Porażka próbowałam kilka razy dzwonić telefon nie odpowiada,obsługa klienta fatalna,przerwy w dostawie internetu bardzo często,omijać szerokim łukiem
obsługa klienta fatalna nie idzie się doprosic o nic. Każdy tylko tak na około mówi. Klienci traktowani jakby byli złem koniecznym. Porażka jeśli chodzi o obsługę. A jeśli ktoś przyjedzie z tej firmy i coś się chce dowiedzieć to jeszcze wielkie pretensje. Nie polecam wcale tej firmy. (usunięte przez administratora) ludzi pod każdym względem.
Mam wrażenie, że konkurencja inspiruje do złośliwych wpisów. Idealnych firm nie ma
Jak długo jeszcze będziecie mnie męczyć przerwami w necie w tych dwu miesiącach pozostałych wypowiedzenia?
Omijać szerokim łukiem pracę jak i usługi. Wymagania z kosmosu , wynagrodzenienie nieadekwatne do wykonywanej pracy. Kiepskiej jakości usługi !!! Amatorszczyzna!!
Bardzo niejasny jest Twój wpis. Oceniasz usługi Integry, jakbyś był jej klientem, a poziom wynagrodzenia, jakbyś był raczej jej pracownikiem. Chętnie dowiem się, co naprawdę Cię łączy z tą firmą i jeśli w niej pracujesz, co konkretnie zarzucasz jej poza zbyt niskimi płacami w stosunku do ilości pracy.
Brak kompetencji, w dodatku kłamcy, podobno robili infrastruktury sieciowe innym firmom co jest kompletną bzdurą.
KOLEGO ROBLI DLA ZETO NA 100% DLA ZICOMU I DLA INTERNET SOLUTIONS.TO WIEM NAPEWNO, WIEC BZDURA JEST TO CO TY PISZESZ,PRACOWALEM W TARNOWIE 11 LAT W TEJ BRANZY I DOBRZE ZNAM REALIA JAKIE PANOWALY JAKIES 15-18 LAT TEMU!!!
Waz w kieszeni. Totalna amatorka.