Opinie o SunaCare Sp. z o.o.
Zadzwoń do nas: +48 799 350 712
Aplikuj tutaj https://bit.ly/3yMbb6A
Znalazłam sobie sztele na ich stronie, jest fajnie wszystko napisane. Zostawiłam numer po tem Pani Malgorzata ze mną rozmawiała, bardzo miła kobitka wszystko wyjaśniła. Na zlecenie pojechalam po 2 tydogniach, ale było dokładnie takie jakie chciałam. Pieniądze na czas, a jak coś nie gra na miejscu to trzeba dzwonic i starac sie wyjasiać, a nie tylko marudzić!
To moje trzecie zlecenie z SunaCare, pracowałem wcześniej dla innych bardzo dużych agencji i tam zawsze były jakieś problemy. Albo zlecenie bardzo słabe, albo pieniądze nie na czas, albo trudno było sie dodzwonić. Ja osobiście polecam SunaCare, przemiłe dziewczyny tam pracują i fajne zlecenia wybierają i to nawet dla panów!
Poszukuję stabilnego zatrudnienia najlepiej na umowę o pracę. Czy ta firma oferuje tylko kilkumiesięczne zlecenia, tak jak zazwyczaj bywa to w takich firmach, czy można liczyć na coś dłuższego? :) Dajcie znać, bo szukam pracy jako opiekunka.
Zapomnij o umowie o pracę. Odprowadzają składki ZUS co 3 miesiące! Byłam i więcej nie pojadę od nich! Warunki inne niż przedstawili ale wysiedziałam do końca. Zgłaszałam nieprawidłowosci ale nikt nie reagował.O wypłatę trzeba było się upomnieć pani z biura nie potrafiła powiedzieć kiedy wynagrodzenie zostanie przelane. Pozdrawiam Władzia
Składki co 3 miesiące, a co z ubezpieczeniem?? Jakby coś się stało no to czy opieka lekarska będzie czy do lekarza nie będzie można iść, nie wyobrażam sobie tego, jak to firma rozwiązuje? Jak pracownik zachoruje.
Pani Władysławo. Nie mamy w systemie, żadnej opiekunki o takim imieniu, która była z nami na kontrakcie. Jakbyśmy mieli więcej informacji, moglibyśmy odnieść się do Pani wypowiedzi. Pozdrawiamy Serdecznie: Zespół SunaCare.
Dzień dobry, Pracujemy z naszymi opiekunkami w systemie: umowa zlecenie. Co do odprowadzania składki do ZUS (o czym napisała poniżej Pani Władysława) - przy regularnych wyjazdach, bez wielkich przerw lub przy dłuższych wyjazdach: składki są odprowadzane co drugi miesiąc. Preferujemy długie kontrakty. Pozdrawiamy Serdecznie: Zespół SunaCare.
A jakie warunki były inne, możesz napisać o tym coś więcej, wydaje mi się to ważne. Czyli nawet przy dłuższym czasie pracy nie ma możliwości przejścia na umowę o pracę? Czy chociaż otrzymałaś ostatecznie należne wynagrodzenie?
Gdyby w Państwowej firmie pracodawca odprowadzał składki co 3 miesiąc to wywieźliby go na taczce. Hańba, że tak można ludzi traktować. Inne agencje odprowadzają składki co miesiąc. Ile kasy biorą wasi adwokaci, a ile zarabiacie na tych biednych opiekunkach,, bez żadnych praw. Same kary w tych waszych umowach. A ile powinniście zapłacić odsetek za nieterminowe wypłaty. Może agencja nie ma płynności . A jak jakaś zdenerwowana opiekunka zgłosi do prokuratury, że nie dostała na czas wypłaty , to co wtedy?
TO SZCZERA PRAWDA,ŻE LEPSZE STELE SĄ DLA SWOICH!!! MOŻE PANIE REKRUTERKI COŚ Z TEGO MAJĄ!!! DOBRE OPINIE SĄ PISANE PRZEZ NAJBLIŻSZYCH PRACOWNIKÓW!!! SKORO TAKA DOBRA AGENCJA TO CZEMU WCIĄŻ SZUKAJĄ NOWYCH OPIEKUNEK? DLACZEGO TUTAJ TYLE NEGATYWNYCH OPINII? MOŻNA SIĘ DAĆ NABRAĆ TYLKO RAZ!!!
Ja jeżdżę regularnie mam stałą koordynatorkę Panią Magdę, której nigdy nie poznałam osobiście, a na oferty nie narzekam bo mam dobry niemiecki i chęć do pracy. Powiem Ci Droga Barbaro co wypływa na lepsze sztele I TO W KAŻDEJ AGENCJI: doświadczenie, język i kultura osobista. Nie raz widziałam jak do busa nie weszła opiekunka, która była w stanie lekko, że tak powiem nietrzeźwym. Czasem jest mi wstyd za inne opiekunki. Pozdrawiam
Język mam na dobrym poziomie, referencje i nie piję alkoholu. Ya kulturę osobistą i wykształcenie nikt nie daje lepszej steli.
Ja mam Suuuper język i doświadczenie. I co? Wyszłam na tym jak Zabłocki na mydle. Lepiej (usunięte przez administratora) udawać bo alkoholiczki z nas robią. Taka taktyka pozbywania się inteligencji w tej branży. Bo za dużo rozumiesz i wymagasz z czasem. Tak działają inne firmy też. Active Care Best Care Amber Care Suna Care....to (usunięte przez administratora) z jednego garnka u Niemców.
Zgadzam się całkowicie. I śmieszą mnie Ci Rekruterzy-Naganiacze. Gdyby chociaż raz pojechali na zlecenie. Zobaczyliby jaka to niewdzięczna i trudna praca. Ile razy sami podopieczni piją Alkohol. Ile razy Polki są molestowane seksualnie, bo to tylko służąca. Każda Rekruterka powinna wyjechać na zlecenie i to trudene zlecenie. Zza biurka takie są mądre, a zarabiają niemało.
Pani Barbaro, bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Zdecydowanie nie jest prawdą, że mamy „lepsze stele dla swoich“. Musimy przyznać, że zastanawia nas, skąd wzięła się ta plotka. Oczywiście jest tak, że zlecenia otrzymujemy od niemieckiej firmy, która współpracuje również z innymi polskimi agencjami. Może się więc zdażyć, że klient decyduje się ostatecznie na profil innej osoby. W takim przypadku staramy się jednak jak najszybciej znaleźć alternatywne zlecenie dla naszej opiekunki. Pozdrawiamy!
To czemu ktoś pozwala im wsiąść do Busa? Czemu ktoś przyjmuje je na Sztelę? Kierowcy Terabyte nie chcâ zabierać pijanych opiekunek. To dziwne.
Osoba biegle znająca język niemiecki nie musi pracować w opiece i tego nie robi, bo to samo zarobi np. w biurze w Niemczech (np. jako sekretarka), więc śmieszą mnie opinie tych opiekunek, które rzekomo perfekcyjnie władają niemieckim. Bzdura. Żaden inteligentny człowiek nie uwierzy w to. Poza tym nawet jeżeli opiekunka dobrze zna niemiecki (i dzięki temu ma sztelę bez dźwigania) i pracuje u niemieckiej elity, to i tak dla Niemca jest tylko zwykłą służącą, więc nie ma się co wywyższać drogie panie. Firmom, rodzinom, podopiecznym zależy na tym, aby Was skłócić w myśl zasady: "dziel i rządź", aby podzielić opiekunki na "lepsze" i "gorsze". Wy bądźcie mądre i nie pozwólcie na to. Nie dajcie się poróżnić. W grupie siła.
Coraz więcej opiekunek zakłada Gewerbe i agencje przestają być potrzebne. Ofert na priv jest pełno. Jest w czym wybierać
Dlaczego piszą tyle o uczciwości w odprowadzaniu składek, a sami odprowadzają składki co 3 miesiąc. Wiecie, że do lat pracy liczy się wam tylko ten trzeci miesiąc? Dlaczego w innych agencjach składki odprowadzajâ co miesiąc? Co z tego , że od średniej krajowej, jak co 3 miesiąc. To oszukiwanie jeśli chodzi o staż pracy. Potem będziecie szukać lat i miesiécy pracy!
Droga Pani Kamilo, dziękujemy za komentarz. Cieszymy się, że tak ważny temat, jakim jest wysokość i czestotliwość odprowadzanych składek, jest coraz bardziej brany pod uwagę przez opiekunki i opiekunów. My w SunaCare, po intensywnych konsultacjach z wieloma prawnikami, zdecydowaliśmy się na stosowanie tak zwanego modelu kumulacji składek. Wybraliśmy ten model z dwóch powodów: Po pierwsze, jest on w 100% legalny, w odróżnieniu do niektórych innych modeli dostępnych na rynku. Po drugie, stosując ten model, jesteśmy w stanie wpłacać składki wyższe niż średnia rynku. Częstotliwość wypłacania składek zależy od długości zlecenia. W rzadkich przypadkach może się wydarzyć, że nie wpłacamy składek każdego miesiąca. Jest to jednak wyjątek. Pisze Pani słusznie, że w niektórych agencjach składki są odprowadzane każdego miesiąca. Radzimy się jednak dopytać, w jakiej są wysokości. Przeanalizowaliśmy i przeliczyliśmy wysokość składek każdego dostępnego modelu na rynku i zdecydowaliśmy się na model kumulacji, ponieważ suma odprowadzonych składek w tym właśnie modelu jest najwyższa.
Còż z tego skoro Co 3 miesiąc. Do emerytury liczy się każdy miesiâc. Dlaczego inne firmy robiâ co miesięczne rozliczenie. Tak w majestacie prawa kiwa się ludzi. Tylko ludzie stajâ się coraz bardziej świadomi. A agencji jest całe mnóstwo. Jest w czym wybierać. Tylko dobrych opiekunek zaczyna brakować. Powodzenia
Oferty przeklamanr i kradną opiekunów z innych firm, jestem w swojej firmie, a oni firmie odpisują meike że oferta nie aktualna, po czym dzwonią do mnie po godzinach pracy i oferują wyjazd od nich na tą samą oferte, za takie zachowanie powinni być usunięci z listy pracodawców takiej firmie w końcu ktoś powinien dobrać się do tylka. Bez słow.
Pani Dominiko, dziękujemy za wyrażenie opinii. Sytuacje, które Pani opisuje, na pewno nie mają miejsca, ponieważ nie musimy posuwać się do takich kroków. Codziennie wpływają do nas nowe oferty, oraz zgłoszenia osób chętnych do pracy. Jeśli została Pani skontaktowana przez naszych rekruterów, oznacza to, że w przeszłości wyraziła Pani chęć współpracy z nami i proaktywnie podała nam swoje dane kontaktowe. Jeśli nie chce Pani być informowana przez nas o nowych ofertach pracy, wystarczy wyrazić prośbę o zaprzestanie dalszych kontaktów, a zostanie Pani natychmiast usunięta z naszej bazy danych. Pozdrawiamy!
@dominka Miałam dokładnie taka sama sytuacje. Pracuje w swojej firmie już kilka lat. Moja firma zadzwoniła z oferta wydawała sie być lekka sztella.zgodziłam się.miał zadzwonić ktoś z firmy sunacare z niemiec i sprawdzić mój jezyk. Po godzinie zadzwoniła moja firma ze firma z niemiec powiedziała ze nie odbieram telefonow gdzie nikt do mnie nawet nie dzwonił! I tu niespodzianka-za chwile zadzwoniła firma sunacare z zielonej góry i zaproponowała mi wyjazd w to samo miejsce! Nie zgodziłam sie oczywiście gdyż jestem lojalna swojej firmie.
Droga Pani Ireno, dziękujemy za Pani komentarz i opisanie sytuacji. Każdą krytykę traktujemy bardzo poważnie, ponieważ zależy nam na zaufaniu, zwłaszcza w oczach opiekunów i opiekunek jak i agencji, z którymi współpracujemy. Aby wyjaśnić co się stało, przedstawimy Pani pokrótce proces obsadzania zleceń:SunaCare GmbH z Berlina obsadza zlecenia klientów przez swoje własne opiekunki zatrudnione w SunaCare sp. z o.o., jak i przez opiekunki zatrudnione w agencjach, które z nami współpracują. Oczywiście, priorytetem jest dla nas obsadzenie zlecenia na czas. W przypadku, gdy agencja, która do tej pory wysyłała opiekunki na dane zlecenie, nie zdąży w odpowiednim czasie znaleźć na nie zmienniczki, przedstawiamy zlecenie wszystkim współpracującym z nami partnerom, w tym również SunaCare sp. z o.o. Z tego powodu możliwe jest, że to samo zlecenie jest dostępne w kilku różnych agencjach jednocześnie, co jest sytuacją zupełnie normalną i nie ma mowy tu o „podkradaniu pracowników”. Zespół rekrutacji SunaCare sp. z o.o. kontaktuje się jednak wyłącznie z osobami, które same zgłaszają się do nas z chęcią współpracy. Jeśli nie chce Pani więcej otrzymywać od nas propozycji zleceń, prosimy poinformować o tym naszych pracowników przy kolejnej rozmowie, a niezwłocznie usuniemy Panią z bazy danych. Przepraszamy, że nikt z zespołu z Berlina nie skontaktował się z Panią w celu sprawdzenia języka, tak jak było to umówione. Poinformujemy kolegów z SunaCare GmbH o zaistniałej sytuacji i poprosimy o sprawdzenie, co poszło nie tak, aby uniknąć podobnych nieporozumień w przyszłości.
Dziękuje za obszerna wypowiedz jednak nie do końca ona mnie przekonuje. W 2020 gdy moja firma nie miała nic ciekawego dla mnie zrobiłam jednorazowa „aplikacje do wielu” na portalu sztela i wówczas jakoś nikt z Państwa nie nawiazal ze mną kontaktu.Wiec jest to dziwny traf ze ot tak w 2022 kiedy moja firma wysłała mój profil do sunacare Berlin na konkretnie fajne zlecenie po godzinie dzwoni państwa firma z zielonej góry z ta sama oferta a osoby z Berlina pisza mojej firmie ze nie odbieram telefonow.ciężko uznać to za przypadek.i jak widać po wcześniejszych komentarzach nie pierwszy. pozdrawiam wszystkich
kasa na czas, tak jak było ustalane na początku, szybko znajdują zlecenia i organizują wyjazd..... nic dodać, nic ująć. POZDRAWIAM!
Dwa pytania w sprawie oferty Specjalista ds. telesprzedaży. Chciałabym wiedzieć, czy jest możliwość pracy z domu? Skoro to praca przy telesprzedaży. No i jak płacą ogółem?
Firma okej pieniążki wypłacane na czas koordynatorzy super stan podopiecznego jest zgodny z opisem polecam firmę
Zadzwoń do nas: +48 799 350 712
Aplikuj tutaj https://bit.ly/3yMbb6A
Jestem pracownikom, ale nie mam dobrego zdania o tej firmie. Kantują na pieniądzach. Wstawiają swoich na lepsze Sztele. Jest ponad 200 firm rzetelnych. Nie dajcie się nabić w butelkę
Pani Renato, dziękujemy za podzielenie się opinią. Po raz kolejny możemy tylko dopytać – skąd to przeświadczenie, że mamy lepsze zlecenia dla „swoich”? Otrzymujemy zlecenia od niemieckiej firmy, która współpracuje również z innymi polskimi agencjami. Może się zdarzyć, że ostatecznie klient zdecyduje się na profil innej osoby. W takim przypadku staramy się jak najszybciej znaleźć alternatywne zlecenie dla naszej opiekunki. Pozdrawiamy serdecznie.
Pierwszy raz wyjechałam z nimi w zeszłym roku i wtedy było ok Aczkolwiek kontakt telefoniczny z firmą był ciężki Kordynatorka też nie najlepsza Jednak pieniądze były na cza Teraz wszystko się zmieniło Pracuje od połowy sierpnia i nie mam przelewu za sierpień Wracam do domu 20-09 a pieniążki może wpłyną na moje konto może 30-09 lub 10-10 Tak mi powiedziała Kordynatorka Czy to jest normalne ??????
Pani Kasiu, bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Rzeczywiście, jakiś czas temu doszło do niejasności w komunikacji terminów płatności. Spowodowane to było wprowadzeniem zmiany systemu wynagrodzeń, który powinniśmy byli lepiej Państwu przedstawić. Mamy nadzieję, że tym razem wszsytko pójdzie już zgodnie z planem oraz, że komunikacja z przydzieloną koordynatorką uległa poprawie. Pozdrawiamy serdecznie!
Byłam kilka razy z tą firmą na zleceniu. Raz zdarzyła mi się praca nie zgodna z opisem.pózniej kolejna już była lepsza.Nie zawsze koordynatorzy pomagają i nie zawsze te panie oddzwaniają jak jest problem .Teraz też zaczyna się problem z pieniędzmi na koncie .Jestem na zleceniu już 1.5 miesiąca inie mam przelewu,a paniepowiedziały ,że teraz wynagrodzenie bedzie płacone % a całośc po skonczonej pracy.To jest (usunięte przez administratora) i obracanie naszymi pieniążkami.Zakonczyłam prace z tą firmą bo nie po tociężko pracujei nie mamkontaktu z własną rodziną aby jeszcze nie mieć wynagrodzenia na czas inie mieć ani grosza.Ta firma zaczęła kombinować jak zmieniłsię prezes firmy.Szkoda,że nie dbają o Nas opiekunki bo z tego żyją.Zakonczyłam pracę z tą firmą bo nie wywiązuje się z płatnośći
Ja zawsze jak kończę zlecenie dostaje pieniądze. Jeszcze nigdy nie czekałam, a miałam już sporo wyjazdów z Sunacerem.
Pani Sylwio, dziękujemy za podzielenie się opinią. Ma Pani racje, jakiś czas temu rzeczywiście doszło niejasnej komunikacji w kwestii terminów wypłat wynagrodzeń. Powodem było wprowadzenie nowego systemu płatności. Wszystkie wynagrodzenia oczywiście zostały wypłacone, ale według nowego terminarza, który powinniśmy byli Państwu lepiej zakomunikować. Jest nam niezmiernie przykro, że doszło do takiej sytuacji. Wiemy, jak ważną kwestią jest transparentność systemu wynagrodzeń oraz punktualna wypłata, dlatego w przyszłości nie dopuścimy do podobnych sytuacji.
Znalazłam sobie sztele na ich stronie, jest fajnie wszystko napisane. Zostawiłam numer po tem Pani Malgorzata ze mną rozmawiała, bardzo miła kobitka wszystko wyjaśniła. Na zlecenie pojechalam po 2 tydogniach, ale było dokładnie takie jakie chciałam. Pieniądze na czas, a jak coś nie gra na miejscu to trzeba dzwonic i starac sie wyjasiać, a nie tylko marudzić!
Nie rozumiem tych negatywnych ocen. Jeżdżę z SunaCare od początku i na prawdę nie mam na co narzekać. Świetna strona internetowa, aplikowałam od razu na ofertę i ją dostałam. Bardzo dobry kontakt z koordynatorami, wiadomo, że mogłoby być więcej pieniążków, ale jak język slaby to na co mam liczyć
No opinie są różne. Nie wszystkie prawdziwe, dlatego warto je weryfikować. Super, że ty jesteś zadowolony. Piszesz, że mogłoby być więcej zarobków. To ile w takim razie teraz zarabiacie?
Droga Pani , Pieniądze powinny być tutaj pierwszorzędna stroną negocjacji . To nie praca na etacie gdzie po 8 godz. Idzie Pani do domu . Nie płacą Pani za niemiecki tylko za Pani ręce i szczeze mówiąc łaski nie robią. Wyjazd , brak czasu na normalny wypoczynek , znoszenie obcych sobie ludzi którzy nieraz nie są uprzejmi ,moglabym wyszczególnić znacznie więcej. Generalnie , to Pani jest tutaj szefem i to Pani ocenia czy dane miejsce jest na Pani sily i możliwości. Nie można robić z siebie (usunięte przez administratora) ikoniec . Kto tutaj zabiega o opiekunkę? Pani? Nie, niemcy a wiec aby samemu nie musieć zajmować się mamusia wynajmują osobę aby ich wręczono. Ok, ale za godne pieniądze! To specyficzna praca czrsto wyczerpującą, wielu z tych podopiecznych w ogóle nie powinna być w domu a w domu opieki ,a wiec to musi kosztować i tyle . Po krótkim opisie widać, że jest Pani ciepła i dobrą osobą, ale proszę wziąć sobie do serca ,że kasa jest tutaj kluczowa , niech nie daje się Pani wykorzystywać, ponieważ to może pania w krótkim czasie szybko zniechęcić. Serdecznie pozdrawiam ;)
Może ma inną mentalność po prostu? Ale co racja to racja tam głównie jedzie się dorobić chociaż są i tacy, co traktują to jak wakacje, gdy naprawdę dobry podopieczny się trafi. ;) Więc tu już wszystko zależy od firmy i koordynatora. Tutaj na bank można na nich liczyć?
(usunięte przez administratora)
O co chodzi? Dziwne pytania, nikt nic wcześniej nie pisał takiego, żeby wysnuwać aż takie wnioski. Chociaż niezadowolonych kobietek jest tu trochę. Napisz, co wiesz.
Kobieto o czym Ty mówisz jaka przykrywka!? Od dwóch lat z nimi jeżdżę i pieniądze mam na czas dokładnie tak jak zawsze było umówione. Jak ja nie znoszę takich teorii spiskowych.
Nie chodzi o pieniądze. Na miejscu pracy wychodzą kłamstwa i to jaki rodzina ma stosunek do opiekunki. Lepsze miejsca mają dla swoich. TO FAKT I PRAWDA! Byłam u berlińskich celebrytów....
Pojechałam z tą firmy po raz pierwszy i jestem zadowolona, wszystko dobrze zorganizowane, wynagrodzenie na czas. Kontakt bardzo dobry.
To ogromne Szczęściary z Was.! Pod warunkiem, że nie piszą tego pracownicy agencji. Bo to by była Lipa
Pracuje od roku i również jestem bardzo zadowolona. Moja siostra też pracuje w tej firmie. I wszystko jest ok. Nie rozumiem tych negatywnych opinii.
Dla mnie też SunaCare jest pierwszą agencją gdzie zaczęłam pracę jako opiekunka i nie mam zamiaru zmieniać.
Już sześć razy wyjechałam z SunaCare i tak jak w umowie: pieniądze co miesiąc, a w święta zawsze jakieś premie. Kontakt z koordynatorką poprawny, widać, że zależy im na stałych opiekunkach i zawsze da się coś wynegocjować w warunkach jak ma się gadane. Ja tam polecam i będę jeździć dalej! Do tego poleciłam koleżankę, która jeździ jako moja zmienniczka i jeszcze dostałam dodatkowe pieniądze za to. Czego chcieć więcej?
To moje trzecie zlecenie z SunaCare, pracowałem wcześniej dla innych bardzo dużych agencji i tam zawsze były jakieś problemy. Albo zlecenie bardzo słabe, albo pieniądze nie na czas, albo trudno było sie dodzwonić. Ja osobiście polecam SunaCare, przemiłe dziewczyny tam pracują i fajne zlecenia wybierają i to nawet dla panów!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SunaCare Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy SunaCare Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SunaCare Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 8 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!