Nie polecam pracy w GSC Customer Service, chyba że chcecie mieć wygodnie, bez ambicji, byle zamknąć komputer. Wyjątkowo niekompetentni menadżerowie, o team leaderach nie wspominając, ludzie bez żadnego wykształcenia zarządczego. Z każdym innym działem są skłóceni, sieją straszny hejt na HRy, logistykę, fabryki, przez co ciężko się współpracuje. I to tak otwarcie, na spotkaniach, aż ciężko słuchać. Brak szacunku wobec ludzi, jedynie na spotkaniach z dyrektorem wielka miłość, ale tylko między menadżerami a dyrektorem, który pozwala im absolutnie na wszystko. Kasa słaba, ale można pracować z domu i nikt nic nie wymaga. Jest jeden dział w GSC, w którym jest 35 osób i otwarcie mówią, że nie mają co robić całymi dniami, robia dodatkowe roboty, programowanie, bo obłożenie 30% możliwości, a menadżerka nie ogarnia nic. Kodeks pracy nie istnieje w tym dziale, problemów lepiej nie mieć. Biuro za to spoko, ale co z tego, jak pustki. Ja pracowałem ponad rok, roboty na pełne 8h, odechciało się po prostu, bo zarobki mocno słabe. Co kto lubi.
Zgadzam sie, 3/5 działów w CS GSC to tak na prawdę jedna osoba w trzech ciałach, każdy kto tam był, wie o kogo chodzi. Ale większości jest wygodnie z domu i bez większej kontroli, atmosfera średnia, chyba że się wejdzie w bardzo bliskie relacje z szefostwem. Zależy jak się tam trafi i na kogo, ja podziękowałam, bo zero wsparcia w rozwoju (uszłyszałam "to sobie napisz sama develompent plan", można klikać szkolenia na LI bez limitu). Benefity ok, HO 100%, bonus spoko.
Pracuje już tutaj prawie 2 lata, jestem bardzo zadowolony. W mojej opinii JTI GBS jest to firma w której bardzo duża uwagę przywiązuje się do ludzi… Work life balance, dobra atmosfera, niezłe wynagrodzenia i duży roczny bonus.
Roczny bonus zależy od stanowiska. Najniższy to 10%. WLB zależy od zespołu do którego trafisz. Pracowałam w dwóch. Jeśli jest sporo pracy, to nie będziesz uczestniczyć w zajęciach yogi zorganizowanych raz na jakiś czas
Jak w Jti GBS Poland Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Po czym konkretnie oceniasz, że dany projekt jest mniej ważny? Na podstawie czego pada takie stwierdzenie? Ciekawi mnie przy tym praca eksperta ds. rozliczeń z dostawcami. jeszcze ponad tydzień oferta będzie aktualna, warto słać cv? zastanawia mnie potencjał finansowy, bo nie został wprost wskazany. Ktoś inny zna przedziały?
Hej, Aplikuję do zespołu AP, czy moglibyście mi opisać jak pracuje się z Team Leaderem, jaka atmosfera panuje w zespole, po jakim czasie można liczyć na awans na seniorskie stanowisko?
Awans to najszybciej jak firmę zmienisz. Tam ludzie po 5 lat siedzą na jednym stołku bez awansu i klepią dzień w dzień to samo.
Które stanowiska masz przy tym na myśli? widzę w ofercie, że przykładowe, wspomniane 5 lat doświadczenia trzeba mieć z pracy by dostać się jako SAP Program Delivery Manager. W tym przypadku mimo wszystko praca też może zdawać się mniej rozwijająca?
Nie polecam pracy w AR. Workload bardzo duży, team leaderka uwielbia mikrozarządzanie, pełno manualnej roboty kopiuj-wklej. Ci sami ludzie od wielu lat na tych samych stanowiskach bez awansu klepią ciągle ten sam proces. Robota jak na produkcji, tylko klawiatura zamiast taśmy.
Można tutaj pracować bez języka? Angielskiego mam na myśli. :) nie znam go za dobrze a widzę, że oferty w nim są teraz powystawiane. Chce tez poznać perspektywę finansową. Jaką stawkę godzinową na rękę może mieć ekspert ds. rozliczeń? W opisie wskazano min 4 lata doświadczenia, ciekawa jestem jak się taki staż tu docenia.
Bez angielskiego nie da rady, to podstawowy język komunikacji ogólnie w firmie i w GBS również.
Zastanawiam się przy tym nad jednym. Czy mimo wszystko można kogoś wysyłać teraz na dniach na lekcje a przyjąć z dość niskim poziomem jego znajomości? Też myślę o jednej z ofert, która jest dodana ale C1 mnie przerasta
Opisze ktoś po krótce jak wygląda proces rekrutacji ? Rozmowa odbywa się w całości po ang, czy mieszanie po pl i ang? Są jakieś zadania do rozwiązania? Głownie pytam o stanowiska w dziale finansowym.
Widzę, że pobudził się temat nadgodzin, kolejna osoba z rzędu o nie pyta. :D czy jako Office Assistant można ogarnąć sobie pracę tak, że nie trzeba będzie ich wykonywać? Jest teraz oferta dla dwóch osób i chyba będę aplikować. szukają ze względu na rozwój? ciekawe na kogoś można w sumie przejść?
Moze ktoś sie wypowiedzieć na temat nadgodzin w działach finansowych, czy jest ich sporo czy występują sporadycznie ?
Czemu nadgodziny miałyby być niepłatne, że ktoś o nie teraz niedawno się dopytał? Interesowała mnie tamta oferta dla Sustainability Managera, która jest teraz wystawiona na Żelazną. Te 6 / 8 lat doświadczenia w zrównoważonym rozwoju zastanawiało. W jaki sposób wygląda okres próbny?
Czy nadgodziny są płatne? Czy firma oferuje bonus na wakacje i na święta?
Pracuje już tutaj prawie 2 lata, jestem bardzo zadowolony. W mojej opinii JTI GBS jest to firma w której bardzo duża uwagę przywiązuje się do ludzi… Work life balance, dobra atmosfera, niezłe wynagrodzenia i duży roczny bonus.
Hej, widzę ze podkreślony został work life balance, a czy jest przy tym szansa aby jakoś szerzej się co do niego odnieść z perspektywy samej firmy? w jaki sposób się o niego dba? i ten roczny bonus ile teraz wynosi?
Roczny bonus zależy od stanowiska. Najniższy to 10%. WLB zależy od zespołu do którego trafisz. Pracowałam w dwóch. Jeśli jest sporo pracy, to nie będziesz uczestniczyć w zajęciach yogi zorganizowanych raz na jakiś czas
Czy w trakcie rekrutacji firma Jti GBS Poland Sp. z o.o. podawała informacje o zarobkach w mieście Warszawa?
Tylko czemu w księgowości miałyby się nadarzać jakieś nadgodziny? Czy czasami jest za dużo pracy? co wtedy z innymi osobami z działu, czy można liczyć na pomoc współpracowników? Widziałam, że jakiś czas temu została dodana oferta dla eksperta ds. rozliczeń z dostawcami z językiem polskim oraz angielskim. Możecie omówić sytuacje na dziale?
Pytam ponieważ w firmach, w których pracowałam rożnie bywało. Były firmy gdzie nadgodziny były bardzo sporadyczne, a były takie gdzie nadgodziny to był niestety standard. Także chciałabym się zorientować jak jest tutaj?
Czy w księgowości w GL jest dużo nadgodzin? Jeżeli tak to są płatne czy do wybrania ?
Opiszecie mi nieco szerzej bieżące projekty? W jednej z opinii pewna pani pisała o tym, że wystarczy w takim wziąć udział, by móc starać się o jakiś awans. możecie cos więcej na ten temat napisać? jakie projekty teraz ostatnio były realizowane i jakie się szykują od nowego roku? Widzę, że jest parę ofert w sieci, chce poznać pracę od strony praktycznej
Jak w Jti GBS Poland Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Jezeli spodobasz sie managerowi to wtedy tak ale to juz musialbys lub musialabys byc z ukrainy lub posiadac umiejetnosc podlizywania sie GBS jest taká korpo w korpo ani polska ani zagraniczna - takie nic. Pieniadze spoko ale tylko dlatego tu siedze. Aplikuj smialo.
To mnie ten pierwszy wariant zainteresował. Jakie cechy musi mieć taki pracownik aby mógł zwrócić na siebie uwagę pod względem specyfiki firmy? Czy istnieje tutaj jakaś konkretna kultura pracy do której należy się dostosować?
Żeby dostać awans musisz uczestniczyć w jakimkolwiek najmniej ważnym projekcie, byle się zaświecić
Po czym konkretnie oceniasz, że dany projekt jest mniej ważny? Na podstawie czego pada takie stwierdzenie? Ciekawi mnie przy tym praca eksperta ds. rozliczeń z dostawcami. jeszcze ponad tydzień oferta będzie aktualna, warto słać cv? zastanawia mnie potencjał finansowy, bo nie został wprost wskazany. Ktoś inny zna przedziały?
A na stażu ktoś był? Chyba nie widzę takiej opinii a nawinęła mi się właśnie oferta do Starego Gostkowa. Dyspozycja 5 dni w tygodniu to dla mnie żaden problem, pytanie tylko czego w praktyce się nauczę po poświęceniu swojego czasu na pracę? po zakończeniu stażu ludzie zazwyczaj zostają w firmie?
Witajcie, aplikowałem i miałem rozmowę rekrutacyjną na stanowisko NPD Specialist. Z rozmowy odniosłem bardzo pozytywne wrażenie. Potencjalny przełożony bardzo sympatyczny, osoba z zespołu również. Ma ktoś wiedzę na temat tego działu, specyfiki pracy i przede wszystkim widełek wynagrodzenia? :)
Nie polecam pracy w GSC Customer Service, chyba że chcecie mieć wygodnie, bez ambicji, byle zamknąć komputer. Wyjątkowo niekompetentni menadżerowie, o team leaderach nie wspominając, ludzie bez żadnego wykształcenia zarządczego. Z każdym innym działem są skłóceni, sieją straszny hejt na HRy, logistykę, fabryki, przez co ciężko się współpracuje. I to tak otwarcie, na spotkaniach, aż ciężko słuchać. Brak szacunku wobec ludzi, jedynie na spotkaniach z dyrektorem wielka miłość, ale tylko między menadżerami a dyrektorem, który pozwala im absolutnie na wszystko. Kasa słaba, ale można pracować z domu i nikt nic nie wymaga. Jest jeden dział w GSC, w którym jest 35 osób i otwarcie mówią, że nie mają co robić całymi dniami, robia dodatkowe roboty, programowanie, bo obłożenie 30% możliwości, a menadżerka nie ogarnia nic. Kodeks pracy nie istnieje w tym dziale, problemów lepiej nie mieć. Biuro za to spoko, ale co z tego, jak pustki. Ja pracowałem ponad rok, roboty na pełne 8h, odechciało się po prostu, bo zarobki mocno słabe. Co kto lubi.
Ja co prawda byłem tylko na rozmowie w tym dziale, chyba już ostatniej, ale wrażenia delikatnie mówiąc słabe. Był jeden menadżer, który siedział w jakimś dziwnym miejscu, ciagle było słychać szczekającego psa, wyłączał mikrofon i śmiał się na mute do kogoś obok siebie, w ogóle mnie nie słuchał. Oprócz tego dwie laski, chyba liderki. Jedna czytała wszystkie pytania, nie czekała nawet na moje odpowiedzi, a jak odpowiadałem, to coś w excelu zaznaczała (w okularach jej sie odbijało) nie wiem czy związanego z naszą rozmową. Druga spoko, normalnie prowadziła rozmowę, ale pozostała dwójka ciagle jej przerywała i olewała jak próbowała zadać pytanie. Doszedłem do wniosku, że to nienajlepiej wróży, czuć było bylejakość i taką ignorancję. Więc tyle z moich doświadczeń. Wcześniejszy kontakt z rekruterką za to super.
Hej, czy pracowałeś na stanowisku GSC and CS specislist? Jak wyglądała twoja praca, na jakich programach działałeś?
SAP i wewnętrzne programy, trochę dokumentów, koordynacja procesu wysyłkowego i dużo manualnej roboty kopiuj-wklej, to bolączka tego działu.wbrew nazwie kontaktu z klientem nie ma wcale, jest z fabryką i przewoźnikami.
Zgadzam sie, 3/5 działów w CS GSC to tak na prawdę jedna osoba w trzech ciałach, każdy kto tam był, wie o kogo chodzi. Ale większości jest wygodnie z domu i bez większej kontroli, atmosfera średnia, chyba że się wejdzie w bardzo bliskie relacje z szefostwem. Zależy jak się tam trafi i na kogo, ja podziękowałam, bo zero wsparcia w rozwoju (uszłyszałam "to sobie napisz sama develompent plan", można klikać szkolenia na LI bez limitu). Benefity ok, HO 100%, bonus spoko.
Podzielicie się opinia w jakim dziale/ teamie pracy jest mniej niż więcej, nie ma nadgodzin i jest raczej spokojnie?
Cześć, z tego co zauważyłem po wpisach trudno wydobyć informacje odnośnie oferowanej kasy. każdy indywidualnie pewnie ma? Mnie osobiście zainteresowała oferta pracy jako Data Privacy Operations Manager. mam jeszcze parę innych alternatyw, więc liczyłbym na opinię z pracy na tym stanowisku. Raczej reflektuję 100% HO, będzie to wydajne czy lepiej jednak uderzać z biura?
Jaki jest przedział wynagrodzenia na stanowisku gsc&customer service specialist w Warszawie? można liczyc na 11-12k brutto?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jti GBS Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jti GBS Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jti GBS Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!