niestety też tu pracowałem ale w przeciwieństwie do opinii innych mam dużo gorsze zdanie (usunięte przez administratora) szczerze to pierwszy i mam nadzieje ostatni raz trafiłem w takie miejsce. większosc pracowników jest ok(usunięte przez administratora)
he he z tego co pamiętam była taka osoba która sprzedawała części w czasie pracy , ale nie z firmy, tylko swoje, ze swojej firmy którą miała na allegro i cały czas w necie siedziała i jak to wyszło , to wyleciała
(usunięte przez administratora)
Rozumiem odliczenia za spóźnienia albo olewanie pracy, czy picie, to jest oczywiste. Ale odliczenie za prawnie należący Ci się urlop wypoczynkowy (zaakceptowany i podpisany przez szefa) i za zwolnienie lekarskie to już przesada. Nieobecność powyżej 2 dni była karana dość wysoką kwotą. (usunięte przez administratora) W tej chwili więcej nie pamiętam.
Ludzie czy wy czytać ni umiecie jakie dwie firmy - skoro ktos nie wie o jaka firme pyta to niech siedzi w domu skoro na tym etapie mam problem. A co do reszty to naprawde szkoda czasu i atłasu o persektyw rozwoju w mojej ocenie brakowało bauje i brakować będzie co do pracowników święte słowa - przykład idzie od góry ...
(usunięte przez administratora)
Na jakie zarobki?! Niecałe 2000zł + premia w kopercie do której czasem musisz dołożyć z podstawy i oddać szefowi bo możliwości odliczeń jest więcej niż okazji do zdobycia premii. Profesjonalizmu niech najpierw wymagają od siebie, to dobrzy pracownicy przyjdą sami. W dodatku przyjdą i zostaną, a nie odejdą po paru miesiącach jak większość zdegustowanych warunkami pracy i finansami.
To Ty chlopczyku serwisu na oczy nie widziałeś TO JEST PARODIA I OSZUSTWO KARAĆ I ZAMYKAĆ POWINI ZA TAKIE NACIĄGANE LUDZI. NIE POLECAM...
To jak ty masz na wszystko swoje zdanie to idź stąd i nie zawracam głowy.
(usunięte przez administratora)
Nikogo nie oskarzalam, tylko napisalam obiektywnie (dluzszy czas tam nie pracuje i mam dystans) jak bylo. p.s. nie mylic Tender K. Mlot (spedycja) z Tender W. Mlot, ktora zajmuje sie naprawa i sprzedaza czesci - to dwie oddzielne firmy, wiec uwagi o dlugim utrzymaniu sie na rynku i spedycji tycza sie tej pierwszej.
Pracowalam w firmie przez dluzszy czas. Nigdy sie tu do niczego nie dojdzie - ot takie bledne kolo. Wlasciciel jest czlowiekiem prostym (nie mam na mysli jego obrazania), ktory nie pojmuje jak zarzadzac firma i pracownikami. Do zatrudnianych osob podchodzi jak do (usunięte przez administratora) i obibokow. System plac wyglada tak, ze czesc pieniedzy dostaje sie nieoficjalnie w kopercie. Do tego rozliczanie na podstawie przepracowanego czasu (odbijanie sie w czytniku karta), ale za chodzenie do toalety ten czas jest odejmowany (sic!). Prezes/wlasciciel jest cwaniakiem - przyklad podsumowujacy charakter tego czlowieka: w latach 80ych kiedy jako jeden z nielicznych mial na swojej wiosce magnetowid VHS (sprowadzony zza granicy), kazal placic kolegom za ogladanie filmow. Moze zboczylam troche z tematu, ale kto chcialby pracowac w firmie ktora tak podchodzi do czlowieka.
Trafione w samo sedno! Świetny opis realiów Tender W. Młot. RCP, koperta, obcinki z "premii" za cokolwiek nawet za należny urlop, pracujące soboty bez wypłacanych nadgodzin, w prezencie na wigilię kalendarze z danego roku. Parę pozytywów by się znalazło, bo ekipa pracowników jest OK, ale to nie wystarczy żeby godnie pracować.
Tia.... umowa o pracę i premia co miesiąc (usunięte przez administratora)czyli wielkie nic
Hej, info do tego co się tak dopytuje o zarobki - na forum pilnie udziela sie właściciel i jakoś wody w usta nabrał. Taki masz system premiowy że po miesiącu musisz jeszcze dopłacić bo już Ci nie ma z czego zabrać ... ot mądrość.
Witam wszystkich chciałbym podziękować (usunięte przez administratora) za rozwalenie i zmarnowanie miłej atmosfery rodzinnej firmy RemoCar i utratę pracy przez wielu utalentowanych i doświadczonych pracowników. Dziękujemy (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) nie polecam pracy i współpracy .
Szkoda że odpowiedzi na pytania udziela sam właściciel - więc trzeba być naprawde mało inteligentnym żeby tego nie zauważyć - zapomniałem... z pewnością "kolega mu powiedział" że jest najinteligentniejszy i myśli że może mydlić oczy - znowu zapyta o zarobki albo zmieni temat albo... szkoda słów - uciekajcie!
Firma Tender K. Młot Sp. z o.o. rozpoczęła działalność na rynku usług transportowych w 1992 roku. Niska rotacja kadry pracowniczej , pozwoliła im na osiągnięcie stabilności oraz realizację zamierzonych celów. Co ciekawe nawet kierowcy w tej firmie mogą pochwalić się dłuższym stażem pracy co zdarza się już rzadko
Dobrze ze wrescie ktoś opisuje prawde co się dzieje w firmie(usunięte przez administratora).Naprawiałem zwrotnice w manie w innym serwisie wymiana całej osi po regeneracij trwa dobe i kosztuje 560zł w tender trwa to tydzień i kosztuje trzy razy tyle....Totalna porażka ładnie mówią przed wstawieniem auta do naprawy pużniej jest zawsze żle...
Witam pracowałem w tej firmie p.młot to sam szef jak wiecie i lubi se słodzić jak narazie mamy więcej reklamacji jak klientów dlatego prezes zaczyna skupywać busy do naprawy i na handel... pozdrawiamy i nie polecamy
Pan od modulatora był dzisiaj u nas w serwisie i został naprawiony tak jak uzgodniliśmy to kiedy był Pan ostatnio. Czyli, Pana modulator był "zgnity" i nie można było odzyskać z niego programu. Poprosił Pan żeby coś zrobić, bo na nowy zawór Pana nie stać. Został wgrany plik, ale bez opcji osi podnoszonej. Przyjechał Pan wtedy kiedy miał Pan czas, a my na serwisie niekoniecznie. Czekaliśmy od producenta ( od wczoraj )na dane do tego zaworu i zrobił to naprawdę szybko i dzisiaj samochód wyjechał. To już zdążył Pan napisac że jest klient źle obsłużony ??? Proszę się na przyszłość, zastanowić jak kogoś Pan poprosi o pomoc, bo już chyba nikt jej nie udzieli.
Witam nie polecam tej firmy ich serwisu zakupiliśmy u nich regeneracje modulatora z wymianą i zaprogramowaniem zapłaciliśmy za wszystko 3600zł bo doliczali różne koszta diagnostyki itd.Modulator który zamontowali nie działał właściwie po półrocznej przepychance prawnej i telefonicznej okazało się ze wgrali zły program.Dodam ze wcześniej 3razy byliśmy na reklamacji z czego firma tender stwierdziła ze to nie z ich winy.Nie polecam ich cześci i serwisu
Nie polecamy naprawiali u nas pompe adblue dalej to samo wymienili cały sterownik czyszczenie układu itd w sumie wyszło ponad 3tysia.W autorysowanym serwisie zdiagnozowali uszkodzenie czujnika inox a tam pare tysia w błoto
Kluczyk który sprzedaliśmy do Saab był nowy i na aukcji podany był nr katalogowy w celu identyfikacji części elektronicznej. Klient po przeczytaniu opisu i kontakcie tel. zdecydował się na zakup części. Została wysłana w oryginalnym opakowaniu. Klient postanowił odstąpić od umowy kupna- sprzedaży już po próbie programowania kluczyka we własnym zakresie. Takie programowanie powinno odbyć się w serwisie ASO i wtedy przed rozpoczęciem programowania okazało by sie że ta część nie pasuje i na pewno nie została by uszkodzona. Różnica jest taka, że diagnoza w ASO kosztuje 200 zł , a "wypożyczenie części " ( dostawa ) jedynie 15 zł.