Bardzo toksyczna atmosfera, brak szacunku, praca w weekendy, kolesiostwo
Był ktoś ostatnio na rozmowie o prace do tej firmy ?
Pracowałem jakiś czas temu w dziale PR i bardzo nie polecam. Toksyczna atmosfera, chaos, kiepska komunikacja między pracownikami, duża rotacja, brak wynagrodzenia za nadgodziny.
@anonim a ile osób pracuje w tej firmie ? To mała firma czy dużo pracowników ?
pracowałem w dziale PR - totalna porażka, brak jakiegokolwiek profesjonalizmu w zarządzaniu zespołem. Nieprzyjemna (usunięte przez administratora)atmosfera (pracuj za trzech i zostawaj po godzinach, pisanie maili po nocach, a nawet wymuszanie pracy w weekendy) - spychologia i brak szacunku do pracownika. Klienci stamtąd odchodzą i będą dalej odchodzić, jeśli nie zmieni się zarządzający.
Niestety to prawda, nie polecam. Zwłaszcza nie jest to miejsce dla osób, które dopiero się rozwijają i potrzebują wsparcia od przełożonych.
Czy sytuacja w firmie się obecnie zmieniła czy to co zostało napisane kilka lat temu jest nadal aktualne?
Zależy, o co konkretnie pytasz. Interesuje Cię praca w firmie Ogilvy Action, czy może chciałabyś dowiedzieć się zupełnie czego innego? Zachęcam do dyskusji.
Minusy - brak wynagrodzenia za nadgodziny - słabe zarządzanie - brak przejrzystości i słaby dostęp do informacji - duża rotacja pracowników - obsadzanie stanowisk ludźmi, z którymi nie da się pracować (kolesiostwo) Plusy - luźna atmosfera - multisport oraz opieka medyczna - możliwość rozwoju - czwartkowe warsztaty/szkolenia/agencyjne wypady do muzeum/imprezy - duża przestrzeń do pracy
Oczywiście, że będzie z tego 10 złotych na godzinę @serb. Jeszcze jest szansa, że dostaniesz umowę o pracę, więc nie wygląda to wcale źle :) Daj znać jak się zatrudnisz czy ci się podoba.
Ogilvy Action to firma powstała w 2005 roku w Stanach Zjednoczonych, w ramach grupy komunikacyjnej Ogilvy. Działa w obszarze zintegrowanej komunikacji, ale jej głównym polem działania są aktywacje konsumenckie: promocje, programy aktywacyjne, samplingi, event marketing, relacje z dystrybutorami, marketing eksperymentalny, digital. Co do braku profesjonalzimu to bym się nie zgodził..
Strona firmy jest dosyć nietypowo zbudowana, ale przyciąga wzrok http://www.ogilvy.com/Careers.aspx Zapraszają oczywiście do składania aplikacji, ale zastanawiam się czy to generalnie wystarczy. Czy nie trzeba wykazywać się podczas rozmowy rekrutacyjnej jakimiś ponadprzeciętnymi umiejętnościami i czego można się spodziewać po finansach.
Zgadzam się z przedmówcą. Nie ma życia w tej firmie.
Jak bym czytał o Advalue, podobne klimaty. Przeszedłem z jednego (usunięte przez administratora)do drugiego.Mimo to i tak Oglivy to pikuś przy Advalue. Tam to dopiero panuję (usunięte przez administratora).Nie masz prawa tam do niczego, ew czasem zjeść i się wysikać.Na co dzień jesteś (usunięte przez administratora),i wysłuchujesz jaki jesteś beznadziejny, i jak mało się starasz (siedząc do 20 w pracy).Następnego dnia jak jesteś o 9:30 to masz (usunięte przez administratora), że się spóźniłeś.Atmosfera mega słaba, zero integracji, umowa byle jaka.Rotacja taka że co 2 tygodnie się kreacja zmienia.Generalnie są mega słabsze miejsca od Oglivy:)
Nie płaca za nadgodziny a jest ich dużo. Praca 12 godzinna to standard. Czasami bywa i po 14-16. Czasami nie wychodzisz z pracy na noc. (usunięte przez administratora)Przełożeni dzwonią po nocach, niezadowoleni z Twojej pracy lub chcąc obgadać nowy projekt. Czasami telefon możesz dostać o 3 w nocy a jak go nie odbierzesz, jeste (usunięte przez administratora) na dywaniku. Stres jest chlebem powszednim, a management kontroluje wszytsko co robisz poza pracą- z kim się spotykasz, co robi twój chłopak lub narzeczona. Wszytsko co powiesz bedzie użyte przeciwko tobie.
Niestety, nie polecam,(usunięte przez administratora)
Również bardzo nie polecam. (usunięte przez administratora) aż strach.
Uciekać, jak najdalej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ogilvy Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ogilvy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.