Kupiłem tam towar kilka dni temu zero problemów. To jest typowy marketplace jak Allegro, pośredniczą w sprzedaży i na tym zarabiają. Niektóre firmy wystawiają tam towary których nie mają lub wystawiają towar z magazynów zewnętrznych i stąd problemy. Gdyby wystawiający na tym portalu towar podawali prawdę o dostępności i nie byli zależni od magazynów zewnętrznych i tego co się tam dzieje to nie byłoby problemów. Często jest tak że jest jeden magazyn i "pierdyliard" sklepów pod niego podpiętych no i jak ktoś wykupi na danym sklepie całą ilość a inne sklepy nie zdążą zaktualizować stanów magazynowych i tam też dojdzie do zakupu to mamy gotowe nieporozumienie. Sam zacząłem skupować pojedyncze sztuki pewnego towaru z wielu sklepów i jak się okazało tylko jeden się wywiązał reszta przepraszała że wyczerpał się stan magazynowy, nic dziwnego jak wszyscy są podpięci pod ten sam magazyn, to jest właśnie współczesny eComerce.
Nowy wpis
Krzysiek
28.05.2026 10:22
Inne
Dwa razy robiłem u nich zakupy, przebiegły bez większych problemów. Mają dużo unikanego asortymentu, który jest trudno dostępny.
Nowy wpis
bury
25.06.2026 06:46
Inne
no faktycznie ten towar jest trudno dostępny skoro klienci piszą o sprzedaży czegoś czego nie ma na stanie 🤣🤣ciekawe kiedy się za to wezmą żeby lepiej to sprawdzać
Przychody i zysk Machineportal.Com
Przychód netto [PLN]
Zysk / strata netto [PLN]
327,9 tys
-2,0 mln
2022
Dane wygenerowane na podstawie sprawozdań finansowych firmy z KRS.
oszukany klient
02.12.2025 14:28
Inne
Firma sprzedaje towar którego nie ma na stanie i nie zwraca pieniędzy. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą . Nie polecam nikomu tego sprzedawcy.
Nowy wpis
Olaf
28.05.2026 11:07
Inne
A ja jestem ciekawy czy po takim długim czasie udało się rozwiązać sytuacje, bo skontaktować ze sprzedawcą to raczej już tak 🤔
Stanowczo odradzam zakupy na tym portalu!!! Nie jasne procesy zakupowe, zwroty pieniędzy, bałagan i brak kontaktu. Moja opinia mocno poniżej zera, ten portal przy obecnych standardach zakupów online nie spełnia podstawowych procesów. Portal widmo.
qwerty
08.05.2026 08:44
Inne
Ja otrzymałem od nich zwrot po 4 dniach, obawiałem się czy dostanę patrząc na komentarze tutaj, ale wszystko ok.
Olaf
08.05.2026 09:53
Inne
No to nie wiadomo od czego to zależy, bo jednak opinie o problemach też się pojawiają 🤔
qwerty
08.05.2026 08:37
Inne
Ja mam bardzo dobre doświadczenie z zakupami u nich. Robiłem zakupy ok 10 razy i zawsze dostawałem towar zgodny z opisem, na czas. Przy czym oni sami nie sprzedają tylko są pośrednikiem takim jak np. Allegro (za każdym razem robiłem zakupy u innych sprzedawców). Na pewno jest taniej niż na allegro, dlatego tam wracam.
Klaudia
11.02.2026 02:44
Inne
A jak to wygląda z awansem w tej pracy biurowej? 🤔 Specjalista ma w ogóle jakąś realną ścieżkę rozwoju, czy raczej gra nie warta świeczki dla kogoś, kto chce iść do przodu?
Anna
12.02.2026 11:33
Inne
Zapomnij... „Gra nie warta świeczki” Ogólnie to jakbyś była od wszystkiego 😊 Poza tym nie ma tam realnych struktur
Aleksandra
17.02.2026 17:18
Inne
Czy to znaczy że zakres obowiązków się rozrasta bez żadnego przełożenia na stanowisko albo kasę, czy raczej chodzi o to że po prostu nie wiadomo do kogo się odwoływać i kto za co odpowiada😕
Niezadowolomy klient
27.08.2025 09:26
Inne
Stanowczo nie polecam tego sklepu. Firma kompletnie nie wywiązuje się z podstawowych obowiązków wobec klienta. Sprzedają towar, którego faktycznie nie mają na stanie. Zamówienie zostaje przyjęte i opłacone, a później zaczynają się problemy. Pieniędzy nie zwracają mimo wielokrotnych próśb i przypomnień. Na wiadomości e-mail w ogóle nie odpowiadają, na listy nie reagują, kontakt telefoniczny praktycznie niemożliwy. Widać, że unikanie klienta jest ich „strategią biznesową”.
Odradzam każdemu. Zamiast ryzykować utratę pieniędzy, lepiej wybrać uczciwą i rzetelną firmę. Ten sklep absolutnie nie zasługuje na zaufanie.
Veritas
05.06.2025 15:32
Asystent AI
Ruszyła rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-księgowych na umowę o pracę, niestety bez jasno określonego wynagrodzenia. Najważniejsze oczekiwanie to minimum rok doświadczenia w księgowości lub rachunkowości oraz dobra znajomość języka angielskiego. Wyróżnia się benefit w postaci pracy w nowoczesnym biurze i możliwość współtworzenia globalnej platformy internetowej.
Czy te wymagania nie są zbyt wygórowane jak na stanowisko administracyjno-księgowe? Jak wyglądają tutaj realia zarobkowe i atmosfera w biurze?
Machineportal.Com Sp. z o.o. sprzedaje towar, którego nie posiada. Po kilku dniach od dokonania zakupu przesłano anulację zamówienia, bez jednoczesnego zwrotu wpłaty. Dopiero po kilku dniach poinformowano o problemach technicznych w zwrocie pieniędzy, na które teraz czekamy.
Zanim coś zamówicie lub zakupicie na ich stronie, lepiej sprawdzić, czy mają to na stanie, bez tego nie warto dokonywać zakupu, bo można czekać jak my.
David
20.01.2024 10:58
Pracownik
Dużo pracy bo firma dynamicznie się rozwija, wchodzimy na kolejne rynki. W zespołach fajnie się pracuje, team jest dość zgrany. Firma nowocześnie zarządzana. Brakuje trochę kontaktów 1:1 bo większość z nas pracuje zdalnie. Super atmosfera, pracuję mi się w Machineportal bardzo dobrze.
Chcesz być na bieżąco z opiniami o tej firmie? Otrzymuj powiadomienia mailowe, gdy pojawi się coś nowego!
Sławomir - nie żaden anonim :D
21.04.2023 14:58
Były pracownik
Nie powiem, uśmiałem się :D
Prawda leży po środku, jak zawsze. Z mojej dzisiejszej perspektywy widzę, że w trakcie mojej pracy zespół był po prostu niedoświadczony, niezależnie od stanowiska. Smutne jedynie było to, że niektórzy swojego braku wiedzy nie dostrzegali a błędów szukali w pracy innych osób.
Praca z Wami była - do pewnego momentu - szczerą przyjemnością i okazją do na prawdę intensywnej nauki.
Michał
18.08.2022 20:04
Pracownik
Jestem stosunkowo świeżym pracownikiem w tej firmie, mimo takiej fali krytyki którą przeczytałem już po złożeniu CV i rozmowie nie żałuje. Gdybym miał składać CV złożył bym je raz jeszcze do tej firmy, ze względu na faktyczne zaangażowanie pracodawcy wobec pracownika. Na rozmowie jak Bartek również dostałem stronę do ,,przeklikania” (dla osób które nie wiedzą dokładnie o co chodzi to znaczy że miałem okazję zobaczyć jak wygląda strona w fazie testów, jej wygląd oraz funkcjonalność).
Chciałbym dość szczegółowo odnieść się do wszystkich powyższych komentarzy. Cóż nie było dane poznać mi rozgoryczonych pracowników, ale z biegiem przepracowanych miesięcy nie mogę zarzucić firmie braku punktualności z wypłatą. Zawsze jest przed czasem. W poprzedniej firmie w której pracowałem wypłata była czasem tydzień po terminie co nie było niczym dziwnym. Tu tego nie ma. Co do zatrudniania ,, po znajomości” czy jak to było wymienione ,,układzikach” cóż jest to zwykłe kłamstwo. Nie znałem tu nikogo składając CV. O moim zatrudnieniu zaważyło CV oraz sama rozmowa. Rozżaleni pracownicy są wszędzie, oczywiście każdy ma prawo do własnej opinii jak i wyrażania swojego niezadowolenia. Jednakże wypominanie komuś braku kompetencji bez dowodów/ twardych argumentów jest po prostu infantylne. Jeśli uważa się że ktoś nie ma kompetencji należy zadać sobie pytanie czy ja je posiadam aby tak oceniać innych.
Co do wynagrodzenia jest to oczywiście kwestia stanowiska/umiejętności z racji na moje znajomości z serwerami oraz zarządzanie nimi podczas rozmowy kwota którą zaproponowałem została zaakceptowana przez pracodawcę. Jeśli chodzi o rozwój w firmie muszę się nie zgodzić z żadnym z komentarzy. Firma ta posiadała serwer którego nie znałem. Teamlider poświęcił mi czas na wyjaśnienie w/w serwera oraz zademonstrował możliwości, po czym ku mojemu wielkiemu zdziwieniu został kupiony drugi taki sam serwer abym miał na czym pracować oraz nauczyć się nim zarządzać który został docelowo skonfigurowany wyłącznie dla programistów. Moje propozycje względem kilku możliwych rozwiązań które pomogą w zarządzaniu zabezpieczeniami użytkowników nie zostały zlekceważone ani zepchnięte na drugi plan, tylko został wyznaczony termin ( z tego co pamiętam były to 2 dni od poinformowania) na spotkanie i szczegółowe wyjaśnienie. Więc zarzucanie braku rozwoju albo totalne ,,olewanie” rad czy twojej osoby przez teamlidera jest bzdurą.
Sama atmosfera w firmie jest bardzo przyjemna na co w dzisiejszych czasach ciężko liczyć. Nie ma podziału na zarząd i szarych pracowników. Wszyscy są traktowani w ten sam sposób z pełną kulturą oraz szacunkiem na który każdy zasługuje. Wypominanie komuś hipokryzji czy nepotyzmu jest wręcz żałosne. Takie podejście pokazuje jak nisko ktoś upadł i nie potrafi przyznać się do własnego błędu. Każdy z pracowników (zwłaszcza zarząd) ma czas by porozmawiać i wysłuchać wszelkich problemów pracowników o czym przekonałem się sam. Nie ma nic takiego jak wymuszanie pracy w trakcie urlopu czy zmuszanie do nadgodzin. Miałem sytuację, że musiałem wyjść prywatnie wcześniej z pracy i nie spotkałem się z żadnym kąśliwym czy negatywnym komentarzem, a przeciwnie nikt nie dopytywał a po co i gdzie tylko po wcześniejszym ustaleniu został ten czas rozbity tak aby w ciągu miesiąca wyszła odpowiednia ilość godzin.
Co do składania CV co już myślę że śmiało mogę napisać naszej firmy jest dobrym pomysłem jeśli ktoś liczy na poszerzanie kompetencji. Jeśli ktoś uważa że firma która dopiero wchodzi na rynek będzie prowadzić kogoś za rękę i pokazywać palcem co ma robić jest nie na miejscu. Trzeba liczyć się z tym że wszystko dopiero powstaje i będzie się rozwijać. A jeśli chce się osiągnąć szczyt trzeba iść właściwą drogą a nie na skróty.
Pozdrawiam :)
Zawiedziony
04.05.2022 22:54
Były pracownik
@Old friends mówi prawdę. Fakt nauczyli mnie podstaw i utorowało mi to drogę dalej w zawód, ale to tyle że widnieją w CV. Firma nepotyzm powinna mieć w nazwie. TL range ma za znajomości nie kompetencje. Znajomym wolno więcej a ty zasuwaj bo od tego jesteś. Za twoją pracę TL zgarnie laur, ty się uśmiechaj bo pracujesz w januszexie. Nie polecam, mówiono mi że będę miał wpływ i będę elementem projektu, realia były inne. Gdybym wiedział z wyprzedzeniem jak będzie, nie wchodzilbym w to. Więcej brudów nie wyciągam bo bedzie wiadomo kto pisał, a jest tego sporo. Pozdrawiam wszystkich byłych i aktualnych pracownikow którzy robią co się da żeby ciągnąć ten projekt ale to chyba syzyfowa praca ;) powodzenia w środowisku IT
Zawiedziony
11.08.2022 23:04
Były pracownik
proszę, zacytuj moją zazdrość, bo aż jestem ciekaw :)
Zawiedziony
11.08.2022 23:37
Były pracownik
Nie my w nią godzimy, tylko wy, nawet Ty w tych swoich komentarzach, wykazując brak podstawowej umiejętności czytania ze zrozumieniem. Ty natomiast zawsze będziesz tej firmy bronił, co nawet mnie nie dziwi.
"Skąd wysnułeś wnioski o tych układzikach" - Było w komentarzu o sposobie zatrudniania na podstawie tego, czy z kimś sypiasz czy nie za przeproszeniem.
Zaczepki? Ja skomentowałem firmę. Mam do tego prawo, nikogo nie zaczepiam. Jest takie przysłowie "uderz w stół...", dokończcie sobie sami
"Sfrustrowani Panowie"? Pracowałem w Januszeksie, stąd frustracja. Czułem się niedoceniony. Chodziłem wiecznie wściekły w tej firmie. Żałuję, że tak długo pracowałem dla was, bo lepiej było odejść od razu, ale chęć bicia doświadczenia była dla mnie ważniejsza i was jakoś przełknąłem.
"zaczynają być żenujące" - chyba dla was, bo to wstyd, że zamiast coś poprawić to siedzisz i próbujesz się kłócić.
"dobry wizerunek firmy" - no ja wiem, że byście taki wizerunek chcieli mieć, ale to może czas coś zmienić zamiast siedzieć na forach i się kłócić.
Moja opinia jest moją opinią. Masz prawo się z nią zgadzać lub nie. Nikt nie musi mi ufać, chcecie ludzie tą pracę? Bierzcie, oceńcie sami, zostawcie komentarz. Pracowałem długi czas temu, była tragedia. Czy coś się pozmieniało? Może, chociaż po zachowaniu obecnego pracownika Patryka śmiem wątpić, zważywszy, że ma wysokie stanowisko, jest kolegą szefostwa więc ma ogromny wpływ.
Zrozum w końcu, że to wasza firma sobie zapracowała na moją opinię. Nikt mi za te komentarze nie płaci, poświęcam mój wolny czas na przemyślenie i zredagowanie tych komentarzy przed publikacją. Czy Ci źle życzę? Nie, miej jak najlepiej, rozwijaj się, może czas przyjąć krytykę?
Firmo, zdobywajcie rynek, życzę wam tego, ale nie życzę kandydatom trafienia do "Januszeksu", a takim mianem z własnych doświadczeń was określam.
Życzę chcącym pracować w IT realnych możliwości rozwoju, bo CodeReview to jeszcze nie wszystko. Ono wypadałoby by miało jakieś kryteria, a jego jakość zależne jest od umiejętności osoby, która je przeprowadza. Po waszej firmie tyle u mnie poprawiano, że w sumie mógłbym u was nie być zatrudniony, wyszłoby na to samo, tylko CV lepiej wyglądało, mały bonus.
Jeśli cokolwiek realnego ludzie mają wynieść z tego komentarza, to błagam, sprawdzajcie jak wygląda: SDLC, CI/CD, Jakość kodu (clean code, readability, complexity), estymacja(czy jest i jaka), jak wygląda AC(acceptance criteria) w zadaniach, to ocenicie w miarę relatywnie procesy w firmie. Poczytajcie, zrekompensujecie sobie masę zawodów, podniesiecie kwalifikacje bardzo.
Bo ludzi nie ocenicie, wszyscy są złotouści przy zatrudnianiu. Zróbcie biały wywiad(ale jak to czytacie to już w sumie to robicie, więc brawo).
Firmie życzę, by się rozwijała, w tym ogarnęła rzeczy, przez które dostaje takie a nie inne komentarze. Jeszcze raz przypominam, zapracowaliście sobie na te opinię, więc może czas zapracować na inne. Więcej tu nie wchodzę, bo ja już powiedziałem co do powiedzenia było. Chcecie myśleć, że jestem zazdrosny, zawistny to sobie tak tłumaczcie wasze własne niepowodzenia.
Pada tekst, że nikt nie mówił o tym, że nikt nie wspomniał że zaczynał tej w firmie i to jednak coś znaczyło. To jawne kłamstwo. Widać to po jednym z moich wpisów. Jednak nazywany jestem oszczercą. Ja już ci mówiłem, nepotyzm i hipokryzja, sam się pogrążasz. Ocknij się, wyciągnij wnioski, to może w przyszłości uda się uratować twarz.
Guard
05.08.2022 15:53
Inne
Nie raz byłem świadkiem kiedy były pracownik rzucał kłody firmie z która się rozstał. Nie powiem ciekawie się to czyta.
Patryk
11.08.2022 14:33
Pracownik
Cześć,
Nie wątpię, że zamieszczane tutaj wpisy są ciekawe, jednak nie wszystkie odzwierciedlają rzeczywistość - tak jak piszesz, byli pracownicy bywają niekiedy bardzo złośliwi przez co organizacja musi poświęcać czas na sprostowania pomówień i nieprawdy lub mocno naciąganej prawdy.
Monika
26.02.2022 15:23
Inne
Witam serdecznie, poszukuję kontaktu do Pani Moniki Myzia z firmy Machineportal.
Patryk
11.08.2022 14:30
Pracownik
Zapraszam do kontaktu przez profil firmowy na LinkedIn Machineportal.com lub za pośrednictwem maila [email protected]
Administrator
15.01.2022 18:03
Inne
Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Manager w firmie Machineportal.Com Sp. z o.o.. Czy mogę liczyć na 8900 , jeśli chcę pracować na Manager?
Patryk
11.08.2022 14:18
Pracownik
Dzień dobry,
Wynagrodzenie to temat, który zawsze poruszamy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Jeśli Twoje kompetencje będą odpowiednie to oczywiście możesz liczyć na zaproponowane wynagrodzenie 8900 NETTO
Administrator
14.01.2022 07:00
Inne
Hej. Szukam kogoś kogo można zapytać odnośnie specyfiki współpracy z firmą. Czy kierownictwo buduje sprzyjającą pracy atmosferę w firmie? Serdecznie dziękuje za wskazówki.
Patryk
11.08.2022 14:12
Pracownik
Dzień dobry,
Kontakt można nawiązać przez profil firmowy na LinkedIn lub za pośrednictwem maila [email protected]
Anonimowo
11.08.2022 12:45
Pracownik
Jako aktualny pracownik mogę powiedzieć że w MP nauczyłem się dużo i wciąż się uczę. Firma dała mi szansę wejścia w IT i nie żałuję że trafiłem do startupu bo mogę podzielić się swoimi pomysłami i mieć realny wpływ na to jak będzie wyglądał MP i poszczególne funkcjonalności. Jeśli chodzi o samą pracę to jest spokojnie. Wiadomo terminy są ale nie zgadzam się z wypowiedzią "Old friend" że firma stosuje podejście im szybciej tym lepiej i że jakość i bezpieczeństwo nie jest istotne. Wręcz przeciwnie, każdy pull request jest sprawdzany przez programistów na code review + testerzy manualni testują każdy feature. Na wynagrodzenie też nie narzekam bo odkąd tutaj pracuje to dostałem drugą podwyżkę. Fakt na początku wynagrodzenie nie było rynkowe ale miałem 100% świadomość tego że projekt jest startupem i na nagrodę muszę trochę poczekać ale teraz wiem ze było warto
Ja
11.08.2022 12:47
Pracownik
Podpisuje się pod tym. Aktualny programista MP :)
Patryk
11.08.2022 13:27
Pracownik
Cześć,
Fajnie, że zdecydowałeś się napisać opinię - dziękuję :)
Immortan Joe
04.08.2022 19:16
Były pracownik
Kolega Bartek wygląda jakby został stworzony w celu złagodzenia wizerunkowej klapy. Dostał obszerne wytłumaczenie frustracji dwójki byłych pracowników tylko zapomniał się nim podzielić ;) @Zawiedziony czy @Old friend mówią prawdę. Niestety takie są uroki małych firm z rodzinną atmosferą :)
Patryk
05.08.2022 10:40
Pracownik
Cześć Immortan Joe, dziękuję za wypowiedź.
Bartek faktycznie był kandydatem na wdrożeniowca, który poruszył temat opinii na gowork - wcale mnie to nie dziwi, bo dużo osób szuka informacji na temat firmy, do której chce składać CV. Machineportal jest na etapie testów wewnętrznych i w internecie praktycznie nie ma informacji o firmie oraz portalu. Do momentu oficjalnej premiery niestety się to nie zmieni.
Jeśli chodzi o tą "wizerunkową klapę" o której piszesz to kompletnie nie zgadzam się z Twoją opinią. Gdyby zależało nam na tuszowaniu opinii byłych, sfrustrowanych pracowników to wykupilibyśmy profil na gowork i skrupulatnie usuwali negatywne opinie, tak jak robią to inne firmy - ale nie to jest naszym celem. Wychodzimy z założenia, że prawda sama się obroni. W Machineportal nie mamy nic do ukrycia.
"Rodzinna atmosfera" przedstawiana przez byłych pracowników jako wada, dla nas jest zaletą. W firmie, która dopiero powstaje bardzo ważne są relacje pomiędzy pracownikami. Szanujemy się wzajemnie i pomagamy rozwiązywać problemy. Jesteśmy kolegami nie tylko w pracy ale i poza nią - życzę każdej firmie, żeby mogła pochwalić się tak zgranym i pomocnym zespołem.
Tutaj chciałbym sprostować pomówienie, które pojawiło się w innej opinii - wszyscy pracownicy mają takie same prawa, nikt nie jest faworyzowany. Jesteśmy małą firmą, ale to nie oznacza, że nie jesteśmy profesjonalni - udowadniamy to chociażby tym, że mamy kolejnych zagranicznych inwestorów, którzy wierzą w zespół i sukces projektu.
Porównywanie Start-up'u do wielkiej korporacji jest trochę nie na miejscu. Z każdym dniem staramy się być coraz lepszą, ustrukturyzowaną organizacją jednak pewnych etapów nie da się przeskoczyć i trochę szkoda, że z tego powodu powstały negatywne opinie.
Moim zdaniem to trochę nie fair, że w zamian za możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia, dostaliśmy negatywne opinie godzące w moją osobę oraz całą firmę. Przypominam Panowie (byli pracownicy), że to Wasza pierwsza praca na stanowisku programisty w tak dużym projekcie - szkoda, że o tym nie napisaliście. Przykre jest też to, że codziennie rozmawialiśmy w pracy i nigdy nie mówiliście o rzeczach, które tutaj wypisujecie - co więcej, nie brakowało poklepywania po plecach i dobrych słów. Niestety po raz kolejny udowodniliście, że decyzja o rozstaniu się była konieczna.
Aktualnie mamy otwartą rekrutację na stanowisko programisty frontend i backend.
Zapraszam serdecznie do aplikowania na [email protected]
Zawiedziony
11.08.2022 00:30
Były pracownik
Stwierdzając że nikt nie wspomniał o tym, że firma utorowała drogę do IT udowadniasz, że nie czytasz moich postów, albo robisz to wybiórczo bądź bez zrozumienia. Devowi wypada, Teamlidowi mniej. Pozdrawiam.
Old friend
09.04.2022 21:38
Były pracownik
W firmie panuje "rodzinna atmosfera", zarząd zatrudnia każdego kolegę, siostrę, dziewczynę niezależnie od tego czy osoba posiada jakiekolwiek predyspozycje do wykonywania pracy na konkretnym stanowisku. Zespół programistów składa się w znacznej większości z ludzi nie rozumiejących podstawowych zasad wytwarzania oprogramowania, brak PMa, TMa, analityka, DevOpsa. Team leader nie ma pojęcia jak zarządzać zespołem, a jego wiedza na temat metodyk wytwarzania oprogramowania takich jak Scrum i Agile ogranicza się do twierdzenia, że "w agile robisz szybko spaghetti code a później poprawiasz", zaangażowanie w projekt rozumie jako setki nadgodzin i dostępność dla firmy nawet w trakcie urlopów. Team leader nie posiada też wiedzy technicznej, by prowadzić duży projekt, nie przyjmuje krytyki i rad, a zarząd nie widzi problemu w tej materii. Jeżeli dołączasz do zespołu, bo jesteś świeży w branży IT i chcesz się rozwijać to tutaj nie będziesz miał od kogo się uczyć, a wszelkiego rodzaju inicjatywy z twojej strony będą tłumione przez team leadera. Jeżeli jesteś doświadczonym programistą i spodziewasz się onboardingu to możesz już o tym zapomnieć, firma stosuje podejście im szybciej tym lepiej, jakość i bezpieczeństwo nie figurują w słowniku tej firmy, ale spotkasz w niej osoby, który pójdą na skargę do zarządu, bo ośmieliłeś się poprosić o zmianę kawałka kodu podczas code review. Jeżeli spodziewasz się "firmy o zasięgu międzynarodowym" za jaką Machineportal.com się podaje to też się zawiedziesz, firma jest znana co najwyżej w dwóch miastach w Polsce i w obecnym stanie technicznym jeszcze długo nic się nie zmieni. Jako były pracownik, który przez 1.5 roku próbował coś zmienić w tej firmie i wnieść jakość do zespołu gorąco nie polecam pracy tutaj chyba, że jesteś masochistą albo nie masz ambicji i chcesz po prostu dostawać pieniądze za swoją pracę, wypłaty nie zawsze są na czas, często zdarzają się opóźnienia nawet o kilka dni, koszty życia pracownika nie są istotne z punktu widzenia zarządu.
Zawiedziony
11.08.2022 00:10
Były pracownik
Zgadzam się, co do opóźnień. Z płatnościami były większe ekscesy pomijając wypłaty, ale to nie będę mówił bo od razu będzie wiadomo kto :)
Zawiedziony
11.08.2022 00:12
Były pracownik
Tak weryfikujecie, że Twoją drugą połówkę zatrudniono bez doświadczenia na stanowisko, ale osoby z portfolio i jakimś doświadczeniem już nie. Zna pan słowa nepotyzm, hipokryzja?
Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Machineportal.Com?
Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej
Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej
Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
Bartek
06.07.2022 12:10
Kandydat
Byłem ostatnio na rozmowie w tej firmie na stanowisko wdrożeniowa i zadałem pytanie o gowork. Dostałem obszerne wytłumaczenie frustracji dwójki byłych pracowników. Zostałem poproszony o napisanie opinii w związku z tym, że poruszyłem ten temat wiec piszę. Warunki współpracy są zadowalajace, pracownicy uśmiechnięci a rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Dostałem do poklikania portal i ku mojemu zaskoczeniu działa on bardzo dobrze.
Patryk
05.08.2022 11:39
Pracownik
Usunięte słowo przez administratora to po „podżegać” nie rozumiem czemu zostało usunięte. Zastąpimy je zatem słowem buntować.
Molly
10.08.2022 22:37
Kandydat
Rzekome niepodważalne dowody zdobyte nielegalnie, bo wyciągnięte z prywatnej korespondencji byłego pracownika?
Dowody owszem są, ale na to, że nikt nikogo nie "podżegał" do pisania negatywnych opinii :)
Zostaw merytoryczną opinię o Machineportal.Com Sp. z o.o.
Opinia
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.