Opinie o RAGZ w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie RAGZ. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie RAGZ o rekrutacji.


Branże: Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT
Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT Łódź

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o RAGZ w Łódź

lulu

niestety kupilam jakis czas temu tv lg ktory caly czas sie psul, raz sie nie wlaczal, potem sie wlaczal na kilka min i wylaczal. po wymienionym zasilaczu i jakiejs tam plycie znow zaczal sie psuc, tym razem na ekranie mialam piekne pasy no i znow serwis i na szczescie mam nowy tv ale nienaszczescie znow lg. juz nigdy nie kupie niczego lg! a co do ragza to jestem zadowolona bo: naprawili mi ten tv, po kilku miesiacach znow sie zepsul i znow go naprawili i jakis czas temu znow sie zepsul, dzien po oddaniu tv dostalam inf. ze bede miec nowy , czyli chyba tez mieli dosyc naprawiania go i zalatwili mi nowy =) ale dam minusa dla pani odbierajacej telefon, po zabraniu sprzetu do serwisu dzien pozniej zadzonilam i spytalam sie czy wiedza co sie zepsulo, a ona opryskliwym glosem powiedziala ze skad maja wiedziec jak tv jest dopiero od wczoraj i trwaja testy a potem stwierdzila ze sprawdzi w karcie (????) co jest napisane i powiedziala mi ze wymiana na nowy, to od razu nie mogla tego powiedziec? potem juz odechcialo mi sie dzwonic i pytac kiedy bede miala ten nowy tv... znajoma tez oddala sprzet do ragza (radio jvc) ale osobiscie i tez po tygodniu dzwonila na infolinie, najpierw nie mogla sie dodzwonic a potem jak to stwierdzila \[usunięte przez moderatora] z zchrypnietym glosem\" powiedziala z oczywistoscia w glosie ze przeciez czekaja na czesci i ona nie wie kiedy te czesi beda i co bedzie jak nie przyjda. czyli pewnie trafila na ta sama dziewczyne co ja. podsumowujac: plus za naprawe i szybka reakcje i wymiane tv, duzy minus za infolinie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GA

SERWIS PORAŻKA [usunięte przez moderatora] TO WYSOKA OCENA ,NICZEGO NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO PSUJĄ NIE MA CO LICZYĆ NA GWARANCJE ODPOWIEDZ JEST TAKA SAMA TESTY USTERKA NIE WYSTĄPIŁA CHYBA ZE ZAUWAŻĄ ZE TELEWIZORA NIE MOŻNA WŁĄCZYĆ WTEDY JEST WINA UŻYTKOWNIKA DZIĘKI TEMU SERWISOWI NIE KUPIE JUŻ TELEWIZORA LG. NAJGORSZE JEST TO ZE NAPRAWIAJĄ INNE MARKI

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Nie wiem czemu pojawiają się tutaj opinie zadowolonych bądź niezadowolonych Klientów. Temat jest dosyć wyraźny:\\\"dodaj opinie o pracodawcy\\\" Nie mieszajmy satysfakcję pracownika z satysfakcją klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dominik-on-line

potencjalny klient - 2012-09-04 15:03:01 Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.Według mnie nie ma co zwracać uwagi na te komentarze coponiektorych byłych i aktualnych pracowników. Każdy będzie miał SWOJA racje..klienci też coś napiszą jeśli będą niezadowoleni.... bo zadowolony klient odbierze sprzęt i zapomni, bo raczej norma jest, ze z serwisu, także z RAGZA odbiera sie naprawiony sprzęt i nikt nie będzie pisał o tym w Internecie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie RAGZ? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
potencjalny klient

Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bleeee

Taka tam mowa trawa , zero konkretów tylko mydlenie oczu ,chcesz dyskutowac to trzymaj się faktów , czasy propagandy sukcesu juz dawno minęły.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Solidarni

Wspaniały SERWIS ,wspaniali ludzie,to miejsce pracy zainteresowanych pracą i zatrudnieniem,zawistni nieudacznicy klepią tutaj swoje marne wypociny.Dzięki jeszcze istniejącym Takim działającym serwisom,których obsługa kosztuje niemało, możecie naprawić te swoje niby cacka.Tak klient to Pan dla Serwisu ,ale nie dyrygent,swoje werbelki, dzwony i dzwonnice niech noszą w kieckach i spodniach i czasem wykorzystują rozum do współpracy z innymi ludżmi. Porażką dla serwisu są niewdzięczne,bezmózgowe [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nieistotny

Czy informacją wyssana zpalca jest utrata w krótkim czasie autoryzacji SHARP , Pioneer ,Loewe , JVC , napraw home service oraz serwisu centralnego monitorów LG i zagrożenie utraty autoryzacji Apple czy jednak sa to fakty majace poparcie w rzeczywiścości???Czy informacja wyssaną z palca jest trzykrotana redukcja zatrudnienia ?? Może niech aktualni pracownicy nie pisza bzdur wcelu wybielenia firmy która jest i tak na skraju upadku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
haha

totalne bzdury wypisują, byli już pracownicy serwisu :) czekamy na następne rewelacje wyssane z palca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

PORAŻKA- unikacie firmy jak ognia!!! zareklamowano tv samsunga na gwarancji przez serwis w Warszawie. Umówiona wizyta kierowcy po 16,30 biegnę do domu żeby być na czas 17,30 kierowcy brak. Dzwonię - i słyszę,, po 16,30 to znaczy od 16,30 do wieczora\'\' Kierowca przyjechał o 19,30!!! stwierdzając ze po 12h pracy nie będzie słuchał mojego marudzenia. do 46 calowego tv jeden kierowca bez pomocy nie dał by rady spakować i znieść z 4 piętra. Tv pojechał. po 2 tygodniach dzwonię zapytać się jak tv pani na info stwierdza ze czekają na części, po czym na drugi dzień rano dostaję sms ze tv naprawiony(błyskawicznie dochodzą części). Dzwonię co dalej Pani mówi ze podciągnięto uszczelkę ( to po co części jakieś) Dojeżdża tv rozpakowujemy okazuje się ze pod panel wciągnięto folię, kierowca mówi ze się nie podejmuje zdjęcia jej. Dzwoni do serwisu i mówi, że sam nie będzie znów tego tv znosił niech technik przyjeżdża. Oczywiście obiecuje że dnia następnego o 17 będzie technik. Rano dnia następnego dzwoni telefon że technik nie może przyjechać bo ma wizytę u dentysty :D Kierownik stwierdza, że trzeba dojść do porozumienia.Mówi tym razem, ze naprawa dotyczyła naprawy panela całego :D( co osoba to inna naprawa była). Kierownik stwierdza, ze on zaraz sie rozłączy i w ogóle nie będzie ze mną rozmawiał. MASAKRA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tell me...

WYSTARCZY DAĆ SPRAWE O WYNAGRODZENIE DO SĄDU PRACY instytucja ta nie pobiera opłat, jest szybka i rzetelna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikt

Okropni sciemniacze-szkoda słów.[usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka

Udowodnij, że płacą więcej panie [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nieistotny

Tylko to że na koniec czerwca ludzie nie maja wypłaty za maj to chyba komus innemu się w (usunięte przez administratora) poprzewracało , niech się ogranie ten co pisze te kocopoły i wyjedzie za wielki mur . Tam za yzke ryzu może jeszce ktoś bedzie chciał pracować .A zarabiac więcej od sprzątaczki to nie nie jest żaden luksus .Dlaczego rozwiązywane sa umowy o wspólpracę przez kolejnych gwarantów czy to tez wina ACTA??? Wszystkim sie w (usunięte przez administratora) . poprzewracało tylko właściciele sie biedni i dyskryminowani??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KiciKiciMiał

Ludzie nie dziwcie się że sprzęty waszych ulubionych cudnych producentów się psują, otwórzcie oczy, mamy erę konsumpcjonizmu, Wiecie co to planowane postarzanie produktów? jak nie to ruszcie głowką-to nawet przyjemne jest! Po za tym mali, śmieszni Polaczkowie niezadowoleni z napraw powtórzonych zrozumcie w końcu, ze Serwis nie zarabia za powtórną naprawę sprzętu, a płaci z własnej kieszonki. Nikt tu od was wiecej nie zarabia, wiec śpijcie spokojnie! A Ci co narzekają na własnego Pracodawce-ogarnijcie się! Macie czas zapalić fajkę, kiedy tylko macie na to ochotą? Dobrze wiecie że macie! Zjeść śniadanko, zrobić siku, wyjść wcześniej? przyjść później? dostać zaliczkę jeśli o to poprosicie? poplotkować? poflirtować? po narzekać? Macie....więc?Inni mają gorzej! Niektórzy z was robią robotę małpy-robotę dla [usunięte przez moderatora] i zarabia więcej niż Pani która sprząta po was resztki kupy. A wam dalej źle. W (usunięte przez administratora) ach się poprzewracało!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
właściciel tv

A może duże kombinują jak koń pod górę? Nie znam serwisu. Jedyne co mnie łączy to kilka dni temu wizyta serwisanta u mnie w domu do uszkodzonego TV i jego naprawa na miejscu. Zgłosiłem dwa dni wcześniej na infolinie producenta. Nie mogę powiedzieć bym był zachwycony, bo TV nie powinno po roku odmówić posłuszeństwa. Z naprawy natomiast i podejścia do mnie przez serwis jestem zadowolony. Serwisant pół godziny przed umówioną godziną raz jeszcze powiadomił, że będzie. Był przed moim domem kilka minut wcześniej i odczekał. Chciałem go już wołać wcześniej, ale czymś się zajął, więc nie przeszkadzałem. Punktualnie zadzwonił. Rozpakował pudło przy mnie. Mówił dokładnie co i dlaczego trzeba zrobić i co wymienić. Był miły. Było naprawdę dobrze. A potrafię wychwycić, gdy coś jest nie tak. Producent nawalił, ale chyba wie z kim ma podpisaną umowę, bo naprawa opinii producenta szybko zadziałała :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
z****

Firmy płacą i to w terminie , mało tego niektóre jeszce wiecej niz kiedyś . Najłatwiej tłmaczyc się kryzysem ale jakoś inne duze serwisy i sieci daja sobie rade w Polsce . Może warto przyjrzec się własnemu podwórku ( folwarkowi raczej ) a nie zwalać wszystko na cyklistów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dominik-on-line

Wlasnie, i tu jest pies pogrzebany... jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... :-)). Firmy nie chca placic serwisom za naprawy, chca, by serwisy naprawialy za dormo. Tna koszty na maksa. To i serwisy nie stać na opłacenie porządnych fachowców. Fachowcy nie chą pracować za \"takie pieniądze\" i uciekają. I jest tak, że fachowcy nie chcą pracować przy naprawach, a ci, co zostali zbierają joby i pracują za marne pieniądze....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
znany

[usunięte przez moderatora], a może powiesz wszystkim jak to robiłes 1 sprzet przez 3 dni bo wiedzy Ci brakło. Więcej czasu spędzałes nad kanapeczkami i herbateczkami. Teraz siedzisz w domu i wyśmiewasz się z innych????? Nie jeden serwis juz przeszedłeś i wszyscy Cie wygnali. Teraz żale wylewasz???? Więcej takich nieudaczników!!!!!!!!!!!! Wszyscy wiemy jaką szkołe przeszedłeś z kolegami, którzy powalili nie jeden serwis. Może zajmij sie lepiej rolą - to Ci dobrze szło. Acha i antenkę sobie popraw bo Cię licho słychac ostatnio. Kolega po fa (usunięte przez administratora) nie z tego serwisu.... mam nadzieję że sobie przypomnisz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kruczkowski

ACTA jest dobrym przykładem jak system nie domaga i korporacje chcą jeszcze więcej dla siebie, bo im już brakuje. Pracownikom też często różnie płacą, ale najgorzej jest z firmami z którymi mają podpisane umowy. Wszedłem pochwalić firmę RAGZ. Naprawili mi TV w pół godziny u mnie. Ale widze, że mało kto pisze, gyd jest zadowolony. A technik miał ze sobą jeszcze 7 kart na ten dzień. Ale nigdy nikomu nie dam 10 taka, bo zawsze można coś poprawić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o RAGZ - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w RAGZ?

    Zobacz opinie na temat firmy RAGZ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w RAGZ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

RAGZ
2.4/5 Na podstawie 136 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 143
    92-236 Łódź
  • NIP: 7292557901 KRS: 0000629140
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
RAGZ
Przejdź do nowych opinii