Opinie o Hotel Demel w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Hotel Demel. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Hotel Demel o rekrutacji.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Demel w Kraków

okradzeni pracownicy

Władze Państwa Polskiego wraz z jego służbami zostały poinformowane o prawdziwej działalnosci pani mecenas rotarianki i pana d rotarianina

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oddaj nam to co ukradłeś

pani mecenas jak pani może tak okradać ludzi ? ile wy (usunięte przez administratora) ukradliście pracownikom pieniędzy liczyliście kiedyś ? pysznicie się za cudzą krzywdę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
okradzeni

ZUS Inspektorat Krowodrza informuje że wobec Hotelu demel oraz puth demel jest wszczęte postępowanie egzekucyjne mające na celu wyegzekwowanie zaległych należności względem pracowników . I kto tu się bogaci i czyim kosztem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obiektywnie

panie d i pani d kompromitacja wstyd i hańba co robicie i do czego doprowadziliście

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Recepcjonistka
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

szukali pilnie kandydatek na recepcję, bo nie miał kto pracować, podobno nawet portierzy siedzieli na recepcji, atmosfera w trakcie rekrutacji luźna i mało profesjonalna, rozmowa z managerką, której brak było kompetencji, mówiono o atrakcyjnym wynagrodzeniu i premiach, ale czytając opinie o hotelu, trudno w te zapewnienia uwierzyć

Pytania

pytano o doświadczenie w pracy na recepcji, chociaż przekazano, że nie jest to aż tak ważne oraz o znajomość języków

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
oszukani

Miejsce pracy dramat i tragedia pod każdym względem , pracownik to przedmiot służący jako sztuka do ograbiania , warunki pracy powojenne , wyposażenie i wystrój wczesno komunist. rozlatujący się sprzęt , zimno wszędzie , hotel ruina ,głupota i niekompetencja wszech obecne , sprawy w sądach prac. upominających się o swoje , łamanie na każdym kroku praw pracowniczych , nie zgodne z prawem zawarte umowy zlecenia , brak pieniędzy na wszystko , kompromitacja kierow. na każdym kroku , (usunięte przez administratora)dziadostwo to z grubsza hotel Demel

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
okradzeni pracownicy

hotel demel to miejsce pracy tragedia ,to kaźnia bólu poniżania traktowanie drugiego człowieka jak śmiecia ,wykorzystywanie ,wyzysk , obrażanie , pozbawianie godności ludzkiej , śmieciowe umowy dla wszystkich , płace głodowe , brak pensji , sprawy w sadach od okradzionych pracowników , kary od PIP , zimno hotel nie ogrzewany , nie wolno wypić herbaty bo zostaniesz zwolniony , brak kasy na jakikolwiek towar , pracownicy służą demelą gość na szarym końcu , ważniejszy jest humor ich psa niż los pracownika hotel nie spłacony ani centa wszystko rabowane , kierowniczka to skandal głupoty , napuszczanie ludzi na siebie , a z drugiej strony właściciele udających niewiadomo kogo jakąś szlachtę ze słomą w butach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)
@okradzeni pracownicy

Współczuję im, że mieli takiego nieuka pracownika jak Ty :))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
okradzeni

panstwo demele wzywamy was !!!!! oddajcie bliźniemu to co im ukradliście nie bogaćcie się ludzką krzywdą ,zejdźcie z tej ścieżki na której żyjecie za cudze pieniązki i pysznicie się ,nie dostrzegacie bólu innych zadanego z waszych rąk kim wy jestescie naprawdę ??? diabłami na tej ziemi ?? udajacymi rotarian

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rost

Niestety kontakt z właścicielami nie jest łatwy, właściciele nie odbieraja korespondencji, odsyłają jeden do drugiego, celowo unikają kontaktu z pracownikami, jednym słowem partyzantka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brzydzę się obłudą tych ludzi

pani (usunięte przez administratora)i panie (usunięte przez administratora)najpierw oddajcie to co jestescie winni pracownikom , instytucją państwowym , bankom a potem dopiero idzcie do Rotary Clubu udawać ze komus pomagacie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jeden z wielu okradzionych

państwo demele przecież macie bliżej niż dalej - czy zastanawialiście sie kiedyś czy warto było ??? czy warto było tylu ludziom wyrządzić tyle krzywdy ?? czy warto było z perspektywy czasu skrzywdzić tyle ludzi ??? czy położyliście na wadze serca co było ważniejsze ? - pieniądze zdobyte krzywdą ludzką których i tak nie macie czy ból tylu ludzi i ich nienawiść do was jak wy czujecie się w Kościele Katolickim w niedziele

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
okradzeni pracownicy

demel jest skazany prawomocnym wyrokiem na 3 lata wiezienia w zawieszeniu na 3 lata za oszustwa finansowe względem pracowników jego zona to pani mecenas oboje udają rotarian dla zmylenia otoczenia ,w sadach pracy mają na razie ,kilka spraw założonych od okradzionych pracowników to hipokryci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ochoch

Demelowie są ok może nie dla kucharki co wynosi z hotelu reklamówki z mięsem na weekendowy obiad i zostaje przyłapana ogółem większość komentarzy to taka polska zazdrość o trochę grubszy portfel i tyle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownictwo the best
@ochoch

Antagonistą grubszego portfela kierownictwa, jest cieniutki portfel pracowników. Powód kuriozalny, niewypłacane należności pracownicze lub wypłacane z dużym opoźnieniem, brak premii. Czy jest z czego się cieszyć!?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
personel

Kierowniczko malowana przeciez wszyscy wiedzą że nie masz zielonego pojęcia o tym co robisz i Ty też o tym wiesz kompromitujesz hotel i siebie a jedną metodą na sukces Twój polegający na trwaniu jest skłócanie i manipulacja personelem Zło jakie robisz i wprowadzasz służy tylko Tobie Ogrom skarg gości ukrywasz a efekty Twojej pracy są widoczne gołym okiem i wszyscy o tym wiedzą Kończysz ten hotel swoją nieudolnością i głupotą ale jaki pan taki kram

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ann

nie placili zusu pensji godzin nadliczbowych prowizji ekwiwalentu za urlop

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do ann
@ann

Nie płacili Ci "zusu pensji godzin nadliczbowych prowizji ekwiwalentu za urlop" a Ty mimo to pracowałaś tam kilkanaście lat?? Gratuluję!:)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ann
@do ann

no widzisz i dalej pracuję :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

pracownicy pracowali w tym hotelu ponieważ atmosfera była fajna i może też mysleli, że w końcu kiedyś dostaną należne im pieniadze...ale widocznie byli bardzo naiwni...atmosfera była fajna dopoki nie pojawiły się osoby, które wspinaja się po szczeblach karieery kablując i wymyslając nieprawdziwe historie na współpracowników,którzy im akurat nie spasuja donosząc do szefa, sieją intrygi i ploty,podwazaja kompetencje byłych pracowników byleby osiągnąć cel...i osiągnęły...i co z tego? czy mogą spojrzeć na swoje odbicie w lustrze z czystym sumieniem???chyba nie a jeśli tak to znaczy że są puste i raczej sumienia nie maja!!!Jeśli więc kompetencja polega na fałszu, obłudzie to kadra "kierownicza" ja posiada.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
to prawda
@pracownik

Dopóki w hotelu nie pojawiła się kierowniczka (usunięte przez administratora)., kadra była zgrana, kompetentna, była chwalona przez gości za jakość obsługi. Wielu z tych pracowników pracowało w hotelu od kilkunastu lat, to samo z siebie o czymś świadczy!!! Czemu pracownicy się wcześniej nie zwolnili...nie wynika to z ich nieudolności i głupoty, ale z tego, że pracowali w niewiedzy, że kierownictwo nie płaci im składek zus, bo było to przed nimi skrzętnie ukrywane i ciągle się łudzili, że w końcu dostaną zaległe wynagrodzenia. Kierowniczka kreuje się na fachowca wysokiej klasy, a tak naprawdę nic sobą nie reprezentuje. Intrygi, manipulacje,fałszywa obłuda,donosicielstwo to jej sposób na zgrany zespół. Dlaczego zwalnia się zgrany zespół, osoby z wiedzą, kompetencjami, znajomością języków obcych, z dobrymi opiniami wśród gości, pracujących od lat w hotelu???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Do J.
@to prawda

To w końcu składki ZUS czy pensje mieli nie wypłacaną? Sami sie zwolnili ci kompetentni pracownicy czy zostali zwolnieni przez niekompetentna kierowniczke? Raz piszesz tak, raz tak. Zdecyduj sie J.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
incompetent M.
@to prawda

Osoba, która to napisała nie ma najwyrazniej pojęcia o obowiązkach pracowniczych oraz standardach obsługi gościa w hotelu. Proponuję otworzyć własny hotel i zatrudnić tych wszystkich "wykształconych i kompetentnych" pracowników, którzy w hotelu Demel: okradali pracodawcę wynosząc z restauracji produkty spożywcze; okradali innych współpracowników; wynajmowali brudne lub zajęte już pokoje, nagminnie mylili się przy wprowadzaniu rezerwacji; prowadzili prywatne rozmowy w recepcji przy gościach, którzy musieli czekać aż łaskawie skończą rozmowę; spali na nocnych zmianach w recepcji przy otwartych drzwiach do hotelu; zostawiali recepcje bez nadzoru na 30min robiąc sobie przerwę; podawali błędne informacje o ofercie hotelu; nie odpisywali na e-maile lub odpisywali po 3 dniach z błędami ortograficznymi i stylistycznymi; w recepcji obsługiwali gości w pozycji siedzącej; byli nieuprzejmi i aroganccy względem gości. A kompetencje? -brak znajomosci M Word czy Excel; -podstawowa znajomość j.angielskiego, -trudności z prostymi matemetycznymi obliczeniami (np.wydawanie reszty); -niedokładność; -naganna aparycja (niechlujny wygląd, teatralny makijaż); -trudności z przyswajaniem nowej wiedzy..itd. Przykłady ich "wspaniałej pracy" i kompetencji mogłabym mnożyć. Łatwo jest oceniać i oczerniać pracodawcę wypisując bzdury w internecie. Szkoda, że pracodawca nie może wystawić opini tym wszystkim "wspaniałym" pracownikom. Reasumując - czasy kiedy obowiązywało powiedzenie: "czy się stoi, czy się leży to wypłata się należy" dawno mineły i dziś aby uczciwie zarobić trzeba chcieć pracować i więcej niż przeciętnie od siebie wymagać a nie tylko liczyć na wypłatę za mizerną pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kandydatka na recepcję
@incompetent M.

Ile jadu i bezzasadnych oskarżeń płynie z tego tekstu, w stosunku do byłych pracowników. Jakże zawistna i prymitywna musi być autorka tego postu, w myśl zasady "po trupach do celu". Żeby się wykazać u pracodawcy, nie wystarczy posiadać inteligencję, wiedzę oraz być fachowcem w danej branży, należy również mieć poukładane w głowie oraz szanować współpracowników - czego autorce niestety brakuje i słowa "szanuje" widać nie zna - a nie "oskarżać" pracowników. Czy Wszyscy Ci pracownicy zostali zwolnieni w związku ze wskazanymi oskarżeniami???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
iwona

wasze wypowiedzi świadczą tylko o waszej glupocie. pracuje tam od jakiegos czasu, pensja na czas, atmosfera pracy bardzo dobra. Stara kadra pewnie pleciala bo sie nie nadawała do pracy i wreszcie ktos z kierownictwa przejrzal na oczy. Pracowalam w paru Krakowskich hotelach i ten hotel mogę polecić z czystym sumieniem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie sposób nie zareagować na kłamstwo
@iwona

Koleżanko, sumienia to Ty nie masz, bo piszesz nieprawdę. Pracowałam w tym hotelu kilka lat i to co piszesz mija się z prawdą. Nie płacili składek zus, pensji na czas, co chwilę kontrole PIP i nakazy wypłaty zaległych wynagrodzeń tytułem niewypłacanych ekwiwalentów za urlop, godzin za pracę w godzinach nadliczbowych, za pracę w nocy, które nie były realizowane. Zwolnieni pracownicy otrzymują z PIP informacje o sprawach w Sądzie Pracy jako osoby poszkodowane. Stara kadra została zwolniona, ponieważ miała za duże kompetencje i przeszkadzała kierowniczce w swobodnym zarządzaniu, w końcu nie musi się liczyć ze zdaniem osób wykształconych i z praktyczną wiedzą. Kierownictwo powinno przejrzeć na oczy, ale w temacie wypłacenia zaległych wynagrodzeń w stosunku do pracowników, a nie liczyć na przedawnienie zaległości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie sposób nie zareagować na głupotę
@nie sposób nie zareagować na kłamstwo

Czegoś tu nie rozumiem. Dlaczego te "kompetentne i wykształcone osoby z praktyczna wiedza" pracowały po kilka lat w firmie w której były oszukiwane? W Krakowie jest ok 500 obiektów hotelarskich, z takimi kompetencjami i wiedza bez problemu powinny znaleźć lepsza prace. Więc albo te osoby są tak nieudolne i niekompetentne, ze mimo złego traktowania nie były w stanie odejść do lepszej firmy i czekaly az w koncu kierownictwo przejrzy na oczy i je zwolni albo w tej firmie nie jest wcale tak jak piszesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tyle jest ktos wart w jaki sposob szanuje ludzi
@Nie sposób nie zareagować na głupotę

ci głupi na szczęście sie zwolnili sami, jakie kierownictwo to osoby bez pojęcia o zarządzaniu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jakamś tam śniadaniowa

md zapłacił mi wszystkie nalezności wstecz plus odsetki warto wierzyć w Sądy Pracy i domagać się o swoje dlaczego mają się bogacić (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kelnerka

To pokazuje, ze warto walczyc o swoje prawa pracownicze w Sadzie Pracy. Gratuluje stanowczosci i wytwalosci Joanno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do-Dots

Może w końcu odpowiednie służby zajmą się działalnością tej firmy, nikt nie jest bezkarny. Dziwię się pracownikom tej firmy, że tak łatwo dają się wykorzystywać i nie walczą o niewypłacone im pieniądze, przedawni się termin wypłaty i nic później nie zrobią. Stara kadra, bardzo dobrze pracująca latami w hotelu, została zwolniona przez kierowniczkę, mistrzynię intryg i manipulacji, w końcu sisters dopięły swego i rządzą w hotelu. Szkoda tylko, że z tak wymiernym skutkiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
okradziona przez demelów

marian demel to oszust złodziej i kłamca Zal mi poniekąd takich ludzi niech sobie żyją za ukradzione nam pieniadze i udają że są rotarianami

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Demel - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Demel?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Demel tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hotel Demel?

    Kandydaci do pracy w Hotel Demel napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Hotel Demel
1.7/5 Na podstawie 51 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Głowackiego 22
    30-085 Kraków
  • NIP: 6771736216 KRS: 0000034741
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Demel
Przejdź do nowych opinii