Arkamed Sp. Z O.O. Sp. K.

Mikołów

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 15 ocen.

Opinie o Arkamed Sp. Z O.O. Sp. K.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Arkamed Sp. Z O.O. Sp. K.

anonim

(usunięte przez administratora)

fart

no niestety, a również słyszałem że nieźle sobie radzą w arkamedzie

anonim

(usunięte przez administratora)

ktos kto tam pracował

a możesz mi podać telefon z którego do Ciebie dzwonili? Bo ta firma jest niewypłacalna, ale skoro działa to może zapłaci byłym pracownikom zaległe wynagrodzenia.

lukas

ja również proszę o jakikolwik kontakt z tą firmą mój e-mail: ( usunięte przez administratora ). będę bardzo wdzięczny!

anonim

kazek - 2011-08-04 22:13:14 (usunięte przez moderatora), za pracę nie płacą Czy ktos ma jakies namiary na ta firme tez nie zapłacili moze ktos podał ja do sadu i jakie efekty moj( usunięte przez administratora )

anonim

troche sie nie zgodze z przedmowca! Co do zarobkow to ok, jak wyrobisz prog, ktory co chwile podnosza, bo kryzys i na dzien dzisiejszy wynosi ( usunięte przez administratora )le jak nie wyrobisz, co jest bardzo prawdopodobne bo ludzie sa juz madrzejsi niz kiedys i maja dostep do internetu, potrafia sprawdzic ceny to wyplata jest marna w porownaniu z czasem jaki sie spedza w pracy.... oczywiscie nie masz co liczyc na kase za nadgodziny, a robi sie ich ok 50 w miesiacu...

Anonim

Ostatnimi czasy dużo wymagają od pracownika, czasem wydaje się że za dużo ale praca jest oki. Wiadomo, że "kryzys" dotknął branże tow. luksusowych. Jak ktoś lubi tego rodzaju pracę to polecam. Kontakt z ludźmi itp. Co do pensji to jak wykonasz próg jest zadowalająca dobrze ponad 2k na rękę. Nieunormowany czas pracy, czasem długo się jeździ do tego spotkania i powroty... Nie polecam dla osoby która ma małe dzieci, wiecie czemu. Zresztą i tak jest dzisiaj ciężko z pracą tak więc nie ma co narzekać. Jak nie pasuje to idźcie na budowę....

K

Czy ktoś może napisać coś na temat tej firmy??? Jakie są zarobki?? i Jak wygląda u nich rozmowa kwalifikacyjna??

Zostaw opinię o Arkamed Sp. Z O.O. Sp. K. - Mikołów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Arkamed Sp. Z O.O. Sp. K.