Czy Travelbook.Pl Biuro Podróży Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Po dwóch latach pisania e-maili, telefonowania ,korespondencji listownej pomocy prawnej udało się w końcu odzyskać wpłaconą zaliczkę.Tylko mój upór i determinacja spowodowała odzyskanie zaliczki.Gdyby właściciel wykazał więcej dobrej woli starał się bardziej można by było osiągnąć ten sam rezultat bez niepotrzebnych słów i nerwów. Więcej z ofert tego Biura nigdy nie będę korzystał Aleksander
Cytuje maila, którego napisałem do tego Pana: Szanowny Panie, rozliczamy depozyty, tylko na podstawie sprzedanych. Niestety ten sezon był słaby pod względem sprzedaży depozytów. Ludzie woleli kupować nowe rezerwacje, i niestety, dopiero po sezonie mogliśmy rozliczyć kilka depozytów.. Proszę zrozumieć, że my nie pobieramy zaliczki, bo zabezpieczamy się, tylko wpłacamy depozyty w sanatorium. Takie są wymagania. Jednoczesnie w umowie ma Pan zaznaczone - opłata rezerwacyjna w dniu zawierania umowy, zwrot miał miejsce, tylko z naszej dobrej woli. Niestety dał Pan w sieci dużo negatywów, co znacznie wpłynęło na czas realizacji Pana zwrotu, bo ludzie nie chcieli korzystać z Pańskiego depozytu. I często płacili dopiero na miejscu, więc nie byliśmy w stanie zrealizować sprzedaży depozytu. Prosimy o dokończenie Pana opinii, i potwierdzenie, że po trudach udało się Panu otrzymać zwrot depozytu, poza warunkami umowy. z pozdrowieniami świątecznymi i Noworocznymi, I teraz konkretna niestety uwaga: ze względu na taki fakt i brak wogóle zrozumienia, a także złych opinii, w związku ze zwrotami depozytów, nie realizujemu już sprzedaży, tak jak dla tego owego Pana, po prostu moga sobie Państwo w zakresie własnym sprzedać depozyt lub po prostu pojechać, zgodnie z umową jest to opłata rezerwacyjna i jej życie zakończyło się w momencie zawierania umowy. Stąd nie podejmujemy się już takich działań, bo jak widać opinia tego Pana jest negatywna, więc to nie zmienia faktu, że takie działanie nasze nie ma sensu.
Tak dodam jeszcze, że Pan Aleksander w rozmowach potrafił straszyć, że posiada układy w służbach bezpieczeństwa i ma wpływy…prawdopodobnie powiązany na Podkarpaciu z goścmi od dobrej zmiany…i niestety straszeniem nie można nic osiągnąć…a słowo wystarczy, i szacunek, ale lepiej znów wylać rosół i skarżyć się światu, tak potrafi najbardziej wpływowy agent na Podkarpaciu
Prezesik się głupio tłumaczy. Jestem osobą postroną przez przypadek jestem na tym portalu a już pachnie mi aferą Amber Gold po przeczytaniu tego urywku. Czyli co firma travelbook bierze kasę od ludzi i nimi obraca i ciężko wydostać ją z powrotem. Skąd ja to znam. Działania (usunięte przez administratora). Brawo
Podróż z Austrii do Włocławka przebiegła w bardzo miłej atmosferze, kierowca bardzo sympatyczny, pomocny i opanowany za kółkiem. Nie ma problemów z postojami. Gorąco polecam.
Dzisiaj zadzwoniła do mnie osoba z gowork, która za abonament zaproponowała usunięcie wrednych i nieuczciwych opinii. Ale niestety nie udało się wyłudzić ode mnie kasy za abonament, Wiecie, jak nazywa się taka usługa? Albo osoba, która takie usługi proponuje Więc opinie w gowork za kasę mogą być cenzurowane. ...
Jakie warunki pracy są w Travelbook.Pl Biuro Podróży Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Specjalista Ds. Turystyki?
Travelbook.pl to system internetowej rezerwacji turystycznej, nie ma ofert zatrudnienia, jest to automat. Zapraszamy do rezerwacji online przez Internet.
Wyjazdy santoryjme do uzdrowiska Truskawiec. Mamy w ofercie w tym roku 2021 wyjazdy do sanatorium w uzdrowisku Truskawiec do 22 grudnia w niskim sezonie. Ceny sa niskie, sanatoria pracują, a zabiegi są wykonywane w pełnym zakresie. Jeśli Ktoś ma depozyt covidowy, zapraszamy do jego realizacji, kontaktując się z naszym biurem. Mamy wyjazdy świąteczne do sanatoirum Cezar w cenie 1100 zł za osobę, mamy termin sywestrowy w cenie około 1300 zł za osobę. Do 15 stycznia nie realizujemy turnusów sanatoryjnych. Zapraszamy po 145 stycznia 2022. Uprzejmie informujemy, że wyjazdy do 15 kwietnia są bez depozytu, można płacic wszystko na miejscu. Natomiast pobyty od 15 kwietnia do 15 października sa z opłatą rezerwacyjną 20%, która w przypadku niewykorzystania możemy depozytować na inne terminy. Nie zwracamy tej opłaty. Prosimy o przemyślaną rezerwację, w umowie wszystko jest jasno opisane, że jest to opłata rezerwacyjna, i w przypadku rezygnacji nie jest ona zwracana. W przypadku czasów covidowych, zmieniamy opłatę rezerwacyjną na depozyt, jesli uczestnik nie może pojechać w wybranym przez niego terminie i moze zrealizować świadczenia w innym terminie. Zapraszamy do uzdrowiska Truskawiec w 2022 roku. W tym roku życzymy Pąństwu dużo zdrowia, szczęścia i Pomyślnosci w Nowym roku 2022.
Travelbook to system rezerwacji turystycznej online, polecam, rezerwuje przede wszystkim wyjazdy narciarskie, ale widzę, że mają też przejazdy, a to już współpracujący przewoźnicy...korzystam od nich z przejazdu do Livigno, sprawnie i pewnie, teraz mam już rezerwacje na otwarcie sezonu w Livigno... mam nadzieję że będzie wszystko ok
Dzień Dobry, niestety nie zgadzamy się z Państwa opinią. Warto było z tą opinią było zapoznać się. NIe realizujemy już tego typu usług, ze względu na brak zrozumienia wartości tej usługi. Korzystajcie z innej formy transportu.
Co za rozczarowanie. Transport z Austrii do Polski zamówiony z wyprzedzeniem, kierowca jeszcze wczoraj potwierdzał godzinę przyjazdu.. czekamy czekamy, robi się późno.. dzwonimy do kierowcy a jemu się coś pomyliło i w sumie to już jest 300km w trasie i jednak nie przyjedzie.. przyznam ze szef kierowcy zadzwonił ze stwierdzeniem ze wystąpił problem.. no wystąpił problem ale dla podróżującej..
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jestem w stanie zrewanżować się w tej sytuacji, ale proszę o kontakt bezpośrednio ze mną. 668414910
negatywna czekam na zwrot zaTRUSKAWIEC 06 który nie doszedł do skutku
Dzień Dobry, jesteśmy systemem rezerwacji turystycznej i przyjmujemy depozyt w wysokości 20% za rezerwację. Ten depozyt jest opłatą rezerwacyjną w dniu zawierania umowy i nie podlega zwrotowi, ze względu, że Państwo nie wykorzystali rezerwacji (pobytu) w tym okresie. Wyjątkowo, w okresie COVID-19 depozyt, ten może być wykorzystany w dowolnym okresie przez Kupującego, na warunkach, za porozumieniem, w szczególnosci termin. Nie ma możliwości zwrotu depozytu, za niewykorzystane świadczenia, wstecz. Depozyt jest ważny bezterminowo i można z niego skorzystać, w dowolnym momencie. Z poważaniem Prezes Zarządu Travelbook.
Mam z tym pseudo biurem ten sam problem zwrotu zaliczki musimy wszyscy sie skrzyknąc i damy mu radę
Wszystkie wyjazdy dochodzą do skutku, proszę nie kłamać. Jeśli Państwo nie wyjechali ze względów innych, prosimy o kontakt z naszym biurem: Nasz kontakt: Kontakt do menadżera projektu: Messenger: Dariusz Edward Cieśla (usunięte przez administratora) +48 668 414 910 SMS: +48668414910 biuro@hotelplan.pl Nasze strony internetowe: www.truskawiec.info.pl www.truskawiec.net www.ukrainetur.com Nasz fanpage: https://www.facebook.com/sanatoriatruskawiec
Witam, dla Pana OLO, jest planowany zwrot, za voucher, który został sprzedany na wrzesień. Mamy 100% sprzedaży, więc wykorzystujemy Pana vouccher. Zwrot będzie dokonany do 30 września. Życzymy Panu dużo zdrowia i spokoju.
Szanowna Pani Agato, wszystkie wyjazdy dochodzą do skutku, jeździmy do Truskawca codziennie. Jest Pani zwykłą oszustką i mącicielem. Wpłatę, którą pani dokonała to opłata bezzwrotna. Klienci, którzy nam zgłosili zmianę terminu otrzymali voucher i mogą go wykorzystać na wyjazd w innym terminie. Warto z nami skontaktować się, aby wyjaśnić problem. Pisanie na gowork nie wywiera pozytywnego nacisku.
Polepszamy swoje usługi w uzdrowisku Truskawiec, w którym zajmujemy się dla Was opieką i rezydencją, ale także mamy współpracującą klinikę, dzięki któej Wasz plan leczenia będzie profesjonalnie zorganizowany. Każdu nasz kuracjusz dokonującyu rezerwacji przez nasz system rezerwacji otrzymuje 1 leczniczy masaż, ale także ponad 5 zabiegów dziennie. To wszystko dla Was Szanowni Kuracjusze. Sprawdzcie Sami.
BIuro Travelbook przyjmuje rezerwacje do sanatoriów w uzdrowisku Truskawiec. Czekamy na Kuracjuszy, Zapewniamy wysoką jakość usług. Nasza firma realizuje usługi rezerwacji sanatoriów, transfery do Truskawca, profesjonalne leczenie w naszej autorskiej klinice ZImmermanna. Cóż opinie są złe, ale warto skorzystać z naszych usług, bo jesteśmy najlepsi i najbardziej profesjonalni. Ci co skorzystali z naszych usług są o tym w pełni przekonani i świadomi Zapraszamy.
wpłaciłam 836 na wyjazd do TRUSKAWCA że względu na covid wyjaz został odwołany obecnie dzwonię piszę do firmy na panel klienta i cisza nikt nie odbiera tel nie odpisuje na moje pisma .Nie wiem co dalej może ktoś wygrał i dostał zwrot zaliczki bo przecież nie ja rezygnuje ale mnie ktoś lekceważy Proszę o informację co z tym fantem robić dalej
mam podobną sytuację, dzisiaj powinnam wyjeżdżać i nie mam z nikim kontaktu. Czy w Pani sprawie coś się wyjaśniło?
Dzień Dobry, w umowie nie mamy zaliczek, tylko opłaty rezerwacyjne. Są one bezzwrotne, W ramch COVID, zamieniliśmy je na depozyty, do wykorzystania. Nikt nie straci, nikt nie jest (usunięte przez administratora) Zapraszamy do zmiany terminu i wyjazdu do uzdrowika Truskawiec. Nasz kontakt: Kontakt do menadżera projektu: Messenger: Dariusz Edward Cieśla (usunięte przez administratora) +48 668 414 910 SMS: +48668414910 biuro@hotelplan.pl Nasze strony internetowe: www.truskawiec.info.pl www.truskawiec.net www.ukrainetur.com Nasz fanpage: https://www.facebook.com/sanatoriatruskawiec
WItam Panią Marię, mam nadzieję, że była zadowolana z wyjazdu do Truskawca, pozdrawiamy Panią Marię
Niestety wpłaciłam 800 zł że względu na covid wyjaz został odwołany obecnie dzwonię piszę do firmy na panel klienta i cisza nikt nie odbiera tel nie odpisuje na moje pisma .Nie wiem co dalej może ktoś wygrał i dostał zwrot zaliczki bo przecież nie ja rezygnuje ale mnie ktoś lekceważy Proszę o informację co z tym fantem robić dalej
mam taki sam problem, w dniu dzisiejszym powinien zacząć się mój wyjazd do sanatorium, niestety nie mam z nikim kontaktu. Czy w w Pani sprawie się coś wyjaśniło?
Nasz kontakt: Kontakt do menadżera projektu: Messenger: Dariusz Edward Cieśla (usunięte przez administratora) +48 668 414 910 SMS: +48668414910 biuro@hotelplan.pl Nasze strony internetowe: www.truskawiec.info.pl www.truskawiec.net www.ukrainetur.com Nasz fanpage: https://www.facebook.com/sanatoriatruskawiec
Nasz kontakt: Kontakt do menadżera projektu: Messenger: Dariusz Edward Cieśla (usunięte przez administratora) +48 668 414 910 SMS: +48668414910 biuro@hotelplan.pl Nasze strony internetowe: www.truskawiec.info.pl www.truskawiec.net www.ukrainetur.com Nasz fanpage: https://www.facebook.com/sanatoriatruskawiec
Zapłaciliśmy 640zl za wyjazd do asutrii dla dwóch odob od drzwi do drzwi. Wpla ilismy pieniądze a w dniu wyjazdu okazało się że bus nie przyjedzie po nas. Tragedia gdyż prą odawca czekał następnego dnia. Miał być zwrot poniesionych kosztów i cisza. Nie polecam. Pan zamiast zadzwonić że wyjazd nie dojdzie do skutku czekał aż my zadzwonimy
Jeśli nie dokonaliśmy zwrotu, prosimy o kontakt: Nasz kontakt: Kontakt do menadżera projektu: Messenger: Dariusz Edward Cieśla (usunięte przez administratora) +48 668 414 910 SMS: +48668414910 biuro@hotelplan.pl Nasze strony internetowe: www.truskawiec.info.pl www.truskawiec.net www.ukrainetur.com Nasz fanpage: https://www.facebook.com/sanatoriatruskawiec
Biuro oceniam bardzo negatywnie. Jestem pewna, ze nigdy z niego nie skorzystam i nikomu go nie polecę. Totalne lekcewazenie człowieka. Nie odbierają teraz telefonow, brak z nimi kontaktu.
Dzień Dobry, witam, prosimy o kontakt z nami, pracujemy przez 24 godziny. Jak nie odbieramy to może jesteśmy poza zasięgiem, prosimy wówczas o SMS, +48668414910, przykro nam, że nie udało się Państwu dodzwonić
Wyjazd planowany z soboty na niedzielę, brak kontaktu z firmą na wszystkich numerach telefonu, zero odpowiedzi, tragedia. Nie wiadomo czy w ogóle uda się wyjechać.
Witam, proszę o kontakt: Nasz kontakt: Kontakt do menadżera projektu: Messenger: Dariusz Edward Cieśla (usunięte przez administratora) +48 668 414 910 SMS: +48668414910 biuro@hotelplan.pl Nasze strony internetowe: www.truskawiec.info.pl www.truskawiec.net www.ukrainetur.com Nasz fanpage: https://www.facebook.com/sanatoriatruskawiec Wyjazy do Truskawca są po północy w dniu, w ktorym rozpoczyna się pobyt, poza sanatoroim Mołdawia, do którego przyjazd jest w godzinach wczesnoporannych
Jaka atmosfera jest między działami w Travelbook.Pl Biuro Podróży Sp. z o.o.?
Travelbook to jest system rezerwacji turystycznej, i nie posiada działów, jest to bezobsługowa maszyna do rezerwacji. Ma infolinię, na którą można dodzwonić się, na numery wskazane na stronie www.travelbook.pl a także napisać maila. Zapraszamy.
Ciężko jest w systemie 12/12 w Travelbook.Pl Biuro Podróży Sp. z o.o.?
Krakuska Mam ten sam problem co Państwo.Zwróciłam się do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego w W-wie z prośbą o pomoc. problem jest w tym , że biuro nie złożylo wniosku do TFZ i nie mają jak ściągnąć należności. Prawnicy z Funduszu proponują sprawe oddać do .sądu , chętnie pomogą. I ja to zrobię. Czekam na innych.
Dzień Dobry, jesteśmy systemem rezerwacji turystycznej i przyjmujemy depozyt w wysokości 20% za rezerwację. Ten depozyt jest opłatą rezerwacyjną w dniu zawierania umowy i nie podlega zwrotowi, ze względu, że Państwo nie wykorzystali rezerwacji (pobytu) w tym okresie, zawartą umową. Ta usługa, dotyczy rezerwacji 1 usługi, rezerwacji sanatorium w Truskawcu, jest to depozyt, opłata rezerwacyjna niezwrotna, i warta, tyle samo, w formie voucheru, na dowolnie inny termin, jesli nie wykorzystała Pani go we właściwym terminie z Pani winy. Zgodnie z tym, nie jest to świadczenie, które podlega TFG. Jednocześnie unieważnienie voucheru wiążę się z tym, że utraca Pani jego wartość. Dlatego voucher jest jedynym rozwiązaniem na ten czas. Domaganie się zwrotu za niewykorzystany voucher nie jest możliwe. Wyjątkowo, w okresie COVID-19 depozyt, ten może być wykorzystany w dowolnym okresie przez Kupującego, na warunkach, za porozumieniem, w szczególnosci termin. Nie ma możliwości zwrotu depozytu, za niewykorzystane świadczenia, wstecz. Depozyt jest ważny bezterminowo i można z niego skorzystać, w dowolnym momencie. Z poważaniem Prezes Zarządu Travelbook.
Travelbook, to system rezerwacji turystycznej online. Nie zatrudniamy osób 12/12, ponieważ jest maszyna i pracuje 24 h i jest serwerem.
Szanowni Państwo, (usunięte przez administratora)zapłaciliśmy za wyjazd do Truskawca ale oczywiście ze względu na Covid 19 wyjazd nie mógł być zrealizowany. Pan Prezes zapewniał nas ,ze otrzymamy nowy Voucher do wykorzystania w ciągu 2 lat. Dodatkowo w systemie rezerwacyjnym w panelu klienta nic nie mogłam zrobić aby zmienić chociażby rezerwację na inny termin. System nie odpowiadał... Jak się okazało p. Prezes nie opłacił w ogóle naszego pobytu w zarezerwowanym przez nas hotelu i przestali od nas odbierać telefony. Zażądałam zwrotu pieniędzy ale p. Prezes milczy!! Jeśli jest ktoś jeszcze poszkodowany przez tych (usunięte przez administratora) to proszę o kontakt. Nie możemy pozostawać obojętni na takie bezprawne działania p. Prezesa.
Mam ten sam problem .(usunięte przez administratora) Ale przecież nie o to chodzi,.Nie odpowiada na moje pismo chociaz do tego jest zobowiązany.Wyjazd zaplanowany był na 30 maja, do tej pory nie otrzymałam kompletu dokumentów. Zaliczke w kwocie 800 zł przelałam 10.I.20 i do tej pory cisza. (usunięte przez administratora) Proszę o kontakt.
Proszę o wydanie danych - klienta Anonima, IP, dane logowania, w celu wystąpienia na drogę sądową, przeciwko wpisom anonima. Proszę o udzielenie danych publicznie, ponieważ publicznie wyrok zostanie opublikowany Travelbook - Dariusz Cieśla, 33 813 90 00
Proszę o kontakt, my też zostaliśmy (usunięte przez administratora) w marcu mieliśmy jechać do Truskawca ale ze znanych powodów (zamknięte granice na Ukrainie )i covid 19 nigdzie nie pojechaliśmy .A Trawelbook milczy i nie chce oddać zaliczki
Też mam z nim problem -------unika zwrotu zaliczki .Co można zrobić w tej sytuacji ????
jestem w podobnej sytuacji wyjazd do truskawca nie nastapił z powodu Covid19 zaliczka 1300 zł wplacona mial byc inny termin zero reakcji prosze o namiar jak odzyskac kase
Dzień Dobry, jesteśmy systemem rezerwacji turystycznej i przyjmujemy depozyt w wysokości 20% za rezerwację. Ten depozyt jest opłatą rezerwacyjną w dniu zawierania umowy i nie podlega zwrotowi, ze względu, że Państwo nie wykorzystali rezerwacji (pobytu) w tym okresie. Wyjątkowo, w okresie COVID-19 depozyt, ten może być wykorzystany w dowolnym okresie przez Kupującego, na warunkach, za porozumieniem, w szczególnosci termin. Nie ma możliwości zwrotu depozytu, za niewykorzystane świadczenia, wstecz. Depozyt jest ważny bezterminowo i można z niego skorzystać, w dowolnym momencie. Z poważaniem Prezes Zarządu Travelbook.
Dzień Dobry, jesteśmy systemem rezerwacji turystycznej i przyjmujemy depozyt w wysokości 20% za rezerwację. Ten depozyt jest opłatą rezerwacyjną w dniu zawierania umowy i nie podlega zwrotowi, ze względu, że Państwo nie wykorzystali rezerwacji (pobytu) w tym okresie. Wyjątkowo, w okresie COVID-19 depozyt, ten może być wykorzystany w dowolnym okresie przez Kupującego, na warunkach, za porozumieniem, w szczególnosci termin. Nie ma możliwości zwrotu depozytu, za niewykorzystane świadczenia, wstecz. Depozyt jest ważny bezterminowo i można z niego skorzystać, w dowolnym momencie. Z poważaniem Prezes Zarządu Travelbook.
w marcu mialam wyjechać do Truskawca, nie doszło do wyjazdu, nie odbieraja telefonu, na meile nikt nie odpowiada, wpacone pieniadzei kilkanascie razy upomien na zwrot kasy..zero odezwu .brak szacunku dla kienta..Co mam dalej robic ,jestem bezradna.Żenada z strony wlasciela firmy.
Dzień Dobry, jesteśmy systemem rezerwacji turystycznej i przyjmujemy depozyt w wysokości 20% za rezerwację. Ten depozyt jest opłatą rezerwacyjną w dniu zawierania umowy i nie podlega zwrotowi, ze względu, że Państwo nie wykorzystali rezerwacji (pobytu) w tym okresie. Wyjątkowo, w okresie COVID-19 depozyt, ten może być wykorzystany w dowolnym okresie przez Kupującego, na warunkach, za porozumieniem, w szczególnosci termin. Nie ma możliwości zwrotu depozytu, za niewykorzystane świadczenia, wstecz. Depozyt jest ważny bezterminowo i można z niego skorzystać, w dowolnym momencie. Z poważaniem Prezes Zarządu Travelbook.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Travelbook.Pl Biuro Podróży Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Travelbook.Pl Biuro Podróży Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Travelbook.Pl Biuro Podróży Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!