Carrefour Express Srebrna , obsługa TRAGEDIA ,nie wiem jak można zatrudnić takich sprzedawców do kontaktu z ludźmi , obsługa wulgarna , nie miła , na dodatek jeżeli klient się o cos zapyta czy w sklepie jest na przykład to i to , to odpowiedź jest TRZEBA POSZUKAĆ , obsługa ma mine jak by pracowała za karę, nikomu nie życzę tak nie przyjemniej obsługi.
Witajcie, Carrefour, obecnie prowadzi bardzo obszerną rekrutację na różne stanowiska , w większości miast w kraju. Niestety nie pojawiły się od dłuższego czasu, żadne opinie pomocne w podjęciu pracy w firmie. Jeżeli ktoś odbył rozmowę kwalifikacyjną, to proszę o podanie najważniejszych informacji jak wygląda chociażby zatrudnienie.
Witam, Jak pracuje się na Kasie na Morenie? jak atmosfera?
witam. ostatnio robiac zakupy chcialam kupic z opakowania parowki , fakt na wierzch lezalo 6 sztuk. poprosilam o otworzenie paczki a pani,xe nie a ja dlaczego , bo nie . kazala podejsc do ks czy zmianowego aby otworzyc paczke. czy klient nie ma prawa w tej sieci poprosic o swiezy towar . nawiasem parowki lezaly na opakowaniu bez foli , gdzie powinna byc data. skad klient wie do kiedy jest wazny ten towar. moze wart poinformowac ze warto sprzedac cos czy lepiej niic dziwne nastawienie pani , ktora reprezentuje swoim zachowaniem firme.
witam. ostatnio robiac zakupy chcialam kupic z opakowania parowki , fakt na wierzch lezalo 6 sztuk. poprosilam o otworzenie paczki a pani,xe nie a ja dlaczego , bo nie . kazala podejsc do ks czy zmianowego aby otworzyc paczke. czy klient nie ma prawa w tej sieci poprosic o swiezy towar . nawiasem parowki lezaly na opakowaniu bez foli , gdzie powinna byc data. skad klient wie do kiedy jest wazny ten towar. moze wart poinformowac ze warto sprzedac cos czy lepiej niic dziwne nastawienie pani , ktora reprezentuje swoim zachowaniem firme.
Witam! Tak z czystej ciekawości stwierdziłam, że wejdę sobie w opinie o Waszym sklepie. Gdy już się znalazła na tej stronie postanowiłam, że przestudiuję wszystkie na niej zamieszczone opinie, bo być może nie była jeszcze poruszona kwestia, którą chcę przedstawić. Z tego co widzę, moja sprawa będzie miała w jakimś stopniu coś wspólnego z wpisem poprzednika/poprzedniczki. Zatem przejdźmy do meritum sprawy bez zbędnego owijania w bawełnę. Około 3-4 tygodni temu, gdy robiłam zakupy chodząc spokojnie po sali sklepowej, usłyszałam jak pewna pani z załogi sklepu, być może to kierowniczka (przynajmniej tak mi się wydaje) krzyczała na tamtejsze pracownice. Biedne kobiety, Bogu ducha winne są tak sponiewierane. Z autopsji wiem, że warunki tego typu nie sprzyjają nam, a wręcz przeciwnie- uszkadzają nasza psychikę. Na miejscu dyrektora, zastanowiłabym się oj i to bardzo głęboko czy taka osoba nadaje się do pracy między ludźmi. Jak już wspomniałam, iż moja sprawa może mieć coś wspólnego z wpisem poprzednika. Po całym zajściu, którego byłam świadkiem, nadszedł czas na konfrontację moją z tą rygorystyczną kobietą, która (przepraszam za wyrażenie) brzydko pachnie, a wręcz śmierdzi. Wydaje mi się, że osoba na tak wysokim stanowisku (z tego co wywnioskowałam) powinna dbać dbać o swój wizerunek oraz powinna dawać o sobie znać miłą wonią, a tu jest zupełnie odwrotnie, bo zamiast przyjemnego pracownicy sklepu i my klienci odczuwamy najzwyczajniej w świecie FETOR. Jestem zdziwiona, że dyrektor nie interweniuje w takich oczywistych sprawach oraz jestem oburzona tym faktem, zatem proszę o sprawne załatwienie sprawy. Ania z Otomina.
Na tej stronie konsekwencji Pani nie znajdzie.Od tego służy Infolinia lub opinia na Facebooku . Dramat na Przywidzkiej dalej trwa...
(usunięte przez administratora)
Proszę o opinie na Facebooku factory i będą konsekwencje
To by się tyczylo do osób na wyższych stanowiskach do Szanownego Pana Dyrektora sklep po remoncie wygląda całkiem ładnie ale niech pan spojrzy albo nawet najlepiej stanie sam na 8 godzin pracy na stoisku z wedlinami albo serami sprzęt jak że średniowiecza te panie które tam pracują i kroją to jest nie lada wielki wysiłek te krajalnice nie są dostosowane do takiej pracy takie krajalnice są w małych osiedlowych sklepikach proszę pojechać do Auchan albo do Tesco na Chełmie tam mają sprzęt duże automaty a tu jest wieczny problem jo albo stół jeździ razem z krajalnica przy krojeniu albo słyszy się ze nie można pokroić bo maszyna tempa czekamy na wymianę kamieni do ostrzenia od miesięcy to słyszy się nie mam pretensji do pań obsługujących bo one biedne za to nie mogą to jest wina całego szefostwa i tego podrzednego i tego na wyższym stanowisku
Pracownicy ochrony dramat!!!! chce tu wypowiedzieć się na temat poszczególnych osób :menadżer i 2 dyżurne ochrony .Myślą że są ważniejsi od Dyrektora .Mobing ,znęcanie się nad pracownikami ,a do tego jakiego języka używają. Dziwić się tylko ,że tacy pracownicy jeszcze tam pracują i czują się bezkarni. Niech ktoś zrobi tam porządek! !!!!!!! carrefour przywidzka
Racja niektórzy z ochrony są tam po prostu w pracy dla pieniędzy i są normalni. A ze "społecznikami" należy zrobić porządek ponieważ psują reputację dla swoich współpracowników, pracowników carrefoura , którzy wykonują swoją pracę z najwyższą starannością. Najgorzej narażona jest na "szwank" zszargana ich zachowaniem opinia całego sklepu. Jeżeli KTOŚ nie zrobi z nimi porządku to faktycznie, klienci zaczną omijać carrefoura "szerokim łukiem", pracownicy nie będą mieli dla kogo pracować i otwierać sklepu... A ochronka będzie nadal pilnować swoich posadek z "zadartym nosem" nie robiąc nic pożytecznego i przy okazji krytykować tych co uczciwie pracują!!!
Dlaczego nigdy na Przywidzkiej żadna cena się nie zgadza? To jest dramat Kto odpowiada za taki stan rzeczy?
Witam jestem klientem od 2 lat i często robię z żoną zakupy .Mam pozytywne zdanie co do pracowników ochrony w Carefour przywidzka .Zawsze służą pomocą w przeciwieństwie do pracowników którzy po chamsku odnoszą się do klientów i nigdy nie wiedzą bądź nie mają czasu aby pomóc klientowi w poszukiwaniu produktu.Sam byłem w takiej sytuacji dnia 21.01.2017 przed poludniem szukałem produktu Pani z obslugi klenta coś tam sobie pod nosem szeptała i po chamsku powiedziała gdzieś jest na sklepie ten produkt nie wiem gdzie trzeba szukać .Zrezygnowany szukałem tego produktu przechodząc alejkami aż w końcu pomógł mi pracownik ochrony .To jest śmieszne ze Pani z punktu obsługi która jest wizytówką sklepu w taki sposób odnosi się do klientów. Z takiego zachowania powinna ponieść jakieś konsekwencje nie wiem czy będę dalej robił w tym sklepie zakupy chyba pojadę do sąsiedniego sklepu CarefourSchuberta.
A czy Klient się nie zapętlił w swoich zeznaniach??? O wiarygodności zeznań świadczy choćby ilość wprowadzonych wpisów tej samej treści 3 x to samo??? Carrefour to supermarket samoobsługowy. Nikt nie ma obowiązku prowadzania klientów po sklepie i wskazywania gdzie się znajduje dany towar. Alejki na sklepie posiadają oznaczenia trzeba je po prostu czytać ze zrozumieniem, ewentualnie metodą prób i błędów dotrzeć do celu/ poszukiwanego produktu. A nie zachwalać ochronę, która nie ma nic wspólnego z kulturalną obsługą klienta....
Witam jestem klientem od 2 lat i często robię z żoną zakupy .Mam pozytywne zdanie co do pracowników ochrony w Carefour przywidzka .Zawsze służą pomocą w przeciwieństwie do pracowników którzy po chamsku odnoszą się do klientów i nigdy nie wiedzą bądź nie mają czasu aby pomóc klientowi w poszukiwaniu produktu.Sam byłem w takiej sytuacji dnia 21.01.2017 przed poludniem szukałem produktu Pani z obslugi klenta coś tam sobie pod nosem szeptała i po chamsku powiedziała gdzieś jest na sklepie ten produkt nie wiem gdzie trzeba szukać .Zrezygnowany szukałem tego produktu przechodząc alejkami aż w końcu pomógł mi pracownik ochrony .To jest śmieszne ze Pani z punktu obsługi która jest wizytówką sklepu w taki sposób odnosi się do klientów. Z takiego zachowania powinna ponieść jakieś konsekwencje nie wiem czy będę dalej robił w tym sklepie zakupy chyba pojadę do sąsiedniego sklepu CarefourSchuberta.
Witam jestem klientem od 2 lat i często robię z żoną zakupy .Mam pozytywne zdanie co do pracowników ochrony w Carefour przywidzka .Zawsze służą pomocą w przeciwieństwie do pracowników którzy po chamsku odnoszą się do klientów i nigdy nie wiedzą bądź nie mają czasu aby pomóc klientowi w poszukiwaniu produktu.Sam byłem w takiej sytuacji dnia 21.01.2017 przed poludniem szukałem produktu Pani z obslugi klenta coś tam sobie pod nosem szeptała i po chamsku powiedziała gdzieś jest na sklepie ten produkt nie wiem gdzie trzeba szukać .Zrezygnowany szukałem tego produktu przechodząc alejkami aż w końcu pomógł mi pracownik ochrony .To jest śmieszne ze Pani z punktu obsługi która jest wizytówką sklepu w taki sposób odnosi się do klientów. Z takiego zachowania powinna ponieść jakieś konsekwencje nie wiem czy będę dalej robił w tym sklepie zakupy chyba pojadę do sąsiedniego sklepu CarefourSchuberta.
Pracuję w dziale kas już dłuższy czas i muszę przyznać że panuje tam dziwna atmosfera. Trzy Panie z Nadzoru non stop chodzą razem i tworzą kółko wzajemnej adoracji. Pani J, Pani W i Pani L Jedyny plus że z Moreny przyszły dwie Panie i chociaż na Ich zmianie panuje normalna atmosfera. A nie atmosfera kolesiostwa i błazenady połączonych z wulgarnym zachowaniem np. krzyki na kasjerów gdy się pomylą albo potrzebują drobnych. Nic dziwnego że nikt tam na dłużej nie chce pracować.
Witam Cię "kasjerko od dłuższego czasu". Chciałabym abyś mi prosto w oczy powiedziała, co źle robię. Wkładanie wszystkich do jednego worka jest niesmaczne i obraźliwe.
Pozostałość po dziwnej szkole P.Lilki tragedia dziwna szkoła i sprawy mózg.
Pani J. z działu kas notorycznie krzyczy na kasjerów przy klientach i odnosi się do nich bardzo wulgarnie i chamsko. Nie jest to dobra wizytówka dla całego sklepu. Aż przykro stać w kolejce i tego słuchać.
(usunięte przez administratora)
To fakt zwróćcie uwagę na ubiór tej "pseudo ochrony" ubrane w czarne polary kalesony na dole, a ta druga w tych białych trampkach to porażka. Może i jest teraz "Karnawał", ale wygląd to podstawa??? Niech one podejdą do lustra i się dobrze obejrzą jak wyglądają. Czy tak wyglądają osoby, które pracują w ochronie sklepu. To jest żenada. Gdzie ich przełożony? Proponuję udać się im do urzędu i zobaczyć jak powinna wyglądać Ochrona i jak pracuje... Brak kultury do tego daje klientom dużo do myślenia. Podchodzą do klientów jak zbóje, ani dzień dobry żadnych zwrotów grzecznościowych " Proszę o okazanie zakupów itp." tylko od razu co tam w torbie jest... Szanowny przełożony niech nad ich pracą popracuje przed wszystkim WYGLĄD i ZACHOWANIE, a potem dopiero wypłata ;)
Jestem klientem już od 3lat w Hipermarkecie Carrefour na Przywidzkiej z obsługi jestem bardzo zadowolony. Zaczynając od Pan i Panow którzy pracują w piekarni ,wedlinach,rybach,kończąc na mozolnej pracy kasjera.Tylko tak dalej !!!
Witam. W dniu 23.11.2016r wybrałam się z mężem na zakupy do sklepu CRREFOUR na Przywidzkiej 6 w Gdańsku . Tego samego dnia otrzymałam w bankomacie kupon rabatowy 20% na artykuły szkolne, co dodatkowo zmobilizowało mnie do zrobienia zakupów w tym dniu. Jestem klientką sklepu od lat , ale takiej obsługi w kasie jeszcze nie widziałam. Na początek Pani kasjerka nr 051 zapytana czy może nam sprawdzić cenę odpowiedziała, że nie, więc mój mąż (już nie najmłodszy) pofatygował się przez pół sklepu do czytnika w tym czasie Pani kasjerka ochoczo wdała się w dyskusję z koleżanką, w tym czasie wrócił mój mąż , ale Pani nie zauważyła, więc musiałam jej zwrócić uwagę aby przystąpiła do pracy, ponieważ spieszymy się i tu się Pani naraziłam. Zakupy na sumę 143,79 składały się z kilkunastu artykułów po kilka lub kilkanaście z tego samego rodzaju, na przykład z 17 paczek przecenionych parówek, kilku buteleczek wody itd. Pani ze stoickim spokojem, nie spiesząc się celebrowała kasowanie sztuka po sztuce, przy tym komentowała w sposób wyjątkowo bezczelny, że robimy zakupy z przeceny czy te parówki na pewno są w tej cenie no i w momencie kiedy chciałam skorzystać z kuponu rabatowego na mazaki i kredki, stwierdziła , że nie są to artykuły szkolne, a jakie zapytałam? No chyba ślepa nie jesteś skoro nie wchodzi na kasę. Faktycznie korzystam z okularów. Po czym Pani kasjerka doczytała, że to zniżka do małego Carrefoura, że trzeba wiedzieć w jakim się jest sklepie i czytać umieć. Kontakt z Tą pracowniczką firmy pozostawił we mnie ogromny niesmak, niesympatyczna, nieuprzejma, brak elementarnych zasad profesjonalizmu i przede wszystkim kultury . Sama pracuję w firmie handlowej, nie wyobrażam sobie abym mogła tak obsłużyć klienta. Co gorsza nie wiem nawet jak Ta osoba się nazywa ,natomiast żal mam do firmy Carrefour, w której od lat zostawiam swoje pieniądze. Gdy pomyślę, że mogłabym trafić jeszcze raz na tą Panią mam ochotę zmienić miejsce robienia zakupów. A tak na marginesie , taśmy papierowej można zużyć połowę, mniejsze koszty dla firmy, pośrednio dla klientów i zaoszczędzić w roku parę drzew. Pozdrawiam ; Nr wydr.936401 nr dowodu sprzedaży 823360 Data transakcji 2016.11.23.14;27;10 Kasa nr4 Mam nadzieję, że ktoś sprawujący nadzór lub kontrolę potrafi dzięki tym danym odszukać Tą Panią i wyciągnąć konsekwencje. Pozdrawiam Ewa.
Więcej szacunku dla osób ciężko pracujących. Niektórym to się w głowach poprzewracało, myślą że jak idą robić zakupy, to mogą poniżać innych. Na księżyc zakupy robić... Na kasach magistrowie nie siedzą, więc trzeba szanować każdą osobę, bez względu na wykształcenie......
Oj siedzą, siedzą. I nie tylko magistrzy pracownik ochrony, też wielokrotny magister.
No dobra, ale jakich zarobków może się spodziewać menedżer ds. instalacji chłodiczych? Na pewno staki są adekwatne do powierzanych zadań czy wypełnianych obowiazków. Ciekawe jest tylko czy socjale sa u nich standardem. Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Menadżer ochrony Krzysztof Kwieciński jest agresywnym, tępym osobnikiem, który znęca się na ludźmi. Kiedy Carrefour zajmie się tak wulgarnym człowiekiem, który znęca się nad ludźmi pracującymi na Carrefurze. Jeszcze trochę a pracownicy napiszą skargę o mobbing i dopiero będzie niemiła sytuacja.
Pracownicy Carrefoura, może coś trzeba z tym Kwiecińskim zrobić. Jak długo będzie ten osobnik dręczył ludzi, mobbing jest karany. Czemu jeden człowiek może może tak się zachowywać. W grupie siła, można wysłać meila do jego przełożonego, niech w końcu się dowie co wyprawia ten pseudo menager. Krzysztof_piekarski@carrefour.com - to jest adres do kierownika regionalnego. Myślę, że wiele pracowników i współpracowników podpiszę się pod skargą na tego człowieka, który myśli, że jest nie tykalny.
Po odejściu menagera ochrony nie wiele się zmieniło jego zmienniczka wcale nie jest od niego lepsza. A co do pozostałych pracowników są zdecydowanie gorsi od niego blondynki w okularach ze wścibskimi nosami, które znają wszystkie ploty z całego cerfirgo. Interesują się głównie obcym życiem, ich pracą, zarobkami a swojego bagna i nieudacznictwa pod nosem nie zauważają...
Gdansk Schuberta, Kobieta w recepcji dramat!!!!!! Bylam 31 wrzesnia 2016t, potrzebowalam jej pomocy... a ona obrazona, mina "srajaca", łaska, ze tam pracuje??!!! Nieuprzejma, niesympatyczne bee
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carrefour Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Carrefour Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carrefour Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!