Opinie o Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.
Brak zachowania jakiego kolwiek profesjonalizmu. Ciągłe problemy z załatwienie nawet tak prostej rzeczy jak podpisanie umowy
Bardzo słaba agencja,nie traktują poważnie pracowników, koordynatorzy nie odpowiadają na maile i wiadomości,nie interesują się niczym,jedyny plus to wypłaty na czas.
Wypłaty na czas to akurat duży wyczyn wsrod takich agencji, nie będę nikogo usprawiedliwiać, ale jak jest tylu pracownikow to ciezko chyba sie kadzym interesowac, jak masz problem to idziesz do koordyntaorow go rozwiazac proste.
Mam pytanie jak wygląda ta praca przy tych skrzynkach i układanie na paletach
Co tutaj dużo opowiadać powiem tak kontakt z koordynatorem Panem Danielem zerowy prosiliśmy o pralkę 2 tygodnie,nie opłacony internet proszęnie żeby to zapłacili trwało 3 tygodnie prawie nic nie idzie ustalić z koordynatorem kierowca stróż prawa w Sun Parks ???? który zgłasza Danielowi dziwne rzeczy ze ludzie palą po domkach po czym wracam z nocki a pan szeryf leży na kanapie chrapie na stole taca z ziołem pety bletki,odradzam te firmę krzak szkoda nerwów czasu i zarobionych pieniędzy które wypłacają zawsze z jakimś problemem co tydzień musza robić jakieś korekty trzeba się przypominać że jest się kierowcą i ze się nie otrzymało dodatku za prowadzenie.
Rekrutacja przez zewnętrzną firmę bez podania nazwy firmy tej właściwej żeby nikt nie rezygnował już na starcie. Jeden telefon z przedstawieniem oferty zawierającym błędy. Podano informacje ze zapłacę za hotel ok 100 euro, w rzeczywistości było to do 140€.
Kiedy mogę zacząć pracę.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
W moim przypadku w ofercie był pokój jednoosobowy, 2 km od miejsca pracy. Zgodziłem się na takie warunki, podczas rekrutacji. Po 5 tygodniach trafiłem na 8 osobowy dom pracowniczy, 42 km od miejsca pracy. Melina jakich mało. O wszystkim dowiedziałem się o 16.55 w piątek nie mogłem z nikim porozmawiać, wyrok. (usunięte przez administratora) w pracy były normy jak dla konia. Można stracić wiele, godność, dobre samopoczucie po takim wyjeździe do Holandii.
pracuje od poczarku roku i jestem zadowolony. bylem w potrzebie znalezc szybko prace i dostalem sie do magazynu z dnia na dzien. jedynie trzeba znac angielski na dobrym poziomie. wyplaty tez poki co ok
Witam ,i serdecznie odradzam współpracę z tą agencja mają (usunięte przez administratora) na ludzi a szczególnie "pan koordynator"omijajcie ich z góry.dziekuje pozdrawiam
Nie polecam tej agencji. Robią wałki na wyplatach, odciagaja za duo niewiadomo za co. Kontakt z biurem zaden. Nie szanuja pracownikow. Odnosze sie do pracy w Amsterdamie przy wykladaniu towarow.(usunięte przez administratora)
Niby na salarisach wszystko zgadzało się procentowo, a jednak w innej agencji miałam dużo więcej urlopu, a tutaj nie mogłam dorobić się ciągle 5 dni. Miałam odczucie, że ciągle jest coś nie tak. Może gdybym zaczęła porównywać salarisy to wyszłoby, co było nie tak.
Jestem dawnym, byłym pracownikiem tej agencji, dokładniej oddziału w Poznaniu. Zdecydowanie jej nie polecam jako miejsca pracy zarówno osobom wyjeżdżącym do pracy w Holandii, jak i rekruterom. (usunięte przez administratora)Nie opłaca się po prostu. Za dużo stresu, nerwów i w rezultacie wypalenia zawodowego. Co do samej agencji jako pośrednika pracy, stawki za mieszkania są olbrzymie, a sama ich jakość ogromnie niska. Wstyd mi było jako pracownikowi wysyłać osoby tam do mieszkania i dlatego m. in. zrezygnowałem z pracy. Co prawda od bardzo dawna już nie pracuje, od kilku lat, ale widzę że nic się nie zmieniło.(usunięte przez administratora)Oferty jakimi dysponuje agencja są słabe, stawki bardzo niskie. (usunięte przez administratora)
Jako była rekruterka potwierdzam tą opinie, oferty slabe, stawki niskie i koszty zakwaterowania bardzo wysokie. Odeszlam bo sumienie zaczelo gryzc wysylac ludzi do takich prac, poza tym (usunięte przez administratora) w biurze w Poznaniu uprawiany przez jedna z dwoch managerek Panią K. na porzadku dziennym- kto pracowal ten wie. Jako rekruter zarobicie grosze. Nie ma sensu tracic nerwow na to wszystko. Wszystkim kandydatom zycze jak najlepiej i omijajcie Eurojob bo szkoda zdrowia :)
Mi głupio strasznie jak widzę ludzi z EJ którzy mieszkają w hotelu pod granicą. Dookoła zero sklepów, totalne odludzie. Klitka dwuosobowa. W Syncreonie pełno takich. Płacą za mieszkanie o 30€ więcej niż w innych agencjach a mieszkają na końcu świata. EJ stara się jak może ukrywać wyższe koszty przez wypłaty co tydzień wakacyjnego oraz ATV. Tragedia. No ale nieświadomi się łapią.
Dokładnie, a z perspektywy rektutera powiem szczerze, że są normy do wyrobienia więc siła rzeczy trzeba w tygodniu dana ilość osób wysłać. Jak się tego nie udało zrobić bo człowiek po prostu był szczery z kandydatami no to potem były nieprzyjemne sytuacje w biurze, straszenie pracowników itd. Mi osobiście było bardzo szkoda pchać ludzi w takie (usunięte przez administratora) i na takie warunki.
ogolnie to zadowolony jestem z pracy. Wiadomo, ze nie zawsze jest lekko, ale regularna wyplata zawsze jest i do tego w razie problemow mozna zadzwonic do koordynatora.
Dzien dobry Panie Romku, Dziękujemy Panu za przesłany komentarz. Za każdym razem jest nam miło, kiedy możemy czytać pozytywne reakcje naszych pracowników. Takie opinie zawsze są dla nas motywujące i skłaniają do większego zaangażowania w wykonywaną przez nas pracę. Pozdrawiamy, Team Eurojob.
Nie zgadzam się. Omijajcie szerokim łukiem. Nie liczą się ludzie tylko euro które mają z pracowników.
Kiedy dostanę kasę za sobotę 25.12.2021 ile mam czekać na odpowiec i na kasę
Cześć. Planuję wyjechać do Holandii pod koniec stycznia. Posiadam własne auto gotowe do wyjazdu. Chętnie zabiorę ze sobą osoby spokojne i bez nałogów (najlepiej w ogóle niepijące alkoholu). Jeżeli też planujesz wyjazd i chcesz o tym pogadać to pisz na wyjazd.holandia2022@gmail.com (dam ci mój numer tele/whatsapp).
Witam serdecznie pracuje w tej firmie kasa na czas ale Anzelmo rasista bardzo agresywny wobec pracowników i kordynatorów zle traktuje ludzi wyrzuca z mieszkań osoby które normalnie pracują ostrzegam nie przychodzcie tu moje dni odliczam aby odejsc z eurojob
Wszyscy tak narzekają na Eurojob, a mało która agencja jest idealna. Jak wam nie pasuje to załóżcie własną. ja jestem zadowolony, przyjechałem do pracy, a nie wąchać kwiatki na polu.
Pani Paulina bardzo sympatyczna, zawsze sluzy pomocą. Mieszanie nie budzi zastrzeżone, wyplata zawsze w terminie
Akurat kawa, owoce, lody, itp. to nie zasługa Eurojob, a firmy docelowej. Z resztą w całej Holandii kawa i herbata jest za darmo, a przynajmniej ja tak zawsze trafiałam. Eurojob oceniam jako agencje średnią. Są dużo lepsze od niej, a trafiają się też gorsze. Koszty zakwaterowania, nawet po tegorocznej obniżce są dalej wysokie, wyższe niż u konkurencji. Mam teraz najfajniejszy domek, w jakim mieszkałam kiedykolwiek w Holandii, ale kiedyś mieszkałam przez Eurojob w dużo gorszym miejscu, a wręcz jednym z najgorszych. Tak więc dużo zależy od szczęścia, od ludzi-my mamy teraz spokojnych ludzi, którzy angażują się w sprzątanie i jest OK, ale często nie jest tak cudownie, a nikogo w agencji nie interesują problemy. Uważam jednak, że komunikacja leży, a wręcz pogarsza się z roku na rok. Zasadniczo to odpowiada tylko jedna osoba, a reszty nic nie interesuje. Rezerwy dostają osoby, które są na top liście pracowników, a osoby, które mają słabe wyniki i mają ciągle zwracaną uwagę przez supervizorów, często tych rezerw nie mają. Uważam to za bardzo krzywdzące. Agencja zachęca licznymi bonusami, żeby przyciągnąć ludzi, bo same wyplaty są średnie. Inne agencje w tej samej firmie wypłacają dodatki już od godz. 18, czy 19, a Eurojob dopiero od 21. W innych agencjach płacą za KAŻDY kilometr, tzn. w dwie strony, a w Eurojob tylko w jedną stronę. Tak więc nie opłaca się jeździć samemu autem,bo mocno dopłaca się do tego biznesu. Poza tym, od jakiegoś czasu do wypłaty są wypłacane pieniądze wakacyjne, więc już przez to wyplaty wydają się bardziej atrakcyjne, choć wcale takie nie są. Planning jest wysyłany z dnia na dzień, choć jakiś czas temu zmieniły się przepisy. Nie ma kompletnie żadnej komunikacji. Ludzie nie odbierają telefonów, nie wysyłają maili do miejsc, gdzie powinny być z automatu wysłane i później są problemy. Wyjaśnianie niezgodności w payslipach trwa tygodniami. Moje odczucia są takie, że ta agencja niby jest, ale tak jakby jej nie było. Ogólnie jestem rozczarowana jej podejściem, ale widzę, że inne agencje, które zatrudniają u nas w firmie są nie lepsze, a może i gorsze. Wiele rzeczy dla nowych pracowników jest ubarwiane pięknymi słowami, perspektywami, a w praktyce wychodzi, że nic się nie zgadza z tym opisem. No cóż takie podejście nie zachęca do nawiązywania dłuższej współpracy.
+ kawa gratis, owoce w czwartki i wtorki - opóźnione wyplaty, słaba organizacja kierowców, gdy trzeba - nikt nie odbiera telefonu
Mam auto, szukam osoby/osób do wspólnego wyjazdu. Mój email: dominikdominikusd@gmail.com
Czy ktoś z was pracował w tej firmy na projekcie sprzątanie ?
Miałam okazję pracować przez kilka agencji i tylko do jednej nie mam do czego przyczepić się. Z tego względu polecam te najbardziej znane, duże, w których pracuje dużo Holendrów. Wiadomo, że Holendrzy nie dadzą zrobić sobie krzywdy. Z kolei, co do Eurojob mam bardzo mieszane odczucia. Jeśli chodzi o domki to zdecydowanie nie polecam (aczkolwiek wszystko zależy, gdzie się trafi i tutaj jest problem, bo człowiek nie ma na to wpływu), ponieważ w takich warunkach to jeszcze nie miałam okazji mieszkać, a takich skrajnie wysokich cen to nigdzie nie widzialam. Ludzie z problemami to standard (wiadomo, jak jest za granicą, ale tutaj uważam, że tego typu ludzi jest znacznie więcej). Kolejna kwestia to taka, że standardem jest zabieranie ludzi z różnych lokacji, niejednokrotnie oddalonych od siebie nawet o kilkadziesiąt km, a więc traci się mnóstwo czasu na dojazdy z i do pracy. Kiedy kierowca źle się poczuł i agencja miała zorganizować zastępstwo (przychodził nawet SMS, kto przyjedzie) , zdarzało się, że nowy kierowca nie odbierał tel., do agencji nie dało się dodzwonić i nikt nie przyjechał. Trzeba było dzwonić po ludziach i pytać, czy ktoś nie zabierze. Planning z dnia na dzień w formie powiadomienia SMS- nigdzie tak nie miałam. Poza tym, od tamtego roku zmieniło się prawo w tej kwestii, więc tym bardziej planning powinien być znany min. 4 dni wcześniej. To, w jakim składzie pojedzie się autem do pracy i z powrotem też dowiadywaliśmy się z dnia na dzień. We wszystkich agencjach normą jest korzystanie z aplikacji, gdzie jest wszystko. Tutaj tego nie ma. Mamy XXI w., więc pod tym względem agencja jest daleko w tyle. Kiedy nie było za dużo pracy, agencja wysyłała na inne hale. Problem w tym, że kiedy szło się pierwszy raz, trzeba było najpierw podjechać na recepcję w innej hali, żeby aktywować badga. Teoretycznie kierowcy mieli zawozić 20 min przed rozpoczęciem zmiany. W praktyce, jak trafiło się na kierowcę, który miał wszystko gdzieś, a zwykle był to kierowca, który był tylko kierowcą i chciał dowieźć człowieka na 5-10 minut przed rozpoczęciem pracy (a oprócz aktywacji, która trwała nawet 10 min, trzeba było biec na tę inną halę), trzeba było jechać z kimś innym. Oczywiście samemu trzeba było o tym pomyśleć i pytać, kto ma wolne miejsce w aucie, żeby dojechać z 1 h wcześniej. W takiej sytuacji było kilka osób. Poza tym, kiedy pracowało się na innej hali, agencja nie organizowała kluczykow do szafek. Proszę sobie wyobrazić, że jest zima, ludzie w kurtkach, zwykle z torebkami/plecakami i nie mają, gdzie zostawić rzeczy (na recepcji często nie mieli takiej ilości kluczykow dla gości/pracowników oddelegowanych na 1 dzień) . Znowu trzeba było kombinować. Mnie pomógł kolega z domku, bo miał akurat zieka i użyczył mi kluczyk do szafki. Ogólnie zdarzały się podobno także sytuacje, że 2 osoby dostawały identyczny kluczyk do tej samej szafki, z której korzystało się codziennie i były włamania. Nauczyliśmy się w większości, że telefony, pieniądze trzyma się gdzie indziej albo nie zabiera do pracy. To jest informacja potwierdzona nawet przez supervizorów. Niby w kontakcie agencja jest w miarę OK, większość osób była miła, ale leży cała organizacja. To też przekonało mnie, że moja droga z Holandią powinna już skończyć się na zawsze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.?
Zobacz opinie na temat firmy Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 9 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.?
Kandydaci do pracy w Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.