ERC

Gdynia

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 204 ocen.

Opinie o ERC

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ERC

Piękna

Wszelkie tego typu agencje pośrednictwa pracy powinny zostać zlikwidowane! Czy to jest normalne, żeby pracownik, który cały miesiąc musi ostro pracować, dostawał połowę z tego, co agencja otrzymuje od klienta?? Czyli agencja zarabia drugie tyle, co pracownik.

karol
@Piękna 31.03.2018 18:29

A wolisz jechać na kontrakcie francuskim i nie mieć pieniędzy wypłaconych? Każdy ma prawo sobie sam znaleźć robotę, agencja nikogo do pracy na przymus nie bierze. Chyba tez nie wiesz, ze agencje pracy to nie wolontariat i ubezpieczenie za ciebie płaca. Ja tam wole jechać z agencja i nie płakać potem ze mi nie wypłacili lub znaleźć się w jakiś obozach pracy w Holadii i uciekać przez las.

ann

polecam!

Marek

Pierwszy raz wyjechalem z Agencja ERC w 2014 roku do Norwegii. Byl to owocny kontrakt, na ktorym zostalem dwa lata. W tym roku rowniez podejmuje prace z erc i jestem bardzo milo zaskoczony, ze juz tyle lat ta agencja istnieje. Jestem ciekawy jak w tym roku bedzie w tym hotelu, nowe miejsce, nowy kraj! Pozdrawiam wyszystkich

JoOrtiz
@Marek 18.03.2018 16:17

Marek ja wyjechałam juz 2004 roku jeszcze 10 lat wcześniej niż ty i tez ruszyłam na Norwegie!Gdzie byles w Norwegi wtedy ?Juz od ładnych 6 lat jeżdżę do Francji i sobie chwale. Chyba już wcale nie maja Norwegii. polecam i nie zamienie na innych !

Aga i Maddlenne

Wraz z siostra wróciłyśmy z sezonu zimowego i jesteśmy bardzo szczęśliwe, ze wyjechałyśmy już drugi raz z agencja. Sa bardzo pomocni, panie co tam pracuje zawsze pomagają w problemie jak już ktoś tu napisał. francuzi od nich tez się starają pomoc jeśli ktoś nie mówi po francusku to starają się mówić po polsku dla mnie to Duzy plus bo ja akurat nie mowie w tym języku. Piękne miejsce i dobre zarobki mam nadzieje, ze w przyszłym roku również tam wrócimy.mialysmy ładne mieszkanie nieodpłatne i wyżywienie dwa razy na dzien. Szczerze polecam

anonim

(usunięte przez administratora)

Maciek

ja u nich robie 6 lat i nigdy nie mialem problemow. Firma bardzo pomocna a wyplata co do joty. Moja dziewczyna pracuje ze mna na sezonach latem i tez sobie chwali,ale ona od 3 lat jezdzi. po roku masz prawo do podwyzki.pracuje z nami 5 osob z agencji i tez nikt nie narzeka. wlasnie tak sie szykujemy na kolejny sezonik z nasza agencja. a co sie stalo, ze nie dostales kaski?

Dominika

@Janek a czy przed wyjazdem ustalałeś jak mają wyglądać warunki mieszkaniowe? Firma ERC pokazywała Ci zdjęcia? Rozumiem, że jesteś zły, że kontrola przeprowadzona była na Tobie, ale chyba dzięki temu miałeś opłacone stawki. @KubaKubsztyk pojedziesz drugi raz z firmą ERC?

Maciek
@Dominika 08.02.2018 10:32

ja u nich robie 6 lat i nigdy nie mialem problemow. Firma bardzo pomocna a wyplata co do joty. Moja dziewczyna pracuje ze mna na sezonach latem i tez sobie chwali,ale ona od 3 lat jezdzi. po roku masz prawo do podwyzki.pracuje z nami 5 osob z agencji i tez nikt nie narzeka. wlasnie tak sie szykujemy na kolejny sezonik z nasza agencja. a co sie stalo, ze nie dostales kaski?

Dominika

@KubaKubszty i kiedy wyjeżdżasz? Jak już dojedziesz to napisz czy wszystkie warunki jakie ustaliłeś z firmą ERC są zgodne z tym co ustaliliście. Ja nie planuję wyjazdu, ale chętnie się dowiem jak i inii szczegółów związanych z pracą.

Pracownik

Nie polecam tej agencji, ciągłe problemy, brak wyplaty na czas piszecie że jeden dzien spóźnienia, a do mnie wypłata co miesiac dochodziła 12.... a nie jak powinna na czas w tym miesiącu nadal jej nie widzę a mamy 15... Ogólnie jedna Pani która tam pracuje jest tylko miła, gdy dzwoniłam dowiedzieć się o jakieś informacje typu kiedy wplynie wyplata to klamali bezczelnie że wyslali, lub ze ktos nie dopilnowal wysłać ieszcze innego razu ze ktos byl na urlopie, brak platnego za urlop, papiery każą podpisać na przód o kilka miesięcy, motaja się kręcą z odpowiedziami na pytania. Umowa jest na polska najnizsza krajową a zarabia się w euro. Nie doplacaja za prace w swieta. Sztywna stawka, a to co sie nam nalezy dodatkowo oni zgarniaja dla siebie. Teraz telefony powylaczane i dodzwon sie po wypłatę czy cokolwiek... jedyne co warto to miejsce w ktore mnie wysłali. Nigdy wiecej. Mam nadzieje ze skladki odprowadzaja...

Janek
@Pracownik 15.11.2016 19:31

Potwierdzam stawka jest w euro minimalna,a składki w Polsce od minimum,a co ciekawego,że składek w Polsce nie płacili.Mieli kontrolę i wybrali mnie.Musiałem z drugiego końca Polski jechać na sprawę do sądu,aby sąd nakazał opłacić im składki.Cały dzień straciłem i się umordowałem przez nich za darmo.Mieszkanie typu NORA.Nie polecam.

Anita

Podpowiedzcie jak się pracuje z agencją? Słyszałam sporo dobrego

olkaWedzikowska
@Anita 01.02.2018 19:18

Anita wpidzialam twoje pytanie wlasnie jak chcialam dodac opinie.ta agencja nie ma sobie rownych a duzo juz widzialam.erc placi na czas a nie jak w interimaksie masz 3 tygodnie opuznienia bo szefowa jest na urlopie a pracownikom wstyd telefony odbierac i sie z tego tlumaczyc.z tymi to juz nigdy nie pojade.pierwszy pracodawca byl beznadziejny ale mi zmienili i bylo super.pani karolina jest bardzo mila i ci francuzi tez,szef tej agencji idzie ludzion na reke a sami pracownicy dobrze o nim mowia to juz cos znaczy

KubaKubsztyk

Bardzo dzieki agencji ERC za swietna robote jako pomoc w kuchni w cudownej Francji.Polecam sie na przyszlosc i polecam wszystkim Kuba

Dominika

@Krakus polecasz tylko ze względu na płacę czy są jeszcze jakieś inne zalety pracy w ERC, o których chciałbyś nam powiedzieć na forum? Powinno to zainteresować nie jedną osobę.

Krakus

polecam, jezdze 2 lata i mam dobra pensje a nie to co w krakowskich pseudoagencjach

Dominika

Bardzo dużo pozytywnych opinii o ERC. Jest aktualnie sporo ofert pracy http://www.gowork.pl/praca/erc;pr, więc osoby chętne mogą śmiało aplikować? A powiedzcie czy macie dla tych osób jakieś rady odnośnie rekrutacji? Powinni się jakoś specjalnie przygotować?

Malwina

super sezon nad morzem, ktory skończył sie 3 dni temu :(:( wszystkim polecam firme erc, pracy było sporo ale w takim miejscu gdzie nawet w najśmielszych snach nie byłoby mnie stac zeby tam pojechać.

Zibi

polecam-Zbyszek, Nicea

Damian

Dobra robota, płacą ok, nie powiem bo raz było, ze zamiast 10 wypłacili 11 , zero jakiś kłopotów z ZUS, w porządku personel, szefowa jakaś równa babka. Najpierw szef we francji podał mi studio bardzo male, agencja zaraz załatwiła z nim, ze ma byc większe lokum, to zona nawet wpadła na 3 tygodnie:) polecam

Dominika

@Marta to dość odmienna opinia w porównaniu do innych panujących na forum o firmie ERC. W takim razie zapytam czy ktoś miał podobne problemy z tą firmą jak @Marta? Trzeba to wyjaśnić.

Agnieszka i Marzena W.
@Dominika 08.09.2017 09:18

mam pozytywne doswiadczenie z ERC, polecil mi ich znajomy i moj tato tez z nimi bedzie jechal. bylam z siostra na sezonie letnim w sumie 6 miesiecy. FirmaERC nam wypłaciła, pomimo, ze Francuzi im nie zapłacili wszystkich miesięcy. Byla z nami tez inna agencja, ale tamtym ludziom ta agencja z Poznania nie zaplacila, bo mowili, ze jak francuz im nie zaplacil to oni tez im nie wyplaca kasy. Ludzie zostali bez wyplat, wiec pod tym wzgledem daje ERC 6 gwiazdek! ja z siostra nie miałyśmy żadnym problemów z zusem ani z niczym jak tutaj ktos napisal.Mialysmy super kwatere i w ogole mam nadzieje, ze tam znowu pojedziemy wiosna.juz myslimy o wyjezdzie choc jestemy w Polsce od 3 dni po sezonie letnim:) Moja siostra przeciela sobie reke rogiem lustra i agencja bardzo szybko sie tym zajela i nam pomogla. Znam jezyk francuski ale nie jestem obyta w ich służbie zdrowia:)Dziewczyny co tam pracuja sa mega pomocne, Pani Karolina jest bardzo mila i zajmuje sie nawet najmniejszym problemami. mozecie pytac o nia jak bedziecie tam dzwonic.Mozna spokojne jechac polecam

Dominika

@myszka, @miku, @Janette1982 rozumiem, że macie dobre doświadczenia z agencją ERC. Czy możecie podać innym poszukującym pracy mocne strony pracodawcy? Ogólne warunki zatrudnienia? A może ktoś się wypowie na temat pracy pokojówki lub barmana, bo własnie jest prowadzona rekrutacja na te stanowiska.

myszka

super stawka na kelnerki, fajny kontakt. Jak dla mnie ok

miku

wszystko ok można jechać

Janette1982

wróciłam z sezonu zimowego i bardzo mi się spodobała ta agencja. wcześniej jeździłam z kilkoma i bywało różnie, a tu sprawnie i bez potyczek.stawki super na kelnerki.

Kamil

Dostaliście PIT ?? ja nadal czekam

Jowita

Szczerze polecam agencje ERC, mialam wypadek na stoku, poniewaz pracowalam w Alpach francuskich i szybko dostalam pomoc od bardzo milej szefowej tej agencji i nie ponioslam za to kosztow. Ludzie z innej agencji co sa ze mna nawet ubezpieczenia nie mieli. Pozdrawiam i dziekuje Jowita z Courchevel

Jowita
@ela 20.02.2017 15:53

Ela mialam zus ekuz

Karolina2

Polecam ta firmę, jeżdżę z nimi co roku i wszystko jest ok. Nie ma żadnych problemów z zusem ani pracodawca. Fajna firma gdzie zawsze pomogą i nie zostawia pracownika. Polecam !

Karolina

Nie polecam, zastanawiam się skąd tak różne opinie o co chodzi, jedni piszą wszystko super a drudzy ze fatalnie. Jestem z tych drugich. Zaklamana firma, brak wyplaty na czas, problemy z zusem, z bankami... umowy na najnizsza krajową, wszystkie prośby odbierają z łaską, np.o zaswiadczenia, dokumentacje itp. Wiecznie probuja obrócić winę na pracownika. Nie polecam....

magda pokojowa

Naprawde polecam, warto. na pokojach mialam 8,50, no fakt, ze byl czasem do wylozenia poranny buffet. bardzo mi sie podobalo miejsce i wlasciciele oraz kontakt z agencja, sa bardzo mili i profesjonalni, w razie problemow zawsze pomagaja nie jak w poprzedniej agencji gdzie zlamalam palca i kazali mi nic z tym nie robic

Joasia

Bardzo polecam Agencje ERC, nigdy nie miałam żadnego problemu z ta agencja, zawsze sie starają pomoc, jeżdżę z nimi od 3 lat i jestem bardzo zadowolona, może czasem sa opóźnienia w wypłacie, ale inne agencja takich stawek nie maja , a jedna to w ogóle mi nie wypłaciła.

Pokojowka
@Joasia 16.12.2016 10:47

W jakim hotelu pracowalas?

Wojtas

Mi wypłacili wszystko i nie miałem problemów z Zusem, chociaż wspominali, ze mieli problem przez nowy program , ale w poprzedniej agencji pracy w której robiłem tez mieli. Kontrakt dobry, robota fajna tylko szkoda, ze tak krotko, po 4 miesiącach był koniec , a mnie interesują długoterminowe.

Ola

Pracowałam jako pokojówka przez dwa sezony i z czystym sumieniem mogę polecić agencję ERC Gdynia. Za pierwszym razem było naprawdę ciężko, ponieważ pracowałam w dużym hotelu, który liczył około 40 pokoi. Na szczęście trafiłam na świetną dziewczynę, która mnie odpowiednio przeszkoliła i zmotywowała. Mimo tego, że było ciężko i dawałyśmy z siebie wszystko to właścicielka hotelu była wiecznie niezadowolona, pospieszała nas (miałyśmy naprawdę niezłe tempo) i z nas wręcz szydziła. Było kilka konkretnych epizodów, których już teraz nie pamiętam (to było kilka lat temu), ale cała ta sytuacja była na tyle nieprzyjemna, że koleżanka wystosowała list do agencji w którym dokładnie opisała jak to wygląda od wewnątrz. Od tego czasu wszyscy byli dla nas bardzo mili i nie słyszałyśmy już żadnych złośliwych komentarzy ze strony właścicielki hotelu. Kolejny hotel w którym przepracowałam jeden sezon to vacca park. Tam było naprawdę w porządku i byłam bardzo zadowolona. Przyznaję, jeden z właścicieli bywał często nerwowy, ale potrafił przeprosić za swoje zachowanie. Jedynym minusem było położenie tego hotelu (totalne odludzie :D), ale właściciele pożyczali swoje auto i nawet dawali na benzynę. No cóż, nie zawsze trafi się, że będzie idealnie, ale zawsze można liczyć na wsparcie ze strony agencji, którą ogromnie POLECAM ! :) I jeszcze jedno ! Zawsze wypłacano mi wszystkie nadgodziny. ;)

Anita

Witam wszystkich, przyjechałam dopiero z sezonu letniego i bardzo dziekuje agencji erc za prace w saint tropez gdzie bylo super. bylam w hotelu z widokiem na morze, w pieciu gwiazdkach. mialam tygodniowo 120 euro z napiwkow oprocz pensji, byloby wiecej tylko musialam sie dzielic tymi napiwkami. poza tym jedzenie bylo tam bardzo dobre, mialam okazje pozwiedzac, na koncu panstwo lambert pozwololi zeby przyjechala moja siostra do mnie, ktora dzieki temu, ze ja tam bylam mogla pozwiedzac okolice i mieszkac za darmo z wyzywieniem. nigdy nie mialam problemu z zusem i nawet wczoraj bylam i nie mam zadnego problemu. polecam ta agencje bo to sa naprawde super kontrakty nawet dla kogos kto zna jezyk srednio jak ja. mam porownanie bo jezdzilam z innymi agencjami to wiem, jak trafilam kiedys do mieszkania bez wody czy inne niespodzianki a u super. czekam na miejsce u nich na sezon zimowy.

Zostaw opinię o ERC - Gdynia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ERC