Opinie o Call Center Power Media Sp. z o.o. w Wrocław

Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Power Media Sp. z o.o. w Wrocław

Administrator Nowy wpis

W Call Center Power Media Sp. z o.o. poszukiwana jest osoba na stanowisko Analityk Biznesowy. Brałeś udział w procesie rekrutacji i zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądało spotkanie. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla osób, które biorą pod uwagę pracę w tym przedsiębiorstwie.

Krystyna Nowy wpis
Inne

Hejka, sama po Wrocławiu teraz szukam czegoś na słuchawce tu już jednak po spojrzeniu na daty komentarzy oraz informacje z sieci wiem, że firma ma status wykreślenia z rejestru. co go ostatecznie spowodowało i ile osób musiało zmienić pracę?

Spejson Nowy wpis

Mam wrażenie że to jakaś firma krzak... Dział HR po aplikacji wydzwania, następnie w ustalonym terminie pierwszego screeningu olewa temat. Miałem takich rozmów dziesiątki i chyba jeden jedyny raz mi się takie coś zdarzyło. Róbcie tak dalej.

Witold Nowy wpis
Inne

Mam nadzieję, że ta cisza na forum to znak dobrej pracy. Jakieś zmiany nastąpiły?

Marcin

Firma Power Media S. A. wzywa policję na kandydatów których obsługują. Stanowczo odradzam!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin
@Marcin

Jakieś szczegóły?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kandydat

Marna firma rekrutacyjna. Nie przekazują CVek do klientów. Pracownicy tej firmy obrażają się śmiertelnie o byle g..no. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buyi

@ xyyyzzz - wiadomo że sprawdzają znajomosc języka w rekrutacjach zewnętrznych, bo przecież w wewnętrznej już byłes kiedyś przepytywany :) to logiczne :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyzzz

Wszystko jest opisane na stronie: https://www.power.com.pl/proces-rekrutacji/ W rekrutacjach wewnętrznych raczej nie, ale zewnętrznych zazwyczaj tak

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
heszko

Pracowałem w PowerMedia 10 lat temu jako programista. Firma zatrudniała kilkaset osób do outsourcingu oraz kilkadziesiąt wewnętrznie. Ja należałem do zespołu wewnętrznego, gdzie przepracowałem 2 lata. Była to również moja pierwsza praca zawodowa. Zalety: * Przejrzystość pensji przez pierwsze kilka lat. Na początku prezes pokazał mi Excela z tym ile firma płaci za programistę przy odpowiednim stażu zatrudnienia. Wynagrodzenie zmieniało się bodajże co 6 lub 12 mcy (nie pamiętam dokładnie) i mogłem mieć pewność ile będę zarabiał po jakim czasie. * Bardzo fair wybór formy zatrudnienia. W tym samym arkuszu Excela widniały rubryki "forma zatrudnienia", "pensja netto", "pensja brutto", "koszt pracodawcy". Dla danego kosztu pracodawcy mogłem wybrać dowolną formę zatrudnienia (etat, umowa o dzieło, DG), mogąc pobierać wyższą pensję netto. Co istotne, niezależnie od formy zatrudnienia otrzymywało się tyle samo dni płatnego urlopu i godziny pracy, co przy etacie, więc mało kto wybierał etat. * Fajny zespół * Finansowe upominki od firmy na Boże Narodzenie (o niewielkiej wartości, ale zawsze miło) * Lokalizacja w centrum Wrocławia, fajnie było w trakcie pracy wyskoczyć do knajpki na pizzę * Miałem fajnych kierowników, którzy dawali dużo informacji zwrotnych i pomagali się rozwijać Wady: * Prezes, wprowadzał dziwną, psychotyczną atmosferę. Umiejętności międzypersonalne na bardzo niskim poziomie. Jak go nie było w pobliżu to było super, jak pojawiał się w biurze to siedziałem jak na szpilkach. Odszedłem z firmy z jego powodu. Jak prezes kogoś lubił to miał dobrze, jak nie lubił to miał słabo. * Deklarowanie godzin pracy. Każda czynność musiała być wpisywana w wewnętrznym wykazie co robiłem i w jakim dniu. Nie musiałem podawać o której godzinie to robiłem, ale w jakim dniu. Zaleceniem było, aby deklarować wszystko co zajmowało min. 15 minut. Niektórzy robili to na pewno mniej dokładnie, nie widziałem żeby mieli z tego powodu jakiekolwiek problemy. Było to _nieco_ uciążliwe. * Humorzasta "polityka firmy". Zarząd powtarzał, że jak ktoś odejdzie to nie może już wrócić, co było mało profesjonalne. Choś mogło to być tylko gadanie bez pokrycia. * Hierarchiczność zamiast merytokracji. * Pracownik ponosił czasowe konsekwencje niskiej jakości. Taki klasyczny błąd robienia nie-agile. Proces projektu był taki - firma negocjuje cenę z klientem, tak niską jak się da, byle tylko złapać projekt. Obiecują wszystko co klient sobie zażyczy z twardym deadlinem. Następnie zespół siada do kodu i implementuje ile tylko da radę. Jak nie nadąża to ucina się jakość, zamiast funkcjonalności. Wdrażamy projekt u klienta. Program się sypie i programista go serwisuje, ale nigdy nie dostaje czasu, aby doprowadzić projekt do porządnej jakości, bo przecież firma już wydała na development więcej niż zarobiła. Ale projekt nadal ktoś musi supportować i robi to programista otrzymujący telefony od niezadowolonego klienta. Tak przynajmniej to wyglądało w moim projekcie. Ponadto: * Zarobki około rynkowej mediany dla IT * Projekty przeciętnie ciekawe Zaznaczam, że opinia bazuje na doświadczeniu sprzed 10 lat, które jest zdeaktualizowane.

xyzzz

Dobre miejsce do pracy. Bardzo fajna atmosfera, fajni ludzie, co jakiś czas wypady dla chętnych na kajaki lub wspólne ognisko, co tydzień dostawa owoców dla wszystkich. Z szefostwem jest się na ty. Jest tu co prawda kilka różnych działów, firma jest spora, więc nie wszystkich zna się z imienia, ale zawsze można zamienić w kuchni kilka słów. Zarobki też są w porządku :) Ogółem polecam. @lena: myślę, że tak. Tutaj jeśli kogoś szukają, to raczej na stałe, a nie na 2-3 miesiące.

Aleksandra B.

Bardzo proszę o zwrócenie uwagi na to, o jakiej firmie pisze się opinię. Jak sam nagłówek wskazuje, wątek dotyczy firmy POWER MEDIA S.A. a opinie, jak mniemam, wypisują Państwo o firmie Power Media Sp. z o.o. , czyli o Call Center. Firma Power Media S.A. nie zajmuje się świadczeniem żadnych usług telekomunikacyjnych, nie działa jako call center. Jesteśmy spółką akcyjną, firmą informatyczną, o której można poczytać na naszej stronie internetowej: www.powermedia.com.pl Firma, której praktyki i działania komentujecie nie ma nawet własnej strony internetowej i działała jak słyszę w wielu już miejscach, m.in. na Prostej. Nasza siedziba niezmiennie znajduje się na ulicy Grabiszyńskiej 241 B. Proszę o świadome komentowanie i opisywanie swoich doświadczeń, bo na chwilę obecną umieszczone są w wątku, który dotyczy nie tej firmy, której ma dotyczyć.

dociekliwa

Jak zarobiłeś 2500 na rękę to musiałeś przepracować 250 godzin. Uważasz że to jest ok?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szalony telemarketer

Cześć i czołem jestem konsultantem w firmie Power Media już od 2 lat moje wynagrodzenie w pierwszym miesiącu osiągnęło pułap 1350zł tylko dlatego że byłem nowym konsultantem i uczyłem się całej oferty rozmowy z klientami i struktury działania systemu co za tym idzie wszystko szło mi wolniej niż tak zwanym "rekinom sprzedaży" teraz moje wynagrodzenie w firmie waha się między 1800-2500zł co pozwala mi na godne życie we Wrocławiu. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy wszyscy są przyjaźnie nastawieni i chętnie pomagają, jest to głównie młody ambitny zespół który nie stara się rywalizować ze sobą a raczej zależy im na zawieraniu nowych znajomości. Jeżeli chodzi o Liderów chętnie służą pomocą, można na nich liczyć w pierwszych dniach pracy jak i później można podejść spytać jeżeli jest jakiś problem lub po prostu nam nie idzie bo się wypaliliśmy. Szkolenia są krótkie treściwe adekwatne do oferty jaką musimy znać siadając na stanowisku pracy. Owszem przerwy nie są płatne ale pokażcie mi drugą firmę we Wrocławiu w branży Call Center która płaci 12zł-15zł brutto za 1h przepracowaną. System pracy jest 6-7 godzinny wiec można spiąć tyłek i siedzieć i pracować przez 5,5-6,5 godzin pracy co za tym idzie nasze wynagrodzenie będzie w porządku (jak wspominałem nie narzekam). Do osoby która przepracowała rzekomo cały miesiąc w ciężkich męczarniach i zarobiła 500zł łatwo obliczyć 12 zł/h brutto, netto wychodzi 10zł 500zł/10zł to jest 50 przepracowanych godzin to chyba za bardzo się nie napracowałaś, nie licząc oczywiście premii sprzedażowej. Premia sprzedażowa waha się od 8-14 zł za każdą podpisaną umowę przez klienta dla porównania inna wielka firma która zatrudnia b.dużą ilość konsultantów płaci 7,5 netto za przepracowaną godzinę i od 2-6zł za umowę która zakończy się sukcesem czyli podpisaniem dokumentów przez klienta. Wynagrodzenie jest adekwatne do pracy jaką się wkłada ktoś tu dobrze napisał jak się nie podoba to TESCO na magazynie przyjmie wszystkich, pozdrawiam!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
konsultant

Ja tam pracuje i jestem bardzo zadowolony. Jak ktoś zarobił 500zł. to gratuluję ambicji i zaangażowania w parce. Chyba cały dzień jedynki wciskałeś! Proponuję się udać do pracy w Biedronce na kasę :P owszem wymagają, ale zawsze jest adekwatne wynagrodzenie do wyników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fredka

POLECAM, MOŻNA DOBRZE ZAROBIĆ, RZETELNA FIRMA I MIŁA ATMOSFERA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Power Media Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Power Media Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Call Center Power Media Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Call Center Power Media Sp. z o.o.
2.2/5 Na podstawie 26 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Power Media Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii