Impel Security

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 294 ocen.

Opinie o Impel Security

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Impel Security

mot

przeszedlem do nich niedawno i to byl bardzo dobry ruch. fajny pracodawca

iwo

W tej robocie najlepsze są te najbardziej prestizowe strzały, jak obstawa do Tour de Pologne

pimpex

ja pracuje w bydgoszczy , do pracy mam calkiem blisko z domu wiec tym bardziej mi pasuje. grafik jest w porzadku, umundurowanie mi zapewnili , praca nie jest mocno ciezka, rozni ludzie sie tu przewijaja, ale nie ma co narzekac

chęci

a wjakim miescie pracujesz na pewno nie w toruniu

edek

godziny na ok, przelozeni ok, ekipa ok, kasa ok. firma ok

ido

Dobry rzetelny pracodawca, kasa na czas i elastyczny grafik. To na plus

toma

Mocna firma, dobry pracodawca. Jeszcze się na Impelu nie zawiodłem

roman

Pracowałem w ochronie przy MŚ w piłce to było wyzwanie. Impel jako duża firma daje takie możliwości

filip

Ja nie mam zastrzeżeń do Impela. Wręcz przeciwnie to duży gracz w moim mieście i konkurencja jest spora aby się dostać. Ale warunki są fajne. Pracuję już 2 lata i jestem zadowolony

Plav

Spoko nie tylko ten jeden przetarg Impel ma w portfolio wiele ciekawych projektów. To duża firm, którea przez lata nabrała dośiadczenia na rynku

zapałki

dobrze że impel wraca na na Toruń w końcu będzie porzadek :)

ardik

na początku podchodziłem do impela dosyć sceptycznie, ale cieszę się ze spróbowałem, bo to była dobra decyzja i nie żałuję

wyrasta

w życiu z plichom nie bede robił nap jeden

Toja
@wyrasta 28.03.2017 19:15
w życiu z plichom nie bede robił nap jeden

Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy ,, plicha" chciałby Cię mieć wśród swoich podwładnych?

wyrasta
@Toja 13.04.2017 20:04
Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy ,, plicha" chciałby Cię mieć wśród swoich podwładnych?

jaja sobie robisz mogę tu wiele spraw opisać co się działo tam

Wasiek

Impel to nie firma krzak, ale marka na rynku. Duży pracodawca z różnych branż. Ja pracuję od roku i jestem bardzo zadowolony. Zresztą celowałem w Impel.

Elon

nie słyszałem aby coś takiego się wydarzyło, a pracuję już 3 lata w Impelu. Z paroma kolegami się rozstała firma, ale zawsze z klasą i za porozumieniem. Praca nie jest łatwa, ale to w końcu ochrona. Warunki są za to bardzo fajne, a zespół zgrany

madzia

już kilka lat w impelu za mną i jestem tak samo zadowolona jak na początku

andrzej

jak dla mnie praca w impelu to strzał w 10 :) stabilna posada, możliwość awansu i regularne wypłaty to ich charakteryzuje

kaśka

ja sobie chwalę, trafił mi się fajny zespół i do pracy chodzę z przyjemnością :) wypłaty są na czas i z kierownikami też problemu nie ma

bolko

Dochody w Impelu są adekwatne do wykonywanej pracy, nie ma co utyskiwać; gra jest przejrzysta. Za nicnierobienie nie dostaje się wynagrodzenia, więc wszystko jasne.

zbych

Faktem jest, że Impel wciąz jest ważnym partnerem na rynku pracy; oferty do wzięcia przy odpowiednich kwalifikacjach, nie dla każdego.

misiek

ja na pracę w impelu nie narzekam, stabilna i porządna robota

edo

Firma jest duża a więc i stabilna. Nie pozwoli sobie z tą pozycją na wpadki. Ja pracuję 3 lata i dotąd poza codziennymi drobnostkami wynikającymi ze współpracy międzyludzkiej nic się nie działo. wszystko na czas i zgodnie z umową

karol

Trafiłem przez znajomych na ochroniarstwo w Impelu; fajna, odpowiedzialna praca i ciekawe kontakty z ludzmi.Mam przegląd zachowań, że ksiązki pisać o naturze ludzkiej.

cezary

Praca w Impelowskiej ochronie ciągle atrakcyjna; wymaga jednak odpowiednich predyspozycji, warto przymierzająć się do takiej pracy pokusić się o odpowiednie certyfikaty umiejętnosci.

kamil

Uwagi forumowiczów cenne zwłaszcza jak ktos poważnie mysli o pracy w Impelu; ogólnie nie jest łatwo ze stabilną pracą po szkole, która nie daje kwalifikacji np LO już lepiej absolwentom zawodówek; fajnie, ze Impel ma duży rozrzut potrzeb i można tu się załapać.

manna
@podróżny 09.03.2017 19:07
Co to za stek kłamstw?!Pracowałem dla tej firmy 5 lat temu,to że mnie zwoooolniono z Impelu usłyszałem od kolegi z obiektu,z d...

pierwsze słyszę o takim przypadku. do tej pory, a już trochę w impelu jestem. nie było do czego się przyczepić. spoko ludzie i szefowie plus kasa na czas.

Igo
@podróżny 09.03.2017 19:07
Co to za stek kłamstw?!Pracowałem dla tej firmy 5 lat temu,to że mnie zwoooolniono z Impelu usłyszałem od kolegi z obiektu,z d...

Jak pracuję już 6 lat to spotkałem się ze zwolnieniem 2 osób. Zawsze w pełnej galanterii. Nawet kiedy jeden z tych gość sam się o to prosił.

Nick

Jest balagan sa uklady bylo dobrze jest zle

karol
@morena 04.03.2017 17:43
jakie układy i bałagan masz na myśli? bo myślę o wysłaniu CV i nie wiem czy ''się pakować'' w to...

Ja układów nie widzę, normalnie jest, ludzie w porządku dogadać się można. Impel to duża firma i dobrze się tu pracuje.

Benia
@morena 04.03.2017 17:43
jakie układy i bałagan masz na myśli? bo myślę o wysłaniu CV i nie wiem czy ''się pakować'' w to...

proboj bo warto sie u nich zalapac. impel to fajna perspektywiczna praca. ukalady? nie zauwazylam, sama dostalam sie z ulicy

Pająk

A jak tam u Was z umowami? Dostaliście już?

robson
@Pająk 08.02.2017 23:01
A jak tam u Was z umowami? Dostaliście już?

wroce z 2-tygodniowego wolnego to sie dowiem.

Ule

Są różne firmy na rynku, część już przetestowałem i mam spore porównanie Impel się nieźle wyróżnia na tle konkurencji

Piernik

Fir ma solidna

fr

@ go - a dlaczego w Toruniu nie wyszło, o co chodzi? a meiniając neivco temat - widze ze poszukują praocowników do Impel Security do kilku miast w Polsce. Zainteresowało mnie stanwisko Inżyniera sprzedaży. Wiecie może jakie można zarobić pieniądze??

go

z Torunia impelek poleci pa pa

marcin

dla mnie to zawsze praca wakacyjna, jak mam przerwe na studiach to chwila jest zeby sobie dorobic

olek

dzis jak kazdy ma kredyt na glowie na mieszkanie, to na pewno lepiej jest pracowac w firmie, ktora jest duza i stabilna

Kalif
@olek 17.07.2016 05:05
dzis jak kazdy ma kredyt na glowie na mieszkanie, to na pewno lepiej jest pracowac w firmie, ktora jest duza i stabilna...

Właśnie @olek tak się zastanawiałem nad wzięciem kredytu ale sam nie wiem. Mam umowę do końca 2018 roku a co dalej nie wiadomo. Firma w której obecnie pracuję nie jest taka prężna jak Twoja. A jak po 2018 roku warty na jednostkach wojskowych przejmie wojsko to mogę stracić pracę. Tak że chyba sobie odpuszczę ten kredyt.

patryk

przygode z impel zaczalem 3 lata temu, troche sie wahalem, ale teraz na pewno wiem ze to dobra decyzja byla, pracuje w stabilnej firmie na stabilnym stanowisku a to ma ogromne znaczenie

michal

stawki zaleza od stanowiska, najrzetelniejsze informacje na pewno w kadrach beda mieli

Kalif

Jakie stawki macie?

monika

to fakt,stabilna firma to podstawa, warto w takiej pracowac, ja przynajmniej czuje sie bezpieczniej

kasia

firma jedna z wielu na rynku, rozni sie tym, ze jest ogromna i ma procedury i standardy ktorych innym brakuje, a to naprawde duzo

Mały

www.ochronaforum.eu mam prośbę czy ktoś zna inne forum niż to które tutaj przytoczyłem? Bo tam jest pewien moderator który stosuje jakieś dziwne praktyki. Zamiast usuwać niewłaściwe komentarze to nas straszy żebyśmy nie tykali tych, czy tamtych żebyśmy byli ostrożni w tym co piszeszemy itp. Poprostu szukam forum gdzie mógłbym się swobodnie wypowiedzieć na temat stosunku wojska do SUFO. A admistratorem tamtego forum jest prawdopodobnie jakiś wojskowy więc sami rozumiecie.

raf

impel znam od wielu lat, pracuję już 3, czas szybko leci. i jak na razie nie planuję zmiany pracy. tu mam pewną i bezpieczną pracę, wypłata wtedy kiedy powinna być, więc nie zmieniam tego co jest dobre.

jego

mam znajomego który pracuje w impelu. wypłata zawsze na czas, nie trzeba się upominać. no i warunki spoko, atmosfera w pracy też ok także jest zadowolony.

Kalif

Też mi się dobrze pracowało w Impelu. Chciałbym żeby wrócili na jednostki do Grudziądza.

antek

pracuje od lat i jest dobrze, nie szukam niczego innego wiec to chyba swiadczy samo za siebie

Kalif

Adam ale nie narzekam na impel. Mi chodzi o firmę która jest obecnie wynajęta na jednostkach wojskowych w Grudziądzu.

olav

pracowałem już 2 innych firmach ochrony, impel był dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Praca nie jest ławtwa, ale we sprzyjających warunkach daje satysfakcję

Impel
@olav 09.06.2016 20:43
pracowałem już 2 innych firmach ochrony, impel był dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Praca nie jest ławtwa, ale we sprzyjającyc...

Chyba jakos kierowniczek co przycina na pracownikach

adam

ja narzekać nie zamierzam, wręcz przeciwnie, pracuje mi się dobrze, kasa na czas, atmosfera dobra. w wielu miejscach pracowałem i tu jest zdecydowanie najlepiej.

emir
@adam 09.06.2016 19:23
ja narzekać nie zamierzam, wręcz przeciwnie, pracuje mi się dobrze, kasa na czas, atmosfera dobra. w wielu miejscach pracowałem...

Zgadzam nim wyjechałem Austrii pracowałem w Impelu, najlepiej wspominam obsługę mistrzostw swiata.

Kalif

Jeden plus to taki że jak narazie płacą. Bo było rok temu głośno że City nie płaciło długi czas w Toruniu i Inowrocławiu.

Kalif

Za impela do każdej wypłaty dastawaliśmy "kwitki" także wiedzieliśmy ile żeśmy zarobili i co zostało odprowadzone. A teraz nie dostajemy "kwitków". Mało tego nawet zdrowotnego za nas nie odprowadzali! Dopiero jak ktoś tam poszedł do lekarza i okazało się że nie chcieli go zarejestrwować to narobił szumu i zaczęli odprowadzać. Tak samo z ZUSem. Zarzekali się że odprowadzają. Kolega był sprawdzić a tu nic! Dopiero potem zaczęli odprowadzać ZUS ale tylko od 2 zł za godzinę. Także nie wiadomo czy to się wogóle liczy do emerytury. Naprzyjmowali tzw "najemników" którym płacili najpierw 19 zł na godzinę potem od maja 12 a że zaczęli im odchodzić to teraz podnieśli im do 14. A my miejscowi mamy 8! Z tym że oni robią łącznie nawet po 72 godziny! I chodzą nieprzytomni! A nam miejscowym nawet złotówki nie dołożyli! Nic nie robią w tym kierunku żeby przyciągnąć miejscowych. Wolą ściągać ludzi nawet z pod ukraińskiej granicy płacić im 14 zł i opłacać hotele. Co tu się teraz dzieje to woła o pomstę do nieba!!!

Kalif

Impel to dobra i żetelna firma. Szkoda że przegrali ostatni przetarg na jednostki wojskowe w Grudziądzu.

igor
@Kalif 09.06.2016 00:42
Impel to dobra i żetelna firma. Szkoda że przegrali ostatni przetarg na jednostki wojskowe w Grudziądzu....

Mój przykłada pokazuje, że nie ma problemu lokalizacja. Musiałem wyprowadzić się z Wawy, dziewczyna dostała robotę w Bydgoszczy na świetnych warunkach. Nie uśmiechało mi się rzucac wszystkiego bo w impleu już wypracowałem sobie pozycję. Pogadałem z szefem i po 3 dniach miałem robotę w tej samej Impelu w Bydgoszczy z listem polecającym i rekomendującym.

mania

jak sie jest zaintersowanym warto probowac na rozne sposoby, nigdy nie wiadomo ktory akurat zadziala

Zostaw opinię o Impel Security - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Impel Security