Urządzenia i Konstrukcje

Żory

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 32 ocen.

Opinie o Urządzenia i Konstrukcje

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Urządzenia i Konstrukcje

Hajer

Czy niedoceniony?no skoro mlody ma tylko o 1 zl stawke mniejsza a potrafi jak na razie1/4 tego co ten stary to jak to sie ma jedno do drugiego?dobrze ze u budnioka idzie dorabic.pol uik tam jezdzi.

Iza

@Hajer - czyli firma prowadzi rekrutacje wewnętrzne? Na jakie stanowisko w tym momencie są przyjmowani nowi pracownicy Piszesz, że firma zapewnia wszelkie narzędzia potrzebne do wykonywanej pracy - to istotna informacja. Czy jest możliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę?

Hajer

Ogolnie robota spoko,warunki spoko narzedzia są,kierownictwo sie nie czepia.tylko gdyby nie paru plotkarzy ktorzy plotkują jak stare baby np.S.O.,A.K.,CZ.P. to byla by atmosfera lepsza nie mowiac juz o donosicielach,ale to tak jest chyba wszedzie.wyplata na czas.nie ma powodow do narzekan moim zdaniem

Aga
@Hajer 12.08.2017 11:52
Ogolnie robota spoko,warunki spoko narzedzia są,kierownictwo sie nie czepia.tylko gdyby nie paru plotkarzy ktorzy plotkują jak...

Jakiś niedoceniany czy jak?

Hajer

Nie wiem czy sie pojawiły ale tych co przyjmują bez doswiadczenia mają takie same stawki jak ci co pracują 6 lat i są fachowcami takze walić śmialo.

Iza

Czy ktoś z forumowiczów mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami dotyczącymi pracy w Urządzenia i Konstrukcje? Czy pojawiły się aktualne oferty pracy?

nowy

@jak - dlaczego zaprzeczyłeś tylko niekompetencji? Z resztą się zgadzasz?

jak
@nowy 20.01.2017 18:31
@jak - dlaczego zaprzeczyłeś tylko niekompetencji? Z resztą się zgadzasz?

Z czym masz problem. ?

jak

Jesteś w grupie ludzi nowo zatrudnionych. ?

ryl

patrząc na to kogo ostatnio naprzyjmowali do roboty - faktycznie pracuja tam osoby niekompetentne.

jak
@ryl 22.12.2016 15:50
patrząc na to kogo ostatnio naprzyjmowali do roboty - faktycznie pracuja tam osoby niekompetentne.

Piszesz o sobie. ?

xxx

nie polecam, brak możliwości rozwoju, marne zarobki, kilka niekompetentnych osób o całkiem sporych wpływach na podejmowane decyzje

jak
@xxx 28.11.2016 20:22
nie polecam, brak możliwości rozwoju, marne zarobki, kilka niekompetentnych osób o całkiem sporych wpływach na podejmowane decy...

To jest chyba błędna opinia o niekompetencji osób proponuje jeszcze raz przeanalizować tą opinię

polka

@Tu mi kaktus wyrośnie czyżby dlatego żeby nie byli mnądrzejsi od niego?

Tu mi kaktus wyrośnie

Mechanika ślusarza potrzebują a co p.Sacharczuk przeszedł z mechanika na Frezera CNC .Bo nowy dyrektorek nie pozwolił zatrudniać nowych wykwalifikowanych pracowników . Jeszcze jak by miał go kto uczyć? . Zresztą każdy wie co robi ,zawsze może spróbować pracy w tej firmie i się zwolnić !Pozdrowienia dla spawaczy i obróbki . Chłopaki trzymajcie się !

Tu mi kaktus wyrośnie

Panie andrzej gdzie macie tych wykwalifikowanych pracowników ?Poprawki wnieście na stronie bo macie 2 tokarki numeryczne a nie trzy . Po drugie macie 4 maszyny numeryczne i jednego operatora . Szał ! Co młodemu nie można podwyższyć stawki na tokarce CNC to się zwolnił. I co został jeden dziobak p. Kamila. A stawki za weekendy zeszły ze 100% na 50%. Cały czas twierdzę ta firma jest dla młodych którzy są po jakiś kursach , popracują w tej firmie kilka miesięcy ,przyuczą się , nabiorą doświadczenia i zmienią prace .Z rozwojem to o co chodzi , powiększacie Biurowiec czy jak- nie mieścicie się. ?

pracownik

dokładnie jak wyżej napisane nie idzie zarobić bo w biurowcu siedzia darmozjady majstrow nasrane nie wiem po co tyle i teraz dwóch kierownikow i każdy z nich ma inne wizje dlatego jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo każdy chce po swojemu,a panu kierownikowi kamilkowi polecam lektore o zarzadzanie i poszanowanie zasobow ludzkich bo pojęcia to on o tym nie ma.mysle ze ta firma i tak padnie za chwile bo robote się sprzedaje innym firmom a ludzie weekendy siedza w domu.lepiej niech inni zarobią a swoi ludzie niewazni

były pracownik UIK

Nie polecam tej firmy robiłem kilka lat i ze względów finansowych musiałem zmienić pracę .Fakt kilka lat temu było całkiem inaczej. Kierownikiem był pan A.Gorzelak ,zrobiłeś kilka sobót i wypłata była ok. To zależy kto i jaką miał stawkę od 10zł do 18zł ale brutto plus premia od 5 do 40% .Ja osobiście miałem 15zł brutto plus 35% premii po 6 latach pracy .To było za czasów P Andrzeja G. a jak zmienił się kierownik na p.Kamila to stawka została ale premia 0 do 5% ,brak weekendów (gdzie sobota i niedziela po 100%),a dodam że miałem jedną z większych stawek . Przepraszam R.K miał największą 17zł do 18zł premia za kablowanie kolegów wszystkie weekendy . Mogł w pracy spać pić i to nie mleko he he. W tej firmie liczą się układy i kablowanie kolegów . Fakt osoba która się zatrudni ma umowę, te 1400-1700zł na rękę ubezpieczenie grupowe ale to wszystko . Dla osób które tam pracowały zarobki 1400-1700zł to kpina . Więc jedni się zwalniają sami a inni zostają zwolnieni .Tak więc osoby chętne do pracy w tej firmie powinny mieć to na uwadze. Ps o rozwoju,szkoleniach zapomnij przyucz się i szukaj innej firmy Pozdrowienia dla spawaczy ,obróbki skrawaniem

kombajnista

duza szansa?hehe ciekawe na co na to ze będziesz dupal nadgodziny a i tak dostaniesz mniej premii od tego który nie zostaje bo mu się nie chce.chlopie ludzie się zwalniają bo zarobki sa coraz mniejsze a ty mówisz o szansie bo ci znajomi mówili?moze tak ale to było pewnie pare lat wcześniej wiec się spuzniles

byly pracownik

nie wiem jak jest teraz i z kim trzyma kierownik ale za moich czasów to kierownik większość szychty spedzal stojąc przy panu R.K gdyby nie to ze maja zony to pomyslalbym ze tworza jakiś związek,a może?moze kierownik zerwal z panem R K i dlatego ten musial się zwolnic?kto wie kto wie

najlepszy pracownik R.K

Ja tam dobrze zarobiłem bo miałem kontakt z kierownikiem . A nie jak reszta pajaców co nie umieją nic zrobić . Jestem jedyny w swoim rodzaju. Chcesz zarobić walczysz po 12 dziennie wszystkie weekendy i 5 tys z przodu . Więc nieroby do roboty

Szpec

Dawno nie czytałem takich głupot!!! Jak chcesz robić to zarobisz a jak lecisz w pręta to .... Pracownik widocznie jesteś ściemniacz i nie wierzę że już tam nie robisz.

pracownik

nie polecam firmy.kierownictwo nie ciagnie w strone pracowników tylko prezesa bo to rodzina i całego biorowca gdzie siedzi i tak za dużo darmozjadów i dlatego w tej firmie nigdy nie będzie dobrze.w innych firmach jest prezes i paru mu potrzebnych ludzi dlatego się oplaca a u nas nie oplaca się nic jak to chodza kierownicy i gadaja bo trzeba utrzymywać darmozjadow i droga jest roboczogodzina i niech nie pitoli księgowy ze to przez długie terminy platnosci bo firma istnieje już prawie 10 lat i platnosci nadchodzą za roboty zrobione już wcześniej.prezes jak się dorabial na początku był inny a teraz ma gdzies ludzi.to samo ten nowy dyrektor.dlaczego nie rozmawia z ludzmi?bo ma ich gdzies widać przyjęli zas zwykłego poganiacza.nie chce mi się już pisać bo to daremny temat.dobrze ze się zwolniłem.dziekuje.a zapomniałem ze najwieksza porodia jaka odstawia kierownik produkcji to to ze zwala wine za brak premii na dyrektora a ten jak się okazuje nawet nic o tym nie wie hehe.

znawca

Kolega ma racje ja pracuje tam 10 lat i prezes nawet nie raczy wyjsc pogadac z zalogom jak ma ta firma dalej wygladac mamy pracowac i o kase sie nie pytac a nasz. Kulawy ksiegowy niewie kto co robi i jak moze ludziom zabierac premie jak niewie kto na jakim stanowisku oracuje. Gdyby nie zaloga to idom z torbami bo buurokraci nie potrafiom nic zrobic ta firma juz upada jak i bwker warkop tez jedna mafia

lil

ta firma to kpina,prezesik nawet na hale nie potrafi wyjść bo boi się co pracownicy mogli by mu powiedzieć,nawet paczki kawy na swieta nie da ale nie ma to jak bogacic się na innych

żona pracownika

Dobrze płacą ? hahaha dobre sobie ! 2000 zł za miesiąc pracy po 10 latach to jest dobra płaca ? anonim nie rób sobie jaj ! Żałosna płaca !!!

żona pracownika BW
@żona pracownika 15.03.2014 21:16
Dobrze płacą ? hahaha dobre sobie ! 2000 zł za miesiąc pracy po 10 latach to jest dobra płaca ? anonim nie rób sobie jaj ! Żało...

kobito to i tak masz 2000 a nie jak w firmie matce pracownik po 10latach ma 1450. natomiast w tej firmie pracuje paru moich znajomych i jakoś nie narzekają na płacę wręcz przeciwnie

anonim
@żona pracownika 15.03.2014 21:16
Dobrze płacą ? hahaha dobre sobie ! 2000 zł za miesiąc pracy po 10 latach to jest dobra płaca ? anonim nie rób sobie jaj ! Żało...

widocznie to borok i nie zasluguje ma wiecej

anonim

wszędzie trzeba pracować wydajnie , ale tam przynajmniej płaca jest ok . dopuki pracuje tam pan(usunięte przez moderatora) (choć ma też swoje za uszami) będzie dobrze (usunięte przez moderatora)

Zostaw opinię o Urządzenia i Konstrukcje - Żory

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Urządzenia i Konstrukcje