Byłem dzisiaj chciałem zostawić 150000 ale pan w za ciasnej białej koszuli był tak chamski i arogancki ,że zrezygnowałem.Pierwsze pytanie pana z dużym brzuchem i w za ciasnej białej koszuli było gdzie ja pracuje i moja żona.Facet który w porywach zarabia może 3200zl zachowuje się jakby był właścicielem firmy ,nie obrazajac właścicieli firm.Przez pół godziny słuchałem o tym ,że pan z brzuchem woli jeździć samochodem z manualną skrzynią biegów .A ja w (usunięte przez administratora) mam co pan woli.Pan jest od tego ,żeby odpowiadał na moje precyzyjne i merytoryczne pytania.Zero kompetencji i wiedzy ,zero fachowości i podejścia uprzejmego do klienta.Mam porównanie bo wcześniej byłem w Łodzi w salonie innej firmy .Podejście do klienta wiedzą ,fachowość stoi na poziomie wyższym o jakieś ....dziesięć pięter.Pozdrawiem pana z napakowanym brzuchem śmieciami ,który uważa się za bogatego fachowca.
Dziękujemy za opinię, każda jest bardzo cenna, zarówno pozytywna jak i negatywna. Jeżeli jest Pan niezadowolony z obsługi, to chciałbym poznać więcej szczegółów, wyciągnąć wnioski i uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Jestem Kierownikiem Salonu, będę wdzięczny za możliwość rozmowy, proszę o kontakt, telefon do mnie 530 400 150.
Ja też jestem na nie. Jedna wizyta w salonie wystarczyła że opinie są tutaj zasadne. Jestem na nie.
Czy rozmowa rekrutacyjna w MK Centrum odbywa się również w języku angielskim?
Byłem dzisiaj chciałem zostawić 150000 ale pan w za ciasnej białej koszuli był tak chamski i arogancki ,że zrezygnowałem.Pierwsze pytanie pana z dużym brzuchem i w za ciasnej białej koszuli było gdzie ja pracuje i moja żona.Facet który w porywach zarabia może 3200zl zachowuje się jakby był właścicielem firmy ,nie obrazajac właścicieli firm.Przez pół godziny słuchałem o tym ,że pan z brzuchem woli jeździć samochodem z manualną skrzynią biegów .A ja w (usunięte przez administratora) mam co pan woli.Pan jest od tego ,żeby odpowiadał na moje precyzyjne i merytoryczne pytania.Zero kompetencji i wiedzy ,zero fachowości i podejścia uprzejmego do klienta.Mam porównanie bo wcześniej byłem w Łodzi w salonie innej firmy .Podejście do klienta wiedzą ,fachowość stoi na poziomie wyższym o jakieś ....dziesięć pięter.Pozdrawiem pana z napakowanym brzuchem śmieciami ,który uważa się za bogatego fachowca.
Dziękujemy za opinię, każda jest bardzo cenna, zarówno pozytywna jak i negatywna. Jeżeli jest Pan niezadowolony z obsługi, to chciałbym poznać więcej szczegółów, wyciągnąć wnioski i uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Jestem Kierownikiem Salonu, będę wdzięczny za możliwość rozmowy, proszę o kontakt, telefon do mnie 530 400 150.
Zdecydowanie nie zgodzę się z opinią. Znam tego Pana i jest to najlepszy sprzedawca w MK. Poziom kultury i szacunku osoby piszącej tego typu komentarze pozostawia wiele do życzenia...nie wiem jaki wpływ na sprzedaż ma duży brzuch ale chamstwo rządzi się swoimi prawami. Pan zawsze odpowiada fachowo na zadane mu pytania i ma świetne poczucie humoru. Radzę wybrać się do lekarza albo znaleźć inny sposób na wyładowanie napięcia...
Bardzo chamska obsługa szczególnie pan z dużym brzuchem i za ciasna koszulą.Zero profesjonalizmu ,podejście do klienta mające na celu ośmieszyć go ,że czegoś nie wie lub się na czymś nie zna.Pan w za ciasnej koszuli ,który w porywach może zarabia 3200 brutto z sarkastycznym uśmiechem traktuje próbę wynegocjowania niższej ceny auta.Wole jechać do łodzi i dać tam chłopakom zarobić ,pełna profesja i wyrozumiałe podejście do klienta
Dzień Dobry, Dziękujemy za opinię, każda jest bardzo cenna, zarówno pozytywna jak i negatywna. Jeżeli jest Pan/Pani niezadowolony/a z obsługi, to chciałbym poznać więcej szczegółów, wyciągnąć wnioski i uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Jestem Kierownikiem Salonu, będę wdzięczny za możliwość rozmowy, proszę o kontakt, telefon do mnie 530 400 150.
Profesjonalna i miła obsługa, bardzo dobry kontakt telefoniczny i mailowy. Odbiór samochodu przebiegł w przyjaznej atmosferze, sprzedawca krok po kroku wszystko pokazał i objaśnił oraz wyczerpująco odpowiadał na wszystkie zadane pytania. Auto ładnie przygotowane do odbioru. Nie mam uwag. Serdecznie polecam!
No to super jak obsługa w porządku. A jaki samochód odebrałaś? Pytam z ciekawości, bo sama szukam autka dla siebie? Jak ceny? Przystępne?


Ja też jestem na nie. Jedna wizyta w salonie wystarczyła że opinie są tutaj zasadne. Jestem na nie.
Nic z tego nie rozumiem. Odpowiedz normalnie i podaj jakieś konkrety. Tak ciężko to zrobić?
Tez bym się chciał dowiedzieć bo nikt tego nie wytłumaczył. Pracujesz w firmie? Są tam teraz prowadzone rekrutacje? Bo rozglądam się teraz za robotą.
Jak długo trwa proces awansu w MK Centrum?
jako wieloletni pracownik dziękuję ludziom którzy piszą takie rzeczy. Zastanówcie się może nad tym, że jednak za mało z siebie dajecie? Za siedzenie i nic nie robienie to nigdzie nie płacą i nigdzie nie doceniają. Szkoda, że większość tych niby znajduje świetne prace, zarabia ekstra pieniądze, a po chwili dowiadujemy się, że już znowu nie pracują. Kolejny pracodawca zły? Może powinien zostać stworzony również portal na którym możemy oceniać pracowników
Oczywiście są różni pracodawcy jak i różni pracownicy. Ten portal jednak służy opinii na temat pracodawców jeśli nie zauważyłeś. Nigdzie nie jest skrajnie źle i skrajnie idealnie. Dla mnie problem mk polega na tym że właściciel uważa siebie za osobę wszystkowiedzącą i musi mieć zawsze rację. A ty brzmisz w tym co piszesz jak jeden z największych w jego firmie wazeliniarzy. Ale spoko to dobry kierunek który właściciel lubi.
A może napiszesz o niedotrzymywaniu słowa przez kierownictwo, o umowie zlecenie na pracę w sobotę (za którą i tak nie ma się płacone). Napisz o braku podwyżek mimo obietnic i o kompletnym braku komunikacji między działami.
O co chodzi z tym niedotrzymaniem słowa? Sobota to chyba powinna być ekstra płatna a nie za darmo? Dlaczego się tak stało?
Człowieku bredzisz, MK to najgorszy możliwy typ pracodawcy. Zero szacunku dla pracownika, (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Możesz być świetnym pracownikiem, wypruwać sobie żyły a (usunięte przez administratora) Poza tym ciężko jest wymagać od kogoś pełnego zaangażowania dając w zamian takie a nie inne warunki pracy. Masz dawać z siebie 120% w zamian za najniższa krajowa (usunięte przez administratora)
Witam wszystkich zainteresowanych pracą w tej firmie,jeżeli było Wam coś obiecane(warunki płacowe itp),kilka wizyt i zapewnienie że będzie tak jak to było ustalone,to mogę zapewnić że tak nie będzie.Zaczynałem karierę w tej firmie tuż po otwarciu nowej filii w Łodzi,umową którą otrzymałem przekreślili wszystko!Do tego "intercyza małżeńska" czyli tajemnica której zobowiązany byłem dotrzymać 3 lata!Wabią ludzi,odchodzą z myślą że będzie zadowalająco,a później rozczarowanie.Nie polecam,warunki jako takie pracy niezłe, pozostaje jeszcze wywiązać się z umowy-słownej,a to też umowa!Po 3 rozmowach kwalifikacyjnych zrobili ze mnie wała,pewnie są dumni z siebie!Rotacja pracowników mówi sama za siebie.Nie pozdrawiam...
Ta rotacja jest ze względu na umowy i atmosferę, czy raczej chodzi o niedotrzymane warunki płacowe? obiecali ci więcej niż realnie mogłeś zarobić? Bo tak zrozumiałem.
Od czego uzależniona jest premia w firmie MK Centrum? Jakie są progi premiowe? Dodali 16 listopada na Pracuj.pl ogłoszenie na stanowisko Pracownik Produkcji.
odnoszę wrażenie klient zapłaci za samochód dalej już jest traktowany z taką trochę mgłą
Ostrzegam wszystkich w sprawie ich aut używanych. Nie nadają się do jazdy, podpicowane a technicznie tragedia bardzo mocno wyeksploatowane. Zapłaciłem kupę kasy za auto ze znikomym przebiegiem bez wkładu tylko jeździć. Po miesiącu zaczęły wychodzić kwiatki, do wymiany: kompresor klimatyzacji, sprzęgło wraz z dwumasą, hamulce , turbo straciło moc ( w trakcie diagnozy), teraz coś mocno terkocze na postoju, zatarty silniczek wspomagania. Powiem tak nie zwracajcie uwagi na ich auta i omijajcie szerokim łukiem. Za wszystkie naprawy wyjdzie pewnie z 7/8 tyś.
Salon w Łodzi najwyższ profeska. Polecam.
Chwalicie sprzedajecie setki samochodów A jakość obsługi drastycznie spadła. Kilka lat temu obsługa była lepsza Teraz tylko sprzedać a potem tylko następny następny jak na taśmie w fabryce.
Tak naprawdę wyznacznikiem kontaktu z salonem jest wynegocjonowany zakup. IJak jest sprawnie przeprowadzony tym milej wspominany jest kontakt. Nie polecam salonu MK Centrum w Piotrkowie Tryb. Złe wspomnienia. Pojechałem do Poznania. Dzień do nocy w obsłudze.
Obsługa salonu i serwisu na poziomie sklepu "osiedlowego". Polecam wysłać wszystkich pracowników na profesjonalne szkolenia sprzedażowe, a nie takie na kturych szkolą Was z niedopowiedzeń i wciskania kitu aby tylko sprzedać. Brakuje Wam do profesjonalizmu bardzo dużo.
Mierny salon. Według obecnych standardów to trochę brakuje Wam. Dodzwonić nie można się. Zapytać się coś sprzedawcę to tak jakbyś zawracał mu (usunięte przez administratora) A jak już coś powie to od niechcenia. Ogólnie standardy jak z PRL-u. Brak profesjonalnego podejścia do klienta. Wasze obietnice i tak nic nie znaczą bo ich nazwyczajniej nie dotrzymujecie albo obiecujecie a później AMNEZJA!!!
Kiedy w czasach słusznie minionego systemu do miasta przyjechać miał dostojny gość, miejscowe samorządy dostawały nagłego przyspieszenia. Na gwałt łatano drogi, malowano płoty i naprawiano elewacje domów. Mówi się nawet, że przed budynkami stojącymi przy drodze, którą przejeżdżać miał I sekretarz, sadzono szybko nowe kwiaty, a trawę malowano na zielono. W sklepach pojawiały się również niedostępne dotąd towary, a z ulic znikały wszelkie elementy kłopotliwe (zarówno te żywe, jak i martwe). Okazuje się, że zwyczaj ten wcale nie umarł wraz z transformacją ustrojową. Przetrwał on w świecie wielkiego biznesu. Dziś wielkie „malowanie trawy” to absolutna norma przed każdą wizytą gospodarską zarządu firmy. A czy nie jest tak, że wysokie standardy estetyczne powinny obowiązywać każdego dnia?
Kupno samochodu w tej firmie to droga przez mękę. Muszę teraz płacić duże opłaty za przeglądy.
Jesteś wielki .... gratki za wcześniejsze poinformowanie A już chciałam jechać i planowac kupno auta
Dużo malowanej trawy na zielono i nic więcej.
Bardzo oschłe podejście do klienta. Czekam od ładnego czasu na ofertę na samochód i czekam i się nie doczekam. Nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MK Centrum?
Zobacz opinie na temat firmy MK Centrum tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MK Centrum?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!