niestety kupilam jakis czas temu tv lg ktory caly czas sie psul, raz sie nie wlaczal, potem sie wlaczal na kilka min i wylaczal. po wymienionym zasilaczu i jakiejs tam plycie znow zaczal sie psuc, tym razem na ekranie mialam piekne pasy no i znow serwis i na szczescie mam nowy tv ale nienaszczescie znow lg. juz nigdy nie kupie niczego lg! a co do ragza to jestem zadowolona bo: naprawili mi ten tv, po kilku miesiacach znow sie zepsul i znow go naprawili i jakis czas temu znow sie zepsul, dzien po oddaniu tv dostalam inf. ze bede miec nowy , czyli chyba tez mieli dosyc naprawiania go i zalatwili mi nowy =) ale dam minusa dla pani odbierajacej telefon, po zabraniu sprzetu do serwisu dzien pozniej zadzonilam i spytalam sie czy wiedza co sie zepsulo, a ona opryskliwym glosem powiedziala ze skad maja wiedziec jak tv jest dopiero od wczoraj i trwaja testy a potem stwierdzila ze sprawdzi w karcie (????) co jest napisane i powiedziala mi ze wymiana na nowy, to od razu nie mogla tego powiedziec? potem juz odechcialo mi sie dzwonic i pytac kiedy bede miala ten nowy tv... znajoma tez oddala sprzet do ragza (radio jvc) ale osobiscie i tez po tygodniu dzwonila na infolinie, najpierw nie mogla sie dodzwonic a potem jak to stwierdzila \[usunięte przez moderatora] z zchrypnietym glosem\" powiedziala z oczywistoscia w glosie ze przeciez czekaja na czesci i ona nie wie kiedy te czesi beda i co bedzie jak nie przyjda. czyli pewnie trafila na ta sama dziewczyne co ja. podsumowujac: plus za naprawe i szybka reakcje i wymiane tv, duzy minus za infolinie!
SERWIS PORAŻKA [usunięte przez moderatora] TO WYSOKA OCENA ,NICZEGO NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO PSUJĄ NIE MA CO LICZYĆ NA GWARANCJE ODPOWIEDZ JEST TAKA SAMA TESTY USTERKA NIE WYSTĄPIŁA CHYBA ZE ZAUWAŻĄ ZE TELEWIZORA NIE MOŻNA WŁĄCZYĆ WTEDY JEST WINA UŻYTKOWNIKA DZIĘKI TEMU SERWISOWI NIE KUPIE JUŻ TELEWIZORA LG. NAJGORSZE JEST TO ZE NAPRAWIAJĄ INNE MARKI
Nie wiem czemu pojawiają się tutaj opinie zadowolonych bądź niezadowolonych Klientów. Temat jest dosyć wyraźny:\\\"dodaj opinie o pracodawcy\\\" Nie mieszajmy satysfakcję pracownika z satysfakcją klienta.
potencjalny klient - 2012-09-04 15:03:01 Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.Według mnie nie ma co zwracać uwagi na te komentarze coponiektorych byłych i aktualnych pracowników. Każdy będzie miał SWOJA racje..klienci też coś napiszą jeśli będą niezadowoleni.... bo zadowolony klient odbierze sprzęt i zapomni, bo raczej norma jest, ze z serwisu, także z RAGZA odbiera sie naprawiony sprzęt i nikt nie będzie pisał o tym w Internecie.
Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.
Taka tam mowa trawa , zero konkretów tylko mydlenie oczu ,chcesz dyskutowac to trzymaj się faktów , czasy propagandy sukcesu juz dawno minęły.
Wspaniały SERWIS ,wspaniali ludzie,to miejsce pracy zainteresowanych pracą i zatrudnieniem,zawistni nieudacznicy klepią tutaj swoje marne wypociny.Dzięki jeszcze istniejącym Takim działającym serwisom,których obsługa kosztuje niemało, możecie naprawić te swoje niby cacka.Tak klient to Pan dla Serwisu ,ale nie dyrygent,swoje werbelki, dzwony i dzwonnice niech noszą w kieckach i spodniach i czasem wykorzystują rozum do współpracy z innymi ludżmi. Porażką dla serwisu są niewdzięczne,bezmózgowe [usunięte przez moderatora]
Czy informacją wyssana zpalca jest utrata w krótkim czasie autoryzacji SHARP , Pioneer ,Loewe , JVC , napraw home service oraz serwisu centralnego monitorów LG i zagrożenie utraty autoryzacji Apple czy jednak sa to fakty majace poparcie w rzeczywiścości???Czy informacja wyssaną z palca jest trzykrotana redukcja zatrudnienia ?? Może niech aktualni pracownicy nie pisza bzdur wcelu wybielenia firmy która jest i tak na skraju upadku.
totalne bzdury wypisują, byli już pracownicy serwisu :) czekamy na następne rewelacje wyssane z palca
PORAŻKA- unikacie firmy jak ognia!!! zareklamowano tv samsunga na gwarancji przez serwis w Warszawie. Umówiona wizyta kierowcy po 16,30 biegnę do domu żeby być na czas 17,30 kierowcy brak. Dzwonię - i słyszę,, po 16,30 to znaczy od 16,30 do wieczora\'\' Kierowca przyjechał o 19,30!!! stwierdzając ze po 12h pracy nie będzie słuchał mojego marudzenia. do 46 calowego tv jeden kierowca bez pomocy nie dał by rady spakować i znieść z 4 piętra. Tv pojechał. po 2 tygodniach dzwonię zapytać się jak tv pani na info stwierdza ze czekają na części, po czym na drugi dzień rano dostaję sms ze tv naprawiony(błyskawicznie dochodzą części). Dzwonię co dalej Pani mówi ze podciągnięto uszczelkę ( to po co części jakieś) Dojeżdża tv rozpakowujemy okazuje się ze pod panel wciągnięto folię, kierowca mówi ze się nie podejmuje zdjęcia jej. Dzwoni do serwisu i mówi, że sam nie będzie znów tego tv znosił niech technik przyjeżdża. Oczywiście obiecuje że dnia następnego o 17 będzie technik. Rano dnia następnego dzwoni telefon że technik nie może przyjechać bo ma wizytę u dentysty :D Kierownik stwierdza, że trzeba dojść do porozumienia.Mówi tym razem, ze naprawa dotyczyła naprawy panela całego :D( co osoba to inna naprawa była). Kierownik stwierdza, ze on zaraz sie rozłączy i w ogóle nie będzie ze mną rozmawiał. MASAKRA
WYSTARCZY DAĆ SPRAWE O WYNAGRODZENIE DO SĄDU PRACY instytucja ta nie pobiera opłat, jest szybka i rzetelna.
Okropni sciemniacze-szkoda słów.[usunięte przez moderatora]
Udowodnij, że płacą więcej panie [usunięte przez moderatora]
Tylko to że na koniec czerwca ludzie nie maja wypłaty za maj to chyba komus innemu się w (usunięte przez administratora) poprzewracało , niech się ogranie ten co pisze te kocopoły i wyjedzie za wielki mur . Tam za yzke ryzu może jeszce ktoś bedzie chciał pracować .A zarabiac więcej od sprzątaczki to nie nie jest żaden luksus .Dlaczego rozwiązywane sa umowy o wspólpracę przez kolejnych gwarantów czy to tez wina ACTA??? Wszystkim sie w (usunięte przez administratora) . poprzewracało tylko właściciele sie biedni i dyskryminowani??
Ludzie nie dziwcie się że sprzęty waszych ulubionych cudnych producentów się psują, otwórzcie oczy, mamy erę konsumpcjonizmu, Wiecie co to planowane postarzanie produktów? jak nie to ruszcie głowką-to nawet przyjemne jest! Po za tym mali, śmieszni Polaczkowie niezadowoleni z napraw powtórzonych zrozumcie w końcu, ze Serwis nie zarabia za powtórną naprawę sprzętu, a płaci z własnej kieszonki. Nikt tu od was wiecej nie zarabia, wiec śpijcie spokojnie! A Ci co narzekają na własnego Pracodawce-ogarnijcie się! Macie czas zapalić fajkę, kiedy tylko macie na to ochotą? Dobrze wiecie że macie! Zjeść śniadanko, zrobić siku, wyjść wcześniej? przyjść później? dostać zaliczkę jeśli o to poprosicie? poplotkować? poflirtować? po narzekać? Macie....więc?Inni mają gorzej! Niektórzy z was robią robotę małpy-robotę dla [usunięte przez moderatora] i zarabia więcej niż Pani która sprząta po was resztki kupy. A wam dalej źle. W (usunięte przez administratora) ach się poprzewracało!
A może duże kombinują jak koń pod górę? Nie znam serwisu. Jedyne co mnie łączy to kilka dni temu wizyta serwisanta u mnie w domu do uszkodzonego TV i jego naprawa na miejscu. Zgłosiłem dwa dni wcześniej na infolinie producenta. Nie mogę powiedzieć bym był zachwycony, bo TV nie powinno po roku odmówić posłuszeństwa. Z naprawy natomiast i podejścia do mnie przez serwis jestem zadowolony. Serwisant pół godziny przed umówioną godziną raz jeszcze powiadomił, że będzie. Był przed moim domem kilka minut wcześniej i odczekał. Chciałem go już wołać wcześniej, ale czymś się zajął, więc nie przeszkadzałem. Punktualnie zadzwonił. Rozpakował pudło przy mnie. Mówił dokładnie co i dlaczego trzeba zrobić i co wymienić. Był miły. Było naprawdę dobrze. A potrafię wychwycić, gdy coś jest nie tak. Producent nawalił, ale chyba wie z kim ma podpisaną umowę, bo naprawa opinii producenta szybko zadziałała :)
Firmy płacą i to w terminie , mało tego niektóre jeszce wiecej niz kiedyś . Najłatwiej tłmaczyc się kryzysem ale jakoś inne duze serwisy i sieci daja sobie rade w Polsce . Może warto przyjrzec się własnemu podwórku ( folwarkowi raczej ) a nie zwalać wszystko na cyklistów.
Wlasnie, i tu jest pies pogrzebany... jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... :-)). Firmy nie chca placic serwisom za naprawy, chca, by serwisy naprawialy za dormo. Tna koszty na maksa. To i serwisy nie stać na opłacenie porządnych fachowców. Fachowcy nie chą pracować za \"takie pieniądze\" i uciekają. I jest tak, że fachowcy nie chcą pracować przy naprawach, a ci, co zostali zbierają joby i pracują za marne pieniądze....
[usunięte przez moderatora], a może powiesz wszystkim jak to robiłes 1 sprzet przez 3 dni bo wiedzy Ci brakło. Więcej czasu spędzałes nad kanapeczkami i herbateczkami. Teraz siedzisz w domu i wyśmiewasz się z innych????? Nie jeden serwis juz przeszedłeś i wszyscy Cie wygnali. Teraz żale wylewasz???? Więcej takich nieudaczników!!!!!!!!!!!! Wszyscy wiemy jaką szkołe przeszedłeś z kolegami, którzy powalili nie jeden serwis. Może zajmij sie lepiej rolą - to Ci dobrze szło. Acha i antenkę sobie popraw bo Cię licho słychac ostatnio. Kolega po fa (usunięte przez administratora) nie z tego serwisu.... mam nadzieję że sobie przypomnisz.
ACTA jest dobrym przykładem jak system nie domaga i korporacje chcą jeszcze więcej dla siebie, bo im już brakuje. Pracownikom też często różnie płacą, ale najgorzej jest z firmami z którymi mają podpisane umowy. Wszedłem pochwalić firmę RAGZ. Naprawili mi TV w pół godziny u mnie. Ale widze, że mało kto pisze, gyd jest zadowolony. A technik miał ze sobą jeszcze 7 kart na ten dzień. Ale nigdy nikomu nie dam 10 taka, bo zawsze można coś poprawić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RAGZ?
Zobacz opinie na temat firmy RAGZ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RAGZ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!