IKEA Retail BLUE CITY

0 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o IKEA Retail BLUE CITY

Pracodawca

 Aktualność
Hej!

W IKEA cenimy otwartą komunikację. Na bieżąco czytamy wszystkie komentarze – konstruktywne informacje zwrotne stanowią dla nas punkt wyjścia do wprowadzania zmian i tworzenia miejsca, w którym każdy z nas dobrze się czuje.

Zależy nam jednak na tym, abyśmy wspólnie dbali o kulturę wypowiedzi. Merytoryczne komentarze pomagają nam w pełni przeanalizować sytuację, udzielić odpowiedzi lub podjąć stosowne działanie.


Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.


Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.

Xxc Nowy wpis
Inne

Lubię ten sklep jestem stałym klientem,ale dzisiejsze potraktowanie mnie,że w jakis sposób ukradałam rzecz nie należał do miłych. Poszłam na kasę samoobsługowa miałam dość dużo produktów szklanych i jakieś poduszki,kołdry,świeczki,serwetki dokonywalam transakcję dwiema różnymi kartami. Przy kasie nie bylo kartonowych pojemników na szklane rzeczy. Wkładałam te rzeczy do niebieskiej torby luzem,bałam się aby nie wyszczerbic szkła. Przy wyjściu z sklepu okazało się że nie zapłaciłam za kołdrę zrobiłam to nieświadomie ponieważ ona była dużych gabarytów przy skanowaniu szklanych rzeczy położyłam ja na podłodze i musiałam wrzucić do torby z skanowanymi rzeczami. Ochroniarz ktory tam pracuje byl osoba niemiła,tłumaczy się tylko że takie są procedur,nie może nic z tym zrobić(kręcił strsznie) chciałam nadal za.ten produkt zapłacić wezwał policję na którą czekałam 1h czasu. Nigdy w życiu nic nie ukadłam,czuję już niechęć do tego sklepu, najlepiej chodzić do kasy normalnej aby ekspedientka skanowala produkty. Policja wystawiła mandat i opisali że dokonałam kradzieży kołdry za 129zl jak kosztowała 109zl . Nic nigdy nie ukradłam mówić że jestem (usunięte przez administratora) to dość mocne słowa mówić do kogoś w ten sposób.( zakreciłam się nie miałam takiego zamiaru)jesteśmy zwykłymi ludźmi.Dobrze że jest ochrona więc chyba to ich praca a nie od razu wzywać policję nie na tym rzecz polega.

Anna Nowy wpis
Inne
@Xxc

Niestety kradzież to kradzież, czy umyślna czy nieumyślna, tego już ochroniarz nie wie :( Trzeba być ostrożnemu.

Nieuczciwy kasjer Nowy wpis
Inne

Lubie IKEE i kupuje w niej za kazdym razem kiedy jestem w Polsce. Szczegolnie lubie kupowac w Blue City, nawet w czasie pandemii, pomimo zmniejszonego assortymentu produktow. Dzis (25 marzec 2021) spedzilam 2 godziny w Ikei w dzialach kuchennych i ogrodowych i kupilam ~10 produktow. Po przyjsciu do domu z przykroscia stwierdzilam, ze nieuczciwy sprzedawca (kasjer 200008) naliczyl mi ten sam produkt (#40476166) az 3 razy, zwiekszajac cene zakupow o 35,98 zl. Byla to tranzakcja 623/16/154 o godz, 18:30. Wstyd! Zdaje sobie sprawe, ze jest za pozno na ubieganie sie o zwrot gotowki, ale prosze kupujacych o monitorowanie rachunkow, a zwierzchnikow kasjerow o nadzor nad tymi, ktorzy obciazaja klientow fikcyjnymi sumami.

Pracodawca

 Aktualność
Hej!

W IKEA cenimy otwartą komunikację. Na bieżąco czytamy wszystkie komentarze – konstruktywne informacje zwrotne stanowią dla nas punkt wyjścia do wprowadzania zmian i tworzenia miejsca, w którym każdy z nas dobrze się czuje.

Zależy nam jednak na tym, abyśmy wspólnie dbali o kulturę wypowiedzi. Merytoryczne komentarze pomagają nam w pełni przeanalizować sytuację, udzielić odpowiedzi lub podjąć stosowne działanie.


Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.


Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.

Zostaw merytoryczną opinię o IKEA Retail BLUE CITY - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
IKEA Retail BLUE CITY
Przejdź do nowych opinii