Opinie o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników na temat pracodawcy WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka, lecz również Klientów firmy. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka o rekrutacji.

Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka w Warszawa

Anna

Dot. Prowadzonej kliniki Skin like Silk, wl. Sylwia Pietka. NIE POLECAM! Nie polecam! Nie polecam! Stanowczo Odradzam! Jesli nie chcecie sobie psuc nerwow i tracic czasu na "przepychanki" unikajcie tego miejsca. Dostalam "wizyte" w tej pseudo klinice jako prezent urodzinowy, masaz relaksacyjny. Masaz poprawnie wykonany, widac bylo, ze pani sie starala i na tym pozytywy sie koncza. Zimno w pomieszczeniu, w ktorym leży sie praktycznie nago, brak swiec zapachowych, które mialyby wprowadzic w ten stan relaksu. No ale to pominę, bo wiecej nerwow trace teraz na odzyskanie pieniedzy za zabieg (600 zl), do ktorego nie doszlo, poniewaz z przyczyn zdrowotnych zmuszona bylam z niego zrezygnowac. O zwrot pieniedzy dopominam sie od 29.10.2019. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam info, w jaki sposob moge zlozyc reklamacje, dostalam adres email na ktory należy wysłać korespondencje i czekać na odpowiedź od managera. Po kilku dniach i wyslaniu kolejnego emaila, bo odpowiedzi ciagle brak ponownie zadzwonilam. Otrzymalam informacje, ze manager byl na zwolnieniu, pozniej na urlopie, ze email jest i bedzie wkrotce odpowiedz. Kolejny tydzien i brak odpowiedzi. Ponownie email do managera, ktory jest jedyna kompetentna i wladna osoba. Emaile rowniez wysylalam na adres ogolny. Po okolo miesiacu dostalam nowy adres email, gdzie nalezy skierowac korespondencje oraz zapewnienie (w rozmowie telefonicznej), ze teraz email trafi do wlasciciela i On odpowie. Oczywiście cisza. Kolejny telefon do pseudo kliniki. Reklamacje to jednak tylko na pismie i listownie lub zlozyc w recepcji, w siedzibie. Poszlam zlozylam. Pomimo kolejnych zapewnien, ze ktos odpisze - odpowiedzi nadal brak. W między czasie kontak poprzez fb. Zapewnienie - ktos odpisze. Od dwoch miesiecy Emaile z trescia reklamacji wysylam regularnie okolo dwie wiadomosci tygodniowo - odpowiedzi brak, pieniedzy brak. Telefony nie pomagaja. Zlozenie pisma nic nie dalo. Kontak fb - na nic. Dzis wyslalam pismo ze skarga do organu nadzorujacego, czekam na odpowiedz. Jestem strasznie zawiedziona, ze w tych czasach ludzie dopuszczaja sie tak skandalicznego zachowania. W tej pseudo klinice jest brak poszanowania klienta oraz jego czasu. Panuje ogolna niewiedza i niekompetencja. NIE POLECAM, NIE POLECAM I JESZCZE RAZ NIE POLECAM!

Woszba
Klient

Witam, Poszkodowane klientki proszę o zgłaszanie się na Komendę Rejonowa Policji Warszawa II; Antoniego Malczewskiego 3/5/7, 02-617 Warszawa w celu zgłoszenia stosownego pisma, można również napisać listownie. Ponieważ właścicielka salonu wyłudza pieniądze jest to traktowane jak przestępstwo i policja się tym zajmie a im więcej nas się zgłosi tym szybciej zajmą się sprawa.

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie SYLWIA PIĘTKA?

1
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Sylwia Piętka? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Bp Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Niestety nigdy , ja do od marca do dziś nie dostałam ;)

Administrator Nowy wpis

WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka prowadzi rekrutację na stanowisko Recepcjonistka / Recepcjonista w Warszawa. Jeśli wiesz, jak wygląda ten proces, podziel się swoimi wrażeniami. Mogą to być cenne informacje dla osób, które rozważają pracę w firmie.

Weronika Nowy wpis
Klient

(usunięte przez administratora) Omijajcie to miejsce szerokim łukiem. Pseudo salon kosmetyczny, który utrzymuje się z wyłudzenia pieniędzy i oszukiwania w różnorodny sposób ludzi, którzy wcześniej, tak jak ja nie czytali opinii na ich temat. Trafiłam tam wykupując groupon na masaże VIP dla 2 osób. Sam masaż był ok, jednak nie spodobało mi się to, że do pokoju co chwilę zaglądały jakieś osoby, w którym na domiar złego było zimno. Podczas ostatniego zabiegi Panie kosmetyczki zaczęły namawiać nas na inne usługi w promocyjnych cenach, na które trzeba było zdecydować się już. Pomimo rzeczy, które mi się nie podobały skusiła mnie dobra cena i baaaardzo miła obsługa. Dałam przekonać się na komplet zabiegów depilacji laserowej. Po ustaleniu terminu na pierwszy zabieg, nagle okazało się, że muszę zapłacić za usługi od razu. Nie zastanawiając się dłużej, zapłaciłam kartą i wyszłam. Wracając do domu coś nie dawało mi spokoju i zaczęłam czytać opinie na temat salonu. To czego się dowiedziałam spowodowało, że wróciłam w przeciągu 30 minut na miejsce, chcąc zrezygnować z zabiegów i odzyskać swoje pieniądze. Panie kosmetyczki powiedziały, że nie mogę otrzymać zwrotu gotówki, bo płaciłam kartą i dały mi karteczkę z mailem do swojego managera, w celu złożenia rezygnacji i zwrotu wpłaconych pieniędzy. Okazało się, że pseudo manager jest prawnikiem. Zgodnie z moimi przypuszczeniami dostałam informację o niemożności zwrotu gotówki, ponieważ salon jest w gotowości wykonać mi dane zabiegi oraz, że były one w promocyjnych cenach. Zagłębiając się w opiniach innych poszkodowanych klientów, dowiedziałam się, że jedyną szansą na odzyskanie pieniędzy jest zgłoszenie reklamacji do swojego banku czyli (CHARGEBACK). Tak też zrobiłam i po 2 miesiącach otrzymałam zwrot gotówki na konto. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług. (usunięte przez administratora)Ja niestety tym razem dałam się nabrać.

Galax
Klient

Pragne podzielic sie rowniez z Panstwem niestety zla opinia Saloniem pani Pietki. Cos okropnego , nie polecam. (usunięte przez administratora) Obsluga wrecz okopna, brak jakiejkolwiek organizacji, ciagle bledy w zapisach na zabiegi...dzisiaj to wiem ze to jest celowe. Ostrzegam i nie polecam pomimo konkurncyjnych cen.przed tym salonem na ul. Modzelwskiego. 27 w Warszawie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Sylwia Piętka poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
logo firmy Art Directora do pracy w teamie
Warszawa
Bluecloud Interactive Sp. z o.o.
(48 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Obsługi Klienta (2 stanowiska)
Warszawa
Rayner Intraocular Lenses Limited
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
BYŁY Klient
Klient
 Pytanie

Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim traktowaniem Klienta. Kompletny brak szacunku, łamanie praw konsument, cywilnych, bezprawne wzbogacanie się właścicielki moim kosztem i jedno wielkie (usunięte przez administratora) i łamanie prawa. Jak to jest możliwe, że takie miejsce jeszcze funkcjonuje? Przez takich ludzi cierpią dobrzy i solidni przedsiębiorcy, bo złe doświadczenia niestety zapisują się w pamięci. Wysłałam mnóstwo wiadomości i dzwoniłam wiele razy i jestem traktowana jak powietrze. Zero uczciwości i szacunku do drugiej osoby. Wydałam ogromne dla mnie pieniądze na serie zabiegów laserowych, które jak się okazała z powodów zdrowotnych nie mogę zrobić i przedstawiłam zaświadczenie od lekarza i zostałam po prostu zlekceważona, a pieniądze salon sobie po prostu zatrzymał. Od 4 miesięcy właścicielka nie chce zwrócić mi pieniędzy co jest niezgodne z prawem. Zdecydowanie polecam omijać to miejsce szerokim łukiem. Walka o moje pieniądze kosztuje mnie dużo stresu i nerwów

Rysia
Klient
@BYŁY Klient

Ta sytuacja jest bardzo podobna do mojej tylko ze ja zaczynam walkę. Ze względu na zdrowie również nie mogę kontynuować zabiegów laserowych, chciałam zwrotu pieniędzy właścicielka zaczęła kłótnie ze nie przyjmuje reklamacji nie odda mi pieniędzy zaczęła straszyć nagraniem wideo ochrona i policja. Wyzywała mnie od (usunięte przez administratora) a na koniec z uśmiechem na ustach ze prowadzi ta firmę nie od dziś i ktoś taki jak ja nic jej nie zrobi a kamery nie nagrywają dźwięku.

Mmmm
Klient
 Pytanie
@BYŁY Klient

Czy może się Pani że mną skontaktować? marcelinka155@wp.pl

Mmmm
Klient
@Rysia

Proszę o kontakt marcelinla155@wp.pl

Zły mail
Klient
@Mmmm

Proszę o kontakt marcelinka155@wp.pl W poprzednim był błąd

ANNA
Klient

Chciałbym ostrzec wszystkie osoby które chcą skorzystać z tej kliniki. Miałam wykonywane tam trzy zabiegi które nie przyniosły żadnych efektów /nie nabierzcie się jak pracownice mówią że trzeba wykupić pakiet aby były efekty/. Ja miałam 10 zabiegów depilacji laserowej całego ciała /wyniosło to kilka tysięcy/ nie widzę żadnej różnicy. Gdzie wmawiano mi ze wystarczą 4. Umawianie wizyt to jakiś koszmar wiecznie nie maja terminów /idą po prostu na ilość a nie jakość/. Gdzie przy depilacji max mogą być 3 miesiące różnicy miedzy zabiegami. Podają prze telefon błędne daty zabiegu STRATA CZASU!!!!! Za każdym razem zabieg był wykonywany przez inna osobę /raz było to 15 min a raz 30/. Brak jakiejkolwiek prywatności w gabinecie, co rusz ktoś wchodzi. Często jest tak że są dwie osoby jedna wykonuje zabieg a druga wciska kolejne zabiegi /stały tekst: " ale ta promocje mogę zaproponować tylko dziś" oczywiście na pakiet zabiegów/. Brak jakiejkolwiek swobody. Reklamacji też nie uznają tłumacząc się że salon nie podpisuje z nami umów o dzieło i nie zapewnia rezultatów. Jeżeli ktoś miał podobnie ostrzegajcie znajomych bo po prostu tak nie powinno być.

Mm
Klient
@ANNA

Cześć. Jeśli jesteś zainteresowana w sprawie pozwu zbiorowego w zakresie depilacji to proszę o kontakt na maila marcelinka155@wp.pl Też jestem pokrzywdzona klientka.

Mmm
Klient
@ANNA

Bardzo proszę o kontakt marcelinka155@wp.pl

Ja
Kandydat

PRACOWNICA salonu zaprosiła mnie na dzień próbny. Mimo 4 przepracowanych godzin nie udało mi się w tym dniu porozmawiac z pania prezes, bo sobie poszła. Nie otrzymałam zapłaty. Po co im pracownicy skoro maja tania sile robocza.do tej pory zero kontaktu. Absolutnie nie polecam

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie SYLWIA PIĘTKA?

1
Bb
Były pracownik
@Pytanie

Niestety zadnych gdyz ona nie jest przy wiekszosci rozmow o prace .... ja zostalam przyjeta tam do pracy przez recepcjonistke ... po krotkim czasie mojej pracy zaczelo brakowac pracownikow na stanowisko na ktorym ja pracowalam i poleceniem szefowej bylo to abym to ja sprawdzala czy owe przyszle pracownice się „nadają” no ŚMIECH NA SALI .... OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM JEŚLI NIE CHCECIE SIĘ NABAWIĆ NERWICY TAK JAK JA ... pół roku mojego życia zmarnowane na pracę w tym ... nie boję się tego powiedziec (usunięte przez administratora)PRACY !

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Bb

Możesz powiedzieć coś więcej?

Bb
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydatka

Coś więcej to znaczy ?

magmomi@wp.pl
Klient
 Pytanie
@Bb

czy mogę prosić o kontakt?

Bb
Były pracownik
@magmomi@wp.pl

Ok proszę napisać swojego maila odezwę się do Pani

Ibi
Klient
 Pytanie

Witam jestem była klientka salonu, Najgorszy salon w jakim kiedykolwiek był a w szczególności Właścicielka okropna kobieta nie szanuje pracownic, krzyczy, wyzywa, popycha szarpie, nawet potrafi uderzyć To jest pracodawca??? Pytam się??? Stosuje (usunięte przez administratora) wobec pracownic zastrasza,(usunięte przez administratora) i grozi. Drogie panie omijajmy ten salon wielkim łukiem. Ta kobieta powinna się leczyć.

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Sylwia Piętka? Można dołączyć rodzinę?

Woszba
Klient

Witam drogie klientki, klientów. Niestety pomimo, iż jestem uważna osoba, pracownicom z zakładu Wake up Beauty również udało się wyłudzić ode mnie pieniądze i podobnie jak u większości was, zabiegi się nie odbyły a pieniądze nie zostały zwrócone. Po rozmowie z Rzecznikiem Praw Konsumenta udało mi się ustalić, ze aby P. Sylwia Piętka oddala pieniądze, dostała kare i stanęła przed sadem, potrzebny jest pozew zbiorowy. Po rozmowie z moim prawnikiem udało mi się ustalić, ze potrzeba 10 osób aby taki to pozew zrobić. Zostawiam wam swojego maila, chętne/chętnych proszę pisać: barbara.woszewska@wp.pl. Sila w nas, aby położyć kres takiemu działaniu i wyłudzaniu pieniędzy.

Mania
Klient
@Woszba

Również miałam wykupione zabiegi w firmie wake up Beauty i wauczery na zabiegi dałam na prezent no masakra pieniędzy już pewnie nie odzyskam ????

Zuza
Kandydat

Mialam doczynienia z Panią Piętką w nieco innych okolicznościach niz spotkania w jej z tego co widze-pseudo salonie, traktuje innych ponad siebie przechwalając się ile posiada pieniędzy, a inni są dla niej dnem. Zapewne równie źle traktuje pracowników, jak pracowników sklepu czy restauracji. Nie ma co tracić nerwów na tą kobiete.

Anna

Dot. Prowadzonej kliniki Skin like Silk, wl. Sylwia Pietka. NIE POLECAM! Nie polecam! Nie polecam! Stanowczo Odradzam! Jesli nie chcecie sobie psuc nerwow i tracic czasu na "przepychanki" unikajcie tego miejsca. Dostalam "wizyte" w tej pseudo klinice jako prezent urodzinowy, masaz relaksacyjny. Masaz poprawnie wykonany, widac bylo, ze pani sie starala i na tym pozytywy sie koncza. Zimno w pomieszczeniu, w ktorym leży sie praktycznie nago, brak swiec zapachowych, które mialyby wprowadzic w ten stan relaksu. No ale to pominę, bo wiecej nerwow trace teraz na odzyskanie pieniedzy za zabieg (600 zl), do ktorego nie doszlo, poniewaz z przyczyn zdrowotnych zmuszona bylam z niego zrezygnowac. O zwrot pieniedzy dopominam sie od 29.10.2019. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam info, w jaki sposob moge zlozyc reklamacje, dostalam adres email na ktory należy wysłać korespondencje i czekać na odpowiedź od managera. Po kilku dniach i wyslaniu kolejnego emaila, bo odpowiedzi ciagle brak ponownie zadzwonilam. Otrzymalam informacje, ze manager byl na zwolnieniu, pozniej na urlopie, ze email jest i bedzie wkrotce odpowiedz. Kolejny tydzien i brak odpowiedzi. Ponownie email do managera, ktory jest jedyna kompetentna i wladna osoba. Emaile rowniez wysylalam na adres ogolny. Po okolo miesiacu dostalam nowy adres email, gdzie nalezy skierowac korespondencje oraz zapewnienie (w rozmowie telefonicznej), ze teraz email trafi do wlasciciela i On odpowie. Oczywiście cisza. Kolejny telefon do pseudo kliniki. Reklamacje to jednak tylko na pismie i listownie lub zlozyc w recepcji, w siedzibie. Poszlam zlozylam. Pomimo kolejnych zapewnien, ze ktos odpisze - odpowiedzi nadal brak. W między czasie kontak poprzez fb. Zapewnienie - ktos odpisze. Od dwoch miesiecy Emaile z trescia reklamacji wysylam regularnie okolo dwie wiadomosci tygodniowo - odpowiedzi brak, pieniedzy brak. Telefony nie pomagaja. Zlozenie pisma nic nie dalo. Kontak fb - na nic. Dzis wyslalam pismo ze skarga do organu nadzorujacego, czekam na odpowiedz. Jestem strasznie zawiedziona, ze w tych czasach ludzie dopuszczaja sie tak skandalicznego zachowania. W tej pseudo klinice jest brak poszanowania klienta oraz jego czasu. Panuje ogolna niewiedza i niekompetencja. NIE POLECAM, NIE POLECAM I JESZCZE RAZ NIE POLECAM!

Ewa
Klient
@Anna

mam podobny problem, napisz do mnie prosze na email iiwwoona@gmail.com

Berta
Klient
@Ewa

mam taki sam problem, napiszcie do mnie może razem coś wskóramy beata.radzanowska@mail.com

Aneta
Klient
 Problem
@Ewa

Też mam ten problem proszę o kontakt anetamirgos7@o2.pl. Pozdrawiam

Maja
@Anna

Co do początku Pani wpisu, czy zgłaszała Pani fakt, że jest Pani zimno komuś z obsługi? Każdy ma inne odczucia i może dla innych było odpowiednio i wystarczyło to zgłosić? Co do drugiej części wpisu - czy sprawa została już wyjaśniona? Minął rok od dodania Pani opinii. Jak to się skończyło?

Basia
Klient
@Maja

Maja Tez mam problem ze zwrotem pieniedzy. Personel nie powazny, Pani na recepcji zero szacunku dla klienta. Pelna tupetu i bezczelnosci.

Blanka
Klient
 Pytanie
@Basia

Witam, od kilku miesięcy mam niestety podobny problem i z tego co widzę jest więcej poszkodowanych. Może warto utworzyć grupę i razem coś zdziałać? Nie wiem czy odzyskamy pieniądze, ale może uda się ostrzec innych Klientów i wyciągnąć jakieś konsekwencje i tych nieuczciwych działań lub przynajmniej zakończyć działalność tego miejsca? Może warto zgłosić tą kobietę do US?

Teresa
Klient
@Blanka

drogie klientki-niestety mam ten sam problem, nie mogę odzyskać ponad 1000 zl za zabieg, który się nie odbył, bo było zepsute urządzenie i nie powiadomiono mnie o tym wcześniej. W sprawie zwrotu pieniędzy odesłano mnie do kancelarii p. Jarosława Kamińskiego, który podobnie jak salon nie odpowiada na maile w tej sprawie, a Panie w recepcji mówią, że odzwonią, że pomogą i tak już minęły 2 miesiące. Dodam, że za zapłacony zabieg nie otrzymałam paragonu :( czy możemy zebrać się i podjąć wspólnie kroki- zgłosić do US, PIP,- będę wdzięczna za kontakt moj tel 609 54 83 88

Teresa
Klient
@Anna

czy mozemy sie zdzwonic w tej sprawie mam taki sam problem

Rysia
Klient
@Teresa

Również zostałam odesłana do tego pana, wysłałam kilka maili aż wreszcie przyszła odpowiedź z kancelarii że taki człowiek nie pracuje. Właścicielka gdy jej o tym powiedziałem wyzwala mnie od (usunięte przez administratora)

Woszba
Klient

Witam, Poszkodowane klientki proszę o zgłaszanie się na Komendę Rejonowa Policji Warszawa II; Antoniego Malczewskiego 3/5/7, 02-617 Warszawa w celu zgłoszenia stosownego pisma, można również napisać listownie. Ponieważ właścicielka salonu wyłudza pieniądze jest to traktowane jak przestępstwo i policja się tym zajmie a im więcej nas się zgłosi tym szybciej zajmą się sprawa.

Klientka niezadowolona
Klient
 Pytanie
@Woszba

Zgadzam sie, to jest wyludzanie pieniedzy. Mi odmowiono na przyklad odebrania pieniedzy w innym zabiegu bo nie chce do placic by wziasc cala Serie. Na moje tlumaczenia ze jak moge zrobic 2 to ja poprosze 2 zabiegi, nie chce 6 bo nie mam pieniedzy. To uslyszalam ze nie zrobia mi dwoch zabiegow bo I mi to nie pomoze i mam wrocic jak bede Mila pieniadze. Kto tak robi? To jest wyludzanie pieniedzy od ludzi...

KKK
Były pracownik
 Pytanie

Najgorszy Pracodawca na świecie!!! Chora psychicznie kobieta. Zastraszanie pracowników, ciągle wyzwiska, przeciąganie pensji lub ucinanie jej. Umowa? owszem na pierwszy miesiąc, później pół roku lub więcej bez umowy, bo ,nie do końca jest pewna czy ma zatrudnić' i ciągle coś nie pasuje. Pracownicy nie są w żaden sposób szanowani- szarpanie, wrzaski, wylewanie na głowę wody brudnej z mopa. Ciągła walka o klienta- chęć największego zarobku i naciągnięcia na inne zabiegi nawet na koszt zdrowia klienta. Wyzwiska na klientów, ponieważ ,takich ma na pęczki'. Nie można usiąść na chwilę i zjeść, bo zaraz wrzask. Po zakończeniu pracy telefony z wyzwiskami, grożeniem sądami bez żadnej podstawy i powodu... Zmienianie nazw i miejsc salonów, które mają zbyt dużo negatywnych opinii na zupełnie nowe, żeby nikt niby się nie poznał...Psychika mocno nadruszona przez to babsko, wymiana pracowników co chwilę. Z wieloma klientami i byłymi pracownikami się sądzi.

Magdalena
Pracownik
@KKK

Chętnie z Panią porozmawiam:) magmomot@gmail.com

Nn
Były pracownik

Unikajcie jak ognia ! Pracownicy traktowani gorzej niz (usunięte przez administratora) do podlogi. Praca tam byla najgorszym doswiadczeniem w zyciu . Nie polecam

Magdalena
Pracownik
 Pytanie
@Nn

mogę z Panią porozmawiać? magmomot@gmail.com

Administrator

Nadal czekamy na nowe wieści odnośnie pracy w przedsiębiorstwie SYLWIA PIĘTKA w mieście Warszawa, każda opinia ma znaczenie! Wasza wiedza może pomóc użytkownikom!

Zostaw merytoryczną opinię o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka
2.3/5 Na podstawie 6 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bukietowa 2 lok. 13
    02-650 Warszawa
  • NIP: 5213013242 REGON: 014994107
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka