Dzień dobry, wiem, że jakiś czas temu prowadzone były nabory na obsługę klienta, widzę ze trzech konsultantów wtedy potrzebowano. Do teraz jak duży dział pracuje? i jak odniesiecie się od razu do kwestii rozwoju? Parę lat temu pisali, że brakuje na niego możliwości, ciekawi mnie jak jest teraz?
Kiedyś bezpłatna przerwa trwała 1 godzinę - to dopiero masakra :) Faktycznie, wszyscy mają to samo stanowisko, tylko wynagrodzenia różne - nie wiadomo, od czego uzależnione, ale raczej niewysokie. Generalnie praca taka sobie, bez możliwości jakiegoś rozwoju czy awansu, ale dobra na pierwszą pracę i zdobycie jakiegoś doświadczenia.
Pracodawca daje ogłoszenie na stanowisko specjalista ds. windykacji a takiego stanowiska w tej firmie nie ma. Wszyscy pracownicy mają takie samo stanowisko mianowicie administrator pożyczek, dział windykacji jest ale nigdzie nie ma o nim informacji. Istnieje odgórna bezpłatna 30 min przerwa nikomu do szczęścia nie potrzebna,(usunięte przez administratora) Dużo by trzeba pisać o negatywach, określając w jednym słowie masakra. Nie polecam szkoda czasu na rozmowę.
Firma Minicredit Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Konsultant - Specjalista ds. Obsługi Klienta, Kielce - Październik 2023
- Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta, Warszawa - Listopad 2022
- Credit Administrator, Warszawa - Październik 2011
- Administrator Pożyczek, Warszawa - Wrzesień 2011
- General Manager, Warszawa - Wrzesień 2011
- Księgowy/Księgowa, Warszawa - Lipiec 2011
Czy pracujesz w firmie Minicredit Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .