Opinie o inTurs.net w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy inTurs.net. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w inTurs.net o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o inTurs.net w Kraków

Ania Nowy wpis
Inne

Można pracować w systemie 8 godzinnym?

Młoda Nowy wpis

Ja również chcę ostrzec przed tą firmą. W marcu 2019 roku zarezerwowałam apartament w Warszawie ( Trzy Wieże) na pobyt w maju. Dosłownie na 4 dni przed przyjazdem zadzwoniła pani i powiedziała że nie ma tego lokalu. Powód banalny - zły zapis w notesie pomimo, że w marcu otrzymałam potwierdzenie rezerwacji. Brak profesjonalizmu, tak się nie robi!!!! No ale to przecież Warszawa:(

Zainteresowany Nowy wpis
Inne

Słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy. Możecie coś więcej podpowiedzieć?

gb Nowy wpis

Jestem bardzo zadowolona z pobytu w apartamencie w Krakowie. Nie mam żadnych zastrzeżeń

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie inTurs.net? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
Ania26

Hej, parę dni temu wróciłam z fajnego wyjazdu nad morze i nocowałam właśnie w jednym z apartamentów tej firmy. Jestem bardzo zadowolona, bo w środku czysto, łóżka brdzo wygodne. Ogólnie było przytulnie, a zarazem przestronnie. Chętnie tam wrócę :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

Miałem przyjemność nocować w apartamentach tej firmy po raz pierwszy i jestem miło zaskoczony stosunkiem jakości do ceny :) Fajny apartament, taki jak miał być. Ładne, zadbane wnętrza. Polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maria

witam.korzystalam z mieszkania w krakowie dwa razy i jestem bardzo zadowolona .obsluga przemila .maria z wielkiej brytanii

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joisia

Rezerwacja zrobiona, przedpłacona i po 5 dniach spokojnego oczekiwania na wyjazd koszmarny telefon z informacją, że rezerwacja została anulowana, gdyż system się pomylił i ktoś o kilka minut wcześniej ode mnie zarezerwował ten apartament ?! :O Zadzwonił do mnie sam właściciel twierdząc, że nic nie może zrobić a na moją prośbę o zapewnienie mi noclegu w innym miejscu prześmiewczo odpowiedział, że ma ważniejsze rzeczy na głowie od całodziennego siedzenia i wyszukiwania ofert noclegowych- reszty rozmowy nie przytoczę. Ciekawe tylko czy zapłacona zaliczka zostanie zwrócona na konto tak jak zapewniono ... ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Papaja

Witam, z usług InTurs korzystałam z mężem w czasie długiego czerwcowego weekendu w Krakowie. Kraków w tym czasie zalany był falą turystów z różnych stron świata. Wynajęliśmy mieszkanie w samym Centrum na ul.Chodkiewicza i byliśmy z tej lokalizacji bardzo zadowoleni. Mieszkanie było przyzwoite, wyposażone w niezbędny sprzęt, jednakże bardzo brakowało man zmywarki. Obsługa administracyjna w Krakowie jest bardzo profesjonalna, pomocna i miła. Z mieszkania i pobytu wróciliśmy bardzo zadowoleni. Pozdrawiam serdecznie i wszystkim polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marco

Witam. A ja napiszę tak: bardzo często korzystam z serwisu InTurs w sprawie noclegów w Krakowie, Poznaniu oraz Warszawie. Zaczynałem od wynajmu co przyjazd innego apartamentu i metodą prób i błędów mam swoje faworyty do których zawsze jadę-jak ich nie ma to wolę hotel. Obsługa w mojej ocenie zawsze w 100% była bardzo miła i pomocna-nigdy nie zdarzyło mi się aby była nieuprzejma-zawsze obsługa męska. Było wiele wpadek ale do cholery to ludzie nie dbaja o wynajmowany lokal i jest jak jest-połamane łóżko, potłuczone lustro czy zbita muszla klozetowa-jak ktoś jest idiotą i rozpieprza lokal to nie ma co się dziwić, że później mamy to co mamy-przecież nie moje to co mi tam mogę rozbić muszle (tak na marginesie jakim trzeba być palantem, zeby to zrobić i pytam się w jaki sposób i w jakim celu?). Co do godzin odebrania kluczy zawsze w 100# personel był bardzo elastyczny i zawsze można było się domówić co do godziny. Jeśli chodzi o rzetelność opisu ze stanem faktycznym to celność zazwyczaj w 70#. Jeśli chodzi o czystość różnie z tym bywa-ja osobiście zawsze jak jadę to myje lodówkę, sedes i wannę lub brodzik a ręczniki mam zawsze swoje, a w przypadku widocznego brudu zwracam uwagę przy odbiorze kluczy i zawsze dogaduje się z pracownikiem. Pamiętajmy o najważniejszym - jaka cena taki standard nie oszukujmy się że za najniższą cenę otrzymamy coś więcej niż mieszkanie w suterenie z dostatecznym porządkiem i przeciętnym wyposażeniem-ja korzystam i korzystał będę jak komuś nie odpowiada to zawsze pozostają super hotele z cenami z kosmosu gdzie otrzymamy pokoik 15m2 z łóżkiem i telewizorem co najwyżej 19 cali-ja tam wole mieszkanie, aneks kuchenny i dużą łazienkę bo wtedy jest to jakaś namiastka mojego domu i nie muszę wysłuchiwać hotelowych burd czy jęczenia (usunięte przez administratora) za ścianą. Podsumowując należy wybrać zawsze mniejsze zło-ja wybieram InTurs!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KwiatowaDolina

Najbardziej skąpy pracodawca u jakiego przyszło mi pracować. Praca na sprzęcie i oprogramowaniu, które mają do dyspozycji pracownicy jest mordęgą. Biuro, zwłaszcza "łazienka", wygląda jak nora. Stanowczo odradzam pracę u tego dusigrosza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hiro

To [usunięte przez moderatora]. Właśnie wróciłam z weekendu majowego we Wrocławiu. Wynajęłam apartament za pośrednictwem inturs.net. Na miejscu okazało się, że jest drożej, musiałam zapłacić za 5 letnie dziecko, mimo informacji w regulaminie, że do 5 lat nie trzeba, recepcjonistka spóźniła się pół godziny na umówione na konkretną godzinę spotkanie w recepcji....bo miała umówioną wizytę u lekarza. Gdy wreszcie przyszła, zachowywała się po chamsku, kilkakrotnie próbowałam uciąć dyskusję, ale była agresywna, i mówiła dalej, no po prostu jakaś żenada. W apartamecie brak dwuosobowego łóżka z prawdziwego zdarzenia, dwie rozkładane wąskie i twarde kanapy, brak kabiny prysznicowej - mycie w kucki w wannie, impreza u sąsiadów do późnej nocy, w łazience nadtłuczona muszla klozetowa (natychmiast zgłosiłam po wejściu, więc podejrzenie od razu padło na mnie). Odradzam. Fatalnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Chciałbym ostrzec wszystkich przed korzystaniem z usług systemu rezerwacyjnego firmy InTurs.net Dopóki nie pojawiają się jakieś problemy kontakt z pracownikami firmy jest miły i przyjemny. Natomiast kiedy pojawiają się problemy sytuacja się zmienia. W moim przypadku kiedy okazało się, że apartament, który zarezerwowałem jest nieprzygotowany i nie mogę w nim zamieszkać pracownicy firmy zaproponowali mi inny apartament, którego jak się później okazało też nie mogę objąć. Następnie zaproponowano mi inny, droższy apartament, za który musiałbym zapłacić więcej. Kiedy nie zgodziłem się na dopłatę okazało się, że muszę radzić sobie sam. Generalnie zostałem w centrum miasta z 2 małych dzieci bez miejsca do spania, a pracownicy odpowiedzialni za zarezerwowane mieszkanie przestali odbierać ode mnie telefon. Wszyscy pracownicy włączając w to pracowników centrali telefonicznej firmy stwierdzali, że nic nie mogą zrobić i muszę sobie radzić sam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o inTurs.net - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
inTurs.net
3/5 Na podstawie 12 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Radziwiłłowska 29 lok. 1
    31-026 Kraków
  • NIP: 8171710362 REGON: 356594593
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
inTurs.net
Przejdź do nowych opinii