paris optique

Łódź

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 26 ocen.

Opinie o paris optique

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie paris optique

Agata

Witam, Widziałam, że firma poszukuje teraz osób na stanowisko pracownika biurowego, oferują dobre warunki bo umowa o pracę, szkolenia oraz atrakcyjną stawkę, ktoś już aplikował i był może na rozmowie?

Niezadowolony

Nie polecam, okulary słabej jakości, osoby pracujące w sklepie mimo zapewnienia mnie o słuszności reklamacji nie mają żadnego wpływu na przyjęcie/odrzucenie takiej reklamacji. Jakość wyrobu dramatyczna. Jeszcze raz nie polecam.

rde

Wydaje mi się, że widocznie nie pokazało się żadne ogłoszenie @lepszy, bo widocznie każdemu odpowiadają warunki płacowe, bo ostatnio pojawiły się chyba jakieś premie i podwyżki do pracowniczych zarobków.

Edyta

NIE POLECAM KUPOWAC TU OKULAROW !!!! W lutym kupiłam okulary marki Point za 99 zł. Użytkowałam je zaledwie 2 miesiące, a w sumie tylko godzinę dziennie w samochodzie. Wczoraj przy zdejmowaniu pękła mi rączka. Nigdy mi nie upadły i były przechowywane w etui... Cudna jakos!!!! dziś o godzinie 17.15 poszłam do Manufaktury (Łódź) aby pokazać jaką to mają wspaniałą jakość produktów. Nie liczyłam nawet na reklamacje, bo to uszkodzenie mechaniczne, reklamacji za takie cos nikt nie przyjmie. Liczylam natomiast na przeprosiny, wymianę raczki, lub rabat na nowe okulary. Klientów obsługiwała jedna kobieta, blondynka po 30stce. Pokazałam jej okulary, powiedziałam że nie spodziewałam się tak marnej jakości. Prychnęła, zaśmiała się ironicznie i z miną rozśmieszonej ma maksa królowej zaprosiła mnie do stolika reklamacji. Usiadłam, wzięła do ręki mój paragon, nadal z miną ironiczno-prześmiewczą. Kiedy zapytałam czy to ją śmieszy, odpowiedziała śmiejąc mi się w twarz "nie, nie skądże". Wyszłam. Nie mam zamiaru znosić takiego zachowania w stosunku do mnie! całkowity brak szacunku do klienta. Mega kompeteni sprzedawcy!!! piękna obsługa klienta! mogą być pewni, że już nigdy tam nie wrócę, ani ja ani moja rodzina, ani nikt z moich znajomych, bo mam zamiar opowiedzieć o tym wszystkim kogo spotkam i napisać wszystkim i wszędzie.

Klientka
@Edyta 25.07.2016 19:22
NIE POLECAM KUPOWAC TU OKULAROW !!!! W lutym kupiłam okulary marki Point za 99 zł. Użytkowałam je zaledwie 2 miesiące, a w sumi...

Popieram obsługa w tym sklepie to dramat!! Dzisiaj byłam zareklamować swoje okulary za 240 zł w manufakturze pani sprzedawczyni -"specjalistka"arogancka, nieuprzejma z głupim uśmiechem na twarzy , nigdy nie spotkałam sie z czym takim! Beznadziejna obsługa i firma oszust!!! Nie polecam omijać z daleka!!!!!

miśka

Solidne przygotowanie..... żarty hahahhahaah!!!!!! Dla nich najważniejsze jest sprzedać, nie ważne co ale aby było drogie, a później niech klient się martwi i reklamuje w nieskończoność. Zysk na pierwszym miejscu nie klient i jego dobro.

orzel

@golabek - solidne przygotowanie hahaha ciekawe gdzie i przez kogo? Totalna sciema! Na dzien dobry wchodzisz i masz podawac okulary! Mlody zespol? Gdzie? Wyliniale stare szczury!

Doswiadczona

JAKIE TY CHCESZ DOSWIADCZENIE ZDOBYC W PO?

Mol

Ja byłam ostatnio na rozmowie w salonie w Warszawie. Pierwszy miesiąc jest na zlecenie 9zł na godzine potem umowa o prace 1500 na rękę + prowizja sprzedażowa 3% rozliczana raz na tydzień (a nie jak często bywa miesięcznie). Co do doświadczenia to nie wiem na jakiej zasadzie przyjmóją pracowników. Ja jestem absolwentką biologii i pracowałam już wcześniej w sprzedaży ale mam zapowiedziane jakieś szkolenie przez pierwszy tydzień.

stefan

a wiecie może jak wygląda konkretnie praca u nich? bo nie wiem jak to wszystko działa u nich, podobno firma przez kilka lat się zmieniała, nie wiem czy dotyczyło to zarządku, ale jakieś nowe rzeczy teraz weszły i dlatego to zmaieszanie się zrobiło w pewny momencie.. jak to wszystko wygląda? dajcie znać koniecznie.

ania

porażka!!!! dochodzę się z nimi od miesiąca i okularów ani widu ani słychu!

Mi

Okulary piękne, panie miłe. Gorzej, jesli idzie o reklamację. Mój mąż reklamował okulary, bo notorycznie luzowała się śrubka przy zausznikach. Reklamacji nie uznano, dodam, że okulary kosztowały ponad 700 zł. Dokręca ją sam, to właściwie nie problem, ale chodzi o zasady. Gorsze doświadczenia mam ja, zepsułam okulary, które miały 3 tygodnie. Poprposiłam o sprowadzenie nowych ramek do nich, szkła były w stanie nienaruszonym. Powiedziano mi, że tych ramek nie można juz kupić, sprowadzić, a dobranie innych jest niemożliwe, gdyz oni nie dopasowują szkieł. Oprawki zaniosłam do Vision Ekspress, naprawiono mi je nieodpłatnie, mimo, że to nie tam dokonałam zakupu. W Vision wymieniają zepsute oprawki, nawet jesli wina leży po stronie kilenta. Jestem ogromnie rozczarowana Paris, Pani oddając mi nienaprawione oprawki mało nie dodała " a teraz prosze pocałowac mnie w trzy litery". Nigdy więcek, odradzam.

integrujmy się

oo taak, praca jest super, stawka za godzinę zalezy od KWALIFIKACJI - każdy ma inaczej, ale nie można narzekać. a integrować się lubimy też ale tak we własnym zakresie, mo że niech ci zintegrowani powiedzą więcej o stawkach i wogóle

ttt

a ja ostatnio byle w Porcie w PO i zostalem milo bardzo obsluzony zadnych dasow czy nietaktu no i sexi jedna blondi--nie wiem jak ma na imie ale pozdrawiam

port łódź sprzedawczyni

zgadza sie w porcie pracuje niekompetentna sprzedawczyni ma na imie bodajze ma imie na J czy jakos tak (blondynka, pucolowata)kompletnie nie wie co mowi i nie umie nic doradzic.naprawde to nie jest wykfalifikowana kadra

Gosc
@port łódź sprzedawczyni 10.04.2012 19:52
zgadza sie w porcie pracuje niekompetentna sprzedawczyni ma na imie bodajze ma imie na J czy jakos tak (blondynka, pucolowata)k...

Proponuje podszlifować polski bo jest żenada ...

kk

Tak...pracownicy PO są bardzo mili i uprzejmi.... Znaczy to to, że chyba swoją pracę co za tym idzie musi się dobrze im tam pracować....w konsekwencji pracodawca musi być OK :)

customer

gdy się tam wchodzi można dostać zawrotu głowy - ogromy wybór. Panie w salonie owszem elokwentne i miłe. Ceny dość wysokie jak na moją kieszeń - ale i tak zaszalałam. Wprawdzie jest tam również tańszy asortyment - wiec w sumie nawet studenci coś tam znajdą dla siebie. polecam - i kto wie...może zaaplikuję......... :)

klient

czytając opinie tutaj stwierdziłem że nie ma szans żebym kupił okulary w Paris Optique. Nie mniej jednak szukając oprawek wszedłem do salonu na Piotrkowskiej. Dwie mega miłe i nie da się ukryć bardzo atrakcyjne sprzedawczynie przekonały mnie jednak do zakupu. Odebrałem już swoje okulary a cała procedura od A do Z przebiegała bez zarzutu. Ja polecam bez zastrzeżeń:-)

manuela

hahahaha czyżby pan R nie wytrzymał napięcia w pracy i zajął się %%% a przecież w firmie mówią o nim bardzo dobrze wręcz go wychwalają, że solidny i bardzo wymagający

Zostaw opinię o paris optique - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie paris optique