Jestem (niestety) byłą klientką salonu. Po masażu, który był całkiem niezły, wciśnięto mi pakiet depilacji laserowej. Dlaczego „wciśnięto”? Ano dlatego, że nie mam jak się umówić na zabieg, od lutego próbuję skontaktować się z kliniką. Telefony są odrzucane, na skrzynkę mailową nikt nawet nie zagląda. Dziesiątki polaczeń, kilkanaście wysłanych maili, złożona miesiąc temu reklamacja i… cisza. Tysiąc złotych poszło w błoto, raczej tej kasy juz nie odzyskam. Sprawa co prawda została przeze mnie skierowana do rozpatrzenia przez Rzecznika Praw Konsumenta, jednak patrząc na pozostałe opinie bylych klientow, nie łudzę się, że coś to da. Życzę właścicielce powodzenia, bo karma wraca. Kup se coś ładnego za ten hajs ;)
Zabiegi wykonywane rożnie, w zależności od ilości klientów w danym dniu.Często nie wszystko z pakietów jest zrealizowane. Panie kosmetyczki miłe, ale usilnie namawiają do wykupienia kolejnych zabiegów. Koszmarem jest natomiast zachowanie właścicielki. Kilka razy zdarzyło mi się być akurat w salonie podczas awantur, bo tak to chyba należy nazwać. Wyzwiska personelu, ubliżanie i mieszanie z błotem wychodzi tej kobiecie idealnie. Bez żadnych skrupułów w obecności klientów poniża personel. Osoby oczekujące nie wiedzą jak się zachować, są wystraszone. Osobiście jestem zbulwersowana takim zachowaniem pracodawcy. Uwagę należy zwracać bez obecności osób postronnych, a przede wszystkim klientów, którzy przyszli się zrelaksować a trafili w sam środek tajfunu. Nie polecam ze względu na panującą atmosferę.
Co znaczy, gdy pracownik pisze, że można się dużo nauczyć, na kliencie?Oczekuje, płacąc za usługę niemałe pieniądzę, że otrzymam profesjonalnie wykonamy zabieg, już z umiejętnościami pracownika. Jeśli chodzi o szefową, to brak jej kultury, nie upomina się pracownika nawet jeśli ma jakieś zarzuty przy klientach, a spotkałam się z takim zachowaniem. Jeśli chodzi o zabiegi, to nie wiem co tak wszyscy zadowoleni, zarówno fryzjerka nic ciekawego jak i zabiegi. Skrócony ich czas, omijanie zabiegu na ciele, n.p. ma być na twarz, szyje i ręce a wykonany jest bez szyi. Nie podobało mi się zmuszanie niemalże, do podpisywania zgód, oświadczeń i co tam jeszcze idąc tylko do fryzjera, to było wówczas moje pierwsze wizyta. Na kolejne jak wielu dałam się namówić, sprytne dziewczyny robią to umiejętnie. Tu należy im się pochwała, choć uważam, że stałam się ofiarą, ale to już moja wina. Mają słaby system ewidencjonowania klientów, wciąż ,,kopią" w papierach, czegoś szukają w nich zamiast mieć to skomputeryzowane. No dobrze, trochę tu naświetliłam sytuację, ale przyznam, że kawę mają dobrą, na osłodę są czekoladki i miłe panie. Sam salon też ładny, ale to tyle z pozytywów.
Praca fajna , można się dużo nauczyć .
Masz na myśli jakieś szkolenia albo kursy? Czy tak po prostu naukę poprzez doświadczenie? :) Czy poza tym warunki pracy są ok? Mozna liczyć na umowę o pracę?
Praca w bardzo dobrej atmosferze, zgrany zespół. Praca daje możliwość ciągłego rozwoju i poszerzania własnych kompetencji. Polecam
ten rozwój brzmi fajnie a powiesz jakiś konkret odnośne tego? W Twoim przypadku, w jaką stronę? chyba tylko kwestii wynagrodzenia nie poruszyłeś, można spytać czemu?
Atmosfera w pracy jest świetna, klienci przyjemni zawsze zadowoleni z efektów zabiegów. W salonie można rozwijać swoje umiejętności oraz pasje. Polecam ☺️
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?
Pani Piętka bardzo źle traktuje swoich pracowników. Krzyczy na nich nawet przy klientach a klienci nie wiedzą jak mają się zachować. Pewna dziewczyna przez nią płakała bo tak nakrzyczała, że nawet osobie słyszącej robi się głupio bo przychodzi do miejsca mającego na celu zrelaksowanie się, a słyszy takie coś? Jak ktoś ma się zrelaksować? Eh, po prostu brakuje słów… trzeba mieć stalowe nerwy słysząc takie wypowiedzi kierowane do drugiego człowieka. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Plis więcej szacunku do siebie!
I mimo tego klienci wciąż przychodzą i deklarują zadowolenie jak w ostatnich opiniach?
Widze, że dosyć sprawnie idzie klinice usuwanie PRAWDZIWYCH opinni o tym miejscu. Pracowałam tam 3 lata temu, opinie wstawiałam w tamtym roku, ponieważ sama myśl o tym miejscu pracy powodował u mnie ogromny lęk. Umowa to śmiech na sali 1/4 etatu, a pracujesz ok 200h. Szefowa obraża i poniża pracownice na każdym możliwym kroku. Ja za miesiac swojej pracy nie otrzymałam wypłaty. Jednym słowem bardzo nie polecam i przestrzegam przed tym miejscem młode dziewczyny, które chcą zdobyć doświadczenie
Polecam pracę, pensje Ok i dużo zabiegów
Dobra praca polecam
Pensje wypłacane na czas, dużo zabiegów których można się nauczyć i zdobyć doświadczenie
Pracowałam w tym miejscu i nie wiem skąd tu tyle złych opini bo praca w tym miejscu była super doświadczeniem . Polecam wszystkim
Dużo zabiegów , wszystko na wysokim poziomie . Nie wiem skąd te negatywne wpisy
Profesjonalne podejście do klienta, polecam
Jestem klientka od roku i jestem zadowolona z usług .
Wiele zabiegów wiec można się dużo nauczyć . Polecam wszystkim
Praca ok , można zdobyć doświadczenie i dużo się nauczyć
Fajna praca, super ludzie
Idealna praca by zdobyć wiedzę i doswiadczenie w dziedzinie kosmetologii. Różnorodność zabiegów, duzo wiedzy i praktyki. Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?
Zobacz opinie na temat firmy WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 136, z czego 126 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!