Widełek w ofertach brak, za to podkreslają ze pracownik musi byc odporny na stres. Skoro taka nerwówka panuje w firmie to dobrze chociaż płacą?
Jestem specjalistą współpracującym z Sensly. To znaczy prowadzę terapię w ramach współpracy B2B. Firma jest bardzo nierzetelna. Największy problem to nieregularne wypłacanie należnej gaży specjalistom. Klienci rezerwują sesje przez portal Sensly i od razu je opłacają. Po przeprowadzeniu sesji pieniądze (z potrąceniem prowizji Sensly) powinny trafić na konto terapeuty. Niestety tu są zawsze opóźnienia, wysyłają za małe kwoty, nie wliczają wszystkich przepracowanych godzin z klientami itp. Odradzam współprace z Sensly psychologom i psychoterapeutom. Sam od Nowego roku planuje pożegnać się z tą firmą
Dzień dobry, mam na imię Agata Skraba i jestem odpowiedzialna za współpracę ze specjalistami na platformie Sensly. Bardzo nam przykro z powodu opisanych odczuć na temat platformy. Rzeczywiście, kilka razy z powodów technicznych środki zostały przesłane z opóźnieniem, za co przepraszamy. Ze współpracującymi z nami specjalistami pozostajemy w ciągłym kontakcie i zawsze jesteśmy otwarci na Państwa uwagi co do naszej współpracy, szczególnie w kwestiach tak kluczowych jak rozliczenia. Zachęcam do kontaktu bezpośredniego ze mną lub przez zakładkę "zgłoś problem" na profilu w celu rozmowy na temat zaistniałej sytuacji i zaproponowania rekompensaty. Pozdrawiam serdecznie, Agata Skraba
Dzień dobry, mam na imię Agata Skraba i jestem odpowiedzialna za współpracę ze specjalistami na platformie Sensly. Bardzo nam przykro z powodu opisanych odczuć na temat platformy. Rzeczywiście, kilka razy z powodów technicznych środki zostały przesłane z opóźnieniem, za co przepraszamy. Ze współpracującymi z nami specjalistami pozostajemy w ciągłym kontakcie i zawsze jesteśmy otwarci na Państwa uwagi co do naszej współpracy, szczególnie w kwestiach tak kluczowych jak rozliczenia. Zachęcam do kontaktu bezpośredniego ze mną lub przez zakładkę "zgłoś problem" na profilu w celu rozmowy na temat zaistniałej sytuacji i zaproponowania rekompensaty. Pozdrawiam serdecznie, Agata Skraba
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sensly Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sensly Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sensly Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!