego ta firma jest kojarzona z TeleDirect, skoro to sa dwie odrębne firmy , nie majace ze sobą nic wpólnego????Ja osobiście polecam i nadal będę polecać tę firmę .Wszyscy ludzie tam pracujący tworzą świetną ,przyjazną atmosferę. Życzliwie proponuje samemu przekonać się co oferuje ta firma i jacy tam pracują ludzie:)A jak pisałam wcześniej-polecam bo warto:):):)

Anka

Ja również uważam, warto samemu zobaczyć jak jest, tym bardziej, że wiele ludzi po przejściu do innych firm, wraca ponownie do ASSG przyprowadzając dodatkowo znajomych - to najlepiej świadczy o warunkach, jakie tam panują.

cytryna

osobiście polecam firme ASSG fajni,mili ludzie świetna atmosfera. Przede wszystkim pieniądze są na czas. TeleDirect już nie istnieje nie ma nic wspólnego z ASSG. Niestety z powyższymi komentarzami się nie zgadzam. Zainteresowani powinni przyjść i sprawdzić jak jest a nie... Pozdrawiam,

kajka30

Praca do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Kierowniczka nadęta a opiekunki projektu rozdarte małpy.Ciągle słyszysz; Nie masz celu,Co się z Tobą dzieje?Niby grafik elastyczny,tak pod warunkiem że masz cel,bo jak nie to musisz chodzić jak Twój menadżer.Kasa kijowa,ale chociaż są wypłacalni(w sumie to łaski nie robią)Największą zaletą są super ludzie,którzy się zmieniają jak rękawiczki niestety!

ona

assg to jedne wielkie bagno... 2 menagerki do dupy ktore latają i dra sie tylko " nie masz celu, nie masz celu" i nawet nie potrafią pomoc człowiekowi w jego osiagnieciu... plus kijowa baza numerow , a potem dywanik u nadętej kierowniczki i bezsensowne pytania czemu nie masz wyników. dno i pol metra mułu.... i milion zoltych kartek

Magda

BPO Center Poland, Szkolenie nie jest płatne, wciskanie ludziom kitu i do do tego trenerka - dawaj dawaj, czemu nie dzwonisz? - dawaj Hej unikajcie

nigdy assg

Ludzie nie traćcie czasu na aasg , serio. Wiem co piszę, praca tam nie jest mi obca, nie mam o nie dobrego zdania i nigdy nikt mieć nie będzie kto tam pracował, unikać i jeszcze raz unikać tego burdelu.

alexxx

TeleDirect to teraz BPO Center Poland - Uważajcie, Bardzo uważajcie...

madzia333

Witam też mam iść na rozmowe ale ale sie zastanawiam czy wart skoro po szkoleniu wybieraja najlepszych bez sensu Jak dziewczyny warto czy nie ?

TELE SRELE

Jeśli chodzi i firmę typu ASSG osobiście mogę wam powiedzieć , że to jedna wielka strata czasu a przede wszystkim nerwów. Pieniądze śmieszne , wręcz komiczne, jestem pewny, że w inych miejscach pracy zarobi się dwa razy więcej chyba że kogoś satysfakcjonuje taka kwota jak 600-800zł za miesięczne gadanie do siebie w kółko i to samo po 500 razy bo zdaża się wykonać tyle telefonów dziennie. Osobiście nie polecam i sam już więcej nigdy w takie coś się bawić nie będę. Marnowanie czasu nic więcej. ODRADZAM TAM PRACOWAĆ , ZGADZAM SIĘ Z INNYMI OPINIAMI , PRACOWNIK NIE JEST TRAKTOWANY W PORZĄDKU !!!!

andrzejnowak87

Nie podoba mi się traktowanie pracownika i brak szacunku przecież to telemarketerzy tworzą tą firmę!!!

andrzejnowak87

Assg S.A. czy Assg Sp. z o.o. to nie jest Teledirect Sp. z o.o. tak mówią przez telefon!!

ewe

Ludzie co za głupoty piszecie, to nie da się tego czytać. Pracowałam tam rok. Gwarantuję wam, że nie trzeba sprzedać 3 kursów, a jedynie umówic pierwszy konakt;] a to znaczna różnica. Nie jest to wcale takie trudne. Chociaz nie jest tez to praca dla kazdego. pozdrawiam

assg
@ewe 10.02.2014 21:43
Ludzie co za głupoty piszecie, to nie da się tego czytać. Pracowałam tam rok. Gwarantuję wam, że nie trzeba sprzedać 3 kursów,...

Firma Assg S.A. istnieje pod obecnym adresem od sierpnia 2013r

P

No właśnie powiedzcie mi. Bo ja mam na myśli obecne wcielenie Teledirect czyli to ASSG czy jak to się nazywa (na Placu Niepodległości). Czy to jest w ogóle realne sprzedać trzem starszym osobom kurs angielskiego w godzinę ?????

DAGA

teoretycznie zawsze jest szansa a w praktyce to różnie wygląda ...............

DAGA

[usunięto przez moderatora] uważa ,że zawsze jest wina telemarketera,a te 600 zł to jest netto ,oni co innego mówią a co innego jest w rzeczywistości .Pozdrawiam

MariMar

Jak ktos nie ma trzech leadow na godzine,to ciagle wzywaja cie na rozmowy,pytaja co sie dzieje,mowia,ze to i to zle mowisz,kaza ci sluchac innych rozmow,generalnie caly czas nad toba siedza. Ogolnie - wielki stres, nie polecam.

?

A co gdy ktoś nie sprzeda 3 kursów na godzinę?

ania11

byłam ostatnio na rozmowie. obiecywno mi 8z ł na godzinę plus premie za podpisane umowy. z samej stałej obliczyłam sobie około 960zł. wiec jak na pierwsza prace to nie tak żle. ale że jestem dojeżdżajaca, a wy tu piszecie o 600zł to nawet nie bede się tam o nic starała. tymbardziej ze oddzwaniali do mnie zebym przyszła. Przeszłam bardzo dziwną rozmowe kwalifikacyjną, czułam sie max skrępowana i widziałam poźniej take naśmiewanie się ze mnie w oczach jednej z tamtejszych [usunięte przez moderatora]. nie pojde tam napewno. pozdrawiam...(Kielce)

anonim

(usunięte przez administratora)

mila

w assg po pierwsze kierujacy czyli team leaderzy to kompletni idioci i opierdalacze zamiast pomagać agenta tylko wkurzaja ich i zwalaja wine na nich za brak sprzedaży na projekcie który nie ma racji bytu, bo skoro cala grupa nie moze sprzedac to nie jest to wina agentow tylko kijowego produktu sa niewyplacali ludzie po 7 dni od 10 czekaja na wyplate smieszni sa po prostu i chyba w warszawie bo tak nia sie sraja nie wiedza co banda bachorow tam robi

qwasdzx

szkolenie nie jest płatne raczej, bo wybierają po szkoleniu najlepszych, tak mi mówili

wójcickam

szkolenie trwa 3 dni i nie wiadomo czy po szkoleniu wybiorą cię do pracy

aneczka

W Kielcach ile dostaję się za godzinę na ręke czyli netto ?

wich

ile za godzinę na rękę?

tomaszynka

Zostałem zaproszony na rozmowę. Serio nie wypłacają?

byly pracownik

Firma prowadzona przez [usunięte przez moderatora]. Przepracujesz miesiąc, zwolnią cię przed dziesiątym i nie dostaniesz wypłaty za przepracowane godziny.

on

no właśnie na tym polega szkolenie na dzwonieniu

ja

cały czas pisze o kielcach i tutaj jest taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ...naprawdę, widziałam różne rzeczy ale takiego zachowania na rozmowie nie....

Janka

Rozumiem, że byłaś na rozmowie w ich oddziale katowickim i tam doznałaś tej\"przykrości\". W Kielcach jest zarząd i może jest ok.

Gość

napisz "co " konkretnie się stało?, coś więcej o tej KIELECKIEJ firmie?, pisz bez emocji bo nie wiem czy skorzystać z tej oferty?

max

Szczyt c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stwa i to na rozmowie kwalifikacyjnej. Ta starucha i ta blondyna panienka dno i szambo.

Jolka

Płacą każdego 10-go miesiąca czy nie? bo inne firmy kantują i nie płacą

ktoś

mika - 2012-04-18 19:43:39 a powiedz mi ma się tam stałą pensje gwarantowaną Zapomnij o czymkolwiek gwarantowanym.Gwarantowane to masz odcięcia z pensji i zszargane nerwy.Jeśli jesteś masochistką,to praca dla Ciebie.W przeciwnym razie daj sobie na wstrzymanie.

mika

a powiedz mi ma się tam stałą pensje gwarantowaną

ja

nie rozumie, najpierw piszesz, że szkolenie trwa tlyko kilka godzin, później, że uciekłaś po 2 dni szkolenia... więc skąd wiesz te wszystkie rzeczy po samym szkoleniu? chyba, że szkolenie tam polega na dzownieniu do ludzi:D bo słyszałam kiedys takie pogłoski:D jeśli tak to żenada:D

zgadzam sie

Zgadzam sie bajzel na kolach, a do tego dziewuszyska, ktore pokazuja nie wiadomo co, bo zero kultury maja. Obiecuja zlote gory, pozniej jest juz tylko gorzej. Nie polecam i nie radze, beznadziejna praca i atmosfera. A za to dluzsze siedzenie i przetrzymywanie w pracy powinno sie zglosic sprawe do Inspekcji Pracy niech sprawdza ile godzin siedzi sie naprawde jak sie nie ma umowy!!!!

goscie

Beznadzieja niby elastyczny grafik, a jak sie nie zrobi planu dnia kaza zostawac po godzinach, nie patrza, ze ktos ma jakies plany i ze moze zle sie czuje. Ludzie z ktorymi sie pracuje OK, ale te ktore nie siedza na sluchawkach to zero nic soba nie reprezentuja i jeszcze sa bezczelne i chamowate, zwlaszcza G... i A....zero szacunku do ludzi. Takie male[usunięte przez moderatora]

anonim

Beznadziejna pensja i praca, falszywe panienki na stanowiskach, tylko patrza jak upokorzyc czlowieka, a same nic nie robia. Do tego tylko obiecywanie duzej kasy, zarzadzanie ta firma to cyrk!!!!

miki

Jedna wielka paranoja. Zarząd- cyrk na kółkach. Najlepsza jest ta od papierów co wszystko gubi. HA HA HA zarobki porażka

Zostaw opinię o TeleDirect - Kielce

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TeleDirect