Opinie o Hair Shop Polska Sp. z o.o. w Gdynia

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Hair Shop Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Hair Shop Polska Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hair Shop Polska Sp. z o.o. w Gdynia

ogłoszenie Warszawa Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jestem zaniepokojona, bo nikt z Hair Shop nie otwiera CV, a ogłoszenie aktualne. Kto jest odpowiedzialny za rekrutację? Pani ze sklepu, czy centrala? Czy to jest poważna rekrutacja, czy tylko pro forma, bo robotę dostanie znajoma? To by tłumaczyło olewczy stosunek Hair Shop do wysłanych aplikacji....

Mm Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie rok i byłam zadowolona, miałam super zespół, fajne dziewczyny, wynagrodzenie tez zawsze było dobrze wypłacane, razem z premią. Premia jest od kwoty netto, o czym zostałam poinformowana, ale niektóre dziewczyny nie rozróżniały brutto a netto i chyba stąd takie opinie. Zmieniłam prace, ponieważ znalazłam pracę w swoim zawodzie, ale miło wspominam tamten czas.

.... Nowy wpis
Były pracownik
@Mm

w niektórych sklepach w takim razie nie było nawet premii od kwoty netto, właściwie sama podstawa.:)

Bnn Nowy wpis
Były pracownik

Praca na umowę zlecenie, a właściwie bez umowy za najniższą stawkę godzinową. Brak jakichkolwiek premii od utargu nawet w grudniu, gdy sprzedaż osiąga szczyty. Sklep kreuje się na high-end, sprzedając drogie produkty, na pracowników brakuje. Brak jakiegokolwiek przepływu informacji odnośnie dostaw czy innych wydarzeń, o których kierowniczce wiadomo dużo wcześniej, a o czym pracownik powinien być poinformowany aby przygotować się na dzień pracy. Klientki wymagają od sprzedawcy wiedzy niemal fryzjerskiej, jednak pracodawca nie oferuje od siebie żadnych sposobów, aby choć część uzyskać.

Wwo
Były pracownik

Za rekrutację, przepływ informacji i rozliczanie pracowników odpowiedzialna jest pani manager/regionalna- pani K. Podczas rozmowy o pracę robi dobre wrażenie, obiecuje cuda na kiju, zgadza się na warunki pracy po czym ignoruje je po wdrożeniu pracownika, nie konsultuje grafików, nie słucha co się do niej mówi. Jest osobą niewiarygodną i niepoważną. Dodatkowy czas jaki poświęca się na zostanie po godzinach lub przychodzenie wcześniej w celu posprzątania sklepu oczywiście nie jest wliczany do czasu pracy. Pracodawca/właściciel nie interesuje się tym, co dzieje się w firmie, podpisując umowy nie wie nawet według jakiej stawki pracownicy są rozliczani. Nie wie o poczynaniach pani K, a może wręcz przeciwnie, zdaję sobie z nich sprawę ale po co ma zaprzątać sobie tym głowę skoro pieniądze na konto wpadają. Zwalniając się pracodawca miał pretensje, że robię to z dnia na dzień, że tak się nie robi bo nie ma komu tam pracować. Na tym polega umowa zlecenie, każda ze stron w dowolnym momencie może ją wypowiedzieć. Gdyby właścicielowi zależało na pracowniku, który przynosi zyski, zaproponowałby normalną umowę po krótszym czasie, a żeby wdrożonego pracownika zatrzymać, wiedząc że ma braki w kadrach, może nawet coś ekstra. Ale po co, skoro wszyscy tyrają najtańszym kosztem to przecież każdy będzie. Usłyszałam kolejne obietnice, że dostanę umowę, rozsądniejszy grafik, że się dogadamy. Na pytanie kiedy otrzymam pensję nikt z przełożonych nie chciał dać odpowiedzi - wszyscy strzelili focha, bo śmiałam się zwolnić. Standardowe zainteresowanie pracodawcy pracownikiem wtedy, gdy ten odchodzi. Ponadto pani K po zrekrutowaniu drugiego pracownika, gdzie dolecowo powinno ich być trzech, usunęła ogłoszenie o pracę i jakby nigdy nic poszła na urlop. Słaby przepływ informacji, co do dnia dostawy. Przychodzi się wcześniej, okazuje się, że dostawa nie przyjechała i będzie dnia następnego, mimo że informacja była inna. Dodatkowo dostawcami towaru bywają pracownicy firmy z Pomorza, którzy mają klucze do sklepu i wyciągają utarg z kasy pod nieobecność pracownika. Gdybym nie przyszła wcześniej nie wiedziałabym nawet kto i dlaczego wyciągnął utarg. Pieniądze powinny być wypłacane z kasy przy pracowniku, przeliczone przez obie strony i tak samo podpisane na dokumencie. W razie niezgodności w kasie winę poniósłby pracownik. Dziewczyna, która pracowała ze mną zwalniając się po 5 miesiącach na zleceniu musiała wykłócać się o pensję, na którą pani K ją przycięła. Po co uczciwie rozliczyć zwalniającego się pracownika skoro można coś jeszcze zagarnąć dla siebie. Kolejny pracodawca, nie wyróżniający się niczym od innych w tym kraju, chcący nachapać się kosztem pracownika. Sprzedając drogie kosmetyki zarabia się grosze. Premia od miesięcznego utargu to kpina, pani K liczy ją po swojemu, tak żeby broń Boże nie zapłacić pracownikowi za dużo. Największym hitem jest umowa zlecenie z okresem wypowiedzenia dwa tygodnie, co jest świadomym robieniem ludzi w balona, aby mieć czas na znalezienie kogoś w zastępstwie. Pracodawca poszukujący jeleni, którzy z podwiniętym ogonem będą siedzieć cicho i rypać za pańskie grosze, najlepiej po 12h pod rząd. Jeśli nie masz prywatnego życia, nie wiesz co zrobić z wolnym czasem i satysfakcjonuje cię finansowa wegetacja to jest to praca dla ciebie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Hair Shop Polska Sp. z o.o.. Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Farmacji
Łódź
HSS Work Sp. z o.o.
(68 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anonka
Były pracownik

Nie polecam. O ile rozmowa kwalifikacyjna wygląda bardzo profesjonalnie, tak tutaj ten profesjonalizm się kończy. Praca na umowę zlecenie, trzeba się dopominać o umowę o pracę, która miała być dana po określonym na rozmowie kwalifikacyjnej czasie pracy, a jednak okazuje się, że czekać na nią trzeba dłużej i to też brzmi, jakby ta umowa miała być jakąś nagrodą. Kierowniczka, a w sumie regionalna nie wspiera pracownika, wręcz przeciwnie, najczęściej jest tak, że jak jest jakiś problem, to są wyrzuty i to Ty jesteś winny, pomimo, że działało się zgodnie z regulaminem sklepu. Praca najczęściej po 12h, jest ustalany grafik, ale często są prośby i pytania o pomoc w innym punkcie, bo ciągle brakuje ludzi, a jak się dana osoba nie zgodzi, to potem jest to wytykane. Hitem największym jest nacisk na sprzedawanie produktów bez paragonu, kiedy jest awaria systemu (co często się zdarza), więc jest ryzyko nieprzyjemności ze skarbówką. Klienci są bardzo wymagający, często też trudni i praca wymaga sporej cierpliwości. W tej sieci hurtowni fryzjerskiej jest spory przemiał pracowników, mało kto tam wytrzymuje dłużej niż rok, bo atmosfera jest nieprzyjemna. Lepiej poszukać sobie czegoś innego.

Nick
Pracownik

Zostałam zwolniona ponieważ podczas wykładania towaru siedziałam na ziemi, a nie kucałam

Zostaw merytoryczną opinię o Hair Shop Polska Sp. z o.o. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hair Shop Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hair Shop Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hair Shop Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Hair Shop Polska Sp. z o.o.
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Morska 62
    81-225 Gdynia
  • NIP: 9581718607 KRS: 0000919103
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hair Shop Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii