Chciałem kupić przęsła drewniane do płotu w dniu 12.04.2024. W informacji przy ogrodzie starsza pani (imienia nie przeczytałem, zapamiętałem siwe włosy) oznajmiła, że nie mogę wybrać towaru tylko sprzedają jak leci. a wcześniej już kupowałem te lamele i były w różnej jakości, więc konieczna jest selekcja. Na dodatek klient w sklepie może wybrać konkretną sztukę dowolnego towaru- tę która mu odpowiada. Widać, że pani zatrzymała się w PRL. Poprosiłem p. Sebastiana i tu całkiem inne podejście. Pełny profesjonalizm. Z uśmiechem na twarzy pomógł wybrać przęsła płotu takie jakie mi się podobały. Takich sprzedawców zatrudniajcie jeśli chcecie konkurować z Castoramą, a niedługo także z LeroyMerlin. Dziękuję panu Sebastianowi za miłą obsługę.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w OBI W-ch?
(usunięte przez administratora)
Nie Kolegę a Doradcę u którego czesto robie zakupy,bo z tego co piszesz to odnoszę wrażenie że konkurencja jest słaba skoro takie coś pisze (usunięte przez administratora)
Co to znaczy by konkurencja w ten sposób obrażała pracownika ,mają być opinie coś o pracodawcy a nie żale pracownikow lub ludzi z innych sieci
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w OBI W-ch?
Do wczoraj byłem stałym klientem piszę byłem bo spotkała mnie przykra niespodzianka. W dniu 2023-02-08 planowałem zakup kabiny prysznicowej oraz innych materiałów do remontu łazienki było po 17 tej już się ścimniało więc nawet nie zauważyłem wsadzdzonego za wycieraczkę wezwannia do zapłaty za brak ważnego biletu.Nie zauważyłem informacji że należy pobrać bilet parkingowy.Może to dla Marketu OBI nie jest ważne ale straciliście kolejnego klienta który pojedzie zrobić zakupy do Castoramy .OBI przez firmę ATPark Sp. Z.o.o ul.Stokrotek 51 w Jaworze która nabija sobie kasę a OBI traci klientów gratuluję takiej współpracy. A ten czatujący który czeka żeby tylko wetknąć wezwannie za wycieraczkę może staną by przy drzwiach i przypominał o pobraniu biletu parkingowego tyle w temacie.
Kiedy będą jakieś przyjęcia do pracy, bo nie widzę ogłoszeń teraz? I ile się zarabia? Ponoć ogólnie w PL sprzedawca ma 3.9 tys. do 4,7 tys. brutto.
Polecam. Zakupy robi sie szybko i moge liczyc zawsze na fachowa pomoc we pracownika
Bylam kilka dni temu w Obi w Wałbrzychu i taka wlaśnie spotkała mnie sytuacja jak napisał Nemesis.Mnie też zaciekawiło to co napisal cytuję Nemesis 16.07.2022 06:28 Kandydat , pierwszy raz spotykam się, sytuacją kiedy pracownik aż tak zabiega o komentarze od każdego z kupujących,pan Wojciech z działu budowlanego..., trzeba przyznać że bywa pomocny, jednak w moich oczach to kupujący sam powinien pomyśleć i wystawić opinie, niekoniecznie brać pod uwagę premie pracownika, stąd mój komentarz bardziej jest neutralny...:) O co tu chodzi. Dlaczego tak zabiega o te komentarze. Nemesis ma rację. Klient sam powinien dobrowolnie wystawić opinie a nie na prosbę pracownika. Moja opinia jest też neutralna tym bardziej że niektore komentarze nie do końca sa szczere tylko na prośbe pracownika. Jak traktować taką opinie
Skoro Pan Wojciech ma takie opinie to coś w tym jest ale skoro nie potrafisz sama wystawić opinie to musi Cie zachęcić, jak nie podoba Ci się jego obsługa idź do innego doradcy,ja nie raz byłam zlana ciepłym moczem przez innych pracownikow a z niemożliwego zrobiło się możliwe chłopak ma pojęcie i takie pisanie jak Twoje zniechęca innych ludzi do robienia zakupów w obi,zygac się che od tego co piszesz kobieto,ciekawa jestem jak Ty pracujesz,i zarabiasz strefa pewnie ale jak Ci nie odpowiada jego obsługa zawsze xastorama wita tam poziom obsługi jest super,nikt nic nie wie albo nie ten dział albo czysta spychologia,ja polecam Pana Wojciecha zawsze gdy jestem w Obi idę do niego P.Wojciecha ,Alub jak go nie widzę to do Pana Łukasza. G z dzialu Paneli 2 osoby które służą mi zawsze swoją pomocą, Andzia idź i sama zrób zakupy beż pomocy doradcyczemu prosi o opinie powiem Ci pewnie za to że udzielił Tobie Kobieto informacji a nie musiał i liczył na opinie może doczegos mu to potrzebne nie wnikam,liczy się obsługa a takiej obi nie miało od kilku lat i nie chodzi o Pana Wojciecha a o każdego pracownika obi ,opinie innych ludzi są szczere a Twoja raczej nie jeszcze raz pozdrowionka dla Pana Łukasza Wojciecha zespół kierownictwa budowac i cały dział budować pozdrawiam Aleksandra od oscieznic
Pojechalem kupic choinke. Trudne czasy, kasy malo. Z ceny 90 jest promo na 70. To jade. Zimno, snieg sypie -6 °C, to skulony wyskoczylem z auta i do marketu. Na dziale z choinkami z pilarka na wozku, slysze komunikat z radiowezla, wez bilet parkingowy. Cooo... To zostawilem zone z zakupami i pedze, bo od kiedy. W miejscu gdzie nie ma urzedow ani budynkuw 10cio pietrowych, jakis staczek kiwaczek zadecydowal o parkomatach a teraz bedzie wciskal innym kit, ze to dla ich dobra. Pedze do auta a tam mandat 100 zeta. Pedze do obslugi a tam slysze, ze co ja mam panu powiedziec jak ma pan to zaplacic. Zona wraca, ostatecznie bez zakupow, zostawionych pod kasa i pyta o co chodzi. Za cene parkingu i bez promocji to jedziemy do Castoramy, gdzie dookola sa centra handlowe albo do Swidnicy do Leroy Merlin, gdzie zrobimy rownie dobre zakupy jak w tym markecie. Jak twierdzi obsluga to dla mojego dobra. Oni jako market na tym nie zarabiaja, tylko firma zewnetrzna. To gratuluje zarzadzajacym. Bo zarabia firma zewnetrzna a wy gucio.. Taniej podjechac do innego marketu, biorac pod uwage, iz oddana jest do uzytku obwodnica i mozna szerokim lukiem ominac ten market. Odradzam.
Pozdrawiam Pana Wojciecha zawsze fachowo doradzi , widać że zna się na swojej pracy jak nikt inny
Pozdrawiam Pana Wojciecha , zawsze fachowo doradzi widać że ma pojęcie o swojej pracy ;)
Bardzo polecam pana Wojtka ponieważ bardzo zaangażował się w poszukiwania futryny takiej jakiej my oczekiwaliśmy mimo wielu starań i czasu poszukiwania okazały się sukcesem, pozdrawiamy ????
Ale to na miejscu taką mieli czy była specjalnie sprowadzana? Inni pracownicy też są tacy pomocni? :)
Szczerze polecam polecam P. Wojciecha duże zaangażowanie dla klienta czasem muszę poczekać aby na Niego trafić gdyż zajmoje się innymi klientami, ale czekanie popłaca, co do innych pracowników robią swoje ale nie z takim samym zaangażowaniem, co do ość i nie tylko P. Wojciech potrafi odnaleźć różne artykuły budowlane a to co napisał. Kamil to raczej wydaje mi się że na sklepie bo towar zamówiony wydają pracownicy z magazynu a nie ze sklepu, P. Wojciech pozdrawiam Aleksandra ze Świebodzic
miła i kompetentna obsługa działu ogród,polecam
Pań Wojciech z działu budowlanego bardzo pomógł mi w zakupach. Jego wiedza i wsparcie merytoryczne było bardzo cenne. Dziękuję jeszcze raz ????
Po wpisach widzę, że klienci to są niektórymi pracownikami tutaj zachwyceni, to miłe. ;p Jest możliwe, żeby za takie coś dostawać podwyżki? Albo może istnieje tu coś w rodzaju nagrody dla pracownika miesiąca?
W dniu 05.04.2022r. dokonywałam wyboru paneli podłogowych i kafli gresowych - miały być tego samego koloru i długości. Z pomocą przyszedł mi pracownik działu budować pan Wojciech. Udzielił mi bardzo fachowych porad a także pomógł w doborze koloru i wzoru poszukiwanych towarów. Brawo! za kompetencję, uprzejmość i cierpliwość. Przy takiej obsłudze klienta OBI może liczyć na kolejnych zadowolonych klientów.
Hej szczeze robiłam zakupy w ostatnim czasie i specjalnie polowałam na P.Wojciecha był na przerwie ale jak wrócił odrazu został poinformowany ze czekam na niego ,moim zdaniem bardzo dobry konkretny pracownik dużo pomógł doradził ją wyszłam zadowolona i wiem że wrócę do tego sklepu raz jeszcze
Dziękuję Pani Helenie z Działu Ogród Za bardzo fachową pomoc, kolejny raz W doborze środków do zwalczania Chwastów. Wspierał ją też w informacjach Młody człowiek Pan Artur. Dziękuję.
Bardzo ciekawi mnie w jakiej kwocie pracownicy otrzymują premie za pozytywne komentarze, pierwszy raz spotykam się, sytuacją kiedy pracownik aż tak zabiega o komentarze od każdego z kupujących,pan Wojciech z działu budowlanego..., trzeba przyznać że bywa pomocny, jednak w moich oczach to kupujący sam powinien pomyśleć i wystawić opinie, niekoniecznie brać pod uwagę premie pracownika, stąd mój komentarz bardziej jest neutralny...:)
Widzę i czytam i widzę że jakaś zazdrosc Cię nemesisie wzięła każdy się stara życie to nie bajka bywa pomocny owszem i to bardzo ale pomysł jak klient sam chce wystawia opinie to czemu sam tego nie zrobiłeś??
Nie każdy kupujący wie o tym że można tutaj taki komentarzy wystawić. Co oznacz u ciebie 'aż tak' czyli dokładnie jak?
Dzisiaj przy wyborze i zakupie kabiny prysznicowej pomagał nam Pan Tomasz. Jest to bardzo kompetentny, zaangażowany i bardzo miły doradca, godny polecenia. Bardzo jesteśmy zadowoleni ze współpracy z tym doradcą i będziemy go polecać naszym znajomym :))
Odbierałam dzisiaj zamowioną oscieznicę. Obsługiwana byłam po raz kolejny przez p. Wojciecha. Bardzo życzliwy i cierpliwy pracownik. Zaznaczam, że nie jestem łatwym klientem???? Dzięki profesjonalnemu podejściu i rozwianiu moich wątpliwości udało mi się zrobić potrzebne zakupy.
Ale jakiego rozwinięcia tak właściwie oczekujesz? Przecież chyba jasno się wyraziła, że jest bardzo zadowolona, więc o co chodzi? ;)
Podejrzewam, że chodziło jej o to, że jest po prostu wybredna i trudno wywołać u niej jakiekolwiek zadowolenie a w tym przypadku temu Panu się udało, bo był właśnie cierpliwy i pewnie wyrozumiały na jej kręcenie nosem czy coś. ;p Ale to tylko moja spekulacja. ;) Czy źle myślę?
Tragedia ten sklep. Projektantka niekompetentna. Zamówilismy towar na który czekalismy 1.5 tygodnia. Otrzymalismy smsa ze towar jest do odbioru i czekaliśmy 3 h albo dluzej bo nie mogli znalezc towaru i dostalismy towar z ekspozycji. Nie polecam.
Ja polecam projektantkę Emilke lub Katarzynę bardzo kompetentne wyrozumiałe i pomocne z nimi w OBI zaprojektować możesz wszystko
Bo to chyba kwestia indywidualna prawda? Pewnie zależy od pomieszczenia i tego co klient sobie zażyczy. Mnie tylko zastanawia ile tak właściwie liczą sobie tutaj za taki projekt, są jakieś średnie widełki czy jak rozliczanie z tego właściwie wygląda?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OBI W-ch?
Zobacz opinie na temat firmy OBI W-ch tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OBI W-ch?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OBI W-ch?
Kandydaci do pracy w OBI W-ch napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.