Opinie o MTTC Poland Sp. z o.o.
Miejsca pracy zaczynają się powoli pojawiać, każdy kto ma odrobine oleju w głowie rzuci to i pójdzie tam gdzie jest jakaś przyszłość. Jak można wymagać profesjonalizmu, jakości i szybkości pracy jednocześnie płacąc mniej niż ma kasjer w dyskoncie i co chwila zmieniać zasady przyznawania premii aby tylko ludziom dać jak najmniej. Brak jakichkolwiek szkoleń czy materiałów, narzędzia używane i często zniszczone, o głupie rękawiczki do pracy trzeba się dwa tygodnie upominać. Zostaną tylko sezonowi pracownicy zmieniający się co dwa miesiące i tak się skończy przygoda tej firmy na rynku. Bo bez stałego i doświadczonego zespołu żaden serwis nie ma szans nic osiągnąć.
Mam Pytanie... Czy naprawdę nikt z osób "na górze" nie widzi że ludzie nie wiążą przyszłości z tą firmą ? Sporo osób tutaj czepia się Kacpra, no jest jaki jest ktoś go wybrał. A co z ludźmi którym coś obiecano i zostali z niczym ? Jakie szkolenia przechodzi każdy nowy pracownik? ... Tu odpowiem : żadne. Mam pytanie do aktualnie pracujących ... Nadal występuje wybieranie telefonów żeby sobie wynik zrobić ??
Jest jeszcze lepiej, kochany lider rzuca do ciebie telefony bez ostrzeżenia, połowa ląduje na podłodze, a potem zdziwienie, że usterek więcej niż klient zgłosił. Czasem po prostu wypadają mu z rąk i upadki słychać na pół serwisu.
W firmie jest rotacja ludzi jak w kliblach na centralnym
Czy ktoś jest w stanie napisać merytorycznie co złego dzieje się w firmie?
1. Team leader kacper (usuniecie ze stanowiska tej niekompetentnej osoby. 2. Usunięcie do powszechnej wiadomosci wyników pracy [(tabelki) to nie moga a nawet bardzo przeszkadza] 3. Tempo pracy (im wieksza presja tym gorsze wyniki i efektywność 4. ( to jest najważniejszy pkt) podejscie Adama do pracy i pracowników. Czasami oprócz wiedzy nabytej na studiach czy kursach warto też przeczytać jakąś ksiażkę lub obejrzeć dobry film żeby zrozumieć że praca czlowieka nie może się nigdy zmieścić w tabelce. 5. Certyfikowane szkolenia z napraw telefonów.
Nic się nie zmieni w firmie na lepsze jeśli dalej nią będzie sterować niezrównoważona psychicznie osoba :)
(usunięte przez administratora)
Większość z nas przychodząc do nowego miejsca pracy, spotkało się z delikatnymi docinkami w postaci przezwisk typu "świeżak", "młody" itp. Tutaj młode, ambitne (lub nie) osoby, chcące spróbować czegoś nowego, lub po prostu rozpocząć swoją karierę usłyszą od bohatera powyższego posta, słodkie przezwiska takie jak: a) (usunięte przez administratora) - wypowiadany często z szyderczym uśmieszkiem, lub nerwowo wskazujące na mocne zaburzenia psychiczne lidera. b) Śmieć - zwykle o urządzeniu (telefonie), ale nie dajmy się zwieść, przecież to dobry epitet na podopiecznego. c) turbo (usunięte przez administratora) - tylko i wyłącznie pod nieobecność opisywanej osoby. A tego wszystkiego jest o wiele, wiele więcej. Wszechobecnie panująca sztuczna atmosfera, wśród osób szerzących pomówienia na temat współpracowników wprost do CIEPŁEJ góry. Co do samej pracy, 90% wiedzy na temat serwisowania urządzeń nabywa się samemu, lub od życzliwych (bez sarkazmu) kolegów z sąsiadujących biurek. Płaca marna, target wysoki, przerwa 15 minutowa
Już lepszym liderem by był szympans z zoo.. przyjemniej była by kultura..
Bardzo słaba firma. Nie polecam.
Firma stawia na rozwój, z dużym nakładem kasy
Kto w Mttc pracował, ten się z cyrku nie śmieje... tylko tyle można napisać.
Chcesz się uczyć i pracować z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie - Mało który technik czy lider posiada większą niż podstawową wiedzę na temat elektroniki czy serwisu telefonów. Zero jakiegokolwiek wsparcia, jak czegoś nie ogarniasz to prędzej nauczysz się w domu z filmu na (usunięte przez administratora) niż dowiesz się od któregokolwiek technika. Przerwa 15 minut - chyba, że jesteś liderem to wtedy nieograniczona. Nawet jak w biegu będziesz wychodzić i wracać na serwis to nie ma szans żeby nie poparzyć się gorącą kawą albo nie zdążyć zjeść nawet połowy posiłku. Oczywiście sumienne trzymanie się przerw jest na bieżąco kontrolowane w monitoringu, a upomnienie można otrzymać nawet jeśli do toalety wyszedłeś na dłużej niż 2 minuty. Wyjście na papierosa? Nigdy, chyba, że jesteś liderem to wtedy możesz sobie pójść do szatni zapalić i zjeść. Liderzy potrafią tylko robić sobie jaja z pracowników, a czasem nawet i zwyzywać, widząc, że masz aż za dużo pracy bez problemu dokładają Ci kolejne naprawy, a codzienne poganianie jest normą. Profesjonalne szkolenia zawodowe oraz wsparcie podczas wdrożenia - zaczynasz od napraw najmniej wymagających modeli żeby za dużo nie popsuć, o wszystko musisz dopytywać się techników siedzących obok albo uczyć się metodą prób i błędów. Nie pracujesz pod opieką kogoś dłużej niż godzinę, jak pojawia się jakiś problem to nikt nic nie wie. Oczywiście jak coś uszkodzisz, bo nikt Ci absolutnie nic nie wyjaśnił to finansowa odpowiedzialność spada na Ciebie. Pracę w godzinach 8:00 - 16:00 - ze względu na pandemie mniejsze grupy pracowników przychodzą co 10 minut, ok zrozumiałe. Ale jak nagle pojawia się przymusowa pracująca sobota to wirus przestaje być groźny i można wszystkich na jedną godzinę upchać. Prawo pracy jest najlepszym argumentem na wszystko, oczywiście jeśli jest na korzyść firmy, a nie pracownika. Masz słabsze wyniki, bo pracujesz po prostu uczciwie zamiast kombinować jak wypracować najlepszy target to jesteś zwalniany z dnia na dzień. Nie polecam popełniać tego błędu i tu przychodzić, zostawanie tu na dłużej niż okres próbny to po prostu głupota. Praca siedząca, a po całym dniu wychodzisz głodny, zmęczony fizycznie, jeszcze bardziej psychicznie i bez chęci do życia. Nie warto robić sobie takiej krzywdy.
W firmie jedyne co jest pewne to przerwa przez caly dzień 15 min. Możesz zostać zwolniony bez wyjaśnienia powodu robiąc normę tylko dlatego że nie spodobałeś się Liderowi lub obarczony odpowiedzialnością finansową za cześci do telefonów których nie zwróciłeś na czas ale to wszystko co może się stać... Pewne jest jednak to że codziennie zjesz zimny obiad.
Jak szefostwo w MTTC Poland Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
Szukam stałego i stabilnego zatrudnienia. Czy ta firma jest warta by inwestować swój czas?
Nie jest to dobra firma jeżeli ktoś chcę mieć spokojną pracę. Jeżeli chodzi o stanowisko technika to jest wieczny problem z magazynkami. System jest na tyle nieczytelny i niedopracowany że części które się dostaję do naprawy telefonów potrafią sie przypisywać do rożnych spraw a pózniej nawet sie gubić a trzeba się z nich rozliczać. Ludzie zabierają sobie nawzajem telefony do naprawy wybierając sobie łatwiejsze modele.Problem ten ma każdy technik. Codziennie szef przedstawia wyniki każdego pracownika do wiadomości wszystkich a premia którą można wypracować jest nierealna do osiągnięcia. Magazyn robi często problemy chociaż jest jedna osoba która tam ludziom pomaga. Od strony kierownictwa jest brak empatii i zrozumienia chociaż atmosfera wśród grupy jest fajna. Szczerze odradzam pracę w tej firmie jeżeli ktoś szuka miejsca na dłużej. Zarobki też nie sa wysokie.
Potwierdzam te slowa, co do Empatii zarządzających " na Litwie dają radę ". Była jedna osoba która miała pojęcie o pracy w serwisie, zawsze była wyrozumiała i nastawiona pro - pracownik, nie umiem określić czy została zwolniona czy sam zrezygnowal.
Właśnie mam możliwość pracy w mttc i pop opiniach jestem już sceptycznie nastawiony. Czy naprawdę jest tam aż tak źle?
Zależy na czym Ci zalezy, fajna jest atmosfera wśród szeregowych pracowników i to jest jedyny plus, co do reszty to kasa kiepska , brak możliwości rozwoju i ciągle pretensje. Pozdrawiam pierwsza zmiane
Firma ma potencjał, natomiast atmosfera nie jest zbyt fajna. Po pierwsze Dyrektor który za wszelką cenę musi mieć zielona tabelke, nie ważne czy są opóźnienia z winy zarządzających czy np. dostawcy części zawsze jest to wina technika że są opoznienia. Team leader zazwyczaj nie pomaga, jest od tego żeby dawać kolejne telefony i pilnować czy ktoś przypadkiem nie narzeka. Magazyn zawsze robi problemy technikom żeby tylko przykryć swoje braki. W firmie jest (usunięte przez administratora) są wyjątki ale nieliczne. Mi najbardziej przeszkadzal fakt że team leader robił to co mu koleżanka z kontroli jakości powiedziała lub kolega potrafiący zwyzywać kazdego. Jedynym plusem tej firmy jest Zuza od spraw kadrowych, pomaga w każdym problemie i zawsze z nią można pogadac. W firmie widoczna jest ciągła walka o wplywy, po wprowadzeniu pracy zmianowej to się nasililo. (usunięte przez administratora) JAKO tako i tyle.
Czy firma to typowe 'korpo' ? Jak oceniacie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MTTC Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 4 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!