VF POLSKA(LEE, WRANGLER)

Piaseczno

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 47 ocen.

Opinie o VF POLSKA(LEE, WRANGLER)

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie VF POLSKA(LEE, WRANGLER)

Ania

Mam pytanie o pracę w Bydgoszcz w Lee Wrangler. Czy może ktoś coś powiedzieć Pozdrawiam

Justyna

Wiem że sklep ma różnych właścicieli. Mi zaproponowano 3 dni bezpłatnego stażu a pozniej umowe o prace jak sie sprawdzę. Spróbowałam jeden dzień, przy okazji dowiedzialam się że trzeba przyjść 30 min przed otwarciem sklepu również bezpłatnie! Jest to ewidentnie niezgodne z kodeksem pracy, poinformowano mnie tylko że tak wymyślił sobie właściciel. Następnego dbia juz tam nie wróciłam. Nie będe pracować zq darmo.

VRK
@Justyna 24.04.2017 11:18
Wiem że sklep ma różnych właścicieli. Mi zaproponowano 3 dni bezpłatnego stażu a pozniej umowe o prace jak sie sprawdzę. Spróbo...

Witam, Z chęcią chciałbym się dowiedzieć o jaki sklep dokładnie chodzi. Bo jak mi dobrze wiadomo ani sklep w Jankach ani w Piasecznie i Promenadzie takiej procedury nie posiada. Więc nie rozumiem umieszczania opinii pod konkretnie tymi salonami.

Emi

Pracowałam w Lee Wrangler w Jankach 4 miesiące (niestety ze względu na przeprowadzkę musiałam zrezygnować). Praca lekka, miła atmosfera, szkolenia są na miejscu więc nie trzeba było nigdzie jeździć. Na rozmowie zapytali mnie jaką chce formę umowy i wymagania finansowe. Wypłatę otrzymywałam na czas, w dobrym miesiącu zarabia sie ok 2 tys wraz z premią. Chyba dużo się zmieniło patrząc na wcześniejsze komentarze jak ja pracowałam było wszystko ok. Szczerze polecam tą pracę! :)

wajs

To skoro wypłata jest terminowa @pracownik, to już jest dobrze, bo przecież o wynagrodzenie o czasie jest teraz dość trudno, ale wiadomo czy mają teraz jakieś oferty pracy? Z góry dziękuję za odpowiedź.

pracownik

Pracuje w Lee Wrangler w Jankach wraz z 3 dziewczynami ponad 1.5roku. Postanowiłam więc wyrazić swoją opinię na temat tej pracy. Bywało różnie raz lepiej raz gorzej, od listopada nie ma spóźnień z wypłatami, właścicielki owszem pytają o utargi może nie tak często jak kiedyś ale to dość logiczne bo sprawdzają czy pracujemy czy płacą nam za nic, nowych pracowników nie przywiązujemy za nogę trzymając ich na siłę ;) każdy ma prawo odejść w dowolnym momencie, każdy ma prawo do własnego zdania dlatego są dni próbne na których można się samemu przekonać jak to jest. Mi dobrze się tu pracuje, nigdy nie byłam ponirzona przez właścicielki już prędzej przez klienta. Polecam tą pracę osobą, które nie potrzebują ciągłego ruchu, ponieważ odwiedza nas mała liczba klientów ok 80 dziennie w tygodniu, oraz osobą ceniącym sobie elastyczny grafik, studentom.

gonia

Twoja psychika była naruszona przeżyciami z dzieciństwa, o których wszystkim tak chętnie opowiadałaś na 5 pracowników tylko Ty uznałaś, że Cię poniżają. Ale masz rację ta praca nie jest dla ludzi, którym nie chce się nic robić bo aby mieście w miarę wypłatę to trzeba starać się o wyrobienie premii.

ktoś

W tym temacie,aqrat to nie o VF chodzi. Sklepy opisane powyżej to sklepy prywatnych właścicielek,które nijak pod VF nie podlegaja. Kupują one tylko towar przez VF, sam VF to inna zupełnie historia. Więc prosze się nie sugerowac za mocno.

anonim

(usunięte przez administratora)

texas strecz

[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie ludzie w r&m też walą w kutonga

eni

Zgłoś się proszę do koleżanki na ten adres :ewelina.kilinska@gmail.com

gosc

O jaki sklep konkretnie pytasz?

ktoś

To dziwne bo co do Pit-ów to one zawsze ale to zawsze dawały z cała dokumentacją na do widzenia a jak nie to wysyłały pocztą. Przynajmniej tak było zawsze w Piasecznie.

anonim

Powyższy wpis powstał pod wpływem silnych emocji i dlatego w nieobiektywny sposób opisuje rzeczywistość. Jednocześnie pragnę odwołać zawarte tam treści i komentarze. Przepraszam wszystkie osoby, które w jakikolwiek sposób mogły poczuć sie dotkniete moja nieobiektywna wypowiedzią. Wpis został zgłoszony do usuniecia. Jeszcze raz przepraszam za moje nieprzemyślane i nieodpowiedzialne zachowanie i prosze potraktować to jako niefortunny incydent.

anonim

Ja na ten temat krótko, macie pretensje,że P.A i P.B są takie a spójrzcie na siebie! Czy wywiązujecie się z obowiązków, które Wam są przypisane?(nie sądze) A jeżeli nie to mają prawo Was opieprzyć , że coś zwaliliście, po Was mają poprawiać?. Zacznijcie krytyke od samych siebie a dopiero później od innych. Pozdrawiam Wszystkich

anonim

Uważam, że te opinie są jak najbardziej prawdziwe, chociaż na temat p.A. złego słowa powiedzieć nie można. Zawsze próbowała łagodzić konflikty spowodowane przez p.B., jest prawdziwym pracodawcą a nie rządnym tylko i wyłącznie kasy jak druga pani !

Zostaw opinię o VF POLSKA(LEE, WRANGLER) - Piaseczno

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie VF POLSKA(LEE, WRANGLER)