PREMIUMDRUK Zakład Poligraficzny B. Jankowski

Piaseczno

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 42 ocen.

Opinie o PREMIUMDRUK Zakład Poligraficzny B. Jankowski

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PREMIUMDRUK Zakład Poligraficzny B. Jankowski

Agnieszka

@KOLektOr odlOTOWY to zdecydowałeś się czy jednak nie na aplikację do PREMIUMDRUK Zakład Poligraficzny B. Jankowski? Jeżeli tak to potwierdzasz to, co napisał @Nowy o zakładzie? Informacje przydadzą się też innym osobom, które zastanawiają się nad pracą w zakładzie.

KOLektOr odlOTOWY

podobno sporo operatorów odeszło z Edel....... jednej z Pruszkowskich drukarni do Premium , to chyba dobrze świadczy o firmie ?

Nowy
@KOLektOr odlOTOWY 07.06.2017 14:13
podobno sporo operatorów odeszło z Edel....... jednej z Pruszkowskich drukarni do Premium , to chyba dobrze świadczy o firmie...

Jest dokładnie odwrotnie sporo osób odeszło z druku do edel.... i agi..... a tak prawdę pisząc ( usunięte przez administratora ) Premiumwyzyskiwaczy.

KOLektOr odlOTOWY
@Nowy 10.06.2017 00:49
Jest dokładnie odwrotnie sporo osób odeszło z druku do edel.... i agi..... a tak prawdę pisząc ( usunięte przez administratora...

czyli nie warto się tam pchać ? , chciałem podjechać i złożyć cv osobiście . Byłem już w Agi ... , i Edel ... pomyślałem też o Premium , ale z tego co widzę nie jest tam ciekawie . Chyba lepeij jest zarabiać mniej kasy i mieć spokojną głowę .

Apach

Wychodzi na to że same głąby i chamiska pracują to. W zasadzie nikt nigdy nikomu nie dogodzi. Ale czy pracuje w PremumDruk ktoś poważny znający się na rzeczy?

Agnieszka

@Pan Pe, wspominasz, że od 6 miesięcy nie otrzymujesz wynagrodzenia na czas. Bardzo długo na nie musisz czekać?

Nowy

Premiumdruk szukał pracownika na druk i znalazł na krótko bo chłopak szybko załapał co się dzieje i ślad po nim zaginął nawet kasa go nie zatrzymała ludzie już mają kasę gdzieś wolą spokojną pracę za mniejsze pieniądze praca w sobotę za odbiór we środę albo inny dzień wyznaczony przez D...do sp produkcji śmiech będzie się działo.

Pan Pe

klejarnia. jeden wielki syf. kazdy kazdego pogania. ostatnio zwolnienia bo nowy pancio dyrektorek chce powciskac swoich (ciekawe ile wytrzymaja), sa starzy pracownicy co juz maja lekko mowiac wycwierkane, specjalnie przelozone dawaly wolne zeby kazda sobota byla pracujaca, generalnie nic sie nie zmienia. My mamy przestrzegac przepisow oni jak im pasuje, od 6 msc nie mialem ani razu przelewu do 10 dnia msc, co do premii zaraz bedzie wyzsza niz pensja xD brak kultury, poganianie, kwasne zarty (wysmiewanie sie) jest na pozadku dziennym i darcie mord. jest kilka ewenewentow na ktore warto uwazac, a mianowicie mezatka kaś** mowi co innego, robi co innego, mysli tez co innego,co sie przy niej powie wiedza wszyscy z dodatkami, karol(cycata) wie wszystko i o wszystkich i wogole jest pania dyrektor z wyrywania, p ewa przyjaciolka nadgorliwego (d) super jak jesteście w dobrej komitywie bo wtedy obgada ale z mniejszym zlem, wojtek gada co mu slina na jezor przyniesie ze skutkami roznymi, o i kinga jeb**** nadgorliwiec, sklonnosci do usmiechania do zlej gry, kawal zawzietej kozy. a nie zapominajac o biurze nadal rozdarta doda ustawia ludy po kontach a sama nie wie co ma robic, cicha falszywa i ruda zawzieta. tyle mam do powiedzenia.

Agnieszka

@Zozol strona internetowa jest, tylko tyle, że w budowie ;) http://premiumdruk.eu/

cober

Padnie to szybciej niż się spodziewasz a Niemcy już nie kupią, teraz to Wietnamczycy i będzie produkcja ubrań z papieru

Zozol

Tak firma upada, brak kasy na utrzymanie strony a audyt BRC przeszli. Przecież to jakieś 200 000 PLN wydane w same przygotowania. Dziwne w PremiumDruk porządki są ale od upadłości to daleka ta firma jest. Zastanawia mnie komu tak naprawdę zależy sianie takich plotek. Ale fakt w 21 wieku brak strony to WSTYD!

Chabrowy

Tak "tutek", bo jak komornik wchodzi na kark firmy, to pierwsze co robi to zabiera stronę WWW :)

Chabrowy
@tutek 24.01.2017 08:51
strony nie zabiera, nie bądź dzieckiem, brakuje natomiast kasy na opłacenie utrzymania strony P.S. adres www.premiumdruk.eu...

Z całym szacunkiem “tutek”, ale Twoje argumenty mnie nie przekonują. Tak na chłopski rozum, chcesz powiedzieć, że koszt utrzymania domeny i serwera to być albo nie być dla firmy? Przecież to bilon. Powodów niedziałającej strony może być wiele. Równie dobrze mogła być tak brzydka, że admin ją zablokował powołując się na klauzulę sumienia.

tutek
@Chabrowy 06.02.2017 10:11
Z całym szacunkiem “tutek”, ale Twoje argumenty mnie nie przekonują. Tak na chłopski rozum, chcesz powiedzieć, że koszt utrzyma...

brzydka była x-lat i jakoś nikomu to do tej pory nie przeszkadzało, a teraz nie ma jej w ogóle. nie mam ambicji, żeby Cię przekonywać, jakoś to mi się tylko składa w pewien obraz, ot co. może tak, może nie, zadaję pytanie.

tutek

co tam się dzieje w tym Premiumdruk, strona internetowa znikła - suspended, a konkurencja szepcze, że komornik, że padają... klienci też zaniepokojeni...

Pracownik dział????
@tutek 26.10.2016 11:43
co tam się dzieje w tym Premiumdruk, strona internetowa znikła - suspended, a konkurencja szepcze, że komornik, że padają... kl...

W firmie brak pieniędzy na wypłaty, na papier nie wspomnę już o nadgodzinach ludzie nie chcą pracować w soboty bo pracujesz za darmo brak płynności finansowej. Pozdrawiam obecny pracownik.

gmoch
@Pracownik dział???? 05.11.2016 14:55
W firmie brak pieniędzy na wypłaty, na papier nie wspomnę już o nadgodzinach ludzie nie chcą pracować w soboty bo pracujesz za...

czyli plotki znajdują potwierdzenie w rzeczywistości

Lykanin

Witam wszystkich zainteresowanych napiszę kilka słów o firmie w której jestem zatrudniony. Praca jest jak w każdej drukarni tylko bardziej wymagająca bardzo ale to bardzo duże rotacjie wśród pracowników szczególnie na druku i klejenia zarobki są dobre tylko dużo obowiązków za dużo. Ostatnio były podwyżki ale tylko dla wybranych maszynistów z działu druku zapomniano natomiast o pozostałych pracownikach. Ostatnimi czasy jest dużo pracy więc zmusza się nas do pracy w soboty za które SZEF nie płaci nie można odebrać nadgodzin bo jest dużo zamówień a urlopy wypoczynkowe są wstrzymane.Fatalna atmosfera na dziale druku z powodu braku równego traktowania pracowników jeżeli kasę dostaje jeden to co ma sobie pomyśleć ten który nie dostał nie ma się co dziwić że nie chcą pracować w soboty. Na tym kończę jak sytuacja się nie zmieni ze zmuszaniem nas do pracy w soboty zgłoszę to do Inspekcji pracy.Praca w systemie trzyzmianowym. Pozdrawiam wszystkich roboli z Premium.

Omen

Czym ty chcesz się tam wykazać jak tam jest tylko zapierdol i wyzysk nic więcej.Ktoś dobrze napisał że kasa jest tylko dla lizusów. Jeśli chcesz tam pracować to powodzenia pracę na druku odradzam grafik zmienia się co kilka dni nic nie można zaplanować a Pan Dyrektor istny szaleniec wydziera się na ludzi bo myśli że wszystko wie a tak naprawdę jest cieniasem. Na tym kończę nowym życzę powodzenia. Były pracownik.

Sprawiedliwy

Praca jak każda, ma swoje minusy. Nie polecam pracy na druku, szczególnie jako pomocnik. Najgorsze stanowisko w tej firmie. Papier masz wystawiony z magazynu przez magazyniera i na tym koniec. Wszystko musisz przygotować do druku sam, nikt ci nie pomoże.Jak ktoś wcześniej napisał ,większość pracowników to zł....... sy.Pensja pomocnika za mojej kadencji 2500 a pracujesz za dwóch. Kasa na konto terminowo,dobre zarobki na dziale sztancy i hotstampingu.Nie wiem jak teraz z atmosferą, ale wcześniej do bani. Podwyżki w tej firmie dostają wybrani. Znałem osoby pracujące tam za 14,15 zł na godz. ze stażem w firmie 5 lat. Zero jakiejkolwiek premii. Wstyd.

Omen

Większość pracowników to złamasy. Pozdrawiam

Aktualny pracownik

Kilka odpowiedzi. Pensja na czas. Przez cały okres pracy był poślizgi max 2 dni. Zainteresowanych pracą / stażem sugeruję napisać ( usunięte przez administratora ) Stawki są zdecydowanie atrakcyjniejsze niż innych drukarni. Atmosfer w pracy...... temat przewodni wypowiedzi. Skomentuje tak jak ktoś chce atmosfery to niech do restauracji idzie. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma a najgorzej tym z brakiem umiejętności i ciągami alkoholowymi. 70% załogi pracuje po kilkanaście lat.

tutek

cóż, pracowałem jakiś czas temu w tej firmie.... na szczęście nie miałem okazji zbyt często oglądać popisów i wybuchów właściciela i innych dyrektorów, aczkolwiek faktycznie słyszałem coś o tym z drugiej ręki. Te kilka razy, które jednak widziałem, w zupełności wystarczą, żeby wyrobić sobie opinię na ten temat, generalnie brak szacunku: do pracowników, do klientów, do siebie, za to dobra gra aktorska przed klientami - niektórzy jeszcze to kupują. wynagrodzenie faktycznie - jedno na papierze, drugie do ręki, ponadto trochę inaczej niż się umawialiśmy, zgadnijcie na czyją niekorzyść, zmiana reguł w trakcie gry, drobne cwaniactwo, niesłowność, żeby coś wyegzekwować trzeba stanąć człowiekowi nad głową apelując do resztek przyzwoitości raczej nie chciałbym tam wrócić, jest cała masa znacznie lepszych miejsc pracy...

mirek

bardzo bardzo stary pracownik kasa zmienia ludzi mw

lelumPolelum

Posłodzę. PremiumDruk to firma gdzie są na produkcji najwyższe zarobki, a przy tym nie ma takiego jeszcze wyciskania soków jak w korpo!!! Jeśli jesteście twardzi psychicznie i zniesiecie kilka (podkreślam), kilka (pomijam prezesa) osób które czasami pie.....lą od rzeczy to nigdzie tyle nie dostaniecie na oficjalu..... Mówiąc pie.......lą wykluczyłem prezesa, ponieważ w gruncie rzeczy to mądry i super ogarnięty facet ale nie mam pojęcie dlaczego zachowuje się tka jak się zachowuje (sam finalnie sobie szkodzi swoimi wybuchami).

Instruktor Zero
@lelumPolelum 17.05.2016 15:26
Posłodzę. PremiumDruk to firma gdzie są na produkcji najwyższe zarobki, a przy tym nie ma takiego jeszcze wyciskania soków jak...

Chłopaczyna dobrze prawi,musisz mieć psyche ze stali żeby nie zaje....ać komuś w ryj.Stawki....faktycznie wysokie i nic po za tym , jak jesteś pazera na kasę , nie masz rodziny,zainteresowań,znajomych,ch [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nia to zapraszamy ta firma jest dla ciebie :),tylko nie marudź po 3 miesiącach że ci obiecywali co innego .Dziękuję za uwagę i nie dam lajka

spider

ale podobno za to są fajne kj-otki ? co to za dziewczyny ?

anonim

(usunięte przez administratora)

Instruktor Zero

Aktualizacja Dobre stawki godzinowe (choć czasem nieadekwatne do zachowania pewnych osób) Nieterminowe wypłaty. Brak unormowanego systemu pracy (z naciskiem na dział druku) Problemy z wypłacaniem nadgodzin. Brak szkoleń i podnoszenia kwalifikacji. Brak 50/100. Praca nie zgodna z zawartą umową. Brak socjalnego.

Hulk

Ta firma to porażka!!!Mobbing,niezrównoważony prezes i nieterminowe wypłaty

UWAGA UWAGA UWAGA

FIRMA NIE ODPROWADZA SKŁADEK OD JAKIEGOŚ CZASU

Instruktor Zero

Poj....any 12 godz system pracy.Grafiki pracy zmieniające się z prędkością światła, chaos za dnia,brak systemu premiowania, problemy z wypłacaniem wszystkich nadgodzin (nie zawszę) ,spóźnianie się z wypłatą na czas,brak socjalnego,kary finansowe (rzadko) ,krzykliwy pan dyrektor ds.produkcji,brak możliwości rozwoju i najważniejsza sprawa, brak szacunku do drugiego człowieka. Prezes firmy to istny choleryk,jak się w kurzy to masz przesrane. Od kąt nie pracuje pewna pani dyrektor w firmie trochę się uspokoiło i przynajmniej nie ma już Mobbingu.Atmosfera pracy nieco się polepszyła i jakby troszkę radośniej się zrobiło. Być może kiedyś będzie lepiej na razie nie polecam pracy w tej firmie.

trynkiewicz

E tam nie wiecie co to jest stresujaca praca. Ja to biorę na miękko

mlody

Hej, chce pracować w tej firmie na ctp, ktoś wie jaka atmosfera w tym dziale panuje?

Miś

Bezpieczeństwo w firmie. BHP a ISO Ciekawym trafem w dniu audytu w firmie zawisła informacja dotycząca bezpieczeństwa i zasad poruszania się po zakładzie dotycząca gości i pracowników. Widać od rozpoczęcia przebudowy zakładu nikomu nie przeszkadzało, że po placu chodzą pracownicy drukarni i poruszają się ciężki maszyny budowlane. Nikomu też nie przeszkadzało, że poważne naruszenia konstrukcji budynku, związane z kuciem otworów pod okna i bramy wjazdowe są wykonywane podczas pracy ludzi w zakładzie. Nikomu nie przeszkadzało, że wylewanie posadzek pod rozbudowę jest związane z potwornym smrodem i ulatnianiem się substancji chemicznych, gdzie ludzie z produkcji musieli to wdychać w czasie schnięcia stropu. Nikomu wreszcie nie przeszkadzało, że w zadaszonej części budynku odbywają się odbiory towaru z tymczasowego centrum składowania, a na piętrze powstaje dalsza konstrukcja budynku. Na koniec kilka słów o higienie w zakładzie a certyfikatach ISO. Jak pracownicy na produkcji mają się czuć kiedy kolejny rok nie ma możliwości skorzystania z ciepłej wody. W toalecie i tzw. pomieszczeniu socjalnym, w którym mamy spożywać posiłki cuchnie. Nie można umyć rąk zgodnie z instrukcjami rozwieszonymi po całym zakładzie jak również dobrze opłukać naczyń po posiłkach. Rozmawiamy o ISO a zakład nie zapewnia podstawowych potrzeb ludzi ciężko pracujących.

stary pracownik

Ta drukarnia to zwykły [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Pracownicy gorzej traktowani niż jeńcy w obozie. Wspominana przez wszystkich słynna Pani Dyrektor jest wg. mnie niezrównoważona psychicznie, krętaczka i intrygantka. Pan Prezes nie ma własnego zdania i nie wiele wie co się dzieje w firmie (wie tylko to co powie mu Pani M.), ale czy mówi mu prawdę? Wątpię. Zarobki są wysokie, ale trzeba się nazapier.... Poza tym ciągły stres, mobbing, itp. jak masz silne nerwy możesz próbować. Ludziom o słabej psychice odradzam. Spróbowałem i dziękuję za żadne pieniądze nie poszedł bym tam do pracy ponownie.

Jeszcze starszy
@stary pracownik 28.10.2014 22:43
Ta drukarnia to zwykły [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Pracownicy gorzej traktowani niż jeńcy w obozie. Wspominana...

Zgadzam się z moim przedmówcą. Dyrektor tego zakład tak na prawdę nie ma zielonego pojęcia jak pracują jego ludzie i co dzieje się na jego zakładzie. Opiera się na opinii osoby niezrównoważonej psychicznie, która nie ma na celu dobra zakładu, tylko zaspokajanie swoich chorych ambicji. Knucia, intrygi, mobbing, naginanie rzeczywistości są na porządku dziennym. Osobami tolerowanymi w zakładzie są tylko te, które bez wazeliny potrafią wejść w otwór fizjologiczny pani dyrektor, a nie koniecznie mają wymagane kwalifikacje, czy zaangażowanie do rozwijania się w firmie. Ci, którzy coś potrafią i mają swoje zdanie są z góry skazani na niepowodzenie, bo uprzejme donosy pani dyrektor i dawana im wiara doskonale ich dyskredytują w oczach "pracodawcy". Ciekawym odstępstwem jest dyrektor druku, który mimo, że wiedzę do pełnienia swej funkcji posiada, w dalszym etapie swojego rozwoju nie ma na tyle poczucia własnej wartości, że z masochistyczną przyjemnością oddaje się gierkom z panią dyrektor. I tak konkluzja nasuwa się sama. Swój do swego ciągnie. Kompleksy, kompleksiki, ... muuu, buzia

uwaga!
@Jeszcze starszy 01.11.2014 13:54
Zgadzam się z moim przedmówcą. Dyrektor tego zakład tak na prawdę nie ma zielonego pojęcia jak pracują jego ludzie i co dzieje...

"Dyrektor tego zakład tak na prawdę nie ma zielonego pojęcia jak pracują jego ludzie i co dzieje się na jego zakładzie." dyrektor wszystko doskonale wie i doskonale zdaje sobie ze wszystkiego sprawę, to gra aktorska warta oskara co najmniej

anonim

(usunięte przez administratora)

kumpel

Mar...., koligacje rodzinne są niewskazane dla każdej ze stron. Pracowników i pracodawców. Tu jest potrzebny rozsądek. A to nie jest firma rodzinna, tylko dom wariatów. Pracując w niej sami się godzimy na wszystkie wyżej wymienione niecywilizowane zachowania.

Super Men

Oooooo uczona, uczona, a każdego miesiąca nie potrafi poprawnie zliczyć naszych nadgodzin. Jeden z drukarzy ręcznie miał kiedyś ochotę pani dyrektor wytłumaczyć jak nadgodziny się liczy. Zresztą kto mówi, że te nadgodziny zawsze są wypłacane. Ostatnio co i raz znajdzie się jakiś powód by ich nie wypłacić.

Bolek i Lolek

Uczona pani dyrektor. Ciekawe czy to przypadek, że w dziale graficznym pracuje panienka, której tatuś jest doktorem na tym samym wydziale Politechniki Warszawskiej, na którym uczona pani dyrektor zrobiła niedawno doktorat? Jeśli uczyła się w taki sam sposób, jak pracuje w drukarni, to stracony czas i pieniądze. Ile by nie miała "skończonych" specjalizacji i "obronionych" doktoratów to są one tyle warte, co jej wypowiedzi na temat "nie dość wykwalifikowanego pracownika", któremu do pięt nie dorasta, jeśli chodzi o poligrafię. Potwierdza to za każdym razem, kiedy wszystkim w koło opowiada o swoich osiągnięciach związanych z wykształceniem. Sama ma chyba słabą wiarę w swoje wyniki, bo nie przekłada ich w żadnej dziedzinie na pracę dla "swojej" firmy i rozwój tu pracujących ludzi. Wygląda na to, że ze wszystkich tych uczelni wyniosła wiedzę na temat zastraszania, knucia intryg, odwracania kot ogonem, faszystowskiego traktowania pracowników, donoszenia na innych i niszczenia porządnych ludzi, takich jak pan opisany powyżej dla chorej jej satysfakcji.

...

Ta firma nie jest zla?? Haha haha proszę ludzie a ludzie sie zwalniają bez powodow? Zalosne, gorszej firmy ja nie znam. Zajebiste koordynatorki, pani Siwiec to jakas pomylka zapomnial woj jak cielęciem byl bo byla dość niedawno takim samym robilem jak inni a teraz wielka pani, a za to pani Plichta to sciemniara stsszy ze Cię zwolnią masz zapier... Ile wlezie na nogach spi we kanciapie swojej, mobbing to Malo powiedziane ze tam jest nigdy bym nikomu nie zaproponowal pracy tam. NIGDY!!!

Ja

O widzę że wielce uczona pani dyrektor się wypowiedziała...

pracownik fizyczny

zle nie jest bo gdyby tak bylo to bo czlowiek odszedl a ze siedzi to musi go cos trzymac... wdrazajac sie w temat osob wypowiem sie w ten sposob Pani M. zostala oblana blotem aczkolwiek jest bardzo uczona kobieta i jak wskazuje na plec ma prawo miec humory (wszyscy znamy to z autopsji), Pan P. jest nie dosc wykwalifikowanym pracownikiem to w wielu kwiestiach pomogl nie jednej osobie i jest oddanym czlowiekiem co do zawodu aczkolwiek wiek robi swoje co do pamieci jak i zachowania a Pracodawca nie ma czlowieka za mieso armatnie chce zarobic wiec ustala pewne zasady kotre musza byc przestrzegane a dyrekcja jest od tego by to zapewnic a gdy grunt pod nogami sie kruszy i lamie lapia sie wszystkiego. i tak na dobra sprawe postawmy sie na miejscu innych ludzi a dopiero oceniajmy

xxx

Witam o kogo chodzi z tych mazur i czy aż tak żle jet premium druku ?????

KNŻ

Pracowałem tam troche i uważam to za najwiekszą porażkę w mojej karierze zawodowej. (usunięte przez administratora)brak szacunku do ludzi w sposób który pokazuje jaki poziom reprezentuje i skąd wywodzi się dyrekcja czyli dno. Wszyscy boją się wszechmocnego i wszystkowiedzacego. Tak naprawde tam powinni pracować tylko dyrektorzy i szefowie działów i ci co kapują gdzie prym wiedzie grube mazurskie ścierwo. Jedynym plusem pracy w tej firmie jest to , że poznałem kilka naprawde wartościowych osób i im szacunek , reszta niech się tapla w tej śmierdzącej sadzawce.

ryś

''PAKIER KOZAK'' BUHAHAHA ŻENADA

arturos

jest tu słabo ,atmosfera nie najlepsza, ale największą parówą ,kapusiem ,frajerem i pałą jest wielce wyśmiewany przez wszystkich,grubas przez wielu brany za ,,pakiera kozaka ,,hahahaha, a jest tak naprawdę niedorajdą, spaślakiem [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wołową i buraczyskiem strasznym ,zgadnijcie kto jest z mazur???

a co na to wszystko wujek B. ?
@arturos 13.09.2014 22:47
jest tu słabo ,atmosfera nie najlepsza, ale największą parówą ,kapusiem ,frajerem i pałą jest wielce wyśmiewany przez wszystkic...

Oj oj... nie zadzierajcie z familią :-D

Bolek i Lolek
@arturos 13.09.2014 22:47
jest tu słabo ,atmosfera nie najlepsza, ale największą parówą ,kapusiem ,frajerem i pałą jest wielce wyśmiewany przez wszystkic...

Ludzie, ludzie, kultury trochę, nie ładnie tak wylewać szambo na oddanych sprawie. Zniszczyć można każdego, tylko po co? A swoją drogą to pana starszego ponton się nazywa w słowniku dyrektora generalnego. Jeszcze nam nikt nie wprowadził limitu na korzystanie z internetu w domu, a jak będziecie niegrzeczni to przyjdzie pani dyrektor i powie, że decyzją pana B..., zabrania się z niego korzystać, tak samo jak z prawa to palenia, wody w upały czy spożywania posiłków o określonych porach. Słyszałem, że teraz wprowadza zarządzenia w świętym dziale graficznym. Zrobiła łapankę na nowych grafików, po tym jak starych albo zwolniła dyscyplinarnie albo wykończyła najpewniej do spółki z dyrektorkiem od napojów chłodzących. Ciekawe ilu z nich zostanie, biorąc pod uwagę selekcję naturalną w strategi "firmy"? Ostatnio sporą tam mają rotację, błędy spadają z maszyn jak świeże bułeczki? Nowi pewnie siedzą, paluszki obgryzają i dygają ze strachu, bo oczom nie wierzą, jak to w Polsce ludowej się jeszcze pracuje, a koordynatorki rączki zacierają. Ciekawe, czy ludzie z tego działu na pajdy jeszcze zarabiają?

Super Men

Szanowni państwo. Nie obrzucajmy g... wszystkich koordynatorek. Ja osobiście miałem przyjemność pracować z jedną, która wie na czym polega jej praca a jej celem jest rzeczywiste pilnowanie a nie donoszenie. Tej pani na szczęście nie udało się wytresować jak jej pozostałych koleżanek i kilku innych pracowników. W firmie jest założony elektroniczny system, w którym każdy może publicznie donieść na innego pracownika, ale nie ma w nim możliwości ustosunkowania się do zarzutu, nie wspominając już o sprostowaniu po ustaleniu faktycznego powodu doniesienia. Dyrektor generalny posługuje się ws. panią dyrektor o nieposzlakowanej opinii w ramach poganiacza, przy czym sam często się o niej ciepło wypowiada słowami j... k..., itp w sytuacji, gdy rozmawia o zaistniałych incydentach, niejednokrotnie wspominając, że ją wyrzuci, co jest oczywistą fikcją, bo zbyt wiele ma do powiedzenia na jego temat, chociażby klientom. Wracając do pani dyrektor, to kiedyś chyba wydawało się jej, że na produkcji ma męża. Mąż ów niestety poczynił ciąże swej prawowitej żonie, co było niechybnie dużym ciosem dla ww., bo się biedna ciężko rozchorowała. W czasie jej nieobecności wielu się zastanawiało, kogo zniszczy po powrocie ze zwolnienia. W firmie na szczęście są też porządni ludzie, ale z powodu systemu motywacji są już w mniejszości. System ów polega na tym, że ci co robią dużo i pracują pod presją mają sporą szansę na popełnienie błędu, co skutkuje pajdą (nielegalną karą finansową), ci co się opierniczają, wiedzą jak przekręcić fakty, lub są w łaskach ww., kar nie zaliczają, albo zaliczają a nie są one potrącane. I tak by można jeszcze długo pisać, tylko pytanie czy warto? Czy znajdzie się w końcu odważny i wykorzysta szkołę donoszenia, kręcenia i wszechobecnej zemsty w słusznej sprawie?

byłypracowniknaszczęście

Jedno wielkie poniżanie pracownik jest mięsem armatnim motto właściciela na ludzi trzeba krzyczeć i mieć bata to wtedy pracują wydajnie na szczęście mam ten etap życia za sobą począwszy od dyrektorów ludzie niezrównoważeni psychicznie nawet na minute nie staniesz bo zaraz są pytania co się dzieje oczywiście czekają tylko komu się noga powinie i zaraz kary pieniężne tłumaczenia niema żadnego pracownik nigdy nie ma racji system czterobrygadowy zero życia prywatnego Swiątek piątek trzeba pracować lepiej pracować za mniejsze pieniądze a przynajmniej jesteś zdrowszy psychicznie mało kto wytrzymuje ten mobbing co stosują dyrektorzy ludzie są wyzywani poniżani od najgorszych a jeszcze trzeba wspomnieć o paniach koordynatorkach które nie mają pojęcia o produkcji a jedna mądrzejsza od drugiej tylko się prześcigają w debilnych pomysłach i patrzą jak się podlizać panu Bolkowi nie poleciłbym pracy najgorszemu wrogowi a najbardziej mnie śmieszą ogłoszenia o prace jak piszą praca w miłym i zgranym zespole śmiech na sali

super gosc super ktos

W internecie kazdy jest mocny, w pracy wiekszosc chce sie przesliznac, placa lepiej niz inni, nawet duuuzo lepiej, duzo czasu - bo chaos straszny - mina zanim sie orientuja, ze sie slizgasz, ale wtedy dopiero ciezko sie robi. Praca w drukarni wymaga silnych nerwow, w innych nie jest lepiej, ale gorsza placa...ludzie odchodza a potem wracaja, wiec chyba da sie zyc, ale to nie spacer po molo, a z...

błąd,błąd,znowu błąd
@super gosc super ktos 01.09.2014 19:46
W internecie kazdy jest mocny, w pracy wiekszosc chce sie przesliznac, placa lepiej niz inni, nawet duuuzo lepiej, duzo czasu -...

Człowieku staraj się pisać poprawnie bo nie wiem o co ci chodzi?

............

Nie polecam, kary, mobbing, stres, wyzysk, firma najgorsza ze wszystkich w których pracowałam, jeśli masz możliwość to się nie zatrudniaj bo stracisz tylko zdrowie. Pani dyrektor jest niezrównoważona psychicznie i nie jest to tylko opinia pracowników ale również firm zewnętrznych które współpracują z PD. Przepisy które tam są działają tylko w jedną stronę, nie ma czegoś takiego jak kodeks pracy, pracodawca nie zapewnia nawet wody do picia w upały, chyba że kranówę, pracownicy są obrażani, poniżani i wykorzystywani. Tą firmą powinna zainteresować się Inspekcja Pracy.

stary pracownik

nie wiem jakie zasady panują teraz ale mam kilka cennych informacji dla nowych chętnych do pracy w PREMIUMDRUK: 1. zatrudniasz się w systemie 8x5/7 ale to czysta fikcja bo pracujesz 12x?/7 zależy od obecnej ilości zamówień, nadgodziny zapisywane są w zeszyciku po czym giną w niewyjaśnionych okolicznościach 2. oficjalne stawki są średnie (ale kwota w garści jest większa niż kwota na pasku no chyba że dasz się przerobić i nie przeliczysz kasy) 3. w firmie panuje duży chaos, więcej tam rządzących niż szeregowych, a szeregowi pozjadali wszystkie rozumy... więc musisz mieć mocne nerwy lub "mieć wszystko w d..." 4. nie zatrudniaj się na dziale klejenia bo nie wytrzymasz presji czasu ( praca prawie na akord) 5. nie masz co się wysilać jeśli chcesz dostać podwyżkę chyba że umiesz się podlizywać 6. dane stanowisko nie świadczy o tym że wykonujesz tylko konkretne zadania (jeśli jest konieczność to zmywasz podłogę) 7. firma ma być rozbudowana (lub jest już rozbudowana) ale w okresie zimowym zdarzają się grupowe zwolnienia z powodu braku zamówień 8. ŻADNA PRACA NIE HAŃBI WIĘC POLECAM NA KRÓTKI OKRES CZASU LUB JEŚLI ZALEŻY CI NA KASIE LUB NA BYLE JAKIEJ PRACY POZDRAWIAM P.

obecny pracownik
@stary pracownik 18.08.2014 02:42
nie wiem jakie zasady panują teraz ale mam kilka cennych informacji dla nowych chętnych do pracy w PREMIUMDRUK: 1. zatrudniasz...

to prawda masakra praca 12/14 czyli 14 nocek po 12 godz. po czym mówi pan P. ze jutro masz na rano bo taka potrzeba i od nowa 12/14 tylko ze na rano, zero życia prywatnego i zaplanowania czego kolwiek a i tak jeste [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo chcesz dzień wolny bo brak sił i słów

DTP

Fatalna atmosfera, to mało powiedziane! To jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Tylko tu dowiesz się, co oznacza tak naprawdę praca pod presją czasu. Popełniasz błąd z pośpiechu - dostajesz karę pieniężną; palisz mało czy dużo - i tak dostajesz ochrzan, że w ogóle palisz. Ludzie przebijają się w tym, kto więcej podkabluje. Panuje tu system nie dopuszczania do zawierania znajomości, a w "słabszym" okresie zmówień pracownicy są zwalniani, po czym znowu przyjmowani, gdy sytuacja się poprawi. Może i kasa nie jest najgorsza, ale psychika i nerwy siadają. I wcale tu nie przesadzam...

Były pracownik

Fatalna atmosfera pracy z tej firmy prędzej czy "jeszcze prędzej" i tak sie rezygnuje

Zostaw opinię o PREMIUMDRUK Zakład Poligraficzny B. Jankowski - Piaseczno

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PREMIUMDRUK Zakład Poligraficzny B. Jankowski