Jakie są warunki zatrudnienia w SUPER SOFA?
Lepszego mebla nie widziałem, jestem bardzo zadowolony z zakupu. Narożnik bardzo wygodny.
Czy SUPER SOFA ma ściśle ustalone godziny pracy?
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w SUPER SOFA?
Co znaczy informacja, że zamknięte jest na stałe? Firma zmieniła adres czy przestałą pracować?
Bardzo dobra współpraca. Dbają o pracowników.
Szkoda, że wcześniej nie trafiłem na komentarz Kris. Wtedy nie kupiłbym mebli w tej firmie. Tzw. Ławę Royal zamówiłem opłacając zadatek w wysokości 500 zł. Zamówiona sofa była uzgodniona zgodnie ze zdjęciami na stronie Super-sofa (usunięte przez administratora) Przesyłkę otrzymałem po opłaceniu kurierowi pozostałej kwoty należności za ławę w wysokości 1199 zł. Po otrzymaniu towaru i jego rozpakowaniu w obecności kuriera okazało się, że towar jest uszkodzony. Szyba ławy była zbita i wyglądało to tak (usunięte przez administratora) Dodatkowo towar, który otrzymałem nie był tożsamy z towarem, który zamówiłem i wyglądał on tak (usunięte przez administratora) Z tych dwóch powodów domagałem się producenta odebrania ww. towaru oraz zwrotu należności, którą zapłaciłem, tj. 1699zł. Porównanie tego co zamówiłem i tego co dostałem (usunięte przez administratora) Po złożeniu przesłaniu filmie mojego roszczenia, otrzymałem odpowiedź następującej treści: „Szanowny Panie Tomaszu Nigdzie nie mamy w specyfikacji napisane, że jest to szyba hartowana. W związku z zaistniałą sytuacją możemy Panu zamówić taką szybę jako rekompensata za niedogodności (hartowaną ). Pozostałe Pana roszczenia odrzucam jako całkowicie niezasadne. Z poważaniem Grzegorz Kukorowski” Z racji tego, że patrząc na oferowany towar i towar otrzymany jak również na odpowiedź świadczącą o nieuczciwości sprzedawcy, sprawę przekazałem do Wojewódzkiego Inspektoratu inspekcji handlowej i prawdopodobnie będzie miała ona swój finał w sądzie. Innym poszkodowanym przez firmę SuperSofa proponuję zwracać się do Inspekcji Handlowej oraz do UOKIK. Jeśli Państwo nie zareagują firma będzie nadal kontynuowała proceder a jej pracownicy nadal będą pisać pozytywne komentarze dla SuperSofa i Państwa krytykować. PS: Dziękuję Panie Kris (usunięte przez administratora)I tak jak powiedziałem, szkoda, że nie znalazłem tego komentarza wcześniej. Wszystkiego Dobrego.
Problem rozwiązany pozytywnie. Ława została odebrana przez firmę a należność została zwrócona w całości, niestety dopiero po interwencji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wielkopolskim (usunięte przez administratora) Być może była to jednostkowa sprawa i generalnie firma super-sofa ma pozytywne opinie, niemniej jednak gdyby podobny problem się powtórzył to najlepiej zwrócić się o pomoc do ww. Inspekcji Handlowej pamiętając, że w takich sprawach obowiązuje rejonizacja związana z województwem, w którym znajduje się siedziba sprzedawcy, od którego bezpośrednio zakupili Państwo towar.
W firmie Super Sofa dokonałem juz drugiego zakupu i jestem bardzo zadowolony !
Hej, czy firma będzie teraz zatrudniać pracowników na wakacje ?
Ja niestety jestem nie zadowolona z firmy super sofa. Ponad rok temu kupiłam narożnik Hollywood ,po 8 miesiącach użytkowania zaczęła pękać w kilku miejscach . Świadczy to o zlej jakosci skory.Niestety zwracając się do firmy o prośbę reklamacji ,firma odmówiła .Gdzie przy zakupie firma oferuje dwu letnia gwarancja ,e momencie kiedy jest problem nie uznają jej,twierdząc że była źle czyszczona. A używałam tylko preparatów do Eko skory Jestem bardzo rozczarowana postawa tej firmy . I szczerze nie polecam . Dla mnie to są (usunięte przez administratora) . Jeśli ktoś by chciała porozmawiać na ten temat to bardzo chętnie o to mój nr. 88-31-41-892
Czy jest jakiś powód takiej ciszy??? Tak dobrze się pracuje?
Najgorsza firma pod słońcem, nie uwzględniają reklamacji, są aroganccy, zawsze powiedzą, że to z winy kupującego jakąs usterka powstała mimo iż np. kanapa zapadała się przy zakupie. NIE KUPUJCIE U NICH!!!! Maja drogie meble i bublowate, niby to ze skory a to podróba! [usunięte przez moderatora]!!!!
Uuu widze że bardzo zależy Panu na popsuciu wizerunku firmy! Brak kultury i chamstwo przemawia z Pana stony! Akurat meble z super sofy osobiście posiadam w 2 mieszkaniach ( sofa Db i lożko Swing) Przyvdistawie mebla nie otrzymalem listwy od lizka, ladnie mnie przeproszonoo, listwa po 2 dniach była u mnie i dostalem preparat do czyszczenia skóry! Taķże troszkę Pan przecholował! A jakość? Bez porównania
Zawsze się taki znajdzie ,że mu nic nie pasuje. najlepiej niech sobie snopek słomy postawi w salonie.Ja tam użytkuje narożnik i łóżko z super sofy i jestem zadowolony. Pozdrawiam Andrzej
Meble maja bardzo ładne ale to nie idzie w parze z jakością . Jak tylko kończy sie gwarancja to mebel jest do wywalenia na śmietnik lub ponownego obicia. Po opini na FB blokują możliwość dodawania komentarzy co świadczy o samej firmie. Propozycja obicia na nowo w zamian za usunięcie komentarza. Bede pisał na temat tej firmy na wszystkich możliwych forach. Im więcej ludzi przeczyta tym mam nadzieje mniej da sie oszukać. Osoby zainteresowane szczegółami proszę o kontakt a prześle zdjęcia co sie z meblami dzieje i na to nie ma rady . Pozdrawiam tych co sa zadowoleni albo jeszczenie wiedza ze kupili bubel
Dużo osób wypowiada się o SUPER SOFA z perspektywy klienta. A jak wygląda praca w firmie przy powstawaniu tych mebli? Jak pracuje się tu jako tapicer, stolarz, czy też pracownik marketingu? Bardzo chętnie poznamy bliżej Wasze doświadczenia.
e tam, jedna osoba u mnie w rodzinie ma od nich komplet wypoczynkowy Cerutti 3+2+1 i jakoś nie narzeka, bardzo wytrzymały i elegancki, a ciekawi mnie ta promocja co jest teraz że rowery dają do mebli - jakiś konkret dacie?
O samej firmie mogę, powiedzieć tyle, pracowałem jako kierowca przez 3 lata. Solida, wypłacalna z dobrym szefostwem. Paczki na święta i premie. Niestety nasze drogi się rozeszły ale może się jeszcze kiedyś zejdą :) Pozdrawiam Greg
Ja tam jestem zadowolona! Łóżko przepiękne i Pan z obsługi zaproponował, Nam świetny materac do tego łóżka! Teraz dopiero wiem co to komfort snu!
Kupiłem narożnik ponad rok temu, jestem zadowolony. Zamówiłem z tej firmy jeszcze łóżko czekałem ok. 4 tygodni. Meble są godne polecenia cena satysfakcjonująca. Gorąco polecam.
Kupinem narożnik MARE z funkcja do spania za ponad 5000 PLN. Czas oczekiwania na dostawę do domu zgodnie z zapewnieniem sprzedawcy w salonie w Sosnowcu to max 6 tygodni. Czekam już ponad 8 tygodni i nie wiem kiedy sofa dotrze. Dzwoniłem i pytałem ale pani w tonacji uśmiechu zapewnia ze sofa dotrze ale muszę uzbroić się w cierpliwość. Przykre ze inaczej zapewniają przed zakupem a inaczej dzieje się po zakupie.
Kupione telefonicznie po ustaleniach na podstawie aukcji internetowej łóżko za 2700zł pochodzące z ekspozycje sklepowej jakościowo bez zarzutu, ale jak się okazało gwinty (zrobione w drewnie) zostały zjechane przez nieumiejętny demontaż panów ze sklepu super-sofa. W związku z czym z problemem musiałem poradzić sobie sam, jako że po telefonie do sklepu dowiedziałem się, że to moja wina i moge napisać maila z prośbą o pomoc. To było przeszło dwa tygodnie temu. Podsumowując towar, jakość-w porządku; obsługa kompletnie niekompetentna, a szkoda.
Ponad dwa lata temu kupiłam w tej firmie rogówkę z eko skóry, trochę się bałam, że popęka, ale nic się nie stało. Używamy go codziennie, przeżył niejedną imprezę a wygląda jak nowy. Na wiosnę kupiłam też łóżko Super Sofa na wyprzedaży i jest super. Ja jestem zadowolona i wszystkim polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SUPER SOFA?
Zobacz opinie na temat firmy SUPER SOFA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.