Carrefour Polska

Starogard Gdański

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 58 ocen.

Opinie o Carrefour Polska

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Carrefour Polska

Gosc

Możecie wreszcie naprawic te piszczace głośniki??? Prostej rzeczy nie potraficie naprawić! Nie da się tu pracować!

Karf
@Gosc 19.07.2017 16:08
Możecie wreszcie naprawic te piszczace głośniki??? Prostej rzeczy nie potraficie naprawić! Nie da się tu pracować!...

Zgłoś to do dyrektora, a nie cwaniakujesz w Internecie...

Gosc
@Karf 06.08.2017 13:19
Zgłoś to do dyrektora, a nie cwaniakujesz w Internecie...

Raczej sam to słyszy bo piszczy na całym carf .;-)

Gosc

Możecie wreszcie naprawic te piszczace głośniki??? Prostej rzeczy nie potraficie naprawić! Nie da się tu pracować!

Weronika

Wiedzieliście, że Sieć Carrefour rozpoczęła testy nowego, innowacyjnego uniformu dla swoich pracowników? "Dzięki zastosowaniu specjalnej tkaniny strój ma chronić kasjerów zatrudnionych w firmie przed zarazkami, na które wystawieni są szczególnie na przełomie zimy i wiosny." Więcej informacji na ten temat znajdziecie w poniższym linku: https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/carrefour-polska-testuje-innowacyjny-uniform-dla-p,39520

rooop

Mnie to się wydaje, że ostatnio nie pokazało się żadne ogłoszenie pracy. Widoczie każdy dba o pozytywne stosunki między pracownikami jak i o stabilne zatrudnienie, co tłumaczy braku rotacji. A wypłata?

Pok pok

Kiedy piotr z ochrony wruci do pracy tesknimy za nim

klient

Kto wymyśla muzę w carrefour to jakiś idiota,nie da się tego słuchać

misiek

IWtam, chciałem się podzielić opinią o tym markecie. Ostatnio bardo lubię robić tam zakupy ponieważ jest bardzo duży wybór produktów, nie to co okrojona Biedronka. Zawsze mogę liczyć na pomoc obsługi a nie to co w tesko ze kazdy ma cie gdzies. Panie przy kasie bardzo miłe i uśmiechnięte z poczuciem humoru a nie jak gdzie niegdzie kasjerki wyglądają jakby siedziały za kare. Bardzo polecam ten sklep!

agnes

Witam Was, mam pytanie a jak wyglądają inwentaryzacje? Czy są duże braki i zabierają z pensji? a jak liczą towar to trzeba być w pracy i liczyć (płacą za nadgodziny czy przychodzi się w dzień wolny)? Nie wiem czy zdecydować się tam na pracę to duży sklep więc boje się kradzieży. Będę wdzięczna za odpowiedź

xxx

co za b.dło pracuje w tej ochrionie?!!!

NAUCZYCIELKA POLSKIEGO
@xxx 22.05.2015 22:59
co za b.dło pracuje w tej ochrionie?!!!

OCHRONIARZ!

NAUCZYCIELKA POLSKIEGO;]
@xxx 22.05.2015 22:59
co za b.dło pracuje w tej ochrionie?!!!

OCHRONIE

xxx

Moja koleżanka była dziś w tym markiecie na zakupach, a jak wychodziła od kasy to ochroniaż kazał jej pokazać co ma w torebce mimo że nie miała nić ukradzione,czy on ma prawo robić coś takiego?, poniżając klientke przed innymi osobai ?,!!!,kto jest tam kierownikiem ?!!!?

pracownik

Ochroniarz z wąsem ma romans z kasjerką

klient

Market przed świętami czw i Pt mial być do 23.Chcialem zrobić zakupy a tu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zamknięte!

zbyszek

A co sie to obchodzi?

kasjerka

ta opalonakasia z rejestracji pojazduw czemu ona nosi czapke na głowie caly czas w pracy?

NAUCZYCIELKA POLSKIEGO;]
@kasjerka 13.03.2015 10:47
ta opalonakasia z rejestracji pojazduw czemu ona nosi czapke na głowie caly czas w pracy?

POJAZDÓW;]

kasjerka

Witam czy piotr z ochrony nadal lata za justyną kamrowską a ma ktoś numer do piotra a widziałam jak on zarywa do karoliny i krystyny?

pracownik

Ty edzio (usunięte przez administratora)nie masz co robic zajmij sie robotą ochrona jest od pilnowaniaa nie wynoszenia zastanuw sie idioto co piszesz

edzio

I czy dalej ochrona z liderami wynosi Balantayse ?

edzio

Witam mam pytanie czy piotr nadal lata za justyną?

pracownik

Witam, pracuje w Carrefour od jakiegoś czasu. Szczerze powiem, ogólnie nie narzekam wiadomo jak wszędzie są gorsze i lepsze dni. Praca fajna, ludzie zajebi.ci. Jeżeli ktoś jest uczciwy i chętny do roboty to nie rozumiem po no narzekać. Tak to prawda że dużo osób się zwalnia zwłaszcza z kas widocznie nie wytrzymują tępa. Prawda jest taka że w pracy się nie obijamy i jeśli ktoś myśli że praca na kasie jest łatwa bo siedząca to się myli, co do ochrony wszyscy ochroniarze są w porządku a co w się tak tego Piotrka uczepiliście??? naprawdę fajny, miły i wesoły. Pani Dyrektor bardzo fajna złego słowa nie powiem na jej temat.

słoneczko blondynka

No chyba nie z dorotą z informacj

kasjerka

mam nr do Piotra ale Ci nie dam bo on i tak kreci teraz z tą z rejestracji która ma gębę spaloną od solarium

słoneczko blondynka
@kasjerka 30.01.2015 13:11
mam nr do Piotra ale Ci nie dam bo on i tak kreci teraz z tą z rejestracji która ma gębę spaloną od solarium...

No chyba nie z dorotą z iformacji a ta opalona to jest kasia z rejestracji pojazduw to piotr wogle z nią nie gada tylko cześć i nic więcej to o kim ty piszesz podaj jego nr

słoneczko blondynka

Czy ktoś ma nr do piotra z ochrony bo on mi sie podoba

blondynka kie.

Czy piotr z ochrony ma jakiś romans z pracownicą bo tak usłyszałam, a on wogle jest fajny tak jak mówią

Zgredek

Teeee, "pracownik carrefur", nie masz roboty? Zajmij się swoją upą. Jak za bardzo ciebie swędzi to się podrap. Przy okazji w głowę, może pomoże.

Zgredek

Ludzie, czy was w głowy j..e? Romanse, debile, nie nadają się.Jak nie pasuje to nie wchodzić tam. Zajmijcie się własnymi d..i i własnym zyciem. Wy tam przychodzicie na zakupy czy z nudów? Normalnie zjeby genetyczne albo jakieś zboki tutaj piszą. A ty panie marek czy mirek lecz się facet albo znajdż sobie babę. Mam nadzieję, że ciebie namierzą co w dzisiejszych czasach nie jest zbyt trudne i dostaniesz po ryju, albo w końcu ktoś założy ci sprawe o zniesławienie pajacu. Rany, miało być forum o sklepie a jest o d..e Maryni. Żenada.

pan mirek

Ten młody to debil nie nadaje się do pracy prosze go zwolnic nikt ciebie nie lubi bo jesteś gupi młody ić lepiej robic do firmy sprzątającej i koszyki odwoś z boksuw

NAUCZYCIELKA POLSKIEGO;]
@pan mirek 14.01.2015 21:42
Ten młody to debil nie nadaje się do pracy prosze go zwolnic nikt ciebie nie lubi bo jesteś gupi młody ić lepiej robic do firmy...

BOKSÓW']

pracownik carrefur

Witam mam pytanie do was pracownicy,czy piotr ten z ochrony jest fajny? Co z tego słyszałam to ma romans z jakoś kasjerką?

Plumcia

Ochroniarze jak ochroniarze. Akurat ten, którego ten śmieszny pan mirek nie lubi jest miły i grzeczny i co mało spotykane usmiechnięty. Jest też tam czasami taki starszy, wysoki Pan bez munduru, chyba jakiś ich kierownik z ochrony. Trafiłam na niego dwa razy ale ten to dopiero potrafi zagadać i się pośmiać. Aż miło mija sie takiego ochroniarza. Ogólnie ochrona nie jest od tego, żeby zabawiać klientów ale to miłe gdy ochroniarz nie traktuje każdego jak potencjalnego złodzieja a jak klienta, który ma tu zostawić pieniądze.

pan mirek

Ale nie wolno romansowac z pracownikami a dziś się śmiał prosto w oczy jak pytałem czemu nie ma wózkuw a on muwił że na parking trzeba iść i się śmiał w oczy gnojek [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dziś stał w krutkej koszuli i powiem ci że widziałem jak łapał ją za ręke

były pracownik

nie jest najgorzej, jeśli ktoś pracował gdzieś wcześniej może sobie porównac. ludzie są naprawde w porządku jedna rzecz, ktora najbardziej razi moim zdaniem jeden lub dwa dni wolnego w miesiącu, wykończyć się można na dłuższą mete, dlatego nikt nie wytrzymuje...

pracownik carrefur

Kto się uczepił ochroniarza toc on jest barrdzo miły i grzeczny do pracownikuw carrefura pan nie opowiada takich głupot on naprawde jest dobry z ochrony ten młody napewno wiecie okim muwie?

pracownik

mamy grudzień a kaloryfery zimne to jakiś cyrk a nie sklep!

patataj

a kto wymyślił te głupie kasy i jedną kolejkę?

pan mirek

Ochroniarz w czarnym swetrze nie nadaje sie do pracy romansuje z blondyką w krótkich włosach nawet jej buzi dawał i za tyłek łapał masz c.w.e.l.u po pracy bo mam cię nagrane h.u.j ci w d.u.p.e

pan marek

ale ochrona ma się zająć pracą a nie romanse z pracownikem jak mi się zdaje to jest jakaś kierownik ta blondynka a w środe pujde na skarge do szefa ochrony i go wykopią,to samo było w piątek ja się pytam czy pan mi oklei siatke to 5razy gadalem mu co za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z niego woli z blondyną gadać i łapać ja za ręke,buj się ochroniarzu bo w czwartek masz po pracy

Robinson
@pan marek 10.11.2014 12:42
ale ochrona ma się zająć pracą a nie romanse z pracownikem jak mi się zdaje to jest jakaś kierownik ta blondynka a w środe puj...

Ty gościu jesteś jakis chory czy niedowartościowany? A może kosza dostałeś od tej blondyki? ; ) Nie ty łosiu przyjmowałes tego człowieka do pracy i nie ty bedziesz go zwalniał figurko. Jak nie pasuje to po prostu proponuje nie przychodzic do tego sklepu. Poza tym ochroniarz pijący kawę "na sklepie" no to chyba w twoich maniakalnych snach to widziałes. Ja tego tam nie widziałem nigdy. Owszem, że łyknie napoju stojąc parę dobrych godzin na nogach to chyba nie grzech. No istnieje jeszcze inna opcja. Może miałeś lepkie łapki i nie podoba ci się ten człowiek? Weż facet daj sobie na luz i wesołych świąt. Mimo wszystko.

ja

Oczywiście staż jest, mi sie tam osobiście super pracuje. Tak jak ktos napisal, jesli komus sie nie podoba to niech się zwolni, a jeśli juz pracuje to niech nie narzeka za dużo.

Pracownik sklepu.

Mam wrażenie, że co nie którzy tu mają problem z oceną innych i samych siebie. Skoro komuś się praca w Carrefour nie podoba nie musi tam pracować-warunki są jakie są widocznie nie najgorsze skoro market funkcjonuje ludzie do pracy przychodzą i nikt tego sklepu nie zamknął. Więc nad czym tu jest roztrząsywana dyskusja.Pracuje w tym sklepie i nie narzekam, nikt Mnie tam na siłę nie trzyma jak się nie podoba zawsze można się zwolnić jest dużo ludzi którzy poszanują jaką kolwiek pracę.

ja

Czytam te opinie i nie dowierzam. Pracuje w tym hipermarkecie ok 7 lat. Dyrektorów zmienilo sie w tym czasie 4-ech. Każdy z nich był wymagający i sprawiedliwy. Każdy ma jakis zakres obowiązków i je wykonuje. Jak ktoś jest niezadowolony z życia to zawsze będzie narzekał, nawet jak będzie zarabiał 3000zł. a co do kasjerek to jeszcze nie słyszałam aby któraś nie poszła na przerwę. Z drugiej strony jeśli taka sytuacja ma miejsce to dlatego ze w starogardzie mamy takich klientów, że jak czekaja ok.5 minut w kolejce to już wyzywają i nic im się nie podoba dlatego tez na kasy siadają wszyscy w zastępstwie i pomagaja a i tak jeszcze źle. Jak jakiemuś pracownikowi się nie podoba zawsze mógł iśc na studia i zostac prezesem. więc jak się nie ma wykształcenia to nie narzekac i pracowac.

Były pracownik
@ja 01.10.2014 17:47
Czytam te opinie i nie dowierzam. Pracuje w tym hipermarkecie ok 7 lat. Dyrektorów zmienilo sie w tym czasie 4-ech. Każdy z nic...

Pracowałam tam i proszę nie ściemniać że nie puszczałyście do toalety. Częściej puszczałyście na papierosa niż do toalety. Jak były kolejki to można było pomarzyć o wyjściu do WC!!! To że jesteście niemiłe najbardziej zabolało :) Jedna z was jest tylko w porządku cała reszta to fałszywa s... łącznie z kierowniczką.

...

Pracowałam w tym sklepie na dziale kas i jest tam prawdziwy obóz pracy, kasjerki nie mogą odejść od kasy nawet do toalety, operacyjne traktują kasjerki jak niższą kategorię człowieka mają je za nic! Ciągłe przewiewy na kasach, głowy urywa... Praca dwa tygodnie bez dnia wolnego. Bardzo niemiłe panie prowadzące (operacyjne)

PLA
@... 28.09.2014 22:30
Pracowałam w tym sklepie na dziale kas i jest tam prawdziwy obóz pracy, kasjerki nie mogą odejść od kasy nawet do toalety, oper...

Nigdy nikomu nie zabroniono wyjśc do toalety!!! Po co wypisujesz takie bzdury! Jak się nie nadawałaś do pracy to już Twój problem, na coś trzeba zwalic- niby , że operacyjne niemiłe. Operacyjne mają pensje na poziomie kasjerek i nie mają powodu żeby uważac się za wyższą kategorię!!!

nikola

A co myslicie na temat naszej nowej pani dyrektor

pracownik

Zaczyna się lato i wszyscy maja angine jakby nie szło zmniejszyć tej klimy!

pracownik

Proszę o zmniejszenie klimatyzacji!! Nie można pracować w takich warunkach! Jeśli dyrektor nic z tym nie zrobi to zgłoszę to dalej

Marek

Witam a jak tam w ochronie dobry szef a pracownicy ochrony

nie jest tak źle

czytam i czytam i widzę że osoby które pisały wcześniejsze posty nigdy nie pracowały w tym sklepie:-). Z tego co wiem na terenie sklepu nie zatrudnia się pracowników na 1/2 etatu a zarobki kasjerek są o wiele wyższe niż jakiś inteligent wcześniej napisał, natomiast na terenie sklepu naprawdę jest czysto. Co do toalet to faktycznie nie jest to standard pięcio gwazdkowego hotelu ale bez przesady toalety są w miarę czyste.

rudy klijent

Jesli chodzi o toalety to bydlo a nie ludzie.Zeby posobie nie zostawic czysto.Ludzie szanujcie prace sprzataczek!

Zuza

pracuje w Carrefour od 3 lat; jestem załamana.Omijajcie to szerokim łukiem. Mając umowę na 1/2 etatu zarabiam 1000 zł. dodam że pracuje 5 dni w tygodniu po 7 godz i 45 min czyli prawie pełny etat. Stopniowo pnę się w górę lecz tylko w obowiązkach bo na zmianę umowy nie mam co liczyć,po poszczególnych awansach poinformowano mnie że nie mam co liczyć na zmianę umowy lub podwyżkę. Wiem że inne dziewczyny zarabiają jeszcze mniej.Pensja kasjerki to 600- 650 zł a każda różnica w kasetce odejmowana jest z pensji która i tak jest masakryczna. Można długo by opowiadać.....zgroz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pracownik

29.12 sklep czynny od 8-22;] godz 9.30 na parkingu 4 samochody pracowników oczywiście;} Ten kto wymyśla te godziny ma duże problemy ze sobą i wyżywa się na innych bo w domu nie może!! PROSIMY O ZMIANĘ DYREKTORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

syf w wc

podbijam opinie o czystosci w toaletach dla personelu. klamki brak jakies 3 -4 miesiace.lamiemy sobei paznokcie otwierajac rozwalone drzwi. zgloszenia byly kilka razy bez odzweu a klamka lezy cisnieta na podlodze w nieczynnej meskiej toalecie. sa tu 3 pomieszczenia z czego tylko damska lazienka jest czynna. meska zamknieta naklucz, pokoj matki z dzieckiem tez nieczynny. w damskim jeden zlew czynny asa tylko 2. 2 kabiny czynne dla obu plci!!!! gdzi etak jest? nawet w szaletach miejsckich sa lepsze warunki. nie wspomne ze bylam swiadkiem jak sprzataczka ta sama gabka ktora myla muszle umyla potem zlew i kafle obok zlewu od czego zrobilo mi sie niedobrze bo klade na ten zlew kubek do umycia. podlogi sie kelja lazienki nie sa dezynfekowane a powinny , nie ma zadnej adnotacji kto o ktorej godzinie sprzatal, niema czym umyc rak!!!!!!!!! wylegarnia zarazek i tam powinien zawitac sanepid albo szanowny dyrektor dla ktorego widocznie takie warunki sa norma!!!! ile mozna !!!!

rydz

praca tylko dla osob o silnej psychice

anonim

(usunięte przez administratora)

stefano

Jaka kultura korzystających z toalet taka ich czystość. Gdyby korzystający wypróżniali się do sedesu a nie na podłogę to byłoby czysto.Gdyby spuszczali po sobie wodę nie byłoby smrodu i gdyby kobiety mające menstruację wrzucały zużyte podpaski do kosza na śmieci a nie do sedesu to nie wybijałaby woda.Niestety sprzątaczki nie mają czasu pilnować każdego chamskiego klienta czy pracownika,który ( i tu przepraszam za sformułowanie) który "sra jakby był na polu".Muszą jak pogotowie reagować na każde wezwanie.Najlepszym rozwiązaniem byłoby zamontowanie zamków w drzwiach toalet, które otwierałyby drzwi po wrzuceniu 2 zł. Może konieczność zapłaty za załatwienie nauczyłaby takich ludzi kultury.

Zostaw opinię o Carrefour Polska - Starogard Gdański

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Carrefour Polska