Premia kwartalna tylko dla kierowników, super, tu dodać tam ująć oby firma na tym nie straciła, plebs da radę albo wynocha, przyjdą inni Dodatek frekwencyjny, był i nie ma, taki prezent xmas A karty podarunkowe wręczane pod stołem po cichu, bo wstyd przed resztą zespołu że nic nie dostaną Brawo dział HR szczególnie!!!!
Już zeszłoroczne słodycze za zabójcze 10zl na głowę były lepsze, bo przynajmniej dla wszystkich zamiast karty podarunkowe tylko dla UOP i kategoryczny zakaz dzielenia się nimi z resztą pracowników, którzy byli zbyt pechowi żeby dostać od firmy cokolwiek. Żenada.
Zadowoleni z podwyżek? ja umieram z radości /ironia
To jest śmiech na sali. Zamiast nam pensje podwyższyć to jeszcze dodatki ucinają. Aż się płakać chce, że firma tak nas traktuje. I jeszcze do tego wielkie pretensje, że coś nie jest zrobione
I jak? Zmotywowani brakiem towaru, promocji, osiągalnych utargów i wiecznymi docinkami ze strony RKS, że wszystko źle i inne sklepy przecież sobie radzą? A jeszcze 2 lata temu grudzień był takim pięknym miesiącem w DUKA...
A ja słyszałem, że każdy sklep ma duży budżet na miesiąc grudzień. OJJJ chyba nie do końca jest to sprawiedliwie, ponieważ całkiem inna jest prawda ;/ Za dużo sklepów wzieło w listopadzie to gdzieś muszą teraz komuś dać wiecej do zrobienia, aby ten sklep nie wyrobił. Co z tego pamietam to tylko dwa sklepy nie wzieły premii w listopadzie. Z pewnością miały nieosiągalne budżety.
Jakie braki towaru? Przecież dostajemy po 8 palet tygodniowo. Taki chytry plan, żeby sklepy nie wyrabiały budżetów. Bo przecież ważniejsze, żebyśmy rozpakowali multum kartonów z porcelaną, która zalega później na magazynie niż obsługiwali klientów
No nie wiem kto dostaje po 8 palet, do nas wjeżdżają ze 2 może w porywach 3 z samym(usunięte przez administratora), a na porcelanie, garach, szkle i kampanii same pustki. Widać jak zwykle są równi i równiejsi
Szkoda że zamiast obsługiwać musimy robić te dostawy które i tak nam nie pomagają bo towar jest jaki jest .... Pracowników nie ma jeden robi za 4 Po co dac ten towar np w październiku listopadzie jak można dowalić im w grudniu .... Promocje na internecie w sklepie brak i wyrób nierealny budżet
dwa lata temu wszystko było inaczej :) RKS zawsze będą narzekać bo taką mają robotę he he. pokochajcie Swoją pracę na święta bo przecież piękne produkty są , promocja na świąteczne produkty jest , może i premia się uda wyrobić :) Życzenia dla załogi i klientów
raz dwa trzy zmieniasz grafik ty *i tak ciągle przez dostawy
Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.
Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
o co chodzi z kierownikami, ze prowadzą dwa sklepy? i sa jakieś zmiany kierowników na inne salony?
Jasne, umowa na dwa etaty kierownicze. Oblatuje dwa sklepy jako kierownik. Oszczędności na personelu.
Wiecie sporo na temat pracy w Duka, a więc liczę na to, że mi pomożecie. Na pracodawcy.pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie - szukają teraz Doradcy Klienta. Oferują ponoć jakiś nowy, atrakcyjny system wynagradzania i premiowania. Nie jest to do końca sprecyzowane. Czy możecie powiedzieć mi coś więcej o tym systemie?
Pani Joanno, szczegóły systemu premiowego nie są udostępniane osobom nie będącym pracownikami sklepu. System opiera się na realizacji wyników wszystkich sklepów oraz wyników sklepu w którym pracuje dana osoba. Jeśli jest Pani zainteresowana ofertą to zapraszamy do wysłania CV. Podczas bezpośredniej rozmowy możemy udzielić więcej szczegółów.
Joanno, z dobrego serca Ci powiem, nie pakuj się w to... Premie w tej firmie były prawie nieosiągalne a góra robi wszystko tak żeby premia była jedynie marzeniem pracowników.... Jest wiele uczciwych firm, ze świetnym pakietem benefitów i REALNĄ szansą na comiesięczne premie.
ja uważam, że największym problemem nie jest częstotliwość premii a ich "wysokość". czasem czuję się wręcz upokorzona gdy sobie pomyslę ile musiałam skakać dookoła klienta i co za to mam.
duka, jakie prezenty szykujemy dla pracowników?
Czy wiadomo co się dzieje ze sklepem internetowym? Czy ktoś tym w ogóle zarządza? Pełno błędów na stronie, brak opisów produktu, pomylone i opóźnione zamówienia… no i oczywiście te chore promocje, które nie wiem kto ustala. To samo pytanie mam do działu produktu. Jak można próbować stworzyć „ekskluzywną” markę z takimi ilościami głupot, bibelotów czy produktów, które po prostu są brzydkie? Skoro już jesteśmy przy słowie brzydkie to zahaczmy też od dział marketingu…. Kto to akceptuje? Te ich pomysły … błędy na plakatach, plakaty brzydkie, nieczytelne. Ja wiem że 3/4 pracowników tego działu to stażyści ale na Boga niech ktoś pilnuje tego co robią i jak to robią…. Bo przecież od czegoś chyba jest nasza nowa głowa marketingu, która chyba jednak sobie nie radzi.
(usunięte przez administratora)
Ja czekam aż ekipa z jednego z nowych sklepów ucieknie przez to, ze tak samo świetna kierowniczka objęta tez tamten sklep. Dobrze ze maja chociaż blisko stacje metra to szybko można od niej uciec ....
Ciekawe co w tym roku nasza firma da nam na swieta????
pewnie 100zl na słodycze i nic wiecej. po za tym interesują mnie juz wyniki z newslletttttteraaa
Obciach, że firma z takimi cenami i marżami zatrudnia ludzi na zlecenie. Nasuwa się jedna myśl. Chcą zarobić bardzo dużo za produkty znikomej jakości przy minimalnym koszcie.
Rok temu nikomu nie pasowała, że wszyscy są zatrudniani na umowę o pracę, bo studentom się to nie opłaca i stawki za niskie. Brak tu możliwości wyboru umowy, bo firma zmusza albo to UZ albo UOP zależnie od niewiadomo czego.
Jak zlecenia mają czuć się zmotywowane do wyrabiania targetów dziennych skoro nie obowiązują ich żadne premie? Powinny zostac wprowadzone premie rownież dla zleceń gdzie czasem jest ich więcej na sklepie niz umów o pracę.
Nie do końca się z Tobą zgadzam. Jeśli jest osoba ponizej 26 r. dostaje netto, a nie brutto w tym momencie. Jak mają się czuć pracownicy na stałe pracujący, kiedy umowa zlecenie w przypadku października mająca cały etat ma 184×15,00 a doradca na umowę o prace ma 2350 brutto. to jest uważasz wporządku ??!! Osoba na uop jest non stop w pracy i ma więcej obowiązków.
Premiowanie osób na umowę zlecenie jest niezgodne z prawem. Zanim zaczniesz szukać sprawiedliwości poczytaj trochę kodeks pracy.
dokładnie nie ma sprawiedliwości co do wynagrodzeń. Wystarczy porównać zarobki osób funkcyjnych, a tych na zlecenie, którzy nie mają żadnych dodatkowych obowiązków... Podział płac jest niesprawiedliwy. A premie występują rzadziej niż deszcze na Saharze :)
Nudne staje się już niszczenie tej firmy przez osoby decyzyjne w biurze - ciekawa jestem jak według nich miały przebiegać rozmowy z klientami, którzy mają poodkładane mnóstwo rzeczy żeby zrealizować kupony rabatowe po zakończeniu promocji na porelanę. Według nich klienci po prostu przyjdą kiedy indziej? Żenada na całej linii. Czekam tylko, aż wszyscy ci klienci, których zawrócimy z kwitkiem, wyleją swoją frustrację w Internecie.
Do 'góry' mogłoby dotrzeć w końcu, że to PRACOWNICY SKLEPÓW obrywają i muszą świecić oczami przed klientami za te wszystkie sytuacje, do których 'góra' doprowadza bo to właśnie PRACOWNICY mają BEZPOŚREDNI kontakt z klientem.
Co to za pomysł żeby jeden kierownik obskakiwał kilka sklepów? Ludzie _Kierownicy _co Wy w głowach macie!!! Dajcie się tak dalej wykorzystywać myśląc że to prestiż???? (usunięte przez administratora)Brawa za ostatnie decyzje! Prowadzą nas szybciej do zagłady niż można byłoby się spodziewać...
Pracujesz jako kierownik w Duka? Jakie masz zdanie o tym pracodawcy, jeśli chodzi o warunki zatrudnienia? Oferują jakiś system premiowania?
Jak tak czytam co sie dzieje w tej firmie to az wlosy deba staja I pomyslec ze jak tam kiedys pracowalem to bylo wzglednie normalnie, no w sumie dopoki Polaczki nie przejely biznesu ;)
(usunięte przez administratora)
Jakbym czytala o dwoim dawnym regionalnym ????
26.09.2019 opłaciłam swoje zamówienie i do dziś nie mam kontaktu z firmą DUKA. Maile zostają bez odpowiedzi a dodzwonienie się to byłby cud. Czy ktoś może pomóc jak się z nimi skontaktować (usunięte przez administratora) Przykre jest to, że firma dba o pozytywny wizerunek a klienta ma gdzieś.
Problemem jest brak pracowników sklepu internetowego. Trzeba zadać pytanie jak byli traktowani przez pracodawcę skoro wszyscy dali drapaka!!!!
Czy ktoś z Państwa dysponuje informacją o tym jak skutecznie skontaktować się z kimkolwiek z tej (usunięte przez administratora) firmy ????Sklep internetowy to jakaś fikcja. 16-tego września dokonałam zakupy za kwotę prawie 600 zł. I od tego czasu ani towaru, ani pieniędzy, ani jakiejkolwiek możliwości skontaktowania się z kimkolwiek aby dowiedzieć się o co chodzi i czy zakupiony towar w końcu do mnie dotrze. Infolinia, chyba tylko z nazwy to atrapa. Można czekać w kolejce, a i tak dochodząc do pierwszego miejsca dowiadujesz się od automatu, że nikt nie ma czasu aby Cię wysłuchać, bo wszyscy są bardzo zajęci. Dzwoniłam w ciągu ostatnich 3 dni chyba ze 150 razy. Można ześwirować... Obsługa w sklepach stacjonarnych jest bezradna i w żaden sposób nie może pomóc, mimo szczerych chęci. Pisanie mailów do firmy też można sobie podarować - automatycznie generowana jest odpowiedź z informacją o numerze sprawy i to by było na tyle. Z 2 dni roboczych deklarowanych przez firmę zrobiło się już 7, a ja czytając inne komentarze zaczynam mieć wątpliwości czy odzyskam pieniądze lub zakupiony towar. Najgorsze jest to, co czytam o tej firmie od klientów sklepu internetowego. (usunięte przez administratora) Wygląda to nie ciekawie......
Dzien dobry, Mam podobna sytuacje. Zakupy zrobilam i oplacilam 18.09. w sklepie internetowym DUKA. Do tej pory nie otrzymalam ani zakupionego towaru ani informacji, co sie dzieje z moim zamowieniem. Telefon na infolinie to kpina, nikt nie odbiera i slysze ten sam komunikat, co Pani. Maile to jak kamien w wode; mozna wysylac, a i tak nikt nie odpisze. Nie ma zadnego kontaktu. Panie w sklepach stacjonarnych nie sa w stanie pomoc. Obawiam sie, ze nie dostane ani mojego zamowienia ani zwrotu pieniedzy. (usunięte przez administratora)
Hej, my jako sklepy stacjonarne na prawdę chcemy pomóc! Tylko w biurze każdy mówi, że to nie nasza sprawa, kierownik regionalny mówi, że nas to nic nie obchodzi, klienci mają sami się kontaktować ze sklepem internetowym, sklep internetowy podaje nam swój numer tylko na infolinię, na maile nie odpisuje, a coraz więcej klientów nie radzących sobie że złością i frustracja wylewa ją na nas... Porażka wizerunkowa absolutną ze strony firmy w oczach klientów ale też pracowników!
Dzien dobry, Czy moglaby Pani rownież uzyskac informację na temat mojego zamowienia nr 54796514, co sie z nim dzieje i kiedy zostanie zrealizowane? Pozdrawiam
Mam dobre zdanie o pracownikach sklepów stacjonarnych, bo każdy chciał mi pomóc tylko nie mógł. Wszyscy byli bezradni, jednak bardzo uprzejmi i albo przepraszający za centralę, albo tłumaczący centralę. Jestem pełna szacunku dla tych osób, które są w tej sprawie niewinni, a klient widzi w nich ostatnią deskę ratunku. Serdecznie pozdrawiam i życzę cierpliwości dla sfrustrowanych klientów.
Dzień dobry, otrzymałam w końcu od Państwa informację o moim zamówieniu. Cieszę się, że sprawy ruszyły do przodu. Jednak pytanie w imieniu wszystkich klientów sklepu internetowego - czy naprawdę aż taka interwencja z naszej strony jest potrzebna ? Poprawcie stosunek do wszystkich, nie tylko do mnie. Ludzi naprawdę frustruje taka sytuacja, brak możliwości kontaktu, brak informacji o zamówieniu, czy nawet o problemach i realnym terminie wywiązania się przez firmę DUKA ze zobowiązań. Najgorsze co może być to brak komunikacji. Pozdrawiam i życzę Państwu zweryfikowania i skutecznego rozwiązania tych problemów. Ku świętemu spokojowi Waszych klientów !
witam, również prosiłabym o jakaś informacje dot mojego zamówienia 68987719, od 10 dni ani dodzownic sie ani mail nic jestem załamana
Dziękuję za pomoc. Dziś przyszła przesyłka. Jednak brak paragonu, faktury. Czy otrzymam elektroniczną fakturę chociaż ? Pozdrawiam.
Trzeba wysłać prośbę o przesłanie dokumentu na adres sklep@duka.com z numerem zamówienia, faktura będzie wysłana mailowo w formacie pdf.
Proszę o informacje na temat zamówienia nr 85740481 z dnia 17.09 bo do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru ani odpowiedzi na maile ani zwrotu pieniędzy. Totalny brak kontaktu z Państwem. Żenada i kpina z klienta. Proszę o rozwiązanie tej sytuacji bo obawiam się ze zostałam zwyczajnie oszukana i będę musiała zwrócić się ro Rzecznika Praw Konsumenta albo na zwyczajnie na Policję bo sprawa wyglada jak wyłudzenie...
To się zwróć! to jest portal na którym możesz wyrazić zdanie o pracodawcy, a nie kącik żałobny
Wiem na jaki temat jest to forum ale pojawiają się tu tez wpisy podobne do mojego w nadzieji, ze ktoś z biura to czyta. Inna próby kontaktu pozostają bez odpowiedzi. Ja wywiązaliśmy się ze swojej części umowy jako zamawiający a sklep Duka ani się nie wywiązał ani nie ma się do kogo zwrócić bi pozostają głusi na prośby o kontakt innymi drogami. Jesli tak traktują klientów to jak traktuje sie pracowników tej firmy? Wystarczy zadać dobie pytanie czy chce sie pracować dla firmy która (usunięte przez administratora) ludzi?
No niestety - my jako klienci nie mamy wyjścia i będziemy tu robić "kącik żałobny ". Może Ci się to nie podobać, ale to Twój problem. Ja np. dziś w końcu, po stworzeniu "kącika żałobnego" skutecznie otrzymałam zamówienie. No i co z tego - mógłbyś zapytać. A no to, że ani paragonu, ani faktury. Ani papierowej, ani elektronicznej. No to co ? Jak sądzisz jako pracownik istotnie zainteresowany sprawami firmy DUKA ? Zgłaszać sprawę do Urzędu Skarbowego ????
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Duka International S.A.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Zawsze jest możliwość odbioru nadgodzin. Termin odbioru jest ustalany przez kierownika z pracownikiem. Jeśli nie istnieje możliwość odbioru np. w przypadku zakończenia umowy PPD koniec okresu rozliczeniowego wtedy następuje wypłata za nadgodziny.
@Odpowiedź Myślę, że to dobre rozwiązanie dla pracowników. A czy będziesz mi w stanie napisać jakie warunki otrzymuje się przy zatrudnieniu w Duka International S.A.? Na jaką umowę zatrudnia ta firma? Z góry dziękuję.
Nie zdziw się jak Cię zatrudnia teraz przed gorącym sezonem swiatecznym, A później w styczniu bay bay bo regionalna każe wybrać najbardziej dyspozycyjnych A resztę zwolnić... Ale wiadomo obiecać obiecają co innego. Sama to przeszłam.. szybko się zdziwiłam bo na dostawy monstrualne miałam być na każde zawołanie, najlepiej to zamieszkać na zapleczu, nie chodzić na przerwy. Myślałam że warto się starać A tu UPS. Nigdy więcej... !!!!
Cześć, pracownicy są zatrudniani zgodnie z możliwościami wynikającymi z etatyzacji. Zależy to od stanowiska, kategorii sklepu i aktualnego zatrudnienia w danym salonie. Kierownicy i zastępcy zawsze sa zatrudniani na umowę o prace, starsi doradcy oraz dekoratorzy również. Dorady klienta natomiast różnie - mamy wielu doradców pracujących na umowach o prace, ale jeśli szukamy osób do pracy tymczasowej na okres świąt na przykład - to zatrudniamy na umowę zlecenie. Jeśli masz jeszcze pytania to chętnie odpowiem :)
Nie będziesz mieć nadgodzin. W kwartale ma się zgadzać ilość godzin i tyle, bo firma za słabo przędzie aby cokolwiek brać na krechę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duka International S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 5 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?
Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.