Hotel Senator ****

Dźwirzyno

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 30 ocen.

Opinie o Hotel Senator ****

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hotel Senator ****

Julita
użytkownik zarejestrowany

Ktoś wie jak po tych zmianach @byłypracownik, które odbywały się już jakiś czas temu wygląda praca w tym miejscu? Teraz powinien być sezon na pracę w hotelu więc dajcie znać czy można liczyć na jakieś zatrudnienie.

mkao
użytkownik zarejestrowany

wydaje mi się, że takie firmy jak ten hotel działają właśnie od poniedziałku do piątku i w święta też. Nie wyobrażam sobie, by pracownik utrzymania ruchu czy project manager pracował 7 dni w tygodniu. To byłoby dość zabawne, firma chyba nie ma potrzeby działać cały tydzień.

baron
użytkownik zarejestrowany

o to powiesz jak bylo na rozmowie kwalifikacyjnej bo dla mnie wazna to kwestia wlasnie z ilu osób sklada sie komisja i jakie pytania zadaja aby wybrnac i dostac te prace jak uwazacie czym trzeba sie wykazac aby ja dostac czy tylko doswiadczeniem a moze wiedza z danej dziedziny dziekuje za wszystkie odpowiedzi

były pracownik

obecnie jest nowy właściciel, zmienia profil hotelu pod grupy niemieckich emerytów. Widać, że nie zna się na konferencjach. Zmiana profilu - zmiana pracowników. Zmieniona jest cała kadra kierownicza, poszukują pracowników do pracy we wszystkich działach - pewnie tylko na sezon. Z tego co widać to szykują się częste rotacje.

anonim

czy ktoś może podać najswieższą opinie o tym hotelu? Jest oferta na kierownika. wyslalem zgloszenie, ale chcialbym sie czegos wiecej dowiedziec.

anonim

jak tam w tym hotelu? coś się zmieniło? nadal dno? jest kolejne ogłoszenie na kierownika - radzicie startować?

ja

potwierdzam wszystkie opinie.pracowalam w senatorze i jakos nie teskno mi do tamtej roboty.jedyne za czym tesknie to nasz skalad jaki mielismy swego czasu na recepcji.bylismy zgranym zespolem ale co niektorzy i nie mowie tylko o pracodawcach ale tez o innych pracownikach robili wszystko zeby rozbic nasz team no i sie udalo.za moich czasow byla masakra a teraz z tego co wiem a wiem duzo jest armagedon.wiec radze wszystkim ktorym marzy sie praca w "cztero gwiazdkowym"hotelu niech dobrze przemysla swoja decyzje.

don pedro

Mam tam rozmowę kwalifikacyjną, w następnym tygodniu. Nie chcę podawać stanowiska. Naprawdę zastanawiam się czy dać się tam zatrudnić. Obecnie mam nienajgorszą pracę, i nie chciałbym trafić do gorszej roboty. Zastanawiałem się nawet, dlaczego jest tyle ogłoszeń o pracę do tego ośrodka. Bardzo proszę o szybki kontakt [usunięte przez administratora]

:)

proszę spojrzeć jak wycięte zostały opinie po interwencji dyrekcji - kolejny raz sprawdza się przysłowie uderz w stół...., kolego nie radzę bez mocnych nerwów wchodzić w to, nawet nie będzie miał kto przekazać Ci pracy - gówna księgowa nie pracuje od kilku miesięcy. DEMOKRACJO ZE SWOIM MOTTEM O WOLNOŚCI SŁOWA GDZIE SIĘ SCHOWAŁAŚ?!

anonim

aktualnie zatrudniony - 2010-11-07 22:14:14właśnie znalazłem ofertę pracy na stanowisko głównego księgowego i poważnie się zastanawiam czy nie wysłać aplikacji, ale czytając wasze wypowiedzi nie wiem czy jest to dobry pomysł. Możecie mi doradzić coś w tej kwestii. A jeszcze jedno pytanie odnośnie płacy, jak kształtują się zarobki w tej firmie? z góry dziękuję za opinie

aktualnie zatrudniony

Potwierdzam, [treść usunięta przez moderatora]. Jesteśmy pośmiewiskiem dla innych hoteli. Pracownicy to [treść usunięta przez moderatora], którzy powinni bez zastanowienia wykonywać polecenia (rozkazy) - tak jesteśmy traktowani. Metody SB w czystej postaci: szykanowanie za plecami, oszukiwanie na prowizji,przeglądanie komputerów i rzeczy w biurze podczas nieobecności pracowników. Jest kilku chętnych na kupno - więc prezes oszukuje ich aby opóźnić sprzedaż. Pewnie szykuje hotel na kupno przez swoich nowych mocodawców. Najgorsze jest to, że wiele osób włożyło serce w ten hotel i teraz trzeba będzie mocno się postarać, by odzyskać zaufanie gości. Jesteśmy chyba jedynym hotelem, który kasuje za zwykłą wodę w restauracji jak za colę.

LJ

dyrekcja [treść usunięta przez moderatora] podwładnych, [treść usunięta przez moderatora]. maja już kilka spraw sądowych w toku w sadzie pracy. nie polecam tego pracodawcy może jak hotel zostanie sprzedany i zacznie zarządzać nim ktoś kto się na tym zna.

Zostaw opinię o Hotel Senator **** - Dźwirzyno

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hotel Senator ****