BEKOR POLSKA SP. Z O.O.

Goleniów

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o BEKOR POLSKA SP. Z O.O.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BEKOR POLSKA SP. Z O.O.

Agata
użytkownik zarejestrowany

@ok a jak wyglądały same warunki zatrudnienia? Atmosfera w firmie to sprawa często bardzo dynamiczna - czy ktoś może napisać, jak aktualnie to wygląda w BEKOR POLSKA?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

ok

powiem tak bylo ok lecz ludzie tam to pajace wdupe wchodza bez wazeliny pierw koledzy a potem swinie najlepiej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na nich a ci bez jezyka to umowy dostaja z bekor znam takie przypadki pinokja koles niedzwiedz i pseldo fani pogoni twardziele ale jak cos to sypia z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] przokrutni az zygac sie chce nie polecam tej zbieraniny idjotowm pek musi wiedziec wszystko pajac do potegi rzem z tymi przygupami [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie firma

Django

hotele Porażka w pokojach jednoosobowych trzeba się gnieździć w dwóch gdzie kasują jak za zborze zarobki tragedia jak nie ma się meldunku. Dojazdy na swój koszt Pana Marka zostawię bez komentarza zły chłop nie jest po prostu stary wyjadacz a co do firmy kołchoz wyzysk i zero szacunku do pracownika

Maro72

Może ktoś mi powie o firmie Bekor,i o panie Marku Pierug,

oksy
użytkownik zarejestrowany

szkoda, ze nie maja zadnej strony internetowej tam przynajmniej mozna byloby sprawdzic jakies obecne oferty pracy, a tak to nawet nie wiadomo czy isc osobiscie do firmy i alikowac czy moze ktos tutaj z was posiada jakiś kontakt do nich? zajmują sie budowlanką wiec to coś dla mnie

karawan

witam mozna jakies nowe informacje dotyczące firmy ?? nie obchodzą mnie alkoholicy którzy tam robią , Chodzi mi o to co głównie się robi czy praca odbywa się w miastach czy na jednym placu ??pozdrawiam normalnych ludzi

niedz
@karawan 11.04.2016, 09:23
witam mozna jakies nowe informacje dotyczące firmy ?? nie obchodzą mnie alkoholicy którzy tam robią , Chodzi mi o to co głównie...

powiem ci tak karzdy jest swinia za granica a zwlaszcza polacya co do pracy zalerzy gdzie trafisz do jakiego majstra razna firmie raz na wyjezdzie roznie tam bywa ale glowwmie zalerzy to od marka szefa polkow a co do pracy czsami bylo ciezko a czasami lekko tyle a co do ludzi chodzi sam sie dowiesz wiesz to zalezy od czzloiekajeden ok a drogi nie ale uwaga tam wsioki sa co niektuzy

zenek

A ja powiem tak ci co pisali to sami alokochalicy jada tam żeby pić bo w domu nie mogą ogulnie bydło , a w wszędzie trzeba robić a firma wyplacalna takrze polecam dziękuje

zyzy

a ja powiem tak... asem oczywiscie nie jestem i moglbym pisac tak jak wy, jeżeli P marek kaze komus wypie... to tylko dlatego ze ten ktos nawalil, tak ze wez to do siebie i poprostu sam bylem w identycznej sytuacji tyle tylko ze umiem sie przyznac do bledu jezeli jedziesz pic to nie jedz a jak jedziesz do pracy to nie pij proste chyba nie? praca jest jaka jest i najwazniejsze ze pieniadze sa na czas

polo
@zyzy 06.01.2015, 09:28
a ja powiem tak... asem oczywiscie nie jestem i moglbym pisac tak jak wy, jeżeli P marek kaze komus wypie... to tylko dlatego z...

co ty piszesz czlowieku zastanow sie czasami bo po takich wypowiedziach powinni ci kapa wyjebac na smietnik

ostry

to co pisz kolega to prawda ale to jeszcze nie koiec z dnia na dzien sie mozesz dowiedziec aby s........c do polski a najlepsze w tym jest to ze polacy przez szefostwo niemieckie sa traktowani za smieci proste ja place a wy zamknac ryje znam wiele osob ktore tam robily lub robia ja wiem ze trzeba robic i ze kazdy boji sie o prace ale k..wa zeby polak sprzedawal polaka za 50 centow smiech ci co byli ok sa teraz parobami bekoru heheheh a najlepsze sa umowy z bekorem niech ktos koncu zrobi pozadek z nimi lewe na maksa sa ludzie opanujie sie ja nie pisze tego po zci ale poprostu pracolem tam ponad cztery lata i pych mi siadla m pek poprostu jest oszuste fakt firma placi na czasle minus hotel lub barak ubezpieczenie placenie za ransport itd plus polsce zus mieszkanie itp to przykladowo nowi zaobia 6000zl a po oliczeniu wszystkiego moze 500 zostanie na szalenstwa chslo przewodnie bekoru niemiecki prawojazdy bedzie podwyzka hahahah a robia tam laby bez niemieckiego bez aut itp oczywiscie nie wyscy sa tam tacy ale 95 procent to de..le i du..lizy hehehe najlepsi statysci nc nie potrafia jak cos ktos uminie pije to h.jnie pracownik i pan m wy.ie..ala ludzi do domu pena niego odradzam ta fasystowska firme

Bekor
@ostry 02.11.2014, 21:42
to co pisz kolega to prawda ale to jeszcze nie koiec z dnia na dzien sie mozesz dowiedziec aby s........c do polski a najlepsze...

Witam naucz się pisać , I idź się naje***,chyba pisałeś to pijany .Pozdrawiam

heiko

(usunięte przez administratora) max stawka to 8 euro ( o ile wytrzymacie 2 lata tak to max 7 euro ) Pan Marek rozdziela prace uwaza sie za boga. Prosty przyklad nocka 12h wracacie i jedziecie na 1 zmiane wracacie i spowrotem na nocke. Polacy musza robi a niemcy siedza co do mieszkan to w hburgu jest hostel ( ok 20 pokoi na pietrze 1 kuchnia i lazienka na wszystkich z pietra ) poprostu jedzie sie tam robic za nich. Najlepsze jest ubezpieczenia za ktore placimy co miesiac a przy wizycie w szpitalu to my pokrywamy koszta. Niepolecam i odradzam.

Zostaw opinię o BEKOR POLSKA SP. Z O.O. - Goleniów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BEKOR POLSKA SP. Z O.O.