Można pracować w systemie 8 godzinnym?
Ja również chcę ostrzec przed tą firmą. W marcu 2019 roku zarezerwowałam apartament w Warszawie ( Trzy Wieże) na pobyt w maju. Dosłownie na 4 dni przed przyjazdem zadzwoniła pani i powiedziała że nie ma tego lokalu. Powód banalny - zły zapis w notesie pomimo, że w marcu otrzymałam potwierdzenie rezerwacji. Brak profesjonalizmu, tak się nie robi!!!! No ale to przecież Warszawa:(
Słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy. Możecie coś więcej podpowiedzieć?
Jestem bardzo zadowolona z pobytu w apartamencie w Krakowie. Nie mam żadnych zastrzeżeń
Hej, parę dni temu wróciłam z fajnego wyjazdu nad morze i nocowałam właśnie w jednym z apartamentów tej firmy. Jestem bardzo zadowolona, bo w środku czysto, łóżka brdzo wygodne. Ogólnie było przytulnie, a zarazem przestronnie. Chętnie tam wrócę :)
Miałem przyjemność nocować w apartamentach tej firmy po raz pierwszy i jestem miło zaskoczony stosunkiem jakości do ceny :) Fajny apartament, taki jak miał być. Ładne, zadbane wnętrza. Polecam!
witam.korzystalam z mieszkania w krakowie dwa razy i jestem bardzo zadowolona .obsluga przemila .maria z wielkiej brytanii
Rezerwacja zrobiona, przedpłacona i po 5 dniach spokojnego oczekiwania na wyjazd koszmarny telefon z informacją, że rezerwacja została anulowana, gdyż system się pomylił i ktoś o kilka minut wcześniej ode mnie zarezerwował ten apartament ?! :O Zadzwonił do mnie sam właściciel twierdząc, że nic nie może zrobić a na moją prośbę o zapewnienie mi noclegu w innym miejscu prześmiewczo odpowiedział, że ma ważniejsze rzeczy na głowie od całodziennego siedzenia i wyszukiwania ofert noclegowych- reszty rozmowy nie przytoczę. Ciekawe tylko czy zapłacona zaliczka zostanie zwrócona na konto tak jak zapewniono ... ?
Witam, z usług InTurs korzystałam z mężem w czasie długiego czerwcowego weekendu w Krakowie. Kraków w tym czasie zalany był falą turystów z różnych stron świata. Wynajęliśmy mieszkanie w samym Centrum na ul.Chodkiewicza i byliśmy z tej lokalizacji bardzo zadowoleni. Mieszkanie było przyzwoite, wyposażone w niezbędny sprzęt, jednakże bardzo brakowało man zmywarki. Obsługa administracyjna w Krakowie jest bardzo profesjonalna, pomocna i miła. Z mieszkania i pobytu wróciliśmy bardzo zadowoleni. Pozdrawiam serdecznie i wszystkim polecam.
Witam. A ja napiszę tak: bardzo często korzystam z serwisu InTurs w sprawie noclegów w Krakowie, Poznaniu oraz Warszawie. Zaczynałem od wynajmu co przyjazd innego apartamentu i metodą prób i błędów mam swoje faworyty do których zawsze jadę-jak ich nie ma to wolę hotel. Obsługa w mojej ocenie zawsze w 100% była bardzo miła i pomocna-nigdy nie zdarzyło mi się aby była nieuprzejma-zawsze obsługa męska. Było wiele wpadek ale do cholery to ludzie nie dbaja o wynajmowany lokal i jest jak jest-połamane łóżko, potłuczone lustro czy zbita muszla klozetowa-jak ktoś jest idiotą i rozpieprza lokal to nie ma co się dziwić, że później mamy to co mamy-przecież nie moje to co mi tam mogę rozbić muszle (tak na marginesie jakim trzeba być palantem, zeby to zrobić i pytam się w jaki sposób i w jakim celu?). Co do godzin odebrania kluczy zawsze w 100# personel był bardzo elastyczny i zawsze można było się domówić co do godziny. Jeśli chodzi o rzetelność opisu ze stanem faktycznym to celność zazwyczaj w 70#. Jeśli chodzi o czystość różnie z tym bywa-ja osobiście zawsze jak jadę to myje lodówkę, sedes i wannę lub brodzik a ręczniki mam zawsze swoje, a w przypadku widocznego brudu zwracam uwagę przy odbiorze kluczy i zawsze dogaduje się z pracownikiem. Pamiętajmy o najważniejszym - jaka cena taki standard nie oszukujmy się że za najniższą cenę otrzymamy coś więcej niż mieszkanie w suterenie z dostatecznym porządkiem i przeciętnym wyposażeniem-ja korzystam i korzystał będę jak komuś nie odpowiada to zawsze pozostają super hotele z cenami z kosmosu gdzie otrzymamy pokoik 15m2 z łóżkiem i telewizorem co najwyżej 19 cali-ja tam wole mieszkanie, aneks kuchenny i dużą łazienkę bo wtedy jest to jakaś namiastka mojego domu i nie muszę wysłuchiwać hotelowych burd czy jęczenia (usunięte przez administratora) za ścianą. Podsumowując należy wybrać zawsze mniejsze zło-ja wybieram InTurs!!!
Najbardziej skąpy pracodawca u jakiego przyszło mi pracować. Praca na sprzęcie i oprogramowaniu, które mają do dyspozycji pracownicy jest mordęgą. Biuro, zwłaszcza "łazienka", wygląda jak nora. Stanowczo odradzam pracę u tego dusigrosza.
To [usunięte przez moderatora]. Właśnie wróciłam z weekendu majowego we Wrocławiu. Wynajęłam apartament za pośrednictwem inturs.net. Na miejscu okazało się, że jest drożej, musiałam zapłacić za 5 letnie dziecko, mimo informacji w regulaminie, że do 5 lat nie trzeba, recepcjonistka spóźniła się pół godziny na umówione na konkretną godzinę spotkanie w recepcji....bo miała umówioną wizytę u lekarza. Gdy wreszcie przyszła, zachowywała się po chamsku, kilkakrotnie próbowałam uciąć dyskusję, ale była agresywna, i mówiła dalej, no po prostu jakaś żenada. W apartamecie brak dwuosobowego łóżka z prawdziwego zdarzenia, dwie rozkładane wąskie i twarde kanapy, brak kabiny prysznicowej - mycie w kucki w wannie, impreza u sąsiadów do późnej nocy, w łazience nadtłuczona muszla klozetowa (natychmiast zgłosiłam po wejściu, więc podejrzenie od razu padło na mnie). Odradzam. Fatalnie.
Chciałbym ostrzec wszystkich przed korzystaniem z usług systemu rezerwacyjnego firmy InTurs.net Dopóki nie pojawiają się jakieś problemy kontakt z pracownikami firmy jest miły i przyjemny. Natomiast kiedy pojawiają się problemy sytuacja się zmienia. W moim przypadku kiedy okazało się, że apartament, który zarezerwowałem jest nieprzygotowany i nie mogę w nim zamieszkać pracownicy firmy zaproponowali mi inny apartament, którego jak się później okazało też nie mogę objąć. Następnie zaproponowano mi inny, droższy apartament, za który musiałbym zapłacić więcej. Kiedy nie zgodziłem się na dopłatę okazało się, że muszę radzić sobie sam. Generalnie zostałem w centrum miasta z 2 małych dzieci bez miejsca do spania, a pracownicy odpowiedzialni za zarezerwowane mieszkanie przestali odbierać ode mnie telefon. Wszyscy pracownicy włączając w to pracowników centrali telefonicznej firmy stwierdzali, że nic nie mogą zrobić i muszę sobie radzić sam.