System X II

Jarosław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 43 ocen.

Opinie o System X II

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie System X II

Norbi

Czy jest powód, że tak dawno nikt nie pisał? Słyszałem, że firma jest spoko!!

Agnieszka

@były klient, dlaczego? Powiesz coś więcej?

Agnieszka

@kaszankkka skąd taka opinia? Możesz powiedzieć coś więcej?

tomek

a czy mozna skorzystac z ich usług np. na jakis czas probny? W sensie nie podpisywac umowy tylko sprawdzic jak przez miesiac bedzie odbierał interenet,ktos tak robił?

kaszankkka

Jednym słowem kaszanka. Nie dajcie się zwieść "pozytywnym" komentarzom wystawianym przez pracowników tej firmy samym sobie. Zobaczyli jak bardzo ludzie nielubią ich firmy i teraz próbują naprawiać szkody. TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA

gość

Krzyki, ciągłe zmiany nastroju szefa, zdecydowanie odradzam

były klient
@gość 23.06.2012 23:11
Krzyki, ciągłe zmiany nastroju szefa, zdecydowanie odradzam

Dokładnie WŁAŚCICIEL powinien się leczyć, nie polecam

Zostaw opinię o System X II - Jarosław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie System X II