FHU GOMEZ Ryszard Pyrk

Świętochłowice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o FHU GOMEZ Ryszard Pyrk

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FHU GOMEZ Ryszard Pyrk

Edyta

Jakie trzeba spełniać wymagania, aby dostać się do firmy FHU GOMEZ Ryszard Pyrk? Czy w takiej firmie można awansować? To dość istotne informacje dla tych osób, co chcą przyjąć się do tej firmy, a także chcą się w niej rozwijać.

jak

Sannoskr' najważniejsze, że w yplatami nie ma żadnego problemu wlasiciel pilnuje terminów

Terra

Sannoskr... szkoda że firmy do których wywozicie jedzenie nie płacą

Sannoskr

Pracuje tam od dwóch miesięcy po 3 h dziennie i zarabiam jakbym tyrał po 8 w hucie albo na magazynie i na paliwie jestem do przodu ze aż 2 auta tankuje za to . Wypłaty są terminowo po robocie raz się zdarzyło ze dzień był pózniej .

08

Po pierwsze, nie mylcie dzialnosci budowlanej i obecnej, czyli gastronomicznej ! W obecnej firmie Pan Pyrka może się nie przelewa, ale 1) Wypłaty są na czas, a jeśli się podzieje coś złego, to z maxymalnie 1-2dniowym opoznieniem. 2) Pieniazki na paliwo są ZAWSZE pod koniec dniówki. 3) Jesli auto nawali, zawsze jest mozliwosc skorzystania z auta zastepczego. 4) Mila atmosfera, zero presji i darmowe sniadania. Jesli dla kogos praca za 13-15zł/h zadowala, z cala odpowiedzialnoscia moge polecic.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pyrkacz

Ty pajacu komu wyszlo pyrkowi stary nie oslabiaj mnie kupa gnoju resztta dziada Oszolom i juz aty jak cos piszesz to najlepiej bajki na dobranoc

Pyrkacz

Ty pajacu komu wyszlo pyrkowi stary nie oslabiaj mnie kupa gnoju resztta dziada Oszolom i juz aty jak cos piszesz to najlepiej bajki na dobranoc

Krasnal

Witam ja osobiście uważam ze wypowiedź pyrkacza to cwaniaka który jest niezadowolony z tego ze się wogole urodził. Ja pracuje jako kierowca i jestem zadowolony bo kasa zawsze jest na czas zwrot za paliwo zaraz po powrocie do firmy i nikt mnie nie pogania. Polecam jeśli ktoś chce to sobie poradzi i będzie zadowolony.

Nowy

Mam pytanie. Chciałbym podjąć pracę jako kierowca w tej firmie. Czy ktoś może coś więcej wie na ten temat.

pyrkacz

ludzie ten pyrk to tępa pała oszust kręt a do tego konfident przestrzegam

Antyspam

Znam jednego ze współwłaścicieli, nie znam bardziej uczciwej osoby. Pamiętajcie, że kij ma zawsze dwa końce więc dla ludzi, którzy nie mają wiedzy, bądź ją mają, na temat sytuacji: zamknijcie mordki albo piszcie prawdę czemu nie było kasy na wypłaty!!!

Pdz

Nie słuchaj opinii wbijaj a kasę bd miał na czas pozdrawiam

ramzes katowice

Firma nigdzie nic nie płaci, ma tysiące komorników, długów tyle że szok, niszczą roboty, ludzią nie płacą i z tego co wiem to ci dwaj Panowie juz prawie wogóle mieszkań nie opuszczają a nawet podobno się przeprowadzili bo komornicy i ludzie pościg za nimi robią...ale jak sobie pościelesz tak się wyśpisz Panie [usunięte przez moderatora] i panie [usunięte przez moderatora]. chociaż do Panów Wam daleko buhahahahaha

borni

ten człowiek to zwykły naciągacz,żenada.......NACIAGACZ i wyłudzacz pieniędzy.........

oszukany

Zwykli oszusci, nie płaca, mają kupę długów, oszukują ludzi...nie zaturdniajcie się tam, chociaż z tego co wiem to już firmy nie ma...NIE MA MIEJSCA DLA OSZUSTÓW NA TYM RYNKU

anonim

chcialem powiedziec tylko tyle ze ten koles to totalne dno pracowalem u niego troche i mowie wam na poczatku mnie oszukal ze chlopaki robia u niego po 2 lata a firme mial miesiac co za zenada. pracowalo nas tam od poczatku 27 i wszyscy ktorzy zemna zaczynali juz tam nie pracuja. mowi ze bedzie lepiej a pozniej kasy nie widac narobilem se przez niego kupe dlugow a chlopaka na swieta dal 800 zl hahahahah menda.robi w na spole z kolega zatartym koksikiem ( usunięte przez administratora )sa po jednych pieniadzach nie warto im ufac.

Zostaw opinię o FHU GOMEZ Ryszard Pyrk - Świętochłowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FHU GOMEZ Ryszard Pyrk