Business School

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 19 ocen.

Opinie o Business School

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Business School

Ktoś

Nie zapisujcie się na projekty unijne które oni prowadzą ponieważ nie wypłacają pózniej pieniędzy za staż. Właśnie się okazało że pracuje za darmo

Kongo

Bardzo dobra szkoła. Polecam ją wszystkim, którzy chcą się nauczyć czegoś więcej w danej dziedzinie. Bardzo dobra kadra wykładowców i doradców zawodowych. Płacą 6,67 netto za godzinę nauki, plus zwrot kosztów dojazdów na podstawie biletu oraz płatny staż po zakończeniu szkolenia na 3 miesiące w wysokości 1750 netto/m-c.

Oszukany

Jak sie wypisujecie koniecznie trzymajcie potwierdzenie rezygnacji z nauczania przez kilka lat! Do mnie odezwali sie po 5 latach ze mam zaplacic naleznosc za rok nauki z odsetkami kilku tysiecy zlotych! Nie maja sluchaczy i kombinuja jak moga. Nie wysylaja ponaglen i sprawy odybywaja sie zaocznie dzieki temu naliczaja odsetki ktore sa kilkukrotnie wieksze od samej naleznosci. Brak potwierdzenia= brak mozliwosci odwolania.

Marek94

Oszuści, nic wogulę się nie nauczyłem, nauczyciel nie mają wiedzy

koneser

Odradzam szkołę, to jest poprostu pseudo szkoła [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kłamią przy podpisywaniu umowy, lepiej podpisać przy prawniku, pełno kruczków

Marlena95

Poziom jest śmieszny, nauczycielka od zajęć zawodowych na rachunkowości sama nie wiedziała jak liczyć, szkoła wypisała mnie bez mojej zgody narażając mnie na dodatkowe koszty, złozieje

ehm

najgorsza szkoła jaka tylko może być zero przygotowania na zajęciach ciągle czegoś brakowało pani od kosmetologii wychodziła z zajęć i dokupowała kosmetyki w drogeriach... pomijając to nie zapisujcie się tam. musicie podpisać umowę i nie daj Boże będziecie chcieli sie wypisać..wszystko trzeba opłacić. nawet jak nie chodziliście i złożyliśćie rezygnację już dawno.nie polecam!!!

oszukany

Nie podpisujcie umów!

Natek

Nie wiecie przypadkiem jak wygląda nie współpraca, a praca w Business School? Co prawda na ich stronie nie mają żadnych konkretnych informacji http://www.business-school.pl/o-nas/dlaczego-my.html oczywiście oprócz szerokiej gamy usług. Zastanawiam się na co można u nich liczyć jako nauczyciel nauk ścisłych ze sporym doświadczeniem?

jarek

Ja tez rozwazam business school oraz kurs gowork.pl jak marry, marry zdecydowałas się na jakas opcję? Albo ktoś może polecić, bo korzystał z obu?

Kmina

Potrzebuję opinii o kursach na reklamę i PR. Czy ktoś na nie uczęszcza w tym roku czy nie? Dzięki za pomoc.

Joanna

Czy ktos moze napisac cos na temet studium marketing i reklama.?

Anna- kursantka grafiki komputerowej - rocznej

Grafika komputerowana niestety na kiepskim poziomie, lepiej wybrać inną szkołę. Tutaj można nauczyć się jednie podstaw. Żałuję,że straciłam tam pieniądze. Prowadzący są różni, kilka osób bardzo przykłada się do swojej pracy, ale jest też kilku z wysokim EGO i ktoś powinien im zwrócić uwagę, że do pracy chyba warto się uczesać ( tym bardziej będąc kobietą). Odradzam.

natalka

swietnie przygotowany kierunek, zwłaszcza u prof. schneider. mozna złapac bakcyla nawet jesli ktos nie jest pewny w czasie zapisu.egzamin zawodowy to nie problem, pomimo słabej dermatologii czy chemii, reszte nadrobi nasza p. od pracowni. jesli ktos choc troche chodzi wyniesie chec do pracy w zawodzie i spoko zda egzaminy zaw.nozna sie czepiac ze kosmetologia i pracownia powinny isc z tym samym nauczycielem, jak w innych szkołach-pani po biologii uczy kosmetologii a po kosmetologii nie -cos nie halo,szkoda. ale i tak super, polecam.

Oszukana

Ostrzegam wszystkich przed tą psełdo szkołą!!! Zajęcia na organizacji reklamy wyglądają fatalnie!!! Np: fotografia odbywa się wogóle bez aparatu tylko tak na sucho a Pani prowadząca pracę z aparatem zadaje do domu (jakby każdy musiał posiadać aparat), towarodznastwo zajęcia wogóle nie na temat!!! Praktyki każą samemu załatwiać!! No i umowa jest fatalna, jak komuś się nie spodoba i chce zrezygnować to musi zapłać za rok czy pół (zależy kto ile wytrzyma). Czyli brak jakiej kolwiek pracowni dla tego kierunku, nauczyciele poziom żenujący i bardzo niekorzystna umowa!!!

Aneta eM.

Porażka. Ktoś założył szkolny biznes i idealnie oddaje tutaj stosunek ilość chętnych nad jakość. Kurs z reklamy - na każdych zajęciach inny prowadzący, kazdy realizował swój program- połowa rzeczy sie powtarzała, na połowy zajęciach brakowało rzutnika. Nie polecam! :(

Mario

Bardzo dobry poziom, zresztą poczytaj opinie gdzie indziej polecam bo warto

MARCIN

Najlepiej to podjechać i samemu zapytać, ale z tego co wiem to całkiem dobry

Andrzej

Hej, czy ktoś coś może mi powiedzieć o poziomie grafiki na studium informatycznym w tej szkole ????

Marta

Ja chodzę na fryzjerstwo i jestem zadowolona.

Natalia

Był u nas ostatnio Pan, który odpowiada w tej szkole za jakość. Byłyśmy z dziewczynami mocno zaskoczone. Dopytywał nas czy jesteśmy zadowolone, czy coś można usprawnić itp. W sumie pierwszy raz z czymś takim spotkałam, i nie było to moje zdanie. Jesteśmy na kosmetyce i mogę to ja w swoim imieniu polecić innym. Szkoła trwa dwa lata.

Mikołaj

Grafika komputerowa na dobrym poziomie. Potwierdzam słowa przedmówczyni. jeśli ktoś chce się czegoś nauczyć, to się nauczy i pewnie znajdzie dobrą pracę - jeśli ktoś chce pochodzić aby pochodzić to i (Harvard) Business School nie pomoże w znalezieniu pracy ;)

anonim

Rozpoczęłam naukę w zeszłym roku, właśnie kończę III semestr:) mogę z czystym sumieniem polecić szkołę oraz wspaniałą kadrę nauczycieli

big

zanim poszłam do tej szkoły nie mogłam znaleźć żadnej opini o niej, dlatego też pisze - robiłam tam studium - projektowanie str www i pracuje dla agencji reklamowej, szkoła spoko - jak ktoś chce to się dużo nauczy - jak ktoś jest oporny to i dobry nauczyciel nie pomoże. Jestem zadowolona, więc polecam

oszukana
@big 01.12.2010 16:57
zanim poszłam do tej szkoły nie mogłam znaleźć żadnej opini o niej, dlatego też pisze - robiłam tam studium - projektowanie str...

oszusci i złodzieje! oszukuja nie ucza i wyłudzaja pieniadze do tego kosmiczne odsetki za zwłoke w opłatach semestranych nie polecam najgorsza nedza

Zostaw opinię o Business School - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Business School